quote:Op maandag 20 juli 2009 12:51 schreef Linda2205 het volgende:
Xenia wat fijn voor je! Hoop dat jullie heel gelukkig worden met zn 3tjes
Fijn Lily! Ben je helemaal gerustgesteld nu?quote:Op maandag 20 juli 2009 12:55 schreef lily het volgende:
Wat een supergoed nieuws, Xenia![]()
Net terug van tussenafspraak vk
Drie kwartier in wachtkamer, binnen 2 minuten weer buiten (heel even hartje luisteren en buik voelen).
Ik hoopte nog stiekem op een echootje maar dat zat er dus niet (bepaald) in. Wachtkamer zat behoorlijk vol en ze liep dus flink uit.
maar alles ok!
Jawel hoor (maar nu nog eerst de 20 weken echo voordat ik echt kan gaan genieten)quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Fijn Lily! Ben je helemaal gerustgesteld nu?
Als je er veel vertrouwen in hebt dan absoluut doen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:02 schreef Xenia het volgende:
Jullie zijn zo lief, bedankt
BJ, ik snap wat je bedoelt. En ik hou mijn hart wel een beetje vast voor de toekomst. Maar ik heb toch ook wel vertrouwen in de toekomst
MamX, ja het is wel snel inderdaad. Maar hij wil het heel graag erkennen en ondanks alles wat er is gebeurd, weet ik zeker dat hij een hele lieve papa zal zijn, dus ik ga er gewoon maar voor
Lois lief!
Veel plezier op de kinderboerderij Karin!
En nog even puffen voor Miss Sly![]()
Tot je het regelmatig krijgt dan is het minder leuk hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 13:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Hihi, ik heb een hikkende buik (voor de 2e x vandaag!). Hiervoor was het me nog niet echt opgevallen dat het de hik was.
Ik had ook niet op een echo gerekend hoor. Heel eventjes hoopte ik erop in de wachtkamer (de VK die de echo-opleiding heeft gedaan, had nl dienst)quote:Op maandag 20 juli 2009 13:45 schreef huuphuup het volgende:
Lily fijn dat je gerust gesteld bent!Jammer dat er geen echo inzat maar dit is alvast iets. Nu 3 aug. weer toch?
Ah kijk dat hakt het weer in wat kleinere stukjes, scheelt weer met aftellen, vind ik zelf in elk geval.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:54 schreef lily het volgende:
sindell, Veel plezier bij de echo straks
Rocka, mijn eerste hikte ook zoveel (hij heeft dit trouwens 8 jaar later nog steeds vaak).
[..]
Ik had ook niet op een echo gerekend hoor. Heel eventjes hoopte ik erop in de wachtkamer (de VK die de echo-opleiding heeft gedaan, had nl dienst)
Ja, 3 augustus weer (na mijn week vakantie).
En 10 augustus de 20 weken echo.
Ik quote je even omdat ik wil zeggen dat ik het echt een heeeeel lief stukje vind en er een beetje van moet huilen omdat het zo lief isquote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef WupWup het volgende:
innepin, wat lijkt me dat toch verrot zeg dat gerommel. Je wilt zoooo graag je kind ontmoeten, maar ook vooral weten waar je aan toe bent. En dat laatste krijg je nu dus even niet cadeau van moeder natuur. Ik kan je de clichés gaan geven dat óók gerommel niet voor niks is en dat baby's pas worden geboren als ze er aan toe zijn, maar daar schiet je eigenlijk ook gewoon niks mee op. Wat mij betreft ben je gewoon gerechtigd tot het schandalig verwennen van jezelf met maskertjes, scrubs, massages van vriend-/manlief, shoptripjes, films kijken, het herinrichten van de commode waarbij je alle kleertjes weer eens door je handen laat gaan en gelijk een schema maakt op welke dag de baby welk setje aan moet... en vooral helemaal niks aan het huishouden of andere stomme klusjes doen
Je bent geen zeur! Je bent het zat en dt is niet zo gek hoor!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:39 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik quote je even omdat ik wil zeggen dat ik het echt een heeeeel lief stukje vind en er een beetje van moet huilen omdat het zo lief is![]()
Alle anderen ook bedanktIk voel me zo'n zeurpiet ineens
![]()
dat wilde ik ook net zeggenquote:Webkim, dat mag wel in grote letters, wat fijn, goed nieuws!
Innepin, bij mij hielp wokken in Vianen bij Sensowokquote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef innepin het volgende:
Ik heb net heel woest poffertjes staan bakken. En opgegeten. En ze waren heel vies en ik ben er eigenlijk een beetje misselijk van geworden. Maar miss sly had ook pannenkoeken op en die is aan het bevallen, dus je weet maar nooit![]()
RockaJij bent zo creatief met mijn nickname
![]()
![]()
quote:Even een bad nemen, liefst niet langer dan 10 minuten, is heerlijk ontspannend. Om niet te vallen is het wel opletten geblazen bij het in- en uitstappen. Je laat het water best niet warmer worden dan 36°C, anders zetten je aderen uit. Baden is helemaal niet schadelijk voor je kindje, want de vruchtvliezen schermen hem af. Anders is het als de vliezen breken. Als dit net gebeurt terwijl je in bad zit, kan het zijn dat je de eerste golf niet opmerkt. Het trage gesijpel achteraf houdt een hele tijd aan en zal je wel merken. Contacteer bij twijfel onmiddellijk je arts.
Ieeuw! vind je het gek, van het eten daar raakt alles overstuur in je lichaamquote:Op maandag 20 juli 2009 14:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Innepin, bij mij hielp wokken in Vianen bij Sensowok
quote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef Ssserpente het volgende:
Da's dan volgens mij al de derde keer dat ik jou ergens van 'beschuldig'!
We gaan er helaas niet meer zo vaak langs, maar we zijn daar vaste klantenquote:Op maandag 20 juli 2009 14:59 schreef innepin het volgende:
[..]
Ieeuw! vind je het gek, van het eten daar raakt alles overstuur in je lichaam
Nee, Urla! DIe wilde in bad maar durfde niet zo goedquote:Op maandag 20 juli 2009 14:58 schreef huuphuup het volgende:ikke niet, volgens mij was dat Linda, maar thanks anyway!
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, Urla! DIe wilde in bad maar durfde niet zo goed
Echt niet Ik trotseer elk bad. Mhuhaha. Ik heb geloof ik op Mefke gereageerd met een vraag hierover na m'n Ik ga in bad verhaal. Met overigens heerlijke Lush bal.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:49 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nee, Urla! DIe wilde in bad maar durfde niet zo goed
Gelukkig was het maar een droom. Vanaaf gewoon lekker iets fijns en realistisch dromen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Die droom van vannacht houdt me wel bezig vandaag zeg. Ben er gewoon sjaggo van! Gelukkig zit ie hier nu zichzelf onder te soppen met een waterijsje en is er niets aan de hand verder.. Het was ook zo echt!
Vinden jullie me erg hormonaal als ik zeg dat ik mijn haar er weer helemaal af wil laten knippen?
ben afgelopen vrijdag nog bij de kapper geweest maar vind het helemaal niet leuk meer
mrien, klopt. Ik ging van heel lang (zoiets als innepin nu heeft alleen dan wel een heeeeeeel dikke bosquote:Op maandag 20 juli 2009 16:07 schreef mrien het volgende:
Er staat me nog iets bij dat je het eens heel kort geknipt hebt en toen heel veel spijt had
Ik probeer juist van niet, maar door al dat voorwerk word ik steeds belemmerd om mezelf op iets anders te focussen.quote:Op maandag 20 juli 2009 16:16 schreef Takkembah het volgende:
Oeehhh miss_sly aan de gang![]()
Jeetje wat spannend, en raar.... want dat betekent dat ikzelf ook steeds dichterbij kom
Urla, wie weet zet het nog door. Ik vraag me ook af: hoe kom je die "laatste" dagen door... ik zou echt geobserdeerd ermee bezig zijn, of valt dat mee??
Dat lijkt me inderdaad erg vervelend...quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik probeer juist van niet, maar door al dat voorwerk word ik steeds belemmerd om mezelf op iets anders te focussen.![]()
Niks lukt gewoon. Kan ook niet weg ofzo. Zucht.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:21 schreef Urla het volgende:
[..]
Ik probeer juist van niet, maar door al dat voorwerk word ik steeds belemmerd om mezelf op iets anders te focussen.![]()
Niks lukt gewoon. Kan ook niet weg ofzo. Zucht.
quote:Op maandag 20 juli 2009 17:35 schreef oeke het volgende:
Nog even voor de extra een paar van deze![]()
![]()
![]()
voor Miss Sly!
En veel liefs voor de LLM, voorwerk is vervelend maar denk maar dat elk pijntje je dichter bij je kindje brengt!![]()
![]()
![]()
Oh en Huup, een bad is echt heerlijk als je ver in de bevalling bent!
Ik mocht niet in bad vanwege gebroken vliezen, maar toen ik uiteindelijk in een weeenstorm terecht kwam, gaf de VK via de telefoon toestemming om in bad te gaan en dat was heerlijk!
Veel fijner dan de douche.
1 minuut slapen en dan weer een wee opvangen en dan meteen weer in slaap vallen!![]()
De rest zal ik je besparen
Ik had haar gesmst en kreeg een uurtje geleden een smsje terug dat het in elk geval serieus is!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |