Heb je een glazen bol ofzo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dat weet ik wel. Maar Hincapie verliest morgen geen 6 minuten.
Logisch nadenken, helaas niet uit te lenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je een glazen bol ofzo?
Anders wil ik die wel lenen
Btw de voorsprong klopte dus niet
Kappen, die kennen we nu ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Het dubbeltje van Columbia valt wel altijd aan de goede kant zeg. Is dat nou geluk of toch iets anders?
Mjah er zat ook als je even met je ogen knipperde ineens 2 minuten bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef TheArt het volgende:
En nu opeens weer 8 minuten
Dat lijkt me trouwens een stuk reëler, aangezien Astana toch wel redelijk tempo blijft onderhouden.
Als er flink gekoerst wordt moet ik dat nog zien met Hincapie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Logisch nadenken, helaas niet uit te lenen.
Ik bedoel geen doping hoor. Waarom wordt dat toch altijd gedachtquote:
Het feit dat je nu ineens over doping begint, zegt genoeg, denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel geen doping hoor. Waarom wordt dat toch altijd gedachtDit is echt een serieus bedoelde vraag
Omkoping.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel geen doping hoor. Waarom wordt dat toch altijd gedachtDit is echt een serieus bedoelde vraag
Nou nou, laat die jongen toch lekker zeggen wat hij zelf wilt..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je nu ineens over doping begint, zegt genoeg, denk daar maar eens over na.
Net of t wel logisch is dat hij met 6 min verschil in het geel komt vandaag. Verschil is nooit groter dan tien minuten geweest tussen kopgroep en peloton en gaat heus nog wel wat van af in de slotfase.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Logisch nadenken, helaas niet uit te lenen.
Wat een uitlokking zegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je nu ineens over doping begint, zegt genoeg, denk daar maar eens over na.
Thanksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef franklop het volgende:
Hincapie verloor op de klim in Andorra 4 minuten op de grote groep, waarbij ongeveer 1,5 km echt gekoerst is door de toppers.
Uitlokking? Niet van mijn kant, maar goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een uitlokking zeg![]()
Jij zegt "die kennen we wel" waarmee overduidelijk zijn standpunt over Columbia wordt bedoeld.
En we weten allemaal wat dat standpunt is.
Als ie dan vervolgens vraagt waarom er op dat standpunt (met doping) wordt gedoeld, wrijf jij m onder zijn neus dat ie over doping begint
Hincapie had daar ook geen reden om zich helemaal te geven. Wellicht zou hij met de gele trui om de schouders en wat knechten bij zich zeker 2 minuten beter kunnen. Verbiers is ook niet zo zwaar en tijdrijden kan hij ook. Wellicht kan hij het geel tot de Mont Ventoux behouden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef franklop het volgende:
Hincapie verloor op de klim in Andorra 4 minuten op de grote groep, waarbij ongeveer 1,5 km echt gekoerst is door de toppers.
9. CONTADOR Alberto 21 ASTANA 6h 14' 57" + 03' 26"
10. EVANS Cadel 11 SILENCE - LOTTO 6h 15' 18" + 03' 47"
61. HINCAPIE George 74 TEAM COLUMBIA - HTC 6h 18' 59" + 07' 28"
Nee, dinsdag verliest hij 'm dan wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hincapie had daar ook geen reden om zich helemaal te geven. Wellicht zou hij met de gele trui om de schouders en wat knechten bij zich zeker 2 minuten beter kunnen. Verbiers is ook niet zo zwaar en tijdrijden kan hij ook. Wellicht kan hij het geel tot de Mont Ventoux behouden?
Toch denk ik dat de winnaar van deze Tour wellciht slechts 1 dag het geel gaat dragen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dinsdag verliest hij 'm dan wel.
Nou nee, denk dat ie morgen best nog wel eens hetzelfde verschil zou kunnen verliezen op de kleppers, MITS er eerder aangevallen wordt en niet 1,5km voor de top.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hincapie had daar ook geen reden om zich helemaal te geven. Wellicht zou hij met de gele trui om de schouders en wat knechten bij zich zeker 2 minuten beter kunnen. Verbiers is ook niet zo zwaar en tijdrijden kan hij ook. Wellicht kan hij het geel tot de Mont Ventoux behouden?
Geef toe, je bent af en toe wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uitlokking? Niet van mijn kant, maar goed.
Voor dit soort dingen is er FB hier over etappe en eventueel geel voor Hincapie svp!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef toe, je bent af en toe wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80
Nee, ik begin er iig nooit mee, altijd een reactie op. Maar dit is meer PM-voer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef toe, je bent af en toe wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef toe, je bent af en toe altijd wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80
Dan zou de winnaar haast niet bij Astana vandaan moeten komen. Denk namelijk dat Armstrong of Contador wel uiterlijk dinsdag/woensdag het geel zal pakken. Misschien dat iemand anders langzaam wat van dat verschil kan halen om op de Mont Ventoux toe te slaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de winnaar van deze Tour wellciht slechts 1 dag het geel gaat dragen.
Contador/Armstrong vanaf morgen of dinsdag en de ander op de Mont Ventoux?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dan zou de winnaar haast niet bij Astana vandaan moeten komen. Denk namelijk dat Armstrong of Contador wel uiterlijk dinsdag/woensdag het geel zal pakken. Misschien dat iemand anders langzaam wat van dat verschil kan halen om op de Mont Ventoux toe te slaan.
Hij mag het geel tot in Parijs houden. Dan leren zal ze leren het gat zo groot te laten worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zal wel zeer tof zijn als Hincapie geel gaat pakken, dat heeft hij wel verdiend na 13 tours helpen.
Dit wordt geen Perreiro'tje :pquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij mag het geel tot in Parijs houden. Dan leren zal ze leren het gat zo groot te laten worden.
Zo enorm groot is dat gat niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij mag het geel tot in Parijs houden. Dan leren zal ze leren het gat zo groot te laten worden.
Armstrong heeft zijn twitterfelicatie voor George al klaar. Kan ie meteen posten na de etappequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:00 schreef Falco het volgende:
Ik zou wel eens Contador zijn kop willen zien wanneer Armstrongs maatje toch 5 minuten voor hem staat in het algemeen klassement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Contador/Armstrong vanaf morgen of dinsdag en de ander op de Mont Ventoux?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef TheArt het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):O Dio hier had je voor moeten waarschuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Was dat niet een half uur?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was het pereiro toch ook niet
Ik bedoel natuurlijk het gat in het algemene klassement toen ... Dat was volgens mij ook maar een paar minuten net zo als nu.quote:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):Dat ziet er best bizar uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Hij rijdt de hele tour al in het geel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Virtueel.
Als Astana het gat als de brandweer dichtnaait vanzelfsprekend niet.
Amper 2 minuten was dat geloof ik na de etappe, ervoor een half uurquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het gat in het algemene klassement toen ... Dat was volgens mij ook maar een paar minuten net zo als nu.
stond jij met een NL vlag in een bocht halverwege, of helemaal op de top?quote:
Ik heb gisteren wel iemand met een grote NL-vlag gezien!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
stond jij met een NL vlag in een bocht halverwege, of helemaal op de top?
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):Heb ik iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom vroeg ik hetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel iemand met een grote NL-vlag gezien!!!
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):Vreemde foto. Haar broek/rok is zeker afgezakt, of zie ik het verkeerd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval tragisch natuurlijk, maar het is gewoon idioot dat er iemand nog gaat oversteken dan.
Geweldigquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
stond jij met een NL vlag in een bocht halverwege, of helemaal op de top?
Laten signeren door Armstrong? Of door een willekeurige renner?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef crv het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Zelfs mijn Armstrongbook kunnen laten signeren
[ afbeelding ]
Er staat zat NL.Volk. Gisteren stond ik in Wintzenheim 7km voor de Finish zeiknat geregend.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel iemand met een grote NL-vlag gezien!!!
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Laten signeren door Armstrong? Of door een willekeurige renner?
nope, denk het ook niet meer als ik dit zo ziequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:31 schreef du_ke het volgende:
Helaas voor Hincapie die gaat het geel niet pakken ben ik bang.
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef marcodej het volgende:
Righi is echt aan het speculeren nu en is ook geen langzame knakker in de sprint.
Dat wel ja. Maar mocht deze groep uitdunnen en je zit er er nog met hem bij (en Ciolek en Bennati zijn eraf), dan nog zou ik hem liever lossen dan dat je hem meeneemt naar de streep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.
Ciolek, Bennati, Roche en Hincapie en misschien ook wel Ivanov en Maaskant zijn sneller dan Righi, dus hij zal er wel van weg moeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.
Hincapie en Roche kunnen ook wel een potje sprinten, moeilijk te zeggen iig wie er wint. Ik ga er iig vanuit dat men niet met die sprinters naar de streep gaat rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar mocht deze groep uitdunnen en je zit er er nog met hem bij (en Ciolek en Bennati zijn eraf), dan nog zou ik hem liever lossen dan dat je hem meeneemt naar de streep.
Mag ook wel wat minderquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:48 schreef Tommyjunk het volgende:
AG2R ---> STERF, ik hoop echt dat ze het niet redden
ja tuurlijk, maar ik wil een andere ploeg in het geel, dus vandaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag ook wel wat minder. Ze halen het gemakkelijk, het peloton rijdt vol door tot de streep, de koplopers gaan nog wel wat speculeren.
Kansloos voor hem inderdaad. Maar misschien kan hij nog mooi de top 10 instormenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie heeft nog een minuut.
En dat lijkt te werken..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
er wordt nu hevig gesproken vooraan in het peloton, ploegleider columbia heeft net gebeld, 2000 euro de man als hincapie het geel mag pakken.
Niet persé kansloos. Ruim een minuut met nog 17 kilometer te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kansloos voor hem inderdaad. Maar misschien kan hij nog mooi de top 10 instormen.
Die zullen dat ongetwijfeld al hebben besprokenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:57 schreef Ericr het volgende:
Nou Maaskant sluit eens een dealtje met Timmer.
Precies tegelijk over de eindstreepquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zullen dat ongetwijfeld al hebben besproken
Voor mn tourpoule zou het niet slecht zijn als Benatti en Ciolek 1 en 2 worden, maar ik ga toch liever voor een NL'er uiteraard.quote:
Roche is inderdaad rap. Na Ciolek en Bennati de rapste. En hij heeft dus nog niets hoeven doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Roche is ook geen slechte in de sprint.
Hij kan idd best wel leuk sprinten, maar er zijn er zeker 3 sneller in deze groep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Maaskant deed het vorig jaar toch ook wel aardig in de sprintjes in de tour? telkens top 15 ofzo.
Maar beter dat hij wegrijdt !
Stijlvoller ook, maar moeilijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Maaskant deed het vorig jaar toch ook wel aardig in de sprintjes in de tour? telkens top 15 ofzo.
Maaskant is redelijk rap ja, was vorig jaar laatste man voor Dean dus op die manier reed hij enkele ereplaatsen bijeen ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Daar zat ik net ook aan te denken. Ze komen nog wel volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat de ploeg van Hincapie niet storen voorin het peleton?
Tour kenners???quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat de ploeg van Hincapie niet storen voorin het peleton?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef TheArt het volgende:
Martijn oogt erg gretig. Zal me niets verbazen als hij de eerste is die iets probeert.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:06 schreef koemleit het volgende:
maaskant domme aarsch het is nog 11 km.
50 pctquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:09 schreef Szura het volgende:
Kom op Timmer, als je erbij komt heb je een enorme kans
Dit heeft dezelfde verschuivingen, alleen dan morgen met andere renners.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk morgen meer uit naar een berg finish, eindelijk weer eens eentje.
Gisteren was het een luchtbuks.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:10 schreef Susi het volgende:
Nog een idioot die water tegen die fietsers aangooit
Haha, exactly, toen ik de kopgroep zag, wist ik haast direct als ivanov gaat pakt ie hemquote:
Schiet z`n banden lek.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:12 schreef Szura het volgende:
Gooi eens een spijkermat voor Ivanov's fiets
Met linkeballen ga je deze finale niet succesvol afronden, in elk geval niet in de positie waar Timmer nu zit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:13 schreef Zwansen het volgende:
Laat Timmer maar lekker linkeballen daar.
Gewoon een Olano'tje dan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:15 schreef marcodej het volgende:
Ivanov rijdt lek alsjeblieft!!!!
Ik denk dat die fiets dan ook door de lucht vliegt, net als bij Riisquote:
Had die niet een aflopertje, of reed die ook echt lek?quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:13 schreef SCH het volgende:
Als Ducrot zegt dat Ivanov het gaat halen, dan wint ie dus niet
? Wat deed Olano?quote:
Weet niet of het echt lek was, het was iig ook een stuk korter dan Ivanov nog moet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Had die niet een aflopertje, of reed die ook echt lek?
Iedereen wil natuurlijk dat Timmer wint, nationalisme weet je wel. En terechtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef Halcon het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Ivanov?
Op een lekke band het WK in 1994/1995? winnen. Indurain was toen zijn meesterknecht volgens mij.quote:
Werd wereldkampioen op een lekke band.quote:
Wat van jou? Je vriendin?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar past die van mij maar net in hoor.
De sterkste moet gewoon winnen. Als Timmer dat is, dan wint hij. Een beetje zielig om allemaal te gaan hopen op een lekke band ofzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Iedereen wil natuurlijk dat Timmer wint, nationalisme weet je wel. En terecht
Ik denk dat ook meteen als ik iemand zo hard zie wegrijden. Helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Chiappucci het volgende:
Timmer moet dan maar 2e worden, dan heeft hij nog een kansje als Ivanov zou worden betrapt.
Als je supporter bent, wil je niet dat de sterkste wint. Jouw partij moet dan winnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
De sterkste moet gewoon winnen. Als Timmer dat is, dan wint hij. Een beetje zielig om allemaal te gaan hopen op een lekke band ofzo.
Wat een onzin eigenlijk, de Tour moet nog beginnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Garmin rijd ook in het peloton voor de plek van wiggins
Ja hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Garmin rijd ook in het peloton voor de plek van wiggins
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef Plato1980 het volgende:
Dijkstra doet net alsof het ongelooflijk spannend en fantastisch is dat Timmer tweede of derde kan worden. Leuke prestatie van die jongen, daar niet van, maar niet overdrijven.
Het is nog even wachten en hij gaat het weer een legendarische etappe noemen..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef Plato1980 het volgende:
Dijkstra doet net alsof het ongelooflijk spannend en fantastisch is dat Timmer tweede of derde kan worden. Leuke prestatie van die jongen, daar niet van, maar niet overdrijven.
Dealtje binnen peloton?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef onlogisch het volgende:
Waarom heeft de ploeg van Hincapie nou helemaal niet "gestoord" voorin het peleton?
Ja joh, neem het toch niet zo serieus. Sport is emotie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:21 schreef Halcon het volgende:
Al had Ivanov lek gereden, dan nog had Timmer in geen honderd jaar gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |