Kansloos voor hem inderdaad. Maar misschien kan hij nog mooi de top 10 instormenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie heeft nog een minuut.
En dat lijkt te werken..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:56 schreef JohnDDD het volgende:
er wordt nu hevig gesproken vooraan in het peloton, ploegleider columbia heeft net gebeld, 2000 euro de man als hincapie het geel mag pakken.
Niet persé kansloos. Ruim een minuut met nog 17 kilometer te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kansloos voor hem inderdaad. Maar misschien kan hij nog mooi de top 10 instormen.
Die zullen dat ongetwijfeld al hebben besprokenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:57 schreef Ericr het volgende:
Nou Maaskant sluit eens een dealtje met Timmer.
Precies tegelijk over de eindstreepquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zullen dat ongetwijfeld al hebben besproken
Voor mn tourpoule zou het niet slecht zijn als Benatti en Ciolek 1 en 2 worden, maar ik ga toch liever voor een NL'er uiteraard.quote:
Roche is inderdaad rap. Na Ciolek en Bennati de rapste. En hij heeft dus nog niets hoeven doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Roche is ook geen slechte in de sprint.
Hij kan idd best wel leuk sprinten, maar er zijn er zeker 3 sneller in deze groep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Maaskant deed het vorig jaar toch ook wel aardig in de sprintjes in de tour? telkens top 15 ofzo.
Maar beter dat hij wegrijdt !
Stijlvoller ook, maar moeilijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Maaskant deed het vorig jaar toch ook wel aardig in de sprintjes in de tour? telkens top 15 ofzo.
Maaskant is redelijk rap ja, was vorig jaar laatste man voor Dean dus op die manier reed hij enkele ereplaatsen bijeen ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Daar zat ik net ook aan te denken. Ze komen nog wel volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat de ploeg van Hincapie niet storen voorin het peleton?
Tour kenners???quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat de ploeg van Hincapie niet storen voorin het peleton?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef TheArt het volgende:
Martijn oogt erg gretig. Zal me niets verbazen als hij de eerste is die iets probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |