Hij kan idd best wel leuk sprinten, maar er zijn er zeker 3 sneller in deze groep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Maaskant deed het vorig jaar toch ook wel aardig in de sprintjes in de tour? telkens top 15 ofzo.
Maar beter dat hij wegrijdt !
Stijlvoller ook, maar moeilijk.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Maaskant deed het vorig jaar toch ook wel aardig in de sprintjes in de tour? telkens top 15 ofzo.
Maaskant is redelijk rap ja, was vorig jaar laatste man voor Dean dus op die manier reed hij enkele ereplaatsen bijeen ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:00 schreef franklop het volgende:
Daar zat ik net ook aan te denken. Ze komen nog wel volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat de ploeg van Hincapie niet storen voorin het peleton?
Tour kenners???quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef onlogisch het volgende:
Waarom gaat de ploeg van Hincapie niet storen voorin het peleton?
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef TheArt het volgende:
Martijn oogt erg gretig. Zal me niets verbazen als hij de eerste is die iets probeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |