Iedereen wil natuurlijk dat Timmer wint, nationalisme weet je wel. En terechtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef Halcon het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Ivanov?
Op een lekke band het WK in 1994/1995? winnen. Indurain was toen zijn meesterknecht volgens mij.quote:
Werd wereldkampioen op een lekke band.quote:
Wat van jou? Je vriendin?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar past die van mij maar net in hoor.
De sterkste moet gewoon winnen. Als Timmer dat is, dan wint hij. Een beetje zielig om allemaal te gaan hopen op een lekke band ofzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Iedereen wil natuurlijk dat Timmer wint, nationalisme weet je wel. En terecht
Ik denk dat ook meteen als ik iemand zo hard zie wegrijden. Helaas.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:17 schreef Chiappucci het volgende:
Timmer moet dan maar 2e worden, dan heeft hij nog een kansje als Ivanov zou worden betrapt.
Als je supporter bent, wil je niet dat de sterkste wint. Jouw partij moet dan winnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
De sterkste moet gewoon winnen. Als Timmer dat is, dan wint hij. Een beetje zielig om allemaal te gaan hopen op een lekke band ofzo.
Wat een onzin eigenlijk, de Tour moet nog beginnenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Garmin rijd ook in het peloton voor de plek van wiggins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |