Heb je een glazen bol ofzo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dat weet ik wel. Maar Hincapie verliest morgen geen 6 minuten.
Logisch nadenken, helaas niet uit te lenen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb je een glazen bol ofzo?
Anders wil ik die wel lenen
Btw de voorsprong klopte dus niet
Kappen, die kennen we nu ook wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Het dubbeltje van Columbia valt wel altijd aan de goede kant zeg. Is dat nou geluk of toch iets anders?
Mjah er zat ook als je even met je ogen knipperde ineens 2 minuten bijquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:48 schreef TheArt het volgende:
En nu opeens weer 8 minuten
Dat lijkt me trouwens een stuk reëler, aangezien Astana toch wel redelijk tempo blijft onderhouden.
Als er flink gekoerst wordt moet ik dat nog zien met Hincapie.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Logisch nadenken, helaas niet uit te lenen.
Ik bedoel geen doping hoor. Waarom wordt dat toch altijd gedachtquote:
Het feit dat je nu ineens over doping begint, zegt genoeg, denk daar maar eens over na.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel geen doping hoor. Waarom wordt dat toch altijd gedachtDit is echt een serieus bedoelde vraag
Omkoping.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel geen doping hoor. Waarom wordt dat toch altijd gedachtDit is echt een serieus bedoelde vraag
Nou nou, laat die jongen toch lekker zeggen wat hij zelf wilt..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je nu ineens over doping begint, zegt genoeg, denk daar maar eens over na.
Net of t wel logisch is dat hij met 6 min verschil in het geel komt vandaag. Verschil is nooit groter dan tien minuten geweest tussen kopgroep en peloton en gaat heus nog wel wat van af in de slotfase.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Logisch nadenken, helaas niet uit te lenen.
Wat een uitlokking zegquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het feit dat je nu ineens over doping begint, zegt genoeg, denk daar maar eens over na.
Thanksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef franklop het volgende:
Hincapie verloor op de klim in Andorra 4 minuten op de grote groep, waarbij ongeveer 1,5 km echt gekoerst is door de toppers.
Uitlokking? Niet van mijn kant, maar goed.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat een uitlokking zeg![]()
Jij zegt "die kennen we wel" waarmee overduidelijk zijn standpunt over Columbia wordt bedoeld.
En we weten allemaal wat dat standpunt is.
Als ie dan vervolgens vraagt waarom er op dat standpunt (met doping) wordt gedoeld, wrijf jij m onder zijn neus dat ie over doping begint
Hincapie had daar ook geen reden om zich helemaal te geven. Wellicht zou hij met de gele trui om de schouders en wat knechten bij zich zeker 2 minuten beter kunnen. Verbiers is ook niet zo zwaar en tijdrijden kan hij ook. Wellicht kan hij het geel tot de Mont Ventoux behouden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef franklop het volgende:
Hincapie verloor op de klim in Andorra 4 minuten op de grote groep, waarbij ongeveer 1,5 km echt gekoerst is door de toppers.
9. CONTADOR Alberto 21 ASTANA 6h 14' 57" + 03' 26"
10. EVANS Cadel 11 SILENCE - LOTTO 6h 15' 18" + 03' 47"
61. HINCAPIE George 74 TEAM COLUMBIA - HTC 6h 18' 59" + 07' 28"
Nee, dinsdag verliest hij 'm dan wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hincapie had daar ook geen reden om zich helemaal te geven. Wellicht zou hij met de gele trui om de schouders en wat knechten bij zich zeker 2 minuten beter kunnen. Verbiers is ook niet zo zwaar en tijdrijden kan hij ook. Wellicht kan hij het geel tot de Mont Ventoux behouden?
Toch denk ik dat de winnaar van deze Tour wellciht slechts 1 dag het geel gaat dragen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, dinsdag verliest hij 'm dan wel.
Nou nee, denk dat ie morgen best nog wel eens hetzelfde verschil zou kunnen verliezen op de kleppers, MITS er eerder aangevallen wordt en niet 1,5km voor de top.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:56 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hincapie had daar ook geen reden om zich helemaal te geven. Wellicht zou hij met de gele trui om de schouders en wat knechten bij zich zeker 2 minuten beter kunnen. Verbiers is ook niet zo zwaar en tijdrijden kan hij ook. Wellicht kan hij het geel tot de Mont Ventoux behouden?
Geef toe, je bent af en toe wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uitlokking? Niet van mijn kant, maar goed.
Voor dit soort dingen is er FB hier over etappe en eventueel geel voor Hincapie svp!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef toe, je bent af en toe wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80
Nee, ik begin er iig nooit mee, altijd een reactie op. Maar dit is meer PM-voer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef toe, je bent af en toe wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:58 schreef Falco het volgende:
[..]
Geef toe, je bent af en toe altijd wel zuigend bezig, zeker tegen Tong80
Dan zou de winnaar haast niet bij Astana vandaan moeten komen. Denk namelijk dat Armstrong of Contador wel uiterlijk dinsdag/woensdag het geel zal pakken. Misschien dat iemand anders langzaam wat van dat verschil kan halen om op de Mont Ventoux toe te slaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de winnaar van deze Tour wellciht slechts 1 dag het geel gaat dragen.
Contador/Armstrong vanaf morgen of dinsdag en de ander op de Mont Ventoux?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:00 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dan zou de winnaar haast niet bij Astana vandaan moeten komen. Denk namelijk dat Armstrong of Contador wel uiterlijk dinsdag/woensdag het geel zal pakken. Misschien dat iemand anders langzaam wat van dat verschil kan halen om op de Mont Ventoux toe te slaan.
Hij mag het geel tot in Parijs houden. Dan leren zal ze leren het gat zo groot te laten worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zal wel zeer tof zijn als Hincapie geel gaat pakken, dat heeft hij wel verdiend na 13 tours helpen.
Dit wordt geen Perreiro'tje :pquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij mag het geel tot in Parijs houden. Dan leren zal ze leren het gat zo groot te laten worden.
Zo enorm groot is dat gat niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij mag het geel tot in Parijs houden. Dan leren zal ze leren het gat zo groot te laten worden.
Armstrong heeft zijn twitterfelicatie voor George al klaar. Kan ie meteen posten na de etappequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:00 schreef Falco het volgende:
Ik zou wel eens Contador zijn kop willen zien wanneer Armstrongs maatje toch 5 minuten voor hem staat in het algemeen klassement.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Contador/Armstrong vanaf morgen of dinsdag en de ander op de Mont Ventoux?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |