Ik heb exact ook dat gevoel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat dit het omslagpunt van deze Tour is. Na vandaag wordt het mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Is er morgen een rustdag?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie dus de rustdag in in het geel.
Ze hebben dan ook wel bijna alles in de 3e week gestopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat dit het omslagpunt van deze Tour is. Na vandaag wordt het mooi.
Morgen finishen we in Verbier. Dat is een berg van de eerste categorie. Maandag is er een rustdag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie dus de rustdag in in het geel.
Ja en? Dat weet ik wel. Maar Hincapie verliest morgen geen 6 minuten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Morgen finishen we in Verbier. Das een berg van de eerste categorie. Maandag is er een rustdag.
5 minuten is wel erg veelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
Hincapie zou best de Tour kunnen winnen als hij vijf minuten voorsprong heeft op Contador en Armstrong.
Of denken jullie van niet?
12.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef richbitch het volgende:
11 minuten?!
Zeg dat dan. Nu lijkt het alsof jij denkt dat morgen de rustdag is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dat weet ik wel. Maar Hincapie verliest morgen geen 6 minuten.
Nee, ik reken gelijk verder, dat mag ook wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Nu lijkt het alsof jij denkt dat morgen de rustdag is.
Nooit. Morgen gaat ie al tijd verliezen, dinsdag en op de Ventoux gaat ie ook klappen krijgen. Maar ik denk overigens niet dat Armstrong ooit achter Hincapie aan zal gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
Hincapie zou best de Tour kunnen winnen als hij vijf minuten voorsprong heeft op Contador en Armstrong.
Of denken jullie van niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |