Laten we het hopenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:48 schreef Burghardt het volgende:
In deze etappe zal het nu echt gaan beginnen!
Ik ook, maar is eigenlijk ook onboeiend, want ik zit morgen toch in de auto onderweg naar de Alpen.quote:
Zou niet weten op welke manier het deze etappe zou hebben beïnvloedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:32 schreef Palmboom313 het volgende:
Benieuwd of het nieuws van Freire nog invloed heeft op deze etappe.
Deze etappe moet nog worden verreden, dus zou knap zijn als je dat al wist.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou niet weten op welke manier het deze etappe zou hebben beïnvloed
Excuus, dacht dat het over die van vandaag ging.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deze etappe moet nog worden verreden, dus zou knap zijn als je dat al wist.
Zo? Vlakke etappes horen nu eenmaal in een grote ronde, dat er in de andere etappes geen drol wordt uitgevoerd wekt alleen maar het idee dat morgen weer geen reet wordt uitgevoerd. Ik schat de kans 99% op cavquote:
Ik vind het gewoon een vervelend parcours dit jaar. Te weinig aankomsten bergop.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo? Vlakke etappes horen nu eenmaal in een grote ronde, dat er in de andere etappes geen drol wordt uitgevoerd wekt alleen maar het idee dat morgen weer geen reet wordt uitgevoerd. Ik schat de kans 99% op cav
Al heb ik deze keer hoop dat de andere teams columbia deze keer niet helpen en een grote kopgroep laten gaan.
Mee eens. Voortaan gewoon zeker 5 zware bergetappes met finish op een berg.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een vervelend parcours dit jaar. Te weinig aankomsten bergop.
De finish hoeft niet per se op een berg te liggen, maar zeker niet zoals in de Pyreneën 50 of 70 km na de laatste top.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Mee eens. Voortaan gewoon zeker 5 zware bergetappes met finish op een berg.
En geen ploegtijdrit meer. Sastre en Evans en (Menchov) zijn daardoor gewoon kansloos geworden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:04 schreef Armstrong1984 het volgende:
[..]
Mee eens. Voortaan gewoon zeker 5 zware bergetappes met finish op een berg.
Of gewoon die Giro aankomsten, zoals een klimmetje van 2 km in een hooggelegen gedeelte van een stadje. De tour is doorgeschoten in al die commerciële activiteiten. Al die circus-tenten en bijbehorende figuren kunnen best in een ander gedeelte van de stad worden neergepoot ipv aan de finish.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De finish hoeft niet per se op een berg te liggen, maar zeker niet zoals in de Pyreneën 50 of 70 km na de laatste top.
Direct na de afdaling (mits een wat technische en niet al te lange afdaling) is ook prima
Die hebben naast de ploegentijdrit ook hun kansen wel vergooid, vooral Menchov. En als je de tour wil winnen moet je een ploeg bouwen die dus ook de ploegentijdrit aan kan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En geen ploegtijdrit meer. Sastre en Evans en (Menchov) zijn daardoor gewoon kansloos geworden.
Daarom staat mechov ook tussen haakjesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die hebben naast de ploegentijdrit ook hun kansen wel vergooid, vooral Menchov. En als je de tour wil winnen moet je een ploeg bouwen die dus ook de ploegentijdrit aan kan.
Zoals de Joux - plane.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De finish hoeft niet per se op een berg te liggen, maar zeker niet zoals in de Pyreneën 50 of 70 km na de laatste top.
Direct na de afdaling (mits een wat technische en niet al te lange afdaling) is ook prima
Zou jammer zijn, is wel iemand die morgen iets kan doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:10 schreef jxbe84 het volgende:
FLECHA MOGELIJK NIET MEER VAN START
Het is twijfelachtig of Juan Antonio Flecha zaterdag van start kan gaan in de veertiende etappe van de Tour de France. De Spanjaard van Rabobank kwam vrijdag in de dertiende rit ten val en beschadigde vooral zijn linkerknie. 'We bekijken het tot kort voor de start', aldus een woordvoerder van Rabobank tegen Infostrada Sports.
'Hij heeft vooral last van de buitenkant van zijn linkerknie.' Ook liep Flecha schaafwonden op. Zaterdag stappen de renners net na het middaguur op de fiets voor de veertiende etappe in de Tour. Het is een rit over 199 kilometer van Colmar naar Besançon.
Pff, zou de volgende tegenslag voor Rabo zijn...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:25 schreef Bevin het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, is wel iemand die morgen iets kan doen.
Hopelijk gaat ie niet in het wiel van Gesink zitten in Spanjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:17 schreef Ericr het volgende:
http://tinyurl.com/ml3xed
Leipheimer is dus gelijk onder het mes gegaan vandaag.
Denk niet dat Leipheimer aan de start zal staan van 3 grote rondes in 1 jaar. Maar je kan nooit weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:18 schreef knep het volgende:
[..]
Hopelijk gaat ie niet in het wiel van Gesink zitten in Spanje.
die vluchters hebben daar ook echt zin in, lekker vluchten met Thor.. Wat zullen we vandaag eens gaan doen? 160 km in de aanval voor de 2de plek?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat hushovd wel mee wil met de vluchters vandaag.
Vlak Van Hummel niet uit.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:10 schreef Klopkoek het volgende:
Winst op de Champs Elysee zie ik niet gebeuren, dat is 95% kans op een massasprint.
Lance denkt weer aan Cavendishquote:Driving 2 the start. Rainy and chilly. Supposed to clear. I'm picking Cav for stage win 5 today.
volgens mij alleen bergetappes, niet zo'n muffe overgangsetappe als ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef Colplay het volgende:
Ik dacht de NOS alle etappes in het weekend van start tot finish live uit zou zenden. Beetje jammer dat we nog een uur moeten wachten.
Zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pff, zou de volgende tegenslag voor Rabo zijn...
Overigens goede herinneringen aan Besancon:
Jacques Chapel
Kenny van Hummel zou dus een mooie opvolger van Jerommeke zijn.
De dag ervoor nog, met Nicki Sorensen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef Cootz het volgende:
Volgens letour.fr is iedereen onderweg, Flecha dus ook.
Trouwens, Haussler heeft gister ook de combativite (rood rugnummer) gewonnen.. Dat gebeurt niet heel vaak, dat ze die aan de etappewinnaar geven.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:53 schreef Cootz het volgende:
Ook een leuke nieuwsflash
12:45 - Spilak Remains In The Race
The rider who finished last in the 13th stage was Simon Spilak of the Lampre team. He was 45’45" behind Heinrich Haussler (CTT) and was official outside the time limit. As he was held up significantly by crowds on the road to Colmar, the commissaires have decided to allow him to remain in the Tour de France.
En Evans.quote:
Ok. Waar zit Hushovd? Leuke ontwikkeling trouwens.quote:
Nee, Evans niet. Was foute berichtgeving van Radio Tour.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
En Evans.
Het blijft toch een vreemd gezicht, maar ik ga de man er wel door waarderen. Gewoon schijt hebben aan de zeikerds in het peleton en iets proberen te doen om tijd terug te winnen ipv de rest van de schijters die 5 uur in het wiel van de astana's blijven zitten
Straks op http://tour2009.nos.nl/live/index/quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef Tommyjunk het volgende:
hey is die etappe eigenlijk ergens te streamen? zit de hele dag op werk...
Dat is mooiquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef TheArt het volgende:
Maaskant zit meeHij begon de ontsnapping.
Alsof ze dan met 14 naar de streep blijven rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:16 schreef Cootz het volgende:
Als ze even weg mogen blijven dan zal Columbia waarschijnlijk niet de ploeg zijn die de kopgroep gaat halen. Hoewel Hincapie natuurlijk weinig kans heeft om te winnen met Bennati en Ciolek.
Bbox Bouygues is aan het rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:18 schreef Cootz het volgende:
Jammer dat we dit niet kunnen zien. Zou wel willen weten wie er in het peloton nu aan het rijden is.
Maar wel twee Nederlanders!quote:
kunnen die Fransen niet eens sterven, ze hadden elke dag iemand meequote:
En Silence - Lotto is ook aan het rijden.quote:
En nu ook Euskaltel. Zat ploegen dus die het gat willen dichten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:22 schreef MarijeH het volgende:
[..]
En Silence - Lotto is ook aan het rijden.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:24 schreef Ciolekfan het volgende:
Triest dit, wordt weer een kopgroep van 4 dus met 3 kansloze fransen en een rus![]()
![]()
En die moeten het dichtrijden?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:32 schreef MarijeH het volgende:
Rabobank, QSI, Silence - lotto en BBox leiden het peloton.
Ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:33 schreef JohnDDD het volgende:
Wanneer was de laatste NL etappeoverwinning in de Tour? Weening 2005???
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza begint, dus hoeven we niet meer iedere minuut het verschil te posten.
Best wel triest, ik kan me nog de jaren herinneren dat we met Italië wedijverden wie het meeste aantal etappes won in de ronde.quote:
Dat doen ze óók.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:45 schreef leroytje het volgende:
Ik snap de NOS niet! We zijn begonnen, krijgen we dit spul te zien.
Doe dat lekker in de avondetappe!
Er waren nog geen live-beelden te vertonen, dat ligt niet aan de NOS. Sporza had ook niks boeiends.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:45 schreef leroytje het volgende:
Ik snap de NOS niet! We zijn begonnen, krijgen we dit spul te zien.
Doe dat lekker in de avondetappe!
Nogalquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:46 schreef du_ke het volgende:
Heeft Herbert Timmer nou gemist?
edit in tweede instantie toch wel.
Niet iedereen kan tv kijken hequote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:40 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza begint, dus hoeven we niet meer iedere minuut het verschil te posten.
Ja die vind ik ook apartquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:50 schreef leroytje het volgende:
Herbert, je swetst!
We beginnen vroeg, zodat we het ontstaan van de kopgroep kunnen zien.
.....
ja op 5.25quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:55 schreef Tommyjunk het volgende:
wie heeft de minste achterstand uit die kopgroep dan? Hincapie?
Ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:55 schreef Tommyjunk het volgende:
wie heeft de minste achterstand uit die kopgroep dan? Hincapie?
Nee, totaal niet, nooit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:56 schreef Tommyjunk het volgende:
zou dit een serieuse poging voor het klassement zijn dan van George?
Astana zou hem niet gaan halen lijkt me, maar AG2R zal wel weer gaan controlerenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:56 schreef Tommyjunk het volgende:
Nah, een kleine kans op een overwinning. Maar vooral dat Columbia er niet achteraan hoeft te rijden de laatste 50 km. Dat mag Ag2R/Astana/Cervelo doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:56 schreef Tommyjunk het volgende:
Riis rijdt 'm zo wel terug.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:58 schreef MarijeH het volgende:
Drama dit. Wat een pech. Die komt niet meer bij de kopgroep.
Ag2r hebben Roche, die houden het alleen onder de 5 minuten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:58 schreef Cootz het volgende:
[..]
Nah, een kleine kans op een overwinning. Maar vooral dat Columbia er niet achteraan hoeft te rijden de laatste 50 km. Dat mag Ag2R/Astana/Cervelo doen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat lult Herbert nou, "Onmisbaar voor de kopgroep" Wat dacht je van Ivanov, Hincapie, Bennati, dat zijn geen namen zeker
Verschil was lange tijd niet groot genoeg en die wagens mochten dus niet door. Dat mag nu wel, maar het is te laat.quote:
Ben momenteel alleen in de mogelijkheid het via internet te volgenquote:
fuck man, die Voigt is echt een super renner! Zie hem graag in de kopgroep!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:01 schreef TheArt het volgende:
Voigt laat zich uitzakken. Die is niet bepaald blij en terecht.
Als de auto ernaartoe was gereden vanaf het eerste moment dat Voigt pech leek te hebben, dan had het nog wel gekund toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verschil was lange tijd niet groot genoeg en die wagens mochten dus niet door. Dat mag nu wel, maar het is te laat.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:03 schreef franklop het volgende:
jammer dit! maar goed maakt de kans weer wat groter dat Roche wint
Langs het hele peloton en meer dan een minuut dichtrijden op de kopgroep? Dan is die neutrale man sneller, ook al ging het niet zo snel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:04 schreef Cootz het volgende:
[..]
Als de auto ernaartoe was gereden vanaf het eerste moment dat Voigt pech leek te hebben, dan had het nog wel gekund toch?
Ja, behalve dat het niet alleen het probleem is dat die man sloom was, maar ook dat ie nu een op een fiets rijdt waar ie kennelijk niet op vooruit komt. Als de Saxo auto er vlak na de neutrale ook was geweest, dan had ie met nog een wissel wel een fatsoenlijke fiets gehad. En met die peloton-snelheid van nu had Voigt dan echt nog wel een kans gehad.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Langs het hele peloton en meer dan een minuut dichtrijden op de kopgroep? Dan is die neutrale man sneller, ook al ging het niet zo snel.
Voigt bedoel je? Hij zat in de kopgroep en reed toen lek op het ,moment dat het peloton de achtervolging opgaf. Het duurde erg lang voor zijn wiel werd verwisseld. Hij liet zich terugzakken naar het peloton.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:06 schreef Tommyjunk het volgende:
Wat heeft die gast? ik kan het commentaar niet horen?
Zag er idd knullig uit.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:02 schreef marcodej het volgende:
Wat een faler die Mavic-man.Zag er nogal gespannen uit wat hij deed...
thanxquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:09 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Voigt bedoel je? Hij zat in de kopgroep en reed toen lek op het ,moment dat het peloton de achtervolging opgaf. Het duurde erg lang voor zijn wiel werd verwisseld. Hij liet zich terugzakken naar het peloton.
Volgens de timing ineens nog maart 3,5 minuutquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:11 schreef Cootz het volgende:
Haha Herbert toch "dat zou betekenen dat er toch iets in het peloton op gang is gezet".... Daar rijden ze binnen een halve minuut opeens 2 minuten van de achterstand af??
Gewoon ergens een foutje, dat ze nu het verschil met Voigt meten of dat ze net meten t.o.v. de motor achter het peloton, of dat soort onzin.
nu ineens welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:08 schreef Wilskracht het volgende:
Astana gaat niet rijden
Armstrong gunt zijn vriend Hincapie wel de gele trui
En anders krijgen we Bennati vs Ciolek, altijd spannender dan Hushovd vs. Cavendishquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef Vork het volgende:
Nou, hier gaat niemand uit het peleton de moeite voor doen om het dicht te rijden. Astana en AG2R zullen het wel controleren. Maar mocht Rabobank wat willen, dan mogen ze dat mooi zelf doen. Zoveel ploegen zijn al mee, ik denk dat die groep wel een goede kans maakt. Tenzij ze zelf uitelkaar gaan vallen, omdat niemand met die sprinters naar de streep wil rijden.
Nee is 5:45 nu, was net even een foutje omdat ze het verschil tov Voigt weergaven.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:15 schreef Tommyjunk het volgende:
mijn iphone applicatie geeft een voorsprong van 3:30 aan voor de kopgroep....
Dat gaat sowieso wel gebeuren lijkt me.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:14 schreef Vork het volgende:
Tenzij ze zelf uitelkaar gaan vallen, omdat niemand met die sprinters naar de streep wil rijden.
Gefeliciteerd, tv is accuraat en die geeft 2' meer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:15 schreef Tommyjunk het volgende:
mijn iphone applicatie geeft een voorsprong van 3:30 aan voor de kopgroep....
Ja, maar er rijden genoeg aanvallers in het groepje, die daar niet zo op zitten te wachten. Als een sprint met deze lui de finale is, is dat in elk geval leuk voor de afwisseling. Maar ik denk dat ze gezien de samenstelling van de groep en de diversiteit van de renners die allemaal andere sterke punten hebben en op een andere manier willen winnen, dat het groepje nog wel ontploft. Ik hoop het eigenlijk, want dan krijgen we eindelijk wat actie. Jammer van Voigt, want dat is wel typisch zo'n renner die daarin een hele belangrijke rol kan spelen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:16 schreef Cootz het volgende:
En anders krijgen we Bennati vs Ciolek, altijd spannender dan Hushovd vs. Cavendish
ja weet ik wel, maar net stond er niks in beeld, dus ging ik op mijn iphone checken, en die gaf 3:30 toen... maar ik weet dat het niet kloptequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, tv is accuraat en die geeft 2' meer.
Maar dat gaat hij natuurlijk nooit doen. En ook als hij met 10 minuten voorsprong aan de Alpen gaat beginnen, gaat hij het alsnog niet redden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:23 schreef JohnDDD het volgende:
mocht hincapie veel tijd pakken dan is de kans niet afwezig dat hij de tour kan winnen
Voorlopig eerst nog 100 km zo doorrijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:26 schreef franklop het volgende:
Eigenlijk zit Willems beetje in dubio. Alles bij elkaar proberen te houden/terug halen om alles op Benatti te zetten of het toch zelf proberen.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:34 schreef Monolith het volgende:
"Het was weer 60 kilometer achter elkaar aan jagen met 50 km/u in het eerste uur".
Ja..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef Tommyjunk het volgende:
fietste hij nou voor het peloton uit om dit te doen?
Voor de 30+ers hier jaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef Shoombak het volgende:
Moreau moet filmster worden
Mooie vriendin heeft hij wel overigens
belachelijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef Armstrong1984 het volgende:
Schitterend dat Moreau even bij zijn vrouw en kind stopte.
Nee man, ik vind het ook mooi dat hij zoiets doet..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
belachelijk![]()
je bent verdomme met een wedstrijd bezig
Tussendoor moet dat gewoon kunnen. Maar ja, we hebben een andere mening. Moet kunnen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
belachelijk![]()
je bent verdomme met een wedstrijd bezig
Ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:38 schreef MarijeH het volgende:
Wie werd daar bijna geraakt door een paraplu? Was dat Hincapie?
Ja..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:38 schreef MarijeH het volgende:
Wie werd daar bijna geraakt door een paraplu? Was dat Hincapie?
Dat wanneer je in een uur gemiddeld 50 km/u rijdt je 50 kilometer aflegt en niet 60.quote:
Mooi inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef Armstrong1984 het volgende:
Schitterend dat Moreau even bij zijn vrouw/vriendin en kind stopte.
Bouygues?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Hincapie in de aanval. Iedere ploeg zit erbij maar ik mis er 1![]()
Niet doen, we kennen je mening.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:42 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet huilen man, er zitten twee Nederlanders bij. En overigens mis je 9 ploegen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:42 schreef Palmboom313 het volgende:
12.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:46 schreef Cootz het volgende:
Overigens, met 13 man vooruit doet Hushovd goede zaken voor het groen.
Hij zegt dat ze 60km gekoerst hebben en het eerste uur 50km/u hebben gereden. Dus ze hebben meer dan een uur gekoerst.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat wanneer je in een uur gemiddeld 50 km/u rijdt je 50 kilometer aflegt en niet 60.
nee maar hij zal wel weer een morele duw in de rug hebben gehad van z'n dochtertjequote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:53 schreef MarijeH het volgende:
Heeft moreau nog meer familie langs de weg staan? Hij valt aan.
Veroordeel ze niet maar kom op jongens dit wordt een dramatische Tour.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Die vragen weer
Ducrot heeft zelfs geen antwoord![]()
hoezo?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Veroordeel ze niet maar kom op jongens dit wordt een dramatische Tour.![]()
Omdat Nocentini zijn ploegmaat is misschien?? Hincapie staat zoals eerder gezegd op 5 minuut 25 van de gele trui.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:03 schreef Szura het volgende:
Waarom fietst die Roche niet gewoon mee![]()
Zo gevaarlijk zijn die mannen voor ht klassement niet
Lees je m'n post welquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Omdat Nocentini zijn ploegmaat is misschien?? Hincapie staat zoals eerder gezegd op 5 minuut 25 van de gele trui.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap je wielrennen wel? Gewoon om de leiderstrui te beschermen.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:26 schreef Falco het volgende:
Dit soort trieste berichten zijn er vrijwel elk jaar.
Drama tour ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:26 schreef TheArt het volgende:
sporza tour Een Franse agent op de motor heeft 3 vrouwelijke supporters aangereden. Er zou één dodelijk slachtoffer zijn.
8 minuten geleden
Vooral de etappe van dinsdag isquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef JohnDDD het volgende:
Ik denk dat dit het omslagpunt van deze Tour is. Na vandaag wordt het mooi.
Ze hadden het er al over dat AG2R waarschijnlijk niet te veel krachten wil verspelen omdat ze de trui morgen zeker kwijt raken. En Armstrong zal dit ook wel best vinden ja.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:35 schreef Armstrong1984 het volgende:
Hincapie het geel na vanmiddag? Het peloton moet toch nog wel minuten gaan terugkomen lijkt me.
Ik heb exact ook dat gevoel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef JohnDDD het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Is er morgen een rustdag?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie dus de rustdag in in het geel.
Ze hebben dan ook wel bijna alles in de 3e week gestopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:36 schreef JohnDDD het volgende:
Morgen finishen we in Verbier. Dat is een berg van de eerste categorie. Maandag is er een rustdag.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hincapie dus de rustdag in in het geel.
Ja en? Dat weet ik wel. Maar Hincapie verliest morgen geen 6 minuten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Morgen finishen we in Verbier. Das een berg van de eerste categorie. Maandag is er een rustdag.
5 minuten is wel erg veelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
Hincapie zou best de Tour kunnen winnen als hij vijf minuten voorsprong heeft op Contador en Armstrong.
Of denken jullie van niet?
12.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef richbitch het volgende:
11 minuten?!
Zeg dat dan. Nu lijkt het alsof jij denkt dat morgen de rustdag is.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja en? Dat weet ik wel. Maar Hincapie verliest morgen geen 6 minuten.
Nee, ik reken gelijk verder, dat mag ook wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zeg dat dan. Nu lijkt het alsof jij denkt dat morgen de rustdag is.
Nooit. Morgen gaat ie al tijd verliezen, dinsdag en op de Ventoux gaat ie ook klappen krijgen. Maar ik denk overigens niet dat Armstrong ooit achter Hincapie aan zal gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:43 schreef RayMania het volgende:
Hincapie zou best de Tour kunnen winnen als hij vijf minuten voorsprong heeft op Contador en Armstrong.
Of denken jullie van niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |