volgens mij alleen bergetappes, niet zo'n muffe overgangsetappe als ditquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef Colplay het volgende:
Ik dacht de NOS alle etappes in het weekend van start tot finish live uit zou zenden. Beetje jammer dat we nog een uur moeten wachten.
Zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Pff, zou de volgende tegenslag voor Rabo zijn...
Overigens goede herinneringen aan Besancon:
Jacques Chapel
Kenny van Hummel zou dus een mooie opvolger van Jerommeke zijn.
De dag ervoor nog, met Nicki Sorensen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:52 schreef Cootz het volgende:
Volgens letour.fr is iedereen onderweg, Flecha dus ook.
Trouwens, Haussler heeft gister ook de combativite (rood rugnummer) gewonnen.. Dat gebeurt niet heel vaak, dat ze die aan de etappewinnaar geven.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:53 schreef Cootz het volgende:
Ook een leuke nieuwsflash
12:45 - Spilak Remains In The Race
The rider who finished last in the 13th stage was Simon Spilak of the Lampre team. He was 45’45" behind Heinrich Haussler (CTT) and was official outside the time limit. As he was held up significantly by crowds on the road to Colmar, the commissaires have decided to allow him to remain in the Tour de France.
En Evans.quote:
Ok. Waar zit Hushovd? Leuke ontwikkeling trouwens.quote:
Nee, Evans niet. Was foute berichtgeving van Radio Tour.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:06 schreef Slomy het volgende:
[..]
En Evans.
Het blijft toch een vreemd gezicht, maar ik ga de man er wel door waarderen. Gewoon schijt hebben aan de zeikerds in het peleton en iets proberen te doen om tijd terug te winnen ipv de rest van de schijters die 5 uur in het wiel van de astana's blijven zitten
Straks op http://tour2009.nos.nl/live/index/quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef Tommyjunk het volgende:
hey is die etappe eigenlijk ergens te streamen? zit de hele dag op werk...
Dat is mooiquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:11 schreef TheArt het volgende:
Maaskant zit meeHij begon de ontsnapping.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |