quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef TheArt het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):O Dio hier had je voor moeten waarschuwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Was dat niet een half uur?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was het pereiro toch ook niet
Ik bedoel natuurlijk het gat in het algemene klassement toen ... Dat was volgens mij ook maar een paar minuten net zo als nu.quote:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):Dat ziet er best bizar uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Hij rijdt de hele tour al in het geel.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Virtueel.
Als Astana het gat als de brandweer dichtnaait vanzelfsprekend niet.
Amper 2 minuten was dat geloof ik na de etappe, ervoor een half uurquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk het gat in het algemene klassement toen ... Dat was volgens mij ook maar een paar minuten net zo als nu.
stond jij met een NL vlag in een bocht halverwege, of helemaal op de top?quote:
Ik heb gisteren wel iemand met een grote NL-vlag gezien!!!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
stond jij met een NL vlag in een bocht halverwege, of helemaal op de top?
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):Heb ik iets gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daarom vroeg ik hetquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel iemand met een grote NL-vlag gezien!!!
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een foto van dat motorincident (maar ik denk het niet dat die er veel zullen zijn):Vreemde foto. Haar broek/rok is zeker afgezakt, of zie ik het verkeerd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In elk geval tragisch natuurlijk, maar het is gewoon idioot dat er iemand nog gaat oversteken dan.
Geweldigquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:13 schreef franklop het volgende:
[..]
stond jij met een NL vlag in een bocht halverwege, of helemaal op de top?
Laten signeren door Armstrong? Of door een willekeurige renner?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef crv het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Zelfs mijn Armstrongbook kunnen laten signeren
[ afbeelding ]
Er staat zat NL.Volk. Gisteren stond ik in Wintzenheim 7km voor de Finish zeiknat geregend.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel iemand met een grote NL-vlag gezien!!!
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Laten signeren door Armstrong? Of door een willekeurige renner?
nope, denk het ook niet meer als ik dit zo ziequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:31 schreef du_ke het volgende:
Helaas voor Hincapie die gaat het geel niet pakken ben ik bang.
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef marcodej het volgende:
Righi is echt aan het speculeren nu en is ook geen langzame knakker in de sprint.
Dat wel ja. Maar mocht deze groep uitdunnen en je zit er er nog met hem bij (en Ciolek en Bennati zijn eraf), dan nog zou ik hem liever lossen dan dat je hem meeneemt naar de streep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.
Ciolek, Bennati, Roche en Hincapie en misschien ook wel Ivanov en Maaskant zijn sneller dan Righi, dus hij zal er wel van weg moeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.
Hincapie en Roche kunnen ook wel een potje sprinten, moeilijk te zeggen iig wie er wint. Ik ga er iig vanuit dat men niet met die sprinters naar de streep gaat rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar mocht deze groep uitdunnen en je zit er er nog met hem bij (en Ciolek en Bennati zijn eraf), dan nog zou ik hem liever lossen dan dat je hem meeneemt naar de streep.
Mag ook wel wat minderquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:48 schreef Tommyjunk het volgende:
AG2R ---> STERF, ik hoop echt dat ze het niet redden
ja tuurlijk, maar ik wil een andere ploeg in het geel, dus vandaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag ook wel wat minder. Ze halen het gemakkelijk, het peloton rijdt vol door tot de streep, de koplopers gaan nog wel wat speculeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |