Laten signeren door Armstrong? Of door een willekeurige renner?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:23 schreef crv het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Zelfs mijn Armstrongbook kunnen laten signeren
[ afbeelding ]
Er staat zat NL.Volk. Gisteren stond ik in Wintzenheim 7km voor de Finish zeiknat geregend.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wel iemand met een grote NL-vlag gezien!!!
Oordeel zelfquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Laten signeren door Armstrong? Of door een willekeurige renner?
nope, denk het ook niet meer als ik dit zo ziequote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:31 schreef du_ke het volgende:
Helaas voor Hincapie die gaat het geel niet pakken ben ik bang.
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef marcodej het volgende:
Righi is echt aan het speculeren nu en is ook geen langzame knakker in de sprint.
Dat wel ja. Maar mocht deze groep uitdunnen en je zit er er nog met hem bij (en Ciolek en Bennati zijn eraf), dan nog zou ik hem liever lossen dan dat je hem meeneemt naar de streep.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.
Ciolek, Bennati, Roche en Hincapie en misschien ook wel Ivanov en Maaskant zijn sneller dan Righi, dus hij zal er wel van weg moeten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Ciolek en Bennati zullen hem er met gemak opleggen lijkt me toch.
Hincapie en Roche kunnen ook wel een potje sprinten, moeilijk te zeggen iig wie er wint. Ik ga er iig vanuit dat men niet met die sprinters naar de streep gaat rijden.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar mocht deze groep uitdunnen en je zit er er nog met hem bij (en Ciolek en Bennati zijn eraf), dan nog zou ik hem liever lossen dan dat je hem meeneemt naar de streep.
Mag ook wel wat minderquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:48 schreef Tommyjunk het volgende:
AG2R ---> STERF, ik hoop echt dat ze het niet redden
ja tuurlijk, maar ik wil een andere ploeg in het geel, dus vandaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag ook wel wat minder. Ze halen het gemakkelijk, het peloton rijdt vol door tot de streep, de koplopers gaan nog wel wat speculeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |