Ik weet het niet ik ben een paar dagen niet meer geweestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:13 schreef Marloesz het volgende:
bommie nog steeds mot met beer?
of was het zoals ik dacht gewoon een spelletje
was ook al vorig weekend..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik ben een paar dagen niet meer geweest
Oow leuk maar nou is Bommie toch film kijken, misschien later dat hij weer terug komtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:22 schreef Marloesz het volgende:
[..]
was ook al vorig weekend..
maar heb nog niet gelezen dat ze weer vriendjes zijn geworden
Ik heb hulp nodig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef Anniebab het volgende:
Ik help jou ook gewoon meeposten hoor D.
Het heeft al geholpen want Anniebab is ook weer terugquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd wat daar allemaal op af gaat komen
Zeg, niet zo zeuren hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja anders kan ik net zo goed weer wat anders gaan doen
Die hoorde hier alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het heeft al geholpen want Anniebab is ook weer terug
Kijk daar hebben we watquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef Anniebab het volgende:
Ik help jou ook gewoon meeposten hoor D.
me too..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Die palinggate is niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:38 schreef Anniebab het volgende:
Ik lees wel altijd mee hoor, maar palinggate is ook weer druk .
verveel me..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die palinggate is niet meer bij te houden![]()
Wat gaat dat ineens hard hè Annie
Ik heb net mijn medicijnen weer ingenomen en begin gelijk weer duf te worden.quote:
Ja erg, deze week tenminste wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die palinggate is niet meer bij te houden![]()
Wat gaat dat ineens hard hè Annie
waarom nu al?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net mijn medicijnen weer ingenomen en begin gelijk weer duf te worden.
Daar kan geen koffie meer tegen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[IMG]http://i53.tinypic.com/2m2ez47.gif[/IMG]
heb je een linkje..quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:44 schreef Marloesz het volgende:
[..]
waarom nu al?Ik heb vandaag pillen gekregen tegen mijn duizelingen alleen de bijwerking ervan is suf worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tikken gaat nog net![]()
Hier ben ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:45 schreef Marloesz het volgende:
[..]
heb je een linkje..
ben hier nog niet echt bekend..
maar je wilt dus niet zeggen hoe ze heten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:47 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag pillen gekregen tegen mijn duizelingen alleen de bijwerking ervan is suf worden.
Tikken gaat nog net
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:45 schreef D. het volgende:
Het gaat hier over Palinggate, en er staat reclame van een IQ test
Oja wel hoor Betashistine 2HCIquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:50 schreef Marloesz het volgende:
[..]
maar je wilt dus niet zeggen hoe ze heten?
thanx..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier ben ik
Paling-gate#27 Waar de meningen verdeeld zijn!!
uiteraardquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
D. daar sta ik toch wel buiten he??
Beterschap dan meisjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
qua dat ene wel...ben alleen nog niet typerig of praterig
ook niet tikkerig of spemmerig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
qua dat ene wel...ben alleen nog niet typerig of praterig
dus de ziekte van Ménière is al vastgesteld?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
die van 16 mg 3 x per dag en dan heb ik ook nog een ontstekingsremmende neusspray gekregen
hoihoiquote:
Nee nog niet als het werkt misschien.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef Marloesz het volgende:
[..]
dus de ziekte van Ménière is al vastgesteld?
welke neusspray?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja en Dot en Mera zijn ook losbandig! STOUT!
Kijk, daar heb je het alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
Als ik hier lees; goedquote:
thanx voor de infoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee nog niet als het werkt misschien.
Fluiticason-Propionaat 50 mg
Toen ik in t begin jouw klachten hoorde dacht ik gelijk aan Meniere, maar ga geen mensen meteen bang maken ,maar mijn moeder en oom hebben t ook gehad en duurde nog vrij lang allemaal.Maar de een heeft t erger dan de andere, ik hoor t in ieder geval de laatste tijd best veel dat mensen t hebben, terwijl t niet besmettlijk is....quote:
Tegen mij werd in eerste instantie gezegd dat dat het niet was.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen ik in t begin jouw klachten hoorde dacht ik gelijk aan Meniere, maar ga geen mensen meteen bang maken ,maar mijn moeder en oom hebben t ook gehad en duurde nog vrij lang allemaal.Maar de een heeft t erger dan de andere, ik hoor t in ieder geval de laatste tijd best veel dat mensen t hebben, terwijl t niet besmettlijk is....
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toen ik in t begin jouw klachten hoorde dacht ik gelijk aan Meniere, maar ga geen mensen meteen bang maken ,maar mijn moeder en oom hebben t ook gehad en duurde nog vrij lang allemaal.Maar de een heeft t erger dan de andere, ik hoor t in ieder geval de laatste tijd best veel dat mensen t hebben, terwijl t niet besmettlijk is....
Jeetje... Heb jij ook t gevoel dat als je op bed ligt dat je eraf valt ?Had mijn ma in ieder geval.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tegen mij werd in eerste instantie gezegd dat dat het niet was.
Vandaag had ik een afspraak bij de dokter en moest een zwarte marmeren trap op lopen en terwijl ik de trap opliep ging ik van mijn stokkie dus de dokter schrok daarvan want dat werd gezien door mensen bovenaan de trap.
quote:
Ja maar ik bedoel ook dat ze t heel snel afmaken met o das meniere ,heel veel kennissen hadden t op een gegeven moment, das toch raar?Als t geen virus/bacterie is?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:08 schreef Marloesz het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee tis niet besmettelijk..
Heeft met je evenwicht orgaan te maken in je oor..
is geen bacterie of virus..
Nah lekker dan, hoop alleen dat het niet al te lang gaat duren want ik ben dit zo zatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:08 schreef Marloesz het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee tis niet besmettelijk..
Heeft met je evenwicht orgaan te maken in je oor..
is geen bacterie of virus..
Ik dat gevoel de hele dag, ook als ik aan het slapen ben heb ik die duizelingenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jeetje... Heb jij ook t gevoel dat als je op bed ligt dat je eraf valt ?Had mijn ma in ieder geval.
Ik sla een beurt overquote:
T is in ieder geval heel erg vervelend en eng ook....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik dat gevoel de hele dag, ook als ik aan het slapen ben heb ik die duizelingen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik dat gevoel de hele dag, ook als ik aan het slapen ben heb ik die duizelingen
http://www.lloydsapotheken.nl/Page/nctrue/sp7521/Index.html?xmlaction=show&aandID=98&letter=mquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook dat ze t heel snel afmaken met o das meniere ,heel veel kennissen hadden t op een gegeven moment, das toch raar?Als t geen virus/bacterie is?
Inderdaad dat is vreemd, bij kwam het ook ineens opzetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel ook dat ze t heel snel afmaken met o das meniere ,heel veel kennissen hadden t op een gegeven moment, das toch raar?Als t geen virus/bacterie is?
Zing dan deze maar meequote:
Yep vooral omdat ik er niks tegen kan doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is in ieder geval heel erg vervelend en eng ook....
pfff echt je moet je laat door sturen hoor meis...ik maak me zorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep vooral omdat ik er niks tegen kan doen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Marloesz het volgende:
[..]
http://www.lloydsapotheken.nl/Page/nctrue/sp7521/Index.html?xmlaction=show&aandID=98&letter=m
Kennisje van mij heft dat ook, als er ergens vloerbedekking of wat dan ook ligt met een druk patroon en ze kijkt ernaar draait ze gelijk haar hoofd weg, daar wordt ze "dol"van in haar hoofd, duizelig dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tegen mij werd in eerste instantie gezegd dat dat het niet was.
Vandaag had ik een afspraak bij de dokter en moest een zwarte marmeren trap op lopen en terwijl ik de trap opliep ging ik van mijn stokkie dus de dokter schrok daarvan want dat werd gezien door mensen bovenaan de trap.
Ja mijn oom ging kruipen die durfde niet meer te staan....maar dat wil niet zeggen dat iedereen t zo erg krijgt hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad dat is vreemd, bij kwam het ook ineens opzetten.
Maar het erge vind ik eerst kreeg ik een waarschuwing van nu moet je even zitten en die heb ik nu niet meer en knik ineens door de knieën
Ik kijk eerst deze 10 dagen aan en dan ga ik gewoon weer terug naar mijn hunk als huisarts voor een vervolg afspraakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
pfff echt je moet je laat door sturen hoor meis...ik maak me zorgen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kijk eerst deze 10 dagen aan en dan ga ik gewoon weer terug naar mijn hunk als huisarts voor een vervolg afspraak
Ik denk dat ook het probleem was van die zwate marmeren trap daar zitten ook stippels inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kennisje van mij heft dat ook, als er ergens vloerbedekking of wat dan ook ligt met een druk patroon en ze kijkt ernaar draait ze gelijk haar hoofd weg, daar wordt ze "dol"van in haar hoofd, duizelig dus.
Ik kan mij er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja mijn oom ging kruipen die durfde niet meer te staan....maar dat wil niet zeggen dat iedereen t zo erg krijgt hoor
Echt wel en dan te denken dat ik hem als huisarts nooit wilde hebben omdat ik zijn naam stom vondquote:
Ik hoor steeds meer klachten van mensen dat ze op de een of andere manier last hebben van draaiduizeligheid, heb er zelf ook last van, alleen niet met vloeren maar meer als ik lig en mijn hoofd naar rechts draai(alleen rechts) dat alles begint te draaien. Moet wel zeggen dat ik er perioden geen last van heb hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat ook het probleem was van die zwate marmeren trap daar zitten ook stippels in
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn sleutels gevonden
Ze zaten in mijn broekszak
Oow bij mij is het continue aan de gang, hoop dat de medicijnen over een paar dagen wel aanslaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer klachten van mensen dat ze op de een of andere manier last hebben van draaiduizeligheid, heb er zelf ook last van, alleen niet met vloeren maar meer als ik lig en mijn hoofd naar rechts draai(alleen rechts) dat alles begint te draaien. Moet wel zeggen dat ik er perioden geen last van heb hoor.
Dan zit er iets niet goed in je nekwevels , of heb je daar een lastige spier,waarschijnlijk.??We kunnen ook geld gaan vragen voor deze consulten....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer klachten van mensen dat ze op de een of andere manier last hebben van draaiduizeligheid, heb er zelf ook last van, alleen niet met vloeren maar meer als ik lig en mijn hoofd naar rechts draai(alleen rechts) dat alles begint te draaien. Moet wel zeggen dat ik er perioden geen last van heb hoor.
nu kan ik daar wel wat op zeggen....maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef D. het volgende:
Ooow was je die kwijt danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef D. het volgende:
He, jammerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu kan ik daar wel wat op zeggen....maar ik doe het niet![]()
Ik heb geen hondenriemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow was je die kwijt dan![]()
Ik leg ze altijd op een vaste plek neer bij de honderiem
It wasn't mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Tessio het volgende:
Hey , ik hoorde gesmeek dus hier ben ik...![]()
Ben ik al geweest, in de molen bij het ziekenhuis, toen onderbroken door familieomstandigheden, klachten verdwenen. Moet wel zeggen dat hoe lakonieker ik tegen de klachten aankijk hoe minder ze zijn. Maar moet wel zeggen, dat geldt niet voor iedereen, als jij echt om de haverklap tegen de vlakte gaat moet je dat wel ff uit laten zoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow bij mij is het continue aan de gang, hoop dat de medicijnen over een paar dagen wel aanslaan.
Misschien moet je ook even naar jouw huisarts gaan met die klachten.
Nee maar dat is pas de laatste weken, eerst had ik wel last van duizelingen bijvoorbeeld bij het opstaan, dan ging ik gewoon weer even zitten en dan was het weer wegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
Maar zoals jij zegt dat je tegen de vlakte gaat heb ik nog nooit gehad.
Hi Tessquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Tessio het volgende:
Hey , ik hoorde gesmeek dus hier ben ik...![]()
Wanneer je maar wiltquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Wanneer gaat het weer los ?
Mijn bloed is in ieder geval goed daar zijn geen enge dingen uitgekomen gelukkigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, in de molen bij het ziekenhuis, toen onderbroken door familieomstandigheden, klachten verdwenen. Moet wel zeggen dat hoe lakonieker ik tegen de klachten aankijk hoe minder ze zijn. Maar moet wel zeggen, dat geldt niet voor iedereen, als jij echt om de haverklap tegen de vlakte gaat moet je dat wel ff uit laten zoeken.
Hey sweetie!quote:
Dat heb je niet verteld, het is langzaam erger geworden dus.. Maar oke we houden er over op. Als het idd met je evenwicht te maken heeft is het erg vervelend maar meestal niks ernstigs.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar dat is pas de laatste weken, eerst had ik wel last van duizelingen bijvoorbeeld bij het opstaan, dan ging ik gewoon weer even zitten en dan was het weer weg
Ik heb ook die angst elke keer als ik opsta, al moet ik wel want mijn hond moet toch naar buiten toequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Maar echte Meniére klachten zijn heftig hoor, zoals Annie zegt..je durft niet eens meer te lopen. Kun je niet meer normaal functioneren maar is niet levensbedreigend. Alleen heeeel vervelend.
Hier ook dus, aan de gang bedoel ik, ook bloed onderzocht, de eerste onderzoeken toen ben ik afgehaakt, had wel wat anders aan mijjn hoofd, daarna niet meer verder gegaan met onderzoeken omdat het nu eigenlijk best meevalt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn bloed is in ieder geval goed daar zijn geen enge dingen uitgekomen gelukkig![]()
Maar dat had ik dus ook elke keer want ik heb wel vaker een formulier gekregen voor een bloedonderzoek en liet dat dan verzaken.
Dus eigenlijk is het zeker al een paar jaar aan de gang dan wel in mindere maten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey sweetie!
Was dus ff naar die verjaardag, dus je begrijpt het al...
Ik was op de fiets heen gegaan om mezelf te beschermen, maar ik ben zelfs met een omweg terug naar huis gegaan. te errug...![]()
As dat het is, is het te verhelpen met die pillen die ik nu heb gekregenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat heb je niet verteld, het is langzaam erger geworden dus.. Maar oke we houden er over op. Als het idd met je evenwicht te maken heeft is het erg vervelend maar meestal niks ernstigs.
you guess your way....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als jij niet zoveel over jezelf wil vertellen moet ik maar wat vissen he
Kinkt net zo eigenwijs als dat ik benquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook dus, aan de gang bedoel ik, ook bloed onderzocht, de eerste onderzoeken toen ben ik afgehaakt, had wel wat anders aan mijjn hoofd, daarna niet meer verder gegaan met onderzoeken omdat het nu eigenlijk best meevalt.
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook die angst elke keer als ik opsta, al moet ik wel want mijn hond moet toch naar buiten toe
Jij hebt toch een gezin, willen die het niet voor jou doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...
Moet opeens aan iets denken...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep, iets anders weet ik daar niet op te zeggen
Hey Chanel!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...
's-morgens is hier niemand aanwezig, iederen werkt...maar zo erg is het op dit moment niet hier hoor, gelukkig niet. Gaat eigenlijk best goed, op enkele momenten na maar die zijn te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gezin, willen die het niet voor jou doen?
nog helemaal nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar je weet nog helemaal niet hoe ik 'my way guess'
Ik wel, mijn drankje dat ik zo lekker kan slapenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
heeft iedereen een gezellig drankje???...heb de foon dr uit want ik zat weer veeeeeeels te lang te bellen
Ja nu weet ik ook niet wat ik weer tegen jou moet zeggen, gaat lekker zo.quote:
ik word altijd ietwat hyper door drank...zo raarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wel, mijn drankje dat ik zo lekker kan slapen
ghehehe lama gaan mups....anders dan krijg ik strafquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja nu weet ik ook niet wat ik weer tegen jou moet zeggen, gaat lekker zo.
En ik ben al duf hoe moet ik me hier nou weer uitwerken
Vertelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
ik ben een beetje in n fucked up bui...dus bij voorbaat mijn excuses vast
Gelukkig maar, ik moet het toch echt allemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
's-morgens is hier niemand aanwezig, iederen werkt...maar zo erg is het op dit moment niet hier hoor, gelukkig niet. Gaat eigenlijk best goed, op enkele momenten na maar die zijn te verwaarlozen.
ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
heeft iedereen een gezellig drankje???...heb de foon dr uit want ik zat weer veeeeeeels te lang te bellen
Maakt niet uit hebben we allemaal wel eensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
oeh, dan pak ik de verbanddoos er alvast bijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
tonight...ben ik zo sharp as a knife pretty boy
Een raad, er vooral niet bang voor worden, kan ik makkelijk zeggen, heb al langer met dat bijltje gehakt. Maar echt hoe rustiger je er tegenaan aan kijk hoe beter het gaat. Spanning is koren op de molen van dit vervelende iets....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik moet het toch echt allemaal zelf doen.
Want mijn moeder gaat nu ook even niet zo goed anders had zij hem nog wel uit kunnen laten.
Heee Anniequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik een biertje.(Me wijn is op...vergeten)
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik een biertje.(Me wijn is op...vergeten)
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.
lolzquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.
Voor mij niet meerquote:
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij niet meer![]()
Bijna 10 maanden gestopt met roken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gewoon, doorzettenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?
Bang om vroeg dood te gaan en wilskrachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?
welterustequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der vantussen, ben echt aan mijn bed toe
Precies, het zit vooral tussen de oren.quote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Nee hoor ik ben niet bang want ik heb nu de zorg van mijn huisarts en de medicijnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een raad, er vooral niet bang voor worden, kan ik makkelijk zeggen, heb al langer met dat bijltje gehakt. Maar echt hoe rustiger je er tegenaan aan kijk hoe beter het gaat. Spanning is koren op de molen van dit vervelende iets....
Dat herken ik welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Truste meisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ohhh dat was ik ook bijna en sinds kort ben ik weer begonnenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij niet meer![]()
Bijna 10 maanden gestopt met roken
Zoveel heb ik nooit gerookt en nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bang om vroeg dood te gaan en wilskracht![]()
En ik was een roker hoor, ruim een pakje per dag
Eg waar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
Judas!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:29 schreef Dottey het volgende:
niet rokende hier (al 8 jaar niet meer) maar zuipen kan ik wel
Tis toch maar Terminatort Salvation geworden, m'n liefie wilde hem zien.. ze ging huilen op het eindequote:
nog een bewijs dat het één wel zonder het ander kanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:29 schreef Dottey het volgende:
niet rokende hier (al 8 jaar niet meer) maar zuipen kan ik wel
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eg waar?
Ohw: Jij hebt echt een dikke reedt!
oow die heb ik ook net binnen, is dat wat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
Tis toch maar Terminatort Salvation geworden, m'n liefie wilde hem zien.. ze ging huilen op het einde
Weet je waar je dood van gaat?Van leven....ga je dood.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nog een bewijs dat het één wel zonder het ander kan
Ja! Wil jij over mijn buik aaien?quote:
Mijn lieffie klinkt stukken beter dan 'het vrouwtje'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Judas!
[..]
Tis toch maar Terminatort Salvation geworden, m'n liefie wilde hem zien.. ze ging huilen op het einde
welcom backiequote:
Dus je bent niet gebeten door een lesbische vleermuis???quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Judas!
[..]
*ROARRRRR*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
...jij bent de 1e man in een jaar tijd die dattuh tegen me zegt
....sighhhh
Dat ook natuurlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet je waar je dood van gaat?Van leven....ga je dood.
Ik zeg dan ook vaker mijn vrouwtjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn lieffie klinkt stukken beter dan 'het vrouwtje'![]()
Niet meer doen
Nou wat een mooie uitspraakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dus je bent niet gebeten door een lesbische vleermuis???
Ga maar op je rug liggenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja! Wil jij over mijn buik aaien?
wil iemand die wijn weg halen daar in dat palingdorpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Neeeheee we willen ....vlees zien ....flesh...fleisch.......
OI!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
'mijn' is niet zo erg, maar 'vrouwtje'quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook vaker mijn vrouwtjeMijn mijn mijn!
Ik zeg dat nooitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook vaker mijn vrouwtjeMijn mijn mijn!
*bonk!quote:
Ah, okquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ok, zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'mijn' is niet zo erg, maar 'vrouwtje'
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
En zijn spietje lekker bruin sist...oeps srry
Annie heeft jeukquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat ben jij volgzaam vanavondquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, zal het niet meer doen
(zie je wel dat ik heel niet moeilijk ben!)
Wat een niveau alhierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Sausje erbij?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als mensen gewoon normaal dingen tegen me zeggen of vragen kan ik heel meegaand zijn heurquote:
Wat dan? Zit er nog een stukkie in?quote:
Gaat het hier altijd zo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een niveau alhier
Wat moeten de lurkertjes wel niet denken
......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat dan? Zit er nog een stukkie in?
hier zeggen wij liefkozend vrouwke..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'mijn' is niet zo erg, maar 'vrouwtje'
nope... Annie brengt echt het zedelijke moraal flink naar benedenquote:
Aaaaaaaaah dus jij bent een reservebelg?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
hier zeggen wij liefkozend vrouwke..
niets mis mee
K zal t niet meer doen....D gooi die twee gehaktballen er ook maar op,graag satesaus erbij...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope... Annie brengt echt het zedelijke moraal flink naar beneden
Hij zei "enzo" hihi!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Normaal is men altijd heel braaf, en preuts enzo
preutsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
whaha Annie....zeg...ober...doe mij ook wat Annie drinktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K zal t niet meer doen....D gooi die twee gehaktballen er ook maar op,graag satesaus erbij...
Het waren worstenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K zal t niet meer doen....D gooi die twee gehaktballen er ook maar op,graag satesaus erbij...
Me even heb omgekleedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als mensen gewoon normaal dingen tegen me zeggen of vragen kan ik heel meegaand zijn heurEn zeker als mijn Forum-Heidi het doet
you don't wanna know what i can do with those nuts....Sir...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
You like those nuts between your fingers ma'am?
Jou geloof ik meteen .........................quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Straks laat ik hem jodelenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:48 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mooi span jij en Bommie in die hoge Alpen....
Als Rotterdam als reserve Belgie behoord, dan jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaah dus jij bent een reservebelg?
I don't?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
you don't wanna know what i can do with those nuts....Sir...
Klopt!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als Rotterdam als reserve Belgie behoord, dan ja
Dan ben ik ook een Belgikskequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als Rotterdam als reserve Belgie behoord, dan ja
Dat klonk sarcastischquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jou geloof ik meteen .........................
ja Remlof en Bongquote:
Rotterdam heeft geen alpenquote:
schattige sokjesquote:
elke activiteit tussen het hoge gras vraagt na afloop om Teken checkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
jahahahah tussen de Milka-koeien in t hoge gras ,is precies twee kontjes hoog daar.
Arnhem komt al in de buurtquote:
Jaloers???quote:
Ik zeg: Doen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef Anniebab het volgende:
Zal ik nog een biertje nemen offe ...niet ....beter van niet?offe wel?Heidi wat zeg jij...?
ja joh, gewoon doen... of 3 of 4 ofzoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef Anniebab het volgende:
Zal ik nog een biertje nemen offe ...niet ....beter van niet?offe wel?Heidi wat zeg jij...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |