He, jammerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu kan ik daar wel wat op zeggen....maar ik doe het niet![]()
Ik heb geen hondenriemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow was je die kwijt dan![]()
Ik leg ze altijd op een vaste plek neer bij de honderiem
It wasn't mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Tessio het volgende:
Hey , ik hoorde gesmeek dus hier ben ik...![]()
Ben ik al geweest, in de molen bij het ziekenhuis, toen onderbroken door familieomstandigheden, klachten verdwenen. Moet wel zeggen dat hoe lakonieker ik tegen de klachten aankijk hoe minder ze zijn. Maar moet wel zeggen, dat geldt niet voor iedereen, als jij echt om de haverklap tegen de vlakte gaat moet je dat wel ff uit laten zoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow bij mij is het continue aan de gang, hoop dat de medicijnen over een paar dagen wel aanslaan.
Misschien moet je ook even naar jouw huisarts gaan met die klachten.
Nee maar dat is pas de laatste weken, eerst had ik wel last van duizelingen bijvoorbeeld bij het opstaan, dan ging ik gewoon weer even zitten en dan was het weer wegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
Maar zoals jij zegt dat je tegen de vlakte gaat heb ik nog nooit gehad.
Hi Tessquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Tessio het volgende:
Hey , ik hoorde gesmeek dus hier ben ik...![]()
Wanneer je maar wiltquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Wanneer gaat het weer los ?
Mijn bloed is in ieder geval goed daar zijn geen enge dingen uitgekomen gelukkigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, in de molen bij het ziekenhuis, toen onderbroken door familieomstandigheden, klachten verdwenen. Moet wel zeggen dat hoe lakonieker ik tegen de klachten aankijk hoe minder ze zijn. Maar moet wel zeggen, dat geldt niet voor iedereen, als jij echt om de haverklap tegen de vlakte gaat moet je dat wel ff uit laten zoeken.
Hey sweetie!quote:
Dat heb je niet verteld, het is langzaam erger geworden dus.. Maar oke we houden er over op. Als het idd met je evenwicht te maken heeft is het erg vervelend maar meestal niks ernstigs.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar dat is pas de laatste weken, eerst had ik wel last van duizelingen bijvoorbeeld bij het opstaan, dan ging ik gewoon weer even zitten en dan was het weer weg
Ik heb ook die angst elke keer als ik opsta, al moet ik wel want mijn hond moet toch naar buiten toequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Maar echte Meniére klachten zijn heftig hoor, zoals Annie zegt..je durft niet eens meer te lopen. Kun je niet meer normaal functioneren maar is niet levensbedreigend. Alleen heeeel vervelend.
Hier ook dus, aan de gang bedoel ik, ook bloed onderzocht, de eerste onderzoeken toen ben ik afgehaakt, had wel wat anders aan mijjn hoofd, daarna niet meer verder gegaan met onderzoeken omdat het nu eigenlijk best meevalt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn bloed is in ieder geval goed daar zijn geen enge dingen uitgekomen gelukkig![]()
Maar dat had ik dus ook elke keer want ik heb wel vaker een formulier gekregen voor een bloedonderzoek en liet dat dan verzaken.
Dus eigenlijk is het zeker al een paar jaar aan de gang dan wel in mindere maten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey sweetie!
Was dus ff naar die verjaardag, dus je begrijpt het al...
Ik was op de fiets heen gegaan om mezelf te beschermen, maar ik ben zelfs met een omweg terug naar huis gegaan. te errug...![]()
As dat het is, is het te verhelpen met die pillen die ik nu heb gekregenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat heb je niet verteld, het is langzaam erger geworden dus.. Maar oke we houden er over op. Als het idd met je evenwicht te maken heeft is het erg vervelend maar meestal niks ernstigs.
you guess your way....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als jij niet zoveel over jezelf wil vertellen moet ik maar wat vissen he
Kinkt net zo eigenwijs als dat ik benquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook dus, aan de gang bedoel ik, ook bloed onderzocht, de eerste onderzoeken toen ben ik afgehaakt, had wel wat anders aan mijjn hoofd, daarna niet meer verder gegaan met onderzoeken omdat het nu eigenlijk best meevalt.
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook die angst elke keer als ik opsta, al moet ik wel want mijn hond moet toch naar buiten toe
Jij hebt toch een gezin, willen die het niet voor jou doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...
Moet opeens aan iets denken...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep, iets anders weet ik daar niet op te zeggen
Hey Chanel!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...
's-morgens is hier niemand aanwezig, iederen werkt...maar zo erg is het op dit moment niet hier hoor, gelukkig niet. Gaat eigenlijk best goed, op enkele momenten na maar die zijn te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gezin, willen die het niet voor jou doen?
nog helemaal nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar je weet nog helemaal niet hoe ik 'my way guess'
Ik wel, mijn drankje dat ik zo lekker kan slapenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
heeft iedereen een gezellig drankje???...heb de foon dr uit want ik zat weer veeeeeeels te lang te bellen
Ja nu weet ik ook niet wat ik weer tegen jou moet zeggen, gaat lekker zo.quote:
ik word altijd ietwat hyper door drank...zo raarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik wel, mijn drankje dat ik zo lekker kan slapen
ghehehe lama gaan mups....anders dan krijg ik strafquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja nu weet ik ook niet wat ik weer tegen jou moet zeggen, gaat lekker zo.
En ik ben al duf hoe moet ik me hier nou weer uitwerken
Vertelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
ik ben een beetje in n fucked up bui...dus bij voorbaat mijn excuses vast
Gelukkig maar, ik moet het toch echt allemaal zelf doen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
's-morgens is hier niemand aanwezig, iederen werkt...maar zo erg is het op dit moment niet hier hoor, gelukkig niet. Gaat eigenlijk best goed, op enkele momenten na maar die zijn te verwaarlozen.
ik heb er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:57 schreef Laysa het volgende:
heeft iedereen een gezellig drankje???...heb de foon dr uit want ik zat weer veeeeeeels te lang te bellen
Maakt niet uit hebben we allemaal wel eensquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
oeh, dan pak ik de verbanddoos er alvast bijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
tonight...ben ik zo sharp as a knife pretty boy
Een raad, er vooral niet bang voor worden, kan ik makkelijk zeggen, heb al langer met dat bijltje gehakt. Maar echt hoe rustiger je er tegenaan aan kijk hoe beter het gaat. Spanning is koren op de molen van dit vervelende iets....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik moet het toch echt allemaal zelf doen.
Want mijn moeder gaat nu ook even niet zo goed anders had zij hem nog wel uit kunnen laten.
Heee Anniequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik een biertje.(Me wijn is op...vergeten)
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik een biertje.(Me wijn is op...vergeten)
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.
lolzquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.
Voor mij niet meerquote:
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij niet meer![]()
Bijna 10 maanden gestopt met roken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gewoon, doorzettenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?
Bang om vroeg dood te gaan en wilskrachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?
welterustequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der vantussen, ben echt aan mijn bed toe
Precies, het zit vooral tussen de oren.quote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der vantussen, ben echt aan mijn bed toe
Nee hoor ik ben niet bang want ik heb nu de zorg van mijn huisarts en de medicijnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een raad, er vooral niet bang voor worden, kan ik makkelijk zeggen, heb al langer met dat bijltje gehakt. Maar echt hoe rustiger je er tegenaan aan kijk hoe beter het gaat. Spanning is koren op de molen van dit vervelende iets....
Dat herken ik welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |