He, jammerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
nu kan ik daar wel wat op zeggen....maar ik doe het niet![]()
Ik heb geen hondenriemquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow was je die kwijt dan![]()
Ik leg ze altijd op een vaste plek neer bij de honderiem
It wasn't mequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Tessio het volgende:
Hey , ik hoorde gesmeek dus hier ben ik...![]()
Ben ik al geweest, in de molen bij het ziekenhuis, toen onderbroken door familieomstandigheden, klachten verdwenen. Moet wel zeggen dat hoe lakonieker ik tegen de klachten aankijk hoe minder ze zijn. Maar moet wel zeggen, dat geldt niet voor iedereen, als jij echt om de haverklap tegen de vlakte gaat moet je dat wel ff uit laten zoeken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow bij mij is het continue aan de gang, hoop dat de medicijnen over een paar dagen wel aanslaan.
Misschien moet je ook even naar jouw huisarts gaan met die klachten.
Nee maar dat is pas de laatste weken, eerst had ik wel last van duizelingen bijvoorbeeld bij het opstaan, dan ging ik gewoon weer even zitten en dan was het weer wegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
Maar zoals jij zegt dat je tegen de vlakte gaat heb ik nog nooit gehad.
Hi Tessquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:37 schreef Tessio het volgende:
Hey , ik hoorde gesmeek dus hier ben ik...![]()
Wanneer je maar wiltquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Susi het volgende:
Wanneer gaat het weer los ?
Mijn bloed is in ieder geval goed daar zijn geen enge dingen uitgekomen gelukkigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, in de molen bij het ziekenhuis, toen onderbroken door familieomstandigheden, klachten verdwenen. Moet wel zeggen dat hoe lakonieker ik tegen de klachten aankijk hoe minder ze zijn. Maar moet wel zeggen, dat geldt niet voor iedereen, als jij echt om de haverklap tegen de vlakte gaat moet je dat wel ff uit laten zoeken.
Hey sweetie!quote:
Dat heb je niet verteld, het is langzaam erger geworden dus.. Maar oke we houden er over op. Als het idd met je evenwicht te maken heeft is het erg vervelend maar meestal niks ernstigs.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee maar dat is pas de laatste weken, eerst had ik wel last van duizelingen bijvoorbeeld bij het opstaan, dan ging ik gewoon weer even zitten en dan was het weer weg
Ik heb ook die angst elke keer als ik opsta, al moet ik wel want mijn hond moet toch naar buiten toequote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:41 schreef Chanel5 het volgende:
Maar echte Meniére klachten zijn heftig hoor, zoals Annie zegt..je durft niet eens meer te lopen. Kun je niet meer normaal functioneren maar is niet levensbedreigend. Alleen heeeel vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |