Zing dan deze maar meequote:
Yep vooral omdat ik er niks tegen kan doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
T is in ieder geval heel erg vervelend en eng ook....
pfff echt je moet je laat door sturen hoor meis...ik maak me zorgenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep vooral omdat ik er niks tegen kan doen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Marloesz het volgende:
[..]
http://www.lloydsapotheken.nl/Page/nctrue/sp7521/Index.html?xmlaction=show&aandID=98&letter=m
Kennisje van mij heft dat ook, als er ergens vloerbedekking of wat dan ook ligt met een druk patroon en ze kijkt ernaar draait ze gelijk haar hoofd weg, daar wordt ze "dol"van in haar hoofd, duizelig dus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tegen mij werd in eerste instantie gezegd dat dat het niet was.
Vandaag had ik een afspraak bij de dokter en moest een zwarte marmeren trap op lopen en terwijl ik de trap opliep ging ik van mijn stokkie dus de dokter schrok daarvan want dat werd gezien door mensen bovenaan de trap.
Ja mijn oom ging kruipen die durfde niet meer te staan....maar dat wil niet zeggen dat iedereen t zo erg krijgt hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Inderdaad dat is vreemd, bij kwam het ook ineens opzetten.
Maar het erge vind ik eerst kreeg ik een waarschuwing van nu moet je even zitten en die heb ik nu niet meer en knik ineens door de knieën
Ik kijk eerst deze 10 dagen aan en dan ga ik gewoon weer terug naar mijn hunk als huisarts voor een vervolg afspraakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
pfff echt je moet je laat door sturen hoor meis...ik maak me zorgen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik kijk eerst deze 10 dagen aan en dan ga ik gewoon weer terug naar mijn hunk als huisarts voor een vervolg afspraak
Ik denk dat ook het probleem was van die zwate marmeren trap daar zitten ook stippels inquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kennisje van mij heft dat ook, als er ergens vloerbedekking of wat dan ook ligt met een druk patroon en ze kijkt ernaar draait ze gelijk haar hoofd weg, daar wordt ze "dol"van in haar hoofd, duizelig dus.
Ik kan mij er iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja mijn oom ging kruipen die durfde niet meer te staan....maar dat wil niet zeggen dat iedereen t zo erg krijgt hoor
Echt wel en dan te denken dat ik hem als huisarts nooit wilde hebben omdat ik zijn naam stom vondquote:
Ik hoor steeds meer klachten van mensen dat ze op de een of andere manier last hebben van draaiduizeligheid, heb er zelf ook last van, alleen niet met vloeren maar meer als ik lig en mijn hoofd naar rechts draai(alleen rechts) dat alles begint te draaien. Moet wel zeggen dat ik er perioden geen last van heb hoor.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk dat ook het probleem was van die zwate marmeren trap daar zitten ook stippels in
Hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn sleutels gevonden
Ze zaten in mijn broekszak
Oow bij mij is het continue aan de gang, hoop dat de medicijnen over een paar dagen wel aanslaan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer klachten van mensen dat ze op de een of andere manier last hebben van draaiduizeligheid, heb er zelf ook last van, alleen niet met vloeren maar meer als ik lig en mijn hoofd naar rechts draai(alleen rechts) dat alles begint te draaien. Moet wel zeggen dat ik er perioden geen last van heb hoor.
Dan zit er iets niet goed in je nekwevels , of heb je daar een lastige spier,waarschijnlijk.??We kunnen ook geld gaan vragen voor deze consulten....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik hoor steeds meer klachten van mensen dat ze op de een of andere manier last hebben van draaiduizeligheid, heb er zelf ook last van, alleen niet met vloeren maar meer als ik lig en mijn hoofd naar rechts draai(alleen rechts) dat alles begint te draaien. Moet wel zeggen dat ik er perioden geen last van heb hoor.
nu kan ik daar wel wat op zeggen....maar ik doe het nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef D. het volgende:
Ooow was je die kwijt danquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:33 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |