Hier ook dus, aan de gang bedoel ik, ook bloed onderzocht, de eerste onderzoeken toen ben ik afgehaakt, had wel wat anders aan mijjn hoofd, daarna niet meer verder gegaan met onderzoeken omdat het nu eigenlijk best meevalt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Mijn bloed is in ieder geval goed daar zijn geen enge dingen uitgekomen gelukkig![]()
Maar dat had ik dus ook elke keer want ik heb wel vaker een formulier gekregen voor een bloedonderzoek en liet dat dan verzaken.
Dus eigenlijk is het zeker al een paar jaar aan de gang dan wel in mindere maten.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Tessio het volgende:
[..]
Hey sweetie!
Was dus ff naar die verjaardag, dus je begrijpt het al...
Ik was op de fiets heen gegaan om mezelf te beschermen, maar ik ben zelfs met een omweg terug naar huis gegaan. te errug...![]()
As dat het is, is het te verhelpen met die pillen die ik nu heb gekregenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat heb je niet verteld, het is langzaam erger geworden dus.. Maar oke we houden er over op. Als het idd met je evenwicht te maken heeft is het erg vervelend maar meestal niks ernstigs.
you guess your way....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als jij niet zoveel over jezelf wil vertellen moet ik maar wat vissen he
Kinkt net zo eigenwijs als dat ik benquote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook dus, aan de gang bedoel ik, ook bloed onderzocht, de eerste onderzoeken toen ben ik afgehaakt, had wel wat anders aan mijjn hoofd, daarna niet meer verder gegaan met onderzoeken omdat het nu eigenlijk best meevalt.
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook die angst elke keer als ik opsta, al moet ik wel want mijn hond moet toch naar buiten toe
Jij hebt toch een gezin, willen die het niet voor jou doen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...
Moet opeens aan iets denken...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yep, iets anders weet ik daar niet op te zeggen
Hey Chanel!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat is idd zwaar balen dat begrijp ik, zit in de zelfde positie, hier moet ook een hond uit...
's-morgens is hier niemand aanwezig, iederen werkt...maar zo erg is het op dit moment niet hier hoor, gelukkig niet. Gaat eigenlijk best goed, op enkele momenten na maar die zijn te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jij hebt toch een gezin, willen die het niet voor jou doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |