Heee Anniequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik een biertje.(Me wijn is op...vergeten)
Hoe kan je dat nou vergeten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:04 schreef Anniebab het volgende:
Ik een biertje.(Me wijn is op...vergeten)
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.
lolzquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik are walking en morgen haal ik wijn, nou ben ik niet zon standaard thuisdrinker ,maar als ik Fok vind ik t wel gezellig.
Voor mij niet meerquote:
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij niet meer![]()
Bijna 10 maanden gestopt met roken
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Gewoon, doorzettenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?
Bang om vroeg dood te gaan en wilskrachtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb echt diep respect, Hoe lukt me dat?
welterustequote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der vantussen, ben echt aan mijn bed toe
Precies, het zit vooral tussen de oren.quote:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:14 schreef Chanel5 het volgende:
Ben der vantussen, ben echt aan mijn bed toe
Nee hoor ik ben niet bang want ik heb nu de zorg van mijn huisarts en de medicijnen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een raad, er vooral niet bang voor worden, kan ik makkelijk zeggen, heb al langer met dat bijltje gehakt. Maar echt hoe rustiger je er tegenaan aan kijk hoe beter het gaat. Spanning is koren op de molen van dit vervelende iets....
Dat herken ik welquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |