Ik weet het niet ik ben een paar dagen niet meer geweestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:13 schreef Marloesz het volgende:
bommie nog steeds mot met beer?
of was het zoals ik dacht gewoon een spelletje
was ook al vorig weekend..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het niet ik ben een paar dagen niet meer geweest
Oow leuk maar nou is Bommie toch film kijken, misschien later dat hij weer terug komtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:22 schreef Marloesz het volgende:
[..]
was ook al vorig weekend..
maar heb nog niet gelezen dat ze weer vriendjes zijn geworden
Ik heb hulp nodig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef Anniebab het volgende:
Ik help jou ook gewoon meeposten hoor D.
Het heeft al geholpen want Anniebab is ook weer terugquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd wat daar allemaal op af gaat komen
Zeg, niet zo zeuren hequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja anders kan ik net zo goed weer wat anders gaan doen
Die hoorde hier alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het heeft al geholpen want Anniebab is ook weer terug
Kijk daar hebben we watquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:27 schreef Anniebab het volgende:
Ik help jou ook gewoon meeposten hoor D.
me too..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Benieuwd wat daar allemaal op af gaat komen
Die palinggate is niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:38 schreef Anniebab het volgende:
Ik lees wel altijd mee hoor, maar palinggate is ook weer druk .
verveel me..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die palinggate is niet meer bij te houden![]()
Wat gaat dat ineens hard hè Annie
Ik heb net mijn medicijnen weer ingenomen en begin gelijk weer duf te worden.quote:
Ja erg, deze week tenminste wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die palinggate is niet meer bij te houden![]()
Wat gaat dat ineens hard hè Annie
waarom nu al?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb net mijn medicijnen weer ingenomen en begin gelijk weer duf te worden.
Daar kan geen koffie meer tegen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[IMG]http://i53.tinypic.com/2m2ez47.gif[/IMG]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |