Wat dan? Zit er nog een stukkie in?quote:
Gaat het hier altijd zo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat een niveau alhier
Wat moeten de lurkertjes wel niet denken
......quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat dan? Zit er nog een stukkie in?
hier zeggen wij liefkozend vrouwke..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
'mijn' is niet zo erg, maar 'vrouwtje'
nope... Annie brengt echt het zedelijke moraal flink naar benedenquote:
Aaaaaaaaah dus jij bent een reservebelg?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
hier zeggen wij liefkozend vrouwke..
niets mis mee
K zal t niet meer doen....D gooi die twee gehaktballen er ook maar op,graag satesaus erbij...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nope... Annie brengt echt het zedelijke moraal flink naar beneden
Hij zei "enzo" hihi!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Normaal is men altijd heel braaf, en preuts enzo
preutsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
whaha Annie....zeg...ober...doe mij ook wat Annie drinktquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K zal t niet meer doen....D gooi die twee gehaktballen er ook maar op,graag satesaus erbij...
Het waren worstenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
K zal t niet meer doen....D gooi die twee gehaktballen er ook maar op,graag satesaus erbij...
Me even heb omgekleedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als mensen gewoon normaal dingen tegen me zeggen of vragen kan ik heel meegaand zijn heurEn zeker als mijn Forum-Heidi het doet
you don't wanna know what i can do with those nuts....Sir...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
You like those nuts between your fingers ma'am?
Jou geloof ik meteen .........................quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |