abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:29:26 #101
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71096264
- Geblaat -

[ Bericht 20% gewijzigd door ToT op 18-07-2009 20:05:20 (Je notes lopen lekker op zo!) ]
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:37:54 #102
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71096438
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef MrLazy het volgende:
Ik weet niet of dit hier al gepost werd

2 weken later brak Swine Flu uit. En we weten allemaal dat het een variant is van vogelgriep, varkensgriep en menselijke griep.
Of het nou gestaafdt kan worden of niet, er staan wat links in de kantlijn om te zien waar het over gaat.
Maar ik vind het interessant, en totaal niet ondenkbaar dat zoiets mogelijk is.

Het probleem met de meeste hier is alleen dat niemand begrijpt waarom het zou zijn, dat niemand begrijpt wie de 'zij' is, en ze begrijpen niet dat als dit zo is, dat het zo openlijk gebeurt.

Het leuke is, indien dit echt is.. het maakt geen pleuris uit, omdat er niet geluisterd wordt naar dit soort berichten, dus hoe dan ook is het effectief.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:42:35 #103
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71096531
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:39 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor, maar ik vind ze onbeschoft in hun discussie technieken, bronnen die niet in het straatje passen worden weggewoven en in plaats daarvan wordt het volgende stokpaardje van tafel gehaald
Sommige humor in ONZ vind ik ook niet leuk.. die lees ik dan niet.
Wat is je probleem? Er zijn genoeg links en dingen om dit (gedeeltelijk) te staven, als je zelf niet kan oordelen welke TRUther zijn best doet, en met serieuse informatie komt.. tja...

Luister dit eens, is dit totale onzin?

Waarom roepen zoveel mensen dit?
Zijn we allemaal in de ban van hetzelfde.. NWO en gekheid?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:47:18 #104
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71096615
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef Ticker het volgende:

[..]

Sommige humor in ONZ vind ik ook niet leuk.. die lees ik dan niet.
Wat is je probleem? Er zijn genoeg links en dingen om dit (gedeeltelijk) te staven, als je zelf niet kan ordelen welke TRUther zijn best doet, en met serieuse informatie komt.. tja...

Luister dit eens, is dit totale onzin?

Waarom roepen zoveel mensen dit?
Zijn we allemaal in de ban van hetzelfde.. NWO en gekheid?
iblis maakt ellelange posts om je bronnen te debunken, komt met gedegen onderzoek en onderbouwt zijn bevindingen en de enige tacktiek die daarop volgt is hup naar het volgende stokpaardje

Het filmpje zou gewoon onder het kopje hear say geplaatst worden, ik heb nog geen rechtzaken hierover gezien tegen de regering van de VS, dat zou met zulke ernstige bweringen zo opgepikt worden natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71096699
Het mooiste kwam ik dan weer tegen op de fok frontpage.
quote:
Het vaccin dat wordt ingezet tegen de Mexicaanse griep kan mogelijk ernstige bijwerkingen hebben. Het gaat namelijk om een nieuw virus en een nieuwe technologie bij het maken van het vaccin. Het is nog niet bekend welke bescherming het vaccin zal bieden. Dit zegt de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in een nieuw advies.

Pas in september dit jaar kan begonnen worden met een klinisch onderzoek onder volwassenen. De eerste uitkomsten worden in december verwacht. Te laat voor veel landen, waaronder Nederland, die al in het najaar willen beginnen met inenten.
Zo zie je maar weer dat de ideeën omtrent een gevaarlijk vaccin niet gek zijn en je dus in elke hoek extremen hebt. Ben blij dat ze nu eens eerlijk zijn, zodat we deze beslissing beter kunnen gaan afwegen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:53:27 #106
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71096734
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]

Zo zie je maar weer dat de ideeën omtrent een gevaarlijk vaccin niet gek zijn en je dus in elke hoek extremen hebt. Ben blij dat ze nu eens eerlijk zijn, zodat we deze beslissing beter kunnen gaan afwegen.
WHO eerlijk, zal vast wel een addertje onder het gras liggen denk je niet... waarom zouden ze in godsnaam onderzoek willen doen, beter het gewoon massaal toe te passen en zo het PROCES in gang te zetten
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:54:50 #107
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71096759
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:47 schreef Re het volgende:

[..]

iblis maakt ellelange posts om je bronnen te debunken, komt met gedegen onderzoek en onderbouwt zijn bevindingen en de enige tacktiek die daarop volgt is hup naar het volgende stokpaardje

Het filmpje zou gewoon onder het kopje hear say geplaatst worden, ik heb nog geen rechtzaken hierover gezien tegen de regering van de VS, dat zou met zulke ernstige bweringen zo opgepikt worden natuurlijk
Helaas was dat niet gelukt, en ging het persoonlijk. Dat geeft een beetje blijk met wat er gebeurt. Het superieure gevoel dat de dombo's kudde volk zijn, terwijl het in feite gewoon door documenten gestaafd wordt. HOE DAN OOK.

En dan dit:
quote:
Glaxo’s vaccine characterised by regulators as EU and USA biodefense stockpile drug
July 18, 2009 by birdflu666
Glaxo’s pandemic influenza vaccine is characterised by regulatory authorities as a susbtance that needs to be stockpiled in the EU’s and USA’s biodefense stockpiles.

“Regulatory/Status Index:
EU666 Biodefense stockpile
US666 Biodefense stockpile “

http://www.edu-sante.org/485.htm

Code 666
Ja jongens dit is weer toeval.

Kanker occulte shit.
pi_71096785
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:53 schreef Re het volgende:

[..]

WHO eerlijk, zal vast wel een addertje onder het gras liggen denk je niet... waarom zouden ze in godsnaam onderzoek willen doen, beter het gewoon massaal toe te passen en zo het PROCES in gang te zetten
Haha, en dan de halve wereld per ongeluk dood. Naar wie zou er dan gewezen worden? De WHO dekt zich op deze manier inderdaad goed in.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 16:57:38 #109
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71096834
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:56 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Haha, en dan de halve wereld per ongeluk dood. Naar wie zou er dan gewezen worden? De WHO dekt zich op deze manier inderdaad goed in.
Ja echt he.
Maarja raar dat dit wel zo begrepen wordt door de 'domme complottisten'.
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 16:59:03 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_71096879
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]

Prima toch dat ze blijven onderzoeken tot het helemaal goed is?
Als 'ze' kwaad gewild hadden waren ze ermee gaan vaccineren, betere kans hadden 'ze' dan toch niet?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:01:43 #111
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71096935
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Prima toch dat ze blijven onderzoeken tot het helemaal goed is?
Als 'ze' kwaad gewild hadden waren ze ermee gaan vaccineren, betere kans hadden 'ze' dan toch niet?
Gaan ze toch ook.
Nederland zal voordat het onderzoek begint al gevaccineerd worden.
pi_71097006
Er wordt veel bullshit verteld, dat ga ik niet ontkennen. Sommigen gaan echt achter alles iets zoeken.

Langs de andere kant moet je je ook eens gaan afvragen waarom artsen zonder grenzen, moeder theresa en andere figuren zo hard opgehemeld worden. Als we de armoedecijfers bekijken is daar helemaal geen reden toe want armoede neemt enkel maar toe. Maar het publiek heeft het gevoel dat er iets aan gedaan wordt en kan zo zoet gehouden worden. Zo zag ik al tal van dingen gebeuren waarbij de wet overtreden wordt vanwege overheidsinstanties en dit steevast bij de zwaksten in de maatschappij omdat deze zich toch niet kunnen verdedigen of toch niet worden gelooft. Maar het gewone werkvolk denkt 'niets aan de hand, genoeg hulpcentra voor zwakkeren'. Je moest eens weten....zogezegd allemaal goede bedoelingen maar ze pluimen de zwakkeren langs alle kanten.
-Geen referrer links, ook niet in je sig-
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:11:10 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71097227
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:54 schreef Ticker het volgende:

[..]

Helaas was dat niet gelukt, en ging het persoonlijk. Dat geeft een beetje blijk met wat er gebeurt. Het superieure gevoel dat de dombo's kudde volk zijn, terwijl het in feite gewoon door documenten gestaafd wordt. HOE DAN OOK.
nee hoor je draait het om, 25 posts die jou debunken, jij die daar niet op ingaat ... wie respecteert wie nou niet?
quote:
En dan dit:
[..]

http://www.edu-sante.org/485.htm

Code 666
Ja jongens dit is weer toeval.

Kanker occulte shit.
http://www.biopharma.com/Samples/666.html
oh NOES het is Hyaluronic Acid
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:14:30 #114
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71097310
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:11 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor je draait het om, 25 posts die jou debunken, jij die daar niet op ingaat ... wie respecteert wie nou niet?
[..]

http://www.biopharma.com/Samples/666.html
oh NOES het is Hyaluronic Acid
Wat een toeval, mark of de beast.

Gossie mikkie, niks van aantrekken allemaal.. het heeft geen occulte bedoelingen hoor.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:16:57 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71097367
nee het is gewoon een regulatory code voor een approved product waar het medicijn in verwerkt wordt
pi_71097646
slackster, reageer eens normaal ipv met one-liners en youtube-dumps en links zonder enige uitleg/samenvatting. Links kun je kwijt in het BNW docu-topic
Enne, Ticker
quote:
Je wou dat je zulke mensen kon opsluiten voor hun denkwijze natuurlijk.
Boos word je ervan.
Je zou wel de straat op willen, om eens goed te kijken wie al die mensen nou zijn en daar een ster op plakken zodat iedereen weet: HA! Dat is een gek met een geloofsovertuiging complot idee!
Verwacht je dat hier een serieuze discussie blijft staan als je dit soort nazi-verwijzingen blijft maken? Van onze "debunkers" kant uit wordt nergens gezegd dat we voor een evt. depopulatie zijn. Integendeel zelfs.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 17:33:02 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_71097809
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:01 schreef Ticker het volgende:

[..]

Gaan ze toch ook.
Nederland zal voordat het onderzoek begint al gevaccineerd worden.
Maar je hóeft je toch niet te laten vaccineren?
Dan doe jij dat niet en laat je anderen zélf de beslissing nemen.
pi_71097919
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar je hóeft je toch niet te laten vaccineren?
Dan doe jij dat niet en laat je anderen zélf de beslissing nemen.
Hij zit sowieso mis, zonder onderzoek zou zo'n vaccin er ook niet zijn. En m.b.t. langetermijn zijn de eventuele risico's al bekend omdat de inhoud hetzelfde is als anders, met uitzondering dan van de ziekteverwekker uiteraard
Mr. Prolapse 2009
pi_71098002
Zij die overtuigd zijn van de goede bedoelingen van de pharma moeten dit maar eens bekijken.

Dr. John Virapen, ex-directeur Eli Lilly Zweden. Niet zomaar één of andere internet gek.

zaterdag 18 juli 2009 @ 17:43:22 #120
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71098131
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef MrLazy het volgende:
Zij die overtuigd zijn van de goede bedoelingen van de pharma moeten dit maar eens bekijken.

Dr. John Virapen, ex-directeur Eli Lilly Zweden. Niet zomaar één of andere internet gek.

3 posts, dan wordt er ofwel verder gediscussieerdt zonder te kijken, of je stoel wordt onder je reet vandaan getrokken.
We tellen af.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:44:57 #121
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71098187
quote:

op een scientology meeting
quote:
Virapen trat im Dezember 2006 in Hamburg auf einer Veranstaltung der von Scientology-Mitgliedern gegründeten Kommission für Verstöße der Psychiatrie gegen Menschenrechte auf. Virapen äußerte gegenüber der taz nur das Forum genutzt zu haben und darüber hinaus keinerlei Verbindungen zum KVPM e.V. oder Scientology zu unterhalten
http://de.wikipedia.org/wiki/John_Virapen
pi_71098269
John Virapen
quote:
Virapen trat im Dezember 2006 in Hamburg auf einer Veranstaltung der von Scientology-Mitgliedern gegründeten Kommission für Verstöße der Psychiatrie gegen Menschenrechte auf.
Gelukkig is Scientology synoniem aan de waarheid!

En
quote:
Virapens 2006 erschienender fiktiver Roman Rubio spuckt’s aus. A story from a Pharma-Insider
fiktiver = fictief.
Ik kan ook geen medische licentie vinden +nog+ bij deze man...
Mr. Prolapse 2009
pi_71098389
Op die tijd heb je dat filmpje natuurlijk al helemaal uitgekeken als het bij mij nog aan het afspelen is 1-0

Als je goed leest zegt hij dat hij net geen verbindingen heeft met Scientology. 2-0
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:51:15 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71098392
och ik ben de laatste die zal ontkennen dat er in het verleden best schandalige dingen gebeurd zijn in de Pharma (ja ik werk er zelf in, de duivel himself) maar de regelgeving is zo ontzettend strict geworden, tegenwoordig mag je al zowat geen pen meer geven want dat wordt gezien als omkoping...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:51:56 #125
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71098417
Dat is grappig, als mensen scientology lezen is het ineens onzin.
Maar de helft van de buitelandse regering is vrijmetselaar... maar die zijn natuurlijk: Want daar zie je geen slecht nieuws over.. tenminste, niet op de reguliere televisie!

BTW: Na 1 post al!!!
Zo voorspelbaar.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:53:23 #126
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71098454
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:51 schreef Re het volgende:
och ik ben de laatste die zal ontkennen dat er in het verleden best schandalige dingen gebeurd zijn in de Pharma (ja ik werk er zelf in, de duivel himself) maar de regelgeving is zo ontzettend strict geworden, tegenwoordig mag je al zowat geen pen meer geven want dat wordt gezien als omkoping...
Jeutje, daar zal iedereen zich achter de schermen.. je weet wel wel, die plek die niemand ziet, zich aan houden.
PS: hoeveel pennen heb jij thuis?
pi_71098482
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:53 schreef Re het volgende:

[..]

tvp
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:56:07 #128
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71098529
quote:

goeie post dude

666 or truth? moeilijk!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 17:58:24 #129
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71098580
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 16:16 schreef Ticker het volgende:
Nee ik ben de discussie gestopt omdat het van een goede, informatieve, discussie, naar een kant ging, waar ik moet gaan verklaren waarom een complot wending die Iblis eraan geeft niet klopt.
Ik geef er een complotwending aan? Ik vraag je nota bene alleen om de beweringen die jij doet te staven. Om bronnen op te zoeken die hetgeen jij beweert onderschrijven.

Jij tapt uit een vaatje waar menig website ook uittapt, ik zie telkens herhaald worden dat het vaccines voor mensen betrof die vervuild zouden zijn. En al die websites wijzen naar elkaar, en uiteindelijk naar YouTube.

En dan vind jij het vreemd dat ik daardoor niet overtuigd ben?

Dan denk ik: Als het inderdaad een biohazard betrof dan zullen daar vast vragen over gesteld zijn in het Oostenrijks parlement. Lijkt me niet zo'n vreemde gedachte. Dat zie ik als kritisch. Ik krijg nu het stempel opgedrukt ‘goedgelovig’, maar dat verwerp ik, aangezien ik juist probeer uit dat cirkeltje van elkaar bevestigende bronnen een nieuwe bron te zoeken.

Dan vind ik die bron, en die zet de feiten in een heel ander daglicht. We hebben dan een aantal mogelijkheden. Wat mij betreft is het verloop: Tsjechische sensatiekrant vangt wat op, schrijft een sensationeel stuk, stuk komt op internet, het wordt nog aangedikt, niburu.nl of wijwillenweten.nl of iets soortgelijks neemt het over en het is een groot complot, heel plausibel om de geruchten op die website te verklaren.

Als het echter echt een vaccin voor mensen zou zijn, dan zou dat betekenen dat er al klinische trials moeten zijn geweest. Anders kun je niet beginnen met een vaccin distribueren. Dat heeft nooit gekund, en het lijkt me vreemd dat het nu wel kan. Kortom, dan is er bijvoorbeeld een document te vinden (want dat is zo goed als altijd openbaar, en allicht vragen ze nog proefpersonen ook), waarin in de trials beschreven zijn.

Zo'n document, of welke trials het zijn, dat kan ik niet vinden. Dat is iets wat jouw interpretatie van die feiten tegen lijkt te spreken. Het kan zijn dat ik niet goed zoek, maar dan vraag ik jou of jij dat misschien beter kunt.

Verder is de vraag: Waarom zou een vaccin dat klaar is voor distributie en de fabriek al verlaten heeft, naar een onderzoekslab worden gestuurd? Waarom niet direct naar ziekenhuizen en doktoren? En waarom, als dat onderzoekslab al als distributeur zou fungeren, waarom gaat zo'n distributeur op fretten testen met de materie? Dat is toch geen logisch gang van zaken als het een af vaccin betreft?

Om jouw interpretatie van de feiten dus plausibel te achten vraag ik jou om voor voornoemde punten (ontbreken van klinische trials, distributie naar onderzoekscentrum, nog een test op fretten), een plausibele verklaring te geven.

Maar nee, je vindt het te veel gevraagd en negeert m'n punten en reïtereert gewoon glashard dat om een vaccin zou gaan. Het spijt me zeer, maar dan denk ik dat je gewoon niet serieus bent. Als het je echt om ‘de waarheid’ zou gaan zou je je toch wel iets meer moeite kunnen getroosten?
quote:
Zet je wel even stil bij het feit, dat we dus nu documenten vinden uit 1970 waarin wordt gesteld dat het vaccin ofwel een virus, inwendige destructie veroorzaakt en inplaats van informatief uitzoeken of de documenten nou kloppen en of Jane Burgermeister nou onzin verspreidt, wordt er infantiel gereageerd.
Dat stinkt een beetje naar het niet kunnen hebben van.. hoe imbiciel het ook is.
Nee. Dat staat niet in die documenten. Snap je die materie? Er staat niets in over werking van vaccins. Er staat alleen in de recommendations dat het aanbeveling verdient om ook te kijken of en hoe bij bepaalde vaccins mogelijk eenzelfde effect met betrekking tot invloed op het immuunsysteem optreedt.

Dat staat er. Ik heb je nu nota bene voorzien van de oorspronkelijke documenten, ik heb je gevraagd: Waar staat dat nu van dat killer-vaccin, je pastet vervolgens één regel uit de abstract (de 3e regel van het hele document), zegt ‘misschien gaat dit ook wel over vaccins’, en dan zeg ik je dat als je de regel ervoor had gelezen dat je dan had geweten dat dat niet zo was en dat vaccins, net zoals ik nu zeg, alleen in de recommendations genoemd worden.

Ik spel het je ongeveer uit, en je kunt dat document erbij pakken en controleren of (en zien dat) het klopt wat ik zeg. Maar wat doe jij? Jij beweert je volgende post weer glashard dat het over destructie van het immuunsysteem door een virus gaat. Dat staat er niet in. Je beweert het alleen omdat jouw ‘bron’ die het uit de 4e hand heeft en blijkbaar ook niet snapt het beweert. Ik kan daar niet bij. Het oorspronkelijke document wordt je onder je neus gedrukt en je blijft onzin beweren.

En dat niet alleen, ik vind het heel onfideel. Ik snap best dat als je zo'n gerucht hoort dat je het serieus neemt, maar niet dat je zo blijft liegen.
quote:
Zeg eerlijk, de discussie tussen ons was toch normaal, we hebben in dit en vorig topic elkaar informatie toegespeeld en getriggered verder te kijken en na het vinden van de WHO documenten waar Burgermeister op haar blog over praat moet de complottist een complot verzonnen door een Mod aan gaan vechten?
Wat voor complot verzin ik nu? Ik snap je niet.
quote:
Bullshit. We zijn ineens de essentie van de paniek kwijt, en dat is dat Jane Burgermeister uit persoonlijk ervaring verteld dat er iets raars aan de hand is, nu dus gestaafd door documenten. Oftewel, complot (gedeeltelijk) bewezen!
Wat is er nu in godsnaam bewezen aan dat complot? De documenten (die zij als bewijs denkt op te voeren) die ik tot nu toe heb kunnen vinden onderschrijven namelijk totaal niet wat Burgermeister beweert.
quote:
Tevens komt het nu op de vraagstelling:
Ja... maar hoe weet jij zo zeker dat ze dit destructieve virus aan de mens inplaats van te testen op dieren, zouden geven.
Dat is dus een goedgelovig tegen argwaan, vraagstelling.
Nee, dat is het helemaal niet. Dat maak jij ervan, ik weet niet waarom. Ik zal het nogmaals herhalen: Als ze het op mensen zouden testen of hebben getest dan zou dat in de vorm van een klinische trial zijn, enz. als ze dat zouden doen, waarom testen ze dan toch op dieren? Enz. enz. Ik heb nu verschillende punten aangedragen waarom me dat heel onwaarschijnlijk lijkt.

En dan vrag ik jou dus, oprecht, waarom lijkt het jou wél waarschijnlijk dat ze op mensen testen? En dan is het enige dat je kunt zeggen ‘dat is goedgelovig tegen argwaan’? Kom nu toch! Dat is toch al te gemakkelijk?
quote:
In context van de aantijging van Jane Burgermeister, vermoed ikzelf (geen rechten kunnen dus ontleendt worden aan mijn persoonlijk denkwijze) dat het makkelijk sellectief weer 'fout' kan gaan. Dus oops bij dit land, is er wat foutieve vaccinatie van een dochteronderneming waar wij helaas geen kennis van hadden, ingeslopen.
Nogmaals: er is geen enkele aanwijzing dat het om stof voor vaccinaties ging. Hier word ik nu wel moe van. Je blijft dit herhalen. En herhalen. En herhalen. En er zijn heel wat aanwijzingen dat het (nog) niet om vaccinaties kon gaan omdat die vaccins er nog niet zijn, voor zover we weten (worden ze al verkocht bijvoorbeeld? Kun je al een griepprik halen? Nee dat kan niet, want ze zijn niet af!) En toch is op miraculeuze wijze daar al een batch van 72kg klaar.

Je kunt alles vermoeden wat je wilt natuurlijk, maar of het ergens op slaat is een tweede.
quote:
Aan de andere kant lijkt de 'fout' nu voortijdig aan het licht te zijn gekomen, waardoor ik de kans kleiner acht dat dit nog zal gebeuren.
En zet fout maar weer tussen scare-quotes. Ik zou graag zien dat je eens wat meer moeite deed. En als je daar geen zin in hebt, mij op z'n minst zegt, want daar ben ik echt benieuwd naar, welk complot IK zou zien.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:00:15 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71098628
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Jeutje, daar zal iedereen zich achter de schermen.. je weet wel wel, die plek die niemand ziet, zich aan houden.
uhmm ja alles moet openbaar tegenwoordig , maar ach ik weet dat ik de duivel ben dus maakt verder niet uit

en ik heb genoeg pennen hier, zoals ik zei: bijna...
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:04:51 #131
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71098740
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:58 schreef Iblis het volgende:

Je kunt alles vermoeden wat je wilt natuurlijk, maar of het ergens op slaat is een tweede.
[..]
.
Oke dan is er niks aan de hand.
Morgen vaccineren, sta jij vooraan?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:05:32 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71098765
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 18:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

echt he

een post zo compleet negeren
pi_71098974
Waarom zou Jane Burgermeister (universiteitsdiploma) en schrijfster voor een gerenommeerd blad als Nature *http://nl.wikipedia.org/wiki/Nature_(journal)* en schrijfster voor BMJ (een medisch blad waarin je niet inkomt zonder peer-review) haar grandioos belachelijk willen maken voor ten eerste haar medewetenschappers en minder belangrijk voor de hele wereld ?

Welk nut heeft deze dame hier bij ? Indien dit een internettrol is die in haar naam schrijft, waarom heeft zij dit, met haar status, na een maand nog altijd niet officieel weerlegd ?
  Moderator zaterdag 18 juli 2009 @ 18:34:34 #134
249559 crew  Lavenderr
pi_71099417
quote:

[..]

Niet netjes van je, om de zorgvuldige en uitgebreide post van Iblis met een one-liner af te doen.
pi_71099734
Op haar blog zegt ze ook al sinds 13 april dat er iets op komst is met vogelgriep. Reeds toen al had ze klacht ingediend !!!
http://birdflu666.wordpress.com/2009/04/
En een paar weken later is er plots de swine flu. Hoe belachelijk had ze haar niet gemaakt indien er niets van waar was ? Haar naam staat publiekelijk op die website.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:06:27 #136
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71101459
Jane Burgermeister on Project Camelot GET THIS VIDEO OUT NOW - Part 1 of 5

Jane Burgermeister legt uit hoe ze het plan voor de totale overname v/d wereld door WHO heeft ontdekt en ontmaskerd

Wow, truth is stranger then fiction
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:17:43 #137
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71101656
@ beide posts hierboven. Weer super werk. Ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat er hier serieus werk van gemaakt wordt, door te gaan ontkennen dat dit allemaal expres is mis gegaan.

Depopulatie en Bio-terrorisme is in volle gang.
pi_71101914
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 17:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

als ze iets willen verkopen zullen ze wel moeten. Doorvoor is namelijk goedkeuring nodig. om goedkeuring te krijgen is gepubliceerd onderzoek nodig. Als blijkt dat jhe je niet aan de regels hebt gehouden ga je gewoon vroeg of laat nat.

[ Bericht 55% gewijzigd door switchboy op 18-07-2009 21:04:26 ]
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:00:59 #139
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_71102529
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Ticker het volgende:
@ beide posts hierboven. Weer super werk. Ik snap niet dat mensen niet begrijpen dat er hier serieus werk van gemaakt wordt, door te gaan ontkennen dat dit allemaal expres is mis gegaan.

Ga jij eerst maar eens serieus op de post van Iblis reageren...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_71102604
Vrij weinig zin om 11 minuten te kijken, toch maar gedaan hier een transcript voor mensen die echt geen zin hebben:
na 2.30 is er nog altijd niets gezegd en zijn alleen de onderbuikgevoelens van publiek bij een of ander interview besproken. Dan wordt Jane de journalist voorgesteld

Tot 5.20 gaat over dat Baxter International Inc.
quote:
was in the process of applying for a contract to provide Avian Flu vaccines to European countries in the event of an Avian Flu epidemic. Its Austrian laboratory shipped Seasonal Flu vaccines to 18 countries in Europe. A laboratory technician tested the Baxter Seasonal Flu vaccines sent to the Czech Republic and discovered that they were contaminated with a highly pathogenic version of the Avian Flu, 72 Kilograms of it, although Level 3 precautions were in place and such contamination "could not have happened accidentally" according to experts in the field. No documentation of the destruction of this highly infective material has been provided although the Austrian Health Ministry insists that the deadly viral material was destroyed. (Fact, 2008, 2009)
Ik zou zeggen lees hier Journalist klaagt de VN e.a. aan voor poging tot genocide II nog maar eens na

hierna ratelt ze wat onsamenhangend over dat baxter en consorten via de invloed die ze op de WHO zouden hebben hele populaties gedwongen zouden laten vaccineren. En daarbij schade zouden waarvoor ze niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden.

De media zou onder controle zijn van dezelfde mensen die de WHO en vaccinbedrijven onder controle hebben

Ze beweerd dat baxter die fout opzettelijk heeft gemaakt.

geprobeerd dit verhaal gepubliceerd te krijgen lukte niet geweigerd en niet gereageerd. Daarna maar aanklacht ingediend tegen baxter.

terwijl ze verder onderzoek pleegde vond ze meer "bewijs" (wordt niet genoemt wat). Maar blijkbaar trok e hierdoor de conclusie dat de WHO en een heleboel pahrmaceuten een grote criminele organisatie zijn en heeft ze de tweede aanklacht ingedient bij de FBI. Een hoop amerikanen deden dit ook.
het laatste gaat over de vooruitgang die geboekt is. verder niet echt interessant.

Een boel claims en geen enkel bewijs aangevoerd in dit hele filmpjeradio interview.

Hoe verrassend
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:14:10 #141
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71102844
quote:
Nee, want ik heb van Lambiekje gehoord dat als ik niet meteen ga ik dan later een Wii kan winnen.

Maar even serieus, ik laat me inderdaad wel inenten mocht er zo'n vaccin komen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71103239
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 20:17 schreef Ticker het volgende:

De enige posts met super werk hier zjin van Iblis afkomstig.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_71103603
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:31 schreef Cerbie het volgende:

[..]

De enige posts met super werk hier zjin van Iblis afkomstig.
En van mij.

Probeer je haar te versieren ofzo?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:48:44 #144
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71103670
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:46 schreef mediaconsument het volgende:
Probeer je haar te versieren ofzo?
Hem.
pi_71103695
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:48 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hem.
Kan ook, hehe.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 21:51:16 #146
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71103727
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:49 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Kan ook, hehe.
Ik zou zeggen kan alleen. Of wordt mijn geslacht nu ook al in twijfel getrokken als onderdeel van het grote vaccinatiecomplot?
pi_71103765
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 15:24 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Uiteindelijk vertellen al deze verhalen precies hetzelfde. Jij bent de baas over je leven, en niemand anders!

Het is voor mij dan ook een duidelijk teken van een vertrouwensbreuk. Door slechte ervaringen is het vertrouwen van de massa in de regeringen en zorg flink gezakt, daarom gaan de mensen ook massaal zelf op onderzoek uit, en dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Het is namelijk niet fijn om rond te lopen met een gevoel dat je in de maling genomen wordt.

Om deze reden denk ik ook dat de regering hier beter wat meer informatie over kan verschaffen, dan continu op de vlakte te blijven mbt de detail over vaccins en de eventuele bijwerkingen hiervan.
De media hebben in dit verhaal overigens veel van dit soort zaken in de hand gewerkt door (misschien onbedoeld) paniek te zaaien, door een hoge frequentie van berichten over deze ziekte met een hoog sensatiegehalte.
Had je hier al op gereageerd trouwens?
pi_71103806
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:51 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik zou zeggen kan alleen. Of wordt mijn geslacht nu ook al in twijfel getrokken als onderdeel van het grote vaccinatiecomplot?
Nou, ik maakte een verkeerde gok. Daarom zij ik, kan ook. Excuses.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 22:10:50 #149
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71104188
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:52 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nee, maar ik kan dat wel ongeveer onderschrijven. Ik denk ook dat de voorlichting een stuk beter kan. Als ik hier sommige dingen lees, misverstanden over vaccinatie, is er nog vrij veel onbegrip bij mensen. Punt is, een deel van de aantijgingen die gedaan worden zijn zo absurd, dat ik me kan voorstellen dat je er eigenlijk niet op reageert.

De website van het RIVM bevatte (en bevat) heel veel informatie, maar ja, het RIVM is al niet te vertrouwen, en zo zit je een beetje in een vicieuze cirkel. Maar als het om vaccinatie gaat, welke slechte ervaringen zijn er dan precies? Het Rijksvaccinatieprogramma werkt tot nu toe toch ontzettend goed? Vraag eens aan je opa of oma welke kinderziekten er vroeger waren!

Ik snap wel dat er veel onvrede is, maar als er iets open is, dan is het eigenlijk wel zo'n vaccin en alle controle en trials. Bovendien is geen enkel vaccin verplicht, dus tja.
pi_71104241
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:52 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Mee eens zoals ik al een aantal keer aangegeven heb is een goede voorlichting zeker een goed middel om angst die door paniekzaaerij en onduidelijkheid is ontstaan weer voor een gedeelte weg te nemen. Op welke manier dit dan zou moeten. Grootscheepse voorlichtings actie via TV spotjes die verwijzen naar een website (zoals het voedingscentrum), via de GGD of voorlichting via bijvoorbeeld de huisarts. Daar zou ik ze snel geen goed antwoord op weten.

Het probleem in dit specifieke geval is dat het klinisch onderzoek nog niet volledig is afgerond. Hierdoor zijn er gewoon bepaalde zaken nog niet bekend zijn. Maar als je daar ook gewoon eerlijk en open in bent neemt dat in ieder geval de achterdocht weg.

Ja ik weet dat al die informatie al vrijelijk toegankelijk is, maar als je niet weet waar je die informatie moet zoeken en niet zo thuis bent in het wereldje kan ik me voorstellen dat alle informatie lastig te interpreteren is en het risico op informatievervuiling groot is.

Zoals de journalist van de Telegraaf het WHO nieuwsbericht verkeerd uitlegd. Wat best kwalijk is.
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 21:56 schreef Iblis het volgende:
Overigens is het Telegraaf-artikel ook wel weer wat overdreven, want hier is de oorspronkelijke briefing note:
[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')