abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71068684
Jogy's OP van deel 1:

--------------------------------
http://xandernieuws.punt.nl/?id=532945&r=1&tbl_archief=&
quote:
'Barack Obama onderdeel van criminele organisatie die genocide wil plegen op 5 MILJARD mensen' ''Tamiflu vermindert weerstand en helpt griepvirus verspreiden'

De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bioterrorisme en poging tot massamoord door middel van het nog vrij te geven vaccin tegen de Mexicaanse griep. Volgens Burgermeister zal het toedienen van dit vaccin 'de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis' betekenen. Ook heeft ze een verbod aangevraagd op gedwongen vaccinaties, zoals die worden voorbereid in de Verenigde Staten (en waarschijnlijk ook in Frankrijk).

Burgermeisters akties komen na haar eerdere aanklachten tegen de bedrijven Baxter AG en Avir Green Hills Biotechnology (beiden uit Oostenrijk) voor het produceren van besmette vogelgriepvaccins, waarbij ze stelt dat dit doelbewust is gebeurd om winst te kunnen slaan uit het ontstaan van een pandemie.

De journalist heeft bewijzen overhandigd van bioterrorisme, dat gepleegd wordt onder leiding van de internationale bankiers die de controle hebben over zowel de Amerikaanse Federal Reserve, de Wereld Gezondheids Organisatie, de VN en de NAVO. Dit bioterrorisme heeft massale genocide als doel, en zal volgens haar worden uitgevoerd door middel van het genetisch gefabriceerde grieppandemie-virus, dat opzettelijk zoveel mogelijk slachtoffers moet gaan maken.

'Obama onderdeel van plan genocide op 5 miljard mensen'

Daarnaast presenteert Burgermeister bewijs dat onder andere de Amerikaanse president Barack Obama, zijn ministers van Gezondheid en Homeland Security (Kathleen Sibelius en Janet Napolitano) en de bankiers David de Rotschild, David Rockeffeller en George Soros deel uitmaken van een criminele organisatie die, in samenwerking met de farmaceutische bedrijven Baxter, Novartis en Sanofi Aventis, biologische wapens heeft ontwikkeld, geproduceerd en opgeslagen, met als doel de bevolking van de VS en andere landen te elimineren voor puur financieel en politiek gewin.

Deze criminele organisatie heeft doelbewust zowel de vogelgriep als de Mexicaanse ('varkens')griep gecreëerd, als voorwendsel voor het invoeren van een massaal internationaal vaccinatieprogramma. Dit vaccin zal volgens Burgermeister opzettelijk besmet zijn met giftige biologische stoffen, waardoor in de komende tien jaar vijf miljard mensen zullen sterven. [b]MEER
Origineel (engels)

Het is een lang stuk en nog redelijk onderbouwd ook. Zal me benieuwen wat er uit komt.
---------------

Linkje naar deel 1: Journalist klaagt de VN e.a aan voor poging tot genocide
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:21:13 #2
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71068777
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
1. An "informal" [e.g., illegal] clinical trial of the Avian Flu vaccine on about 200 Polish vagrants resulted in 11 immediate deaths and an additional set of 20 later deaths (approximately 15% of the test population). The doctors and nurses involved were charged with murder. (Fact. 2008)
Als ik hier op Google kom ik alleen deze letterlijke zin tegen, keer op keer gekopieerd. Ik kan geen directe bron vinden, heb jij die?
quote:
2. Approximately 3500 Chinese children died in an Avian Flu vaccine experiment. (Rumor, 2008)
Geruchten zijn natuurlijk niet te weerleggen. Ik geloof best dat dat gerucht er is, of het waar is, is een tweede.
quote:
3. The Philippine High Court convicted WHO (The World Health Organization) of involuntarily sterilizing over 3 million Philippina women through the use of vaccines. (Fact)
Dit is interessant! Want dit noemt een concrete organisatie. Echter, er is geen High Court op de Filipijnen, maar er is wel een Supreme Court, dus ik neem aan dat ze dat bedoelen (daaronder zit Court of Appeals). De Supreme Court heeft ook een website, met arresten erop. Ik heb wat gezocht, en kan er niets over vinden. Heb je een link naar het oorspronkelijke vonnis of arrest?

Of wordt er een ander gerechtshof bedoeld?
quote:
4. The WHO in 1985 documented that one of its' primary goals for the use of a sterility vaccine disguised as a smallpox vaccine was to "eliminate 150 million excess Sub Saharan Africans". (Fact, 1985-ongoing)
Hier ook. De WHO heeft een website, maar ik kan er niets over vinden. Als ze het zelf gedocumenteerd zouden hebben dan zou dat allicht daar te vinden moeten zijn, maar misschien kijk ik verkeerd?
quote:
5. The WHO 5-shot vaccine programs for tetanus in third world countries in South and Central America caused the involuntary sterilization of millions of women. (Fact, ongoing)
Dit gerucht komt vaker voor. B.v. ook in Kameroen, maar er is nog nooit bewijs voor gevonden voor zover ik weet.
quote:
6. Monsanto's MON 810 corn causes sterility according to studies published by the Austrian Government. (Fact, 2009)
Nee, dat is niet helemaal waar. Het was een onderzoek, waarbij uit voorlopige resultaten bleek dat muizen in de 3e en 4e generatie minder nakomelingen hadden dan muizen die niet genetisch gemodificeerde maïs kregen.

Hier is het oorspronkelijke persbericht, dat zegt:
quote:
Gentechnisch modifizierter Mais als Futtermittel kann unter speziellen Versuchsbedingungen Einfluss auf die Reproduktionsrate von Labormäusen haben.
Het gaat dus om een verlaagde reproductie, niet steriliteit.

De EFSA onderschrijft het rapport echter niet, want de maïs is nu toegelaten tot de Europese markt.

De rest zal ik later nog eens nazoeken, als jij dan ondertussen al mijn vragen kunt beantwoorden…
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71068893
Dankje Iblis, ik had ff niet de tijd om dat originele artikel erbij te halen.
Wat betreft de andere claims kon ik inderdaad ook niks vinden.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71068905
Toch knap dat ze mensen aanklaagt voor een mogelijke genocide.. Het vaccin is nog niet eens ontwikkeld, laat staan gedistribueerd op een schaal die een genocide mogelijk maakt.. Ze sleept er wat personen bij, en van alles uit het verleden, en verbind dit alles aan elkaar middels een soort van NWO/Criminele organisatie die zij alleen kent?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:26:39 #5
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71068999
Ik herhaal hier ook meteen even de vraag die ik al eerder stelde, en die zeker van belang is in dit topic: Wat is de precieze aanklacht, en wat is de gang van zaken op dit moment m.b.t. een eventuele rechtszaak?
Vooralsnog is daar nergens wat over te vinden. Aangezien dit topic hierop gestoeld is.
Mr. Prolapse 2009
pi_71069107
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:26 schreef slackster het volgende:
Ter Info nog de Blog van Jane Burgermeister;

http://birdflu666.wordpress.com/
Uit die blog (het meest recente item)
http://www.theoneclickgro(...)nt%20Application.pdf

Hier staat niks in over H1N1 A, maar lijkt mij eerder (wat ik er verder van gelezen heb) een patentaanvraag op de manier van harvesten, oogsten van de dode ziekteverwekkers. Voor algemeen vaccinatiegebruik.
Mr. Prolapse 2009
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 15:32:50 #8
249559 crew  Lavenderr
pi_71069179
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:24 schreef fruityloop het volgende:
Toch knap dat ze mensen aanklaagt voor een mogelijke genocide.. Het vaccin is nog niet eens ontwikkeld, laat staan gedistribueerd op een schaal die een genocide mogelijk maakt.. Ze sleept er wat personen bij, en van alles uit het verleden, en verbind dit alles aan elkaar middels een soort van NWO/Criminele organisatie die zij alleen kent?
Mogelijke genocide, ik vind het nogal wat om zoiets te zeggen.
Eigenlijk zou ze daar ook een aanklacht voor aan haar broek moeten krijgen.
pi_71069270
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mogelijke genocide, ik vind het nogal wat om zoiets te zeggen.
Eigenlijk zou ze daar ook een aanklacht voor aan haar broek moeten krijgen.
Nou, dat hoeft nou ook weer niet, maar als zij doelbewust mensen van het vaccin weghoudt en die overlijden doordat ze besmet raken en (al dan niet door andere factoren) dat is aantoonbaar, dan wel.
Laten we hopen dat het niet zo ver komt en dat ze gewoon met pure reproduceerbare feiten weerlegd kan worden.
Mr. Prolapse 2009
pi_71069364
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:26 schreef slackster het volgende:
Ter Info nog de Blog van Jane Burgermeister;

http://birdflu666.wordpress.com/
quote:
Jane schrijft:
[..] In June 2008, Baxter’s Austrian-based scientists Ehrlich, Kistner and Barret published a clinical trial in the New England Journal of Medicine ((Previous Volume 358:2573-2584 June 12, 2008 Number 24) on the safety of an H5N1 whole-virus vaccine, in which they themselves go on record saying that the use of adjuvants did not improve the antibody response.

http://content.nejm.org/cgi/content/short/358/24/2573
In die studie is inderdaad gevonden dat adjuvanten geen verbetering van de werkzaamheid gaven. Maar notabene uit hetzelfde artikel:
quote:
However, other studies have described substantial positive effects of other adjuvants on H5N1 immunogenicity. The use of an oil-in-water–based emulsion in a 3.8-µg dose of split-virus vaccine resulted in 82% seroconversion, as compared with 4% seroconversion without adjuvant.16 The addition of another oil-in-water–based adjuvant (MF-59) to an H5N3 vaccine was also associated with a substantial increase in antibody response.19
quote:
Jane schrijft:
In spite of the evidence that adjuvants are at best useless [..]
Daarbij talloze andere studies negerend die wél een verbeterde werkzaamheid van vaccins met adjuvanten laten zien, zoals het veelbelovende aluminium hydroxide adjuvant dat al gebruikt was in de HPV vaccins en waar inmiddels goede vooruitgang mee wordt geboekt in een nieuw Hepatitis B vaccin.

tevens tvp
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:38:07 #11
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71069366
quote:
12. Swine Flu was first identified to the public as a serious problem in April/May 2009 when 168 persons in Mexico were confirmed by CDC and WHO to have died from the Swine Flu. This number was later revised downward to only 16 deaths. (Fact, 2009)
Nee, dat is niet zo. Lees b.v. hier:
quote:
MEXICO CITY – The number of deaths authorities are blaming on Mexico’s swine-flu outbreak stood at 168 on Wednesday morning, though only 20 of those fatalities have been definitively linked to the A/H1N1 virus.
Of de BBC:
quote:
Mexico: 168 suspected deaths - 12 confirmed
Die 168 waren verdachten, niet al bevestigd.
quote:
13. It normally takes a minimum of 12 to 18 months to create a vaccine after a specific virus has been identified. (Fact)
Dat is niet zo, want elk jaar is er een griepprik, die zou dus niet gemaakt kunnen worden als dit zo is.
quote:
14. The US Government has spent more than a billion dollars to develop and to make available the Swine flu vaccine for a disease which poses no significant health threat. (Fact, 2009)
Hoezo, ‘no signficant health threat’? Er sterven aardig wat mensen aan op het moment! Natuurlijk niet echt meer dan gewone griep, maar gewone griep is ook significant! Dat 0,4% doodgaat is echt wel ernstig. Als een voedingsmiddel dat zou doen, dan zou je echt niet horen ‘dat is niet significant’. Dat is hartstikke significant! En de kans bestaat dus dat het virus muteert, en dan heb je echte poppen aan het dansen omdat er weinig natuurlijke immuniteit is!
quote:
15. The "Seed Culture" for the Swine Flu virus was provided to vaccine companies in May, 2009. Baxter International Inc. announced in June, 2009 that they would have their vaccine ready in July, 2009 . (Fact, 2009)
En wat is daarmee? Het moet eerst nog klinisch getest worden. Influenza-vaccins maken is onderhand routine. Er wordt elk jaar een griepprik gemaakt namelij.
quote:
16. A WHO container of Swine Flu virus from Mexico City exploded on a passenger train in Luzon, Switzerland. All of the current Swiss cases of Swine Flu are from the area where the explosion took place. It is illegal to ship pathogenic viruses in this way. (Fact, 2009)
Luzon? Ik kan geen Luzon in Zwitserland vinden. Ik heb op Google maps gekeken, Wikipedia, en de Atlas, maar ze komen allemaal alleen met het Filipijnse eiland aanzetten? Waar ligt Luzon? Er is wel een Lago di Luzzone te vinden in Zwitserland, maar daar zie ik dan niet echt een spoorlijn bij in de buurt. Ik vraag me af waarop dit gebaseerd is, heb je een beter bron?
quote:
17. A significant number of virologists and other scientists are on record stating that the Swine Flu was created in a laboratory and could not evolve naturally. (Fact, 2009)
Wetenschappers zegt me niet zoveel, als het b.v. historici of informatici zijn, die hebben er niet per se verstand van. Heb je hier concrete namen van? Maar bovendien, aangezien jij altijd zo'n afkeer van wetenschappers hebt, is het wel relevant? Waarom zouden die wetenschappers niet liegen?

De puntjes die ik heb overgeslagen komen nog… maar ik vind je bronnen tot nu toe heel zwak, met name dat een niet-bestaande plaats in Zwitserland wordt genoemd, die steriliteit van die muizen die er niet was, een High Court in de Filipijnen dat niet onder die naam bestaat, het lijkt allemaal wat haastwerk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 15:46:56 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_71069656
Iblis, misschien moet Luzon Luzern zijn? Zo secuur zijn dat soort linkjes niet , met namen noch met feiten
pi_71069709
quote:

1. An "informal" [e.g., illegal] clinical trial of the Avian Flu vaccine on about 200 Polish vagrants resulted in 11 immediate deaths and an additional set of 20 later deaths (approximately 15% of the test population). The doctors and nurses involved were charged with murder. (Fact. 2008)
Het nieuwsbericht lijkt oorspronkelijk hiervandaan te komen:
http://www.telegraph.co.u(...)trial-in-Poland.html
quote:
Authorities claim that the alleged victims received £1-2 to be tested with what they thought was a conventional flu vaccine but, according to investigators, was actually an anti bird-flu drug.
Oke die journalist kan hier dus bij drug bedoeld hebben een vaccin of bijvoorbeeld een ander virusremmer.

Het waren in ieder geval de onderzoekers die volgens dit artikel en de proefpersonen als het pharmaseutisch bedrijf voor de gek hielden.
quote:
Investigators are also probing the possibility that the medical staff may have also have deceived the pharmaceutical companies that commissioned the trials.
Verder kan ik geen andere bronnen vinden die het verhaal dan wel ondersteunen dan wel ontkrachtigen.
quote:
2. Approximately 3500 Chinese children died in an Avian Flu vaccine experiment. (Rumor, 2008)
Sorry hiervan kan ik echt alleen maar dit lijstje vinden op verschillende scare sites. Nou doen die chinezen wel vaker gekke dingen. Dus het is niet uitgesloten maar voor nu een gerucht.

Sorry ik heb helaas vandaag geen tijd om de rest van die uitspraken op waarheid na te gaan. Dus als iemand zich geroepen voelt
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:51:01 #14
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71069791
Jane Burgermeister adviseert Colloïde Zilver ter bestrijding Varkensgriep en niet de dodelijke Vaccinaties

Interview met Jane Burgermeister door Project Camelot

pi_71069820
quote:
The news of the investigation will come as another blow to the reputation of Poland's beleaguered and poverty-stricken national health service. In 2002, a number of ambulance medics were found guilty of killing their patients for commissions from funeral companies.
Enge mentaliteit daar inderaad Dat soort gasten hun licenties en vrijheid afnemen
Mr. Prolapse 2009
pi_71069855
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:51 schreef slackster het volgende:
Jane Burgermeister adviseert Colloïde Zilver ter bestrijding Varkensgriep en niet de dodelijke Vaccinaties

Interview met Jane Burgermeister door Project Camelot

Wat gaat een bacterie-dodend middel doen tegen een virus?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:55:08 #17
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71069971
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:46 schreef Lavenderr het volgende:
Iblis, misschien moet Luzon Luzern zijn? Zo secuur zijn dat soort linkjes niet , met namen noch met feiten
Ja, dat zou kunnen. Dat schrijf je in het Engels echter weer als Lucerne. Inmiddels heb ik denk ik een bron gevonden:
quote:
Ein Genfer Angestellter hatte am Montagabend in Zürich unter anderem fünf Fläschchen mit Schweinegrippeviren abgeholt, um sie per Zug nach Genf zu bringen. Die Fläschchen waren luftdicht verpackt und wurden mit Trockeneis (festes Kohlendioxid) gekühlt. Allerdings war das Trockeneis in dem Transportbehälter irrtümlicherweise falsch platziert worden. Es verdampfte, in der Verpackung entstand ein Überdruck. Schließlich explodierte das Paket kurz vor dem Bahnhof Freiburg (Fribourg).

Die Polizei stoppte den Zug vor der Einfahrt in den Bahnhof Lausanne und sandte Spezialisten in den Zug.
Dus een trein van Zürich naar Genève (Genf), waarbij een explosie plaatsvond bij Freiburg, waarna de trein bij Lausannne werd stilgezet.... ik weet dan nog niet hoe men bij Luzern komt. Want daar komt de rechtstreekse trein niet echt langs lijkt het.

In ieder geval… dat geeft een aanknopingspunt.
pi_71070103
Uit diezelfde bron:
quote:
Die für den Menschen normalerweise ungefährlichen Schweinegrippeviren H1N1 waren für das Nationale Grippe-Zentrum in Genf bestimmt
Betreft dus een andere variant op dit virus, voor mensen onschadelijk.
(onder varkenshouders is dit ook een van de meest gehate ziektes btw )
Mr. Prolapse 2009
pi_71070231
Ik vind explosie best een groot woord voor een kartonnen doos waar overdruk door droogijs in is vervoerd. Slordig, maar veel gevaar levert zoiets niet op als je ooit zo'n doos hebt gezien. Het is vaak een piepschuimen doos met droogijs waartussen monsters liggen. Deze monsters bestaan uit de substantie in een luchtdichte plastic of glazen container, die per stuk nog eens in luchtdicht plastic verpakt zitten.

Dan is die piepschuimen doos omhuld door een kartonnen doos. Als die piepschuimen en kartonnen doos openploffen is er nog weinig aan de hand, tenzij je de monsters uit hun verpakking trekt en op de grond kapot gooit.

Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:03:39 #20
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71070295
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
Uit diezelfde bron:
[..]

Betreft dus een andere variant op dit virus, voor mensen onschadelijk.
(onder varkenshouders is dit ook een van de meest gehate ziektes btw )
Ja, ik keek nog even verder, b.v. hier, die trein is dus eind april geweest, dit is een bericht van juni:
quote:
Lage in der Schweiz und Europa
In der Schweiz wurden bislang 16 Fälle registriert, wobei es sich bei 15 um nachweisbare "Importe" handelte. Bei einem Fall ist es nicht klar, wo sich die betroffene Person mit dem A/H1N1-Virus in Kontakt kam, und es handelt sich am ehesten um einen Fall einer sekundären Übertragung.

Inmiddels zit Zwitserland ook al op 205, volgens het desbetreffende Bundesamt, maar goed, als die explosie dus echt wat had gegeven, dan had dat in juni wel duidelijk moeten zijn. Kortom, ik beschouw dat punt als schromelijk overdreven.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:05:42 #21
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71070363
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:01 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind explosie best een groot woord voor een kartonnen doos waar overdruk door droogijs in is vervoerd.
Ik denk dat het toch wel een klapje heeft gegeven, want er zijn twee mensen gewond geraakt:
quote:
Bei der Explosion des mit Trockeneis gefüllten Behälters wurden zwei Menschen leicht verletzt, bestätigte die Kantonspolizei Waadt.
Natuurlijk, de trein is niet aan stukken gereten, maar het zal vast wel te horen zijn geweest.
pi_71070439
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:03 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ja, ik keek nog even verder, b.v. hier, die trein is dus eind april geweest, dit is een bericht van juni:
[..]

Inmiddels zit Zwitserland ook al op 205, volgens het desbetreffende Bundesamt, maar goed, als die explosie dus echt wat had gegeven, dan had dat in juni wel duidelijk moeten zijn. Kortom, ik beschouw dat punt als schromelijk overdreven.
Anders zou de incubatietijd inderdaad ook niet stroken met alle andere gevallen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71070594
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Wat gaat een bacterie-dodend middel doen tegen een virus?
Ik neem dit soort adviezen toch eerder serieus als het van zeg een medisch professional komt, je vraagt toch ook niet aan de loodgieter hoe je je lamsbout het lekkerste krijgt in de oven?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 16:17:17 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_71070858
Ook een Luzon, maar dan op de Philippijnen:

http://newsinfo.inquirer.(...)inces-brace-for-H1N1
  vrijdag 17 juli 2009 @ 16:17:35 #25
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71070871
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:51 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Enge mentaliteit daar inderaad Dat soort gasten hun licenties en vrijheid afnemen
Ze worden inderdaad aangeklaagd, wat ik uit een Google-vertaling van een Poolse site kan opmaken. Dit voorval is natuurlijk schandelijk, maar het is natuurlijk niet zo dat de medische wereld dit goedkeurt.
pi_71070944
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ze worden inderdaad aangeklaagd, wat ik uit een Google-vertaling van een Poolse site kan opmaken. Dit voorval is natuurlijk schandelijk, maar het is natuurlijk niet zo dat de medische wereld dit goedkeurt.
Nee dat mag duidelijk zijn
Maar goed, ik wacht eerst even wat meer info af m.b.t. die hele "rechtszaak" als die al komt.
Het kan ook zijn dat ze binnenkort komt met een blog dat ze "onder druk" van de zaak af moet zien
Mr. Prolapse 2009
pi_71071034
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik denk dat het toch wel een klapje heeft gegeven, want er zijn twee mensen gewond geraakt:
Kan ook door het droogijs gekomen zijn; dat wil je ook niet op je huid krijgen.

Overigens is de trein gestopt en zijn er specialisten naar toe gestuurd.
De vervoermethode mag misschien wel illegaal geweest zijn, maar zo te zien hebben ze er wel aan gewerkt om verdere verspreiding te voorkomen.

Wilden ze het echt bewust verspreiden, dan zijn er natuurlijk veel onopvallendere en efficiëntere methodes.
pi_71071139
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik neem dit soort adviezen toch eerder serieus als het van zeg een medisch professional komt, je vraagt toch ook niet aan de loodgieter hoe je je lamsbout het lekkerste krijgt in de oven?
Je vergelijking slaat als een tang op een varken en je ontwijkt de vraag. Veel succes met het zoeken naar bewijs dat een bacteriedodend middel gaat helpen tegen een virus.

O en als je over een tijdje blauw bent vanwege het langdurig gebruik/verkeerd gemengd Colloïdaal zilver kom dan niet hier klagen
pi_71071186
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef switchboy het volgende:

O en als je over een tijdje blauw bent vanwege het langdurig gebruik/verkeerd gemengd Colloïdaal zilver kom dan niet hier klagen
Ik mag dan ook een blauw kleurtje hebben, maar dat komt niet door zilver!
pi_71071245
Ik bedoel natuurlijk IRL blauw worden.

Voordat half fok aan dat spul gaat in de ijdele hoop moderator te worden
pi_71071344
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef switchboy het volgende:

[..]

Je vergelijking slaat als een tang op een varken en je ontwijkt de vraag. Veel succes met het zoeken naar bewijs dat een bacteriedodend middel gaat helpen tegen een virus.

Hij is juist kritisch tegenover dat zilverextract Dat bedoelt hij ook met zijn vergeljiking van de loodgieter.

Ik moet eerlijk bekennen dat mij verder niks bekend is mbt wetgeving voor het vervoeren van viri etc. Iemand een bron?
Mr. Prolapse 2009
pi_71071599
Ah dan moet ik het verkeerd geïnterpreteerd hebben. My bad.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 17:01:39 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_71072355
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hij is juist kritisch tegenover dat zilverextract Dat bedoelt hij ook met zijn vergeljiking van de loodgieter.

Ik moet eerlijk bekennen dat mij verder niks bekend is mbt wetgeving voor het vervoeren van viri etc. Iemand een bron?
http://wetten.overheid.nl/BWBR0007606/geldigheidsdatum_12-07-2009
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:07:46 #34
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71072523
quote:
7. Monsanto's MON 810 corn contains the Cauliflower Mosaic Virus
Gaat het niet alleen om de CaMV 35S promoter?
quote:
which, when ingested, lowers the bodies CD 4 cells to a point which, on immune tests, indicate that a person has HIV/AIDS.
Gesteld dat het al het hele virus is, heb je hier een bron voor?
quote:
The lowered CD 4 cells results from eating GMO corn, the staple of the diet in many parts of Black Africa. MON 810 is grown in Europe for animal feed and in many places, including the US, around the world for human food. (Fact, ongoing)
En hier ook specifiek voor? De woordkeus is trouwens opvallend. Een GMO is een Geneticially Modified Organism, maar je spreekt i.h.a. over GM corn, niet "GMO Corn" dat zou enigszins dubbelop zijn.
quote:
8. Merck's Gardasil vaccine causes death, collapse and chronic illness in young woman and girls, including a new, never-before described "disease" called Juvenile ALS, a fatal condition in which the nervous system is slowly destroyed while consciousness remains unimpaired.
Als ze hiermee Amyotrophic lateral sclerosis bedoelen, dat is al vrij lang bekend. Al meer dan 100 jaar. Is het hier een nieuwe variant van? ALS is trouwens vrij bekend omdat een bekende honkballer, Lou Gehrig eraan leed. Maar dit is nogal een claim. De oorzaken van ALS zijn nog steeds niet heel duidelijk. Heb je een bron die dit verband geeft?
quote:
This vaccine increases cervical cancer by 44.7% in women and girls who already have Human Papilloma Virus.
Idem hiervoor?
quote:
Cervical Cancer is easily detected and cured in early stages and is not a major killer of women.
Dat hangt er een beetje vanaf hoe je detecteert. Het vereist regelmatige screening. Je merkt het niet gemakkelijk uit jezelf op. Het aantal doden is inderdaad relatief klein (zo'n honderd in Nederland, per jaar). Maar dat is meer een ethisch vraagstuk.
quote:
Gardasil contains substances which may cause sterility in women receiving it and any protection lasts only a few years, so 9 year olds will probably not be sexually active by the time this protection has worn off. (Fact, ongoing)

De bescherming is dacht ik inderdaad een vraagstuk, zeker op de lange termijn, maar dat het zeker weten maar een paar jaar duurt is volgens mij niet waar. Dat het steriliteit veroorzaakt, daar zou ik graag een bron voor zien.
quote:
9. Baxter International Inc. was in the process of applying for a contract to provide Avian Flu vaccines to European countries in the event of an Avian Flu epidemic. Its Austrian laboratory shipped Seasonal Flu vaccines to 18 countries in Europe. A laboratory technician tested the Baxter Seasonal Flu vaccines sent to the Czech Republic and discovered that they were contaminated with a highly pathogenic version of the Avian Flu, 72 Kilograms of it, although Level 3 precautions were in place and such contamination "could not have happened accidentally" according to experts in the field. No documentation of the destruction of this highly infective material has been provided although the Austrian Health Ministry insists that the deadly viral material was destroyed. (Fact, 2008, 2009)
Deze actie van is inderdaad heel slordig. Die ‘could not have happened accidntally’ echter, daarvan zou ik wel willen weten welke expert dat gezegd heeft (de aanhalingstekens wijzen op een citaat), weet je dat misschien? Blijkens de parlementsvragen (staat hieronder een link), is het echter niet door Baxter, maar in opdracht van Baxter (net een verschil) verstuurd:
quote:
Nach dem Wissenschaftsforum Aviäre Influenza (WAI) vorliegenden Informationen ereignete sich der Vorfall bereits am 6. Februar diesen Jahres. Der experimentelle Impfstoff war am 30.01.2009 von der Avir Green Hills Biotechnology GmbH im Auftrag des Wiener Pharma Herstellers Baxter an das Labor der Biotest Ltd. in Tschechien geliefert worden, wo dieser im Tierversuch an Frettchen getestet werden sollte.
quote:
10. A WHO investigation into the Baxter contaminated vaccine issue resulted in NO findings and in NO disciplinary actions. An Austrian investigation into the same events yielded the same results. (Fact, 2009)
Er zijn vragen in het parlement gesteld, die ook zijn beantwoord.

Belangrijk is dit citaat (lijkt me):
quote:
Bei einem Unternehmen mit Standort in Niederösterreich wurde ausschließlich für Forschungszwecke (und nicht zur Anwendung am Menschen!) bestimmtes Forschungsmaterial hergestellt.
Als jij bewijs hebt van het tegendeel, dan hoor ik dat graag natuurlijk. Het was dan ook geen vaccinatiestof, zoals in die vragen staat.
quote:
11. Baxter has been rewarded with a lead role in developing, producing and disseminating the Swine Flu vaccine for the upcoming pandemic. (Fact, 2009)
Hoezo ‘beloond’? Ze hebben die opdracht, maar waarom is dat een beloning?

Nou, dat was het dan. Ik zie jouw antwoorden op mijn wedervragen en je bronnen met graagte tegemoet.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:12:08 #35
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71072650
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Viri is potjeslatijn. Het meervoud van virus bestond niet in het Latijn. Het is namelijk meer een stofnaam, zoiets als ‘slijm’ en dat is niet telbaar. Als het echter al had bestaan was het meervoud niet viri geweest, zoveel is zeker. Virussen ‘verdient stellig de voorkeur’, om het WNT maar aan te halen.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:22:28 #36
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71072921
>>> In dit Topic en anderen word reclame gemaakt VOOR H5N1 & H1N1 Griep Vaccins

>>> Tegelijketijd word reclame gemaakt TEGEN Colloid Zilver

>>> Verdacht?????

IN POLEN LEGGEN 21 DAKLOZEN SPONTAAN HET LOODJE NA TEST MET H5N1 VACCIN - VERGOEDING DEELNANE WAS £1-2

Lees > DIT < Daily Telegraph artikel en oordeel zelf

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 17-07-2009 17:37:25 ]
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 17:24:29 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_71073092
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef slackster het volgende:
>>> In dit Topic en anderen word reclame gemaakt VOOR H5N1 & H1N1 Griep Vaccins [/b]

>>> Tegelijketijd word reclame gemaakt TEGEN Colloid Zilver[/b]

>>> Verdacht?????

IN POLEN LEGGEN 21 DAKLOZEN SPONTAAN HET LOODJE NA TEST MET H5N1 VACCIN - VERGOEDING DEELNANE WAS £1-2

Journalist klaagt de VN e.a. aan voor poging tot genocide II zie hier
Journalist klaagt de VN e.a. aan voor poging tot genocide II

Ze hebben niet volgens de regels gespeeld en worden daar terecht hard voor afgestraft.
Normaal moet iedere onderzoeker zich aan de verklaring van Helsinki houden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Verklaring_van_Helsinki

Daarbij wordt onderzoek van te voren ook getoetst door een medisch ethische commissie. Pas wanneer ze daarvan toestemming krijgen mogen ze een onderzoek doen.

En ja er zijn ook goede onderbouwde argumenten om vaccins te verdedigen en colloïd zilver af te raden voor het gebruik tegen virussen. Dat terwijl ik van de andere kant alleen nog maar schreeuwerige claims heb gezien met nauwelijks of geen onderbouwing. Of voorbeelden zoals deze die dan maar meteen gegeneraliseerd worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door switchboy op 17-07-2009 17:39:45 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:37:50 #39
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71073308
tvp
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 17:53:02 #40
249559 crew  Lavenderr
pi_71073642
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef slackster het volgende:
>>> In dit Topic en anderen word reclame gemaakt VOOR H5N1 & H1N1 Griep Vaccins

>>> Tegelijketijd word reclame gemaakt TEGEN Colloid Zilver

>>> Verdacht?????

21 van de 350 daklozen.
Misschien waren die mensen al ondervoed en ziek. Dat weet je niet he?

Las ook dat het nog bewézen moet worden dus even afwachten maar.
Kan me niet voorstellen dat dokters en verpleegkundigen mensen inspuiten om ze te doden. Welk belang dienen ze dan?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:07:42 #41
238790 slackster
pizza calamiteiten
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:20:01 #42
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71074202
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef slackster het volgende:
David Icke NWO VACCINS 12 JUL 2009 NL ondertiteld

MET NEDERLANDSE ONDERTITELING!!!
Ik heb de helft nu gezien, en nogmaals: Als vaccins het immuunsysteem overhoop zouden schoppen, hoe kan het dan dat de pokken juist door vaccinatie zijn uitgeroeid? Dan zou pokken (en polio) en bof en rode hond en weet ik veel wat toch allemaal juist méér moeten voorkomen sinds men is gaan vaccineren? Die hele stelling slaat gewoon helemaal nergens op.

Ik kan ook 3x posten hoor.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 18:34:57 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_71074544
Wat een gevaarlijke gek, die David Icke.
Als het niet zo triest was zou je er om kunnen lachen.
Hoe verzint hij het allemaal bij elkaar.

Dus kort samengevat:
*we worden banggemaakt voor de griep
*vervolgens gaan we een vaccinatie halen
*daarna gaat een aantal mensen dood (hoe worden die geselecteerd?)
*en dan is ineens de wereldbevolking gehalveerd
*en de hele medische wereld zit in het complot

pi_71074659
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een gevaarlijke gek, die David Icke.
Als het niet zo triest was zou je er om kunnen lachen.
Hoe verzint hij het allemaal bij elkaar.
Hij verdient er nog geld aan ook, een premium membership op zijn site kost 3 dollar per maand zie ik (http://www.davidicke.com). En hij heeft een leuke shop waar hij zijjn eigen boeken verkoopt. Hij heeft er dus wel veel belang bij om dit soort theorieën levend te houden en bezoekers naar zijn site te trekken.

Ik geloof het allemaal niet zo.
pi_71075009
Er is wel behoefte aam een tegengeluid. De overheid zou een goede voorlichtingscampagne op moeten zetten waarin de grote vragen over veiligheid, inhoud en de bereidingswijze op een zo jip en jannekke mogelijke manier staat uitgelegt.

Op die manier voorkom je dat mensen die deze troep vinden geen goed referentiekader hebben omdat de vragen die ze eigenlijk hebben niet goed beantwoord zijn en zo'n filmpje of site lijkt dan de antwoorden te bieden die ze zoeken die ook nog eens aansluiten bij hun onderbuik gevoel. Als er een goede voorlichting is gegeven, dan hebben mensen een betere achtergrond om een waardeoordeel te maken. En het neemt gewoon de angst weg die op dit moment heerst.

[ Bericht 75% gewijzigd door switchboy op 17-07-2009 21:06:19 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 21:36:39 #46
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71079224
WHO memorandums prove killer vaccine intentionally created *** New Zealanders start campaign

PDF met uitleg: http://wakenews.net/FLYER_BAXTER.pdf
quote:
A “Swine flu” vaccine company (Baxter International) is currently
under investigation for possible deliberate contamination of flu
vaccine. It admitted contamination but claims it was “accidental”.
en ook deze, maar deze kan ik persoonlijk niet verder maatstaven:

WHO Memoranda from 1972 prove three shots mandated by US government for “swine flu” vaccine designed to be killer

Iblis, nu moet je toch ook wel zeggen dat er iets geks aan de hand is.

Daarnaast in de OP gaat het over de WHO die aangeklaagd is wegens de vaccinaties op de Filipijnen, kijk hier eens:
Ik heb hier een artikel uit 1995:
An unlikely war over abortion and population control is raging in the Philippines, after a tiff over an anti-tetanus vaccine erupted into a full blown battle between health officials and conservative groups.

En meer en recenter:
NEW WORLD HEALTH ORGANIZATION CHIEF INVOLVED IN POPULATION CONTROL VACCINE SCANDAL

What the fuck is er aan de hand? Wie is de WHO in werkelijkheid???

Een goede site met veel informatie over de huidige vaccinatie is: http://www.willenwijweten.nl/uitgelicht.htm

Goede uitleg over het lichaam en de huidige vaccinatie die wordt afgeraden (nederlands)
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 22:15:32 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_71080239
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 18:56 schreef switchboy het volgende:
Er is wel behoefte aam een tegengeluid. De overheid zou een goede voorlichtingscampagne op moeten zetten waarin de grote vragen over veiligheid, inhoud en de bereidingswijze op een zo jip en jannekke mogelijke manier staat uitgelegt.

Op die manier voorkom je dat mensen die deze troep vinden geen goed referentiekader hebben omdat de vragen die ze eigenlijk hebben niet goed beantwoord zijn en zo'n filmpje of site lijkt dan de antwoorden te bieden die ze zoeken die ook nog eens aansluiten bij hun onderbuik gevoel. Als er een goede voorlichting is gegeven, dan hebben mensen een betere achtergrond om een waardeoordeel te maken. En het neemt gewoon de angst weg die op dit moment heerst.
En die site die jij zou maken volgende week, gaat dat nog door?
pi_71082122
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En die site die jij zou maken volgende week, gaat dat nog door?
Ik moet nog even precies zien hoe en wat, daarom had ik m'n bericht ook even aangepast. Maar de intentie is er nog wel
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 23:31:03 #49
249559 crew  Lavenderr
pi_71082553
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 23:18 schreef switchboy het volgende:

[..]

Ik moet nog even precies zien hoe en wat, daarom had ik m'n bericht ook even aangepast. Maar de intentie is er nog wel
Fijn!
pi_71082936
Hoe zit het dan met het verhaal dat vaccins diabetes en pds zouden veroorzaken? Je alvleesklier en darmen horen volgens mij ook bij het immuunsysteem.

Er is in deze topics sowieso nog niet echt gedefinieerd wat een immuunsysteem nou werkelijk is. Volgens mij is het wat meer dan een stel ingeprogrammeerde witte bloedcellen die elk virus kunnen overwinnen namelijk. Als je dan volgens dit verhaal schade krijgt aan je alvleesklier, waardoor je afhankelijk wordt van kunstmatige insuline toediening, dan betekent dit toch dat je het vergif suiker, minder goed verwerkt kan worden tot energie? Net zozeer als dat bij prikkelbare darmen de darmen het eten minder goed kunnen verwerken, en zodoende voedsel gerelateerde ziektes tot gevolg kunnen hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediaconsument op 18-07-2009 00:04:30 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')