abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71044177
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:55 schreef Lambiekje het volgende:

Goh waar zou dit toch voor zijn ?!!
Om patienten te vervoeren die op een ICU liggen wanneer er een ramp als katrina op stapel staat.
Dat klinkt natuurlijk lang niet zo spannend als FEMA kampen en al die onzin, maar ligt wel veel meer voorde hand.

Als je hoefgetrappel hoort denk dan aan paarden en niet aan zebra's
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
  donderdag 16 juli 2009 @ 20:05:03 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71044208
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef switchboy het volgende:

[..]

Om patienten te vervoeren die op een ICU liggen wanneer er een ramp als katrina op stapel staat.
Je weet best dat de hulp doelbewust slecht was zo dat er een hoop negers stierven.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71044253
Oh dear, waarom moet ik nou katrina als voorbeeld nemen
doet verder niks af aan mijn argument though

o en bij de weg, katrina---aarbeving italie ook lange herbouwing en hulpverlening eerste wereldland

[ Bericht 17% gewijzigd door switchboy op 16-07-2009 20:25:49 ]
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 21:41:11 #254
249559 crew  Lavenderr
pi_71046734
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je zult toch echt moeten. Wat er nu gebeurd met opgedrongen gezondheid (met ziekmakende, obesitas veroorzakende Ik-kies-bewust producten) en straks de Codex Alimentarius. Het rookverbod.
Het ziekelijke opslag van alles wat we doen en bewegen. Dat wordt binnenkort dus uitgebreid met een onderhuidse chip. Je raadt vast al die chip is op afstand herprogrammeerbaar.

al deze stappen is niets minder dat Hitler ook deed. Het enige wat nu nog in weze ontbreekt zijn de deportaties.

Gestapo en Pand Brigage is in sommige steden al actief. De vrijwillge politie heeft wapenbezit en de stadswacht, jaja een VMBO nietsnut, heeft arresteerbevoegdheden.

Dit alles is gewoon keihard een politiestaat.
Die chip waar jij het over hebt, dat is helemaal niet zeker.
En jij presenteert het als een voldongen feit.
En die Hitler-vergelijkingen vind ik echt kant noch wal raken.
pi_71047321
Een chip implanteren gaat nooit gebeuren dat is namelijk een schending van de grondwet/mensenrechten namelijk de integriteit van het lichaam wordt aangetast. Ieder niet totaliter land die lak heeft aan de mensenrechten zou zoiets wettelijk verplicht stellen.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:50:17 #256
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71048853
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:51 schreef Iblis het volgende:

[..]

Er staat:
[..]

Die wetenschapper wordt niet met name genoemd. Dat kan twee dingen betekenen: a) Hij/zij vreest voor z'n baan of zelfs leven en wil anoniem blijven; b) Hij/zij bestaat gewoon niet en is bedacht om wat geloofwaardigheid te geven aan de claim.

Er staat suggest, dat is nog een flinke slag om de arm. Verder is het begrip ‘transmissievector’ van belang. Een vector is doorgaans een drager (dat is dan ook de betekenis van het Latijnse vector). Een vlo bijvoorbeeld, een mug kan malaria overbrengen, is dan ook een vector. Je hebt ook virale vectoren, waarbij het virus zélf drager is, maar dan vaak van genetisch materiaal.

Maar wat wordt hier nu bedoeld? de aanhalingstekens, de kwalificatie ‘transmission’? Wat bedoelt hij ermee? Het lijkt niet echt een standaardbegrip te zijn.

Kortom, een indrukwekkend lijkend stukje tekst, maar het is net te weinig concreet om zinvol te zijn.
Zoals beloofd, ik ben er nog eens achteraan gegaan.

Zoals je zelf al had gevonden, de oorsprong van het bericht komt van deze site:
http://www.waynemadsenreport.com/articles/20090425

Helaas is het niet mogelijk om het orginele bericht te lezen, aangezien je er voor moet dokken.. en daar heb ik geen zin in.
Ik ben vervolgens gaan kijken wie Wayne Madson dus is:

Hier in beeld:

Wayne Madson schijnt zich wel meer in te zetten voor het controversiële nieuws, ook met de 9/11 bewegingen is hij veel in beeld geweest en kan je veel over interviews met hem en familie van de slachtofers vinden.
Is hij echt? Praat hij onzin? Ik weet het niet, het kan, maar het is net zo goed niet als wel bewezen, geen steek opgeschoten. Je zou deze man dus op zijn woord moeten geloven, of afbranden.

Wat ik wel opmerkelijk vond is het volgende stuk:
New swine flu feared to be weaponized strain
quote:
Our Jakarta source said WHO officials are afraid that the presence of gene segments from dreaded H5N1 bird flu in the A-H1N1 swine flu strain could mean that the new swine flu strain was engineered to “jump species.”

WMR has been informed that the CDC and U.S. Army dug up the body of an Inuit woman who died in 1918 in Brevig Mission, Alaska from an outbreak of Spanish flu. The influenza pandemic that year killed up to 100 million people worldwide in an 18-month period. Brevig Mission saw 72 of its 80 residents die within five days, the worst case recorded anywhere in the world. WMR has been told the genetic material recovered by the U.S. government from the corpse of the Inuit woman provided the basis for the development of the H5N1, or bird (avian), flu strain at the U.S. Army Medical Institute of Infectious Diseases (USAMRIID) laboratory at Fort Detrick, Maryland, the point of origin for the Ames strain of anthrax used in the 2001 bio-war attacks against the U.S. Congress and the media.
De 1918 epidemie was er een die miljoenen mensen het leven heeft gekost, een virus variant hiervan klinkt best extreem. Toch lijkt niet iedereen te bezwijken die het virus heeft gekregen.
Aan de ene kant is het verhaal dus dat er een virus bewust is gecreërd, aan de andere kant wordt er een vaccin je de strot door geduwd.. wat zou een mogelijk doen zijn? Geen idee.. alleen speculaties.

Wat ik dan wel weer terug kan linken aan het gevoel wat ik zelf heb, dat het virus redelijk mild is, is de uitspraak van
quote:
More than 33 years later, according to Dr. Russell Blaylock, a board certified neurosurgeon, “we are hearing the same cries of alarm from a similar lineup of virology experts. The pharmaceutical companies are busy designing a vaccine for the swine flu in hope that this administration will make the vaccine mandatory before another vaccine-related disaster can ruin their party…. Like SARS and bird flu before it, this swine flu scare is a lot of nonsense. Just take your high dose vitamin D3 (5000 IU a day), eat a healthy diet and take a few immune boosting supplements (such as beta-1, 3/1, 6 glucan) and you will not have to worry about this flu.”
Veel vitamine D:
quote:
De beste bron van vitamine D zijn vette vissoorten, zoals: haring, meerval, zalm (wilde zalm 25 mcg per portie, kweekzalm 10 mcg per portie), makreel, sardines (15 mcg per portie), tonijn, paling.
visolie, met name de olie uit de visselevers, zoals levertraan
eidooiers (gemiddeld 20 IE per dooier, de hoeveelheden variëren en komen zelden boven 1,25 µg (50 I) per dooier uit[2]).
In paddestoelen is ergosterol (provitamine D2) aanwezig, wat onder invloed van voldoende UV-licht omgezet kan worden in biologische aktief ergocalciferol (vitamine D2). In het wild geoogste paddestoelen kunnen dus een goede vitamine D bron zijn, paddestoelen die in lichtarme omstandigheden groeien zijn dat niet. Ook andere planten kunnen sporen ergosterol bevatten. Dit is de enige niet-dierlijke bron van vitamine D en is belangrijk voor vegetariërs.
Beta-1
quote:
Vitamine B1 komt algemeen in de voeding voor. Goede bronnen zijn gist, volkoren producten, haver, graankiemen, varkensvlees, erwten en bonen
En die overige mag zelf opgezocht worden, ik kan er zo even geen mooie bronnen voor vinden.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:51:58 #257
52357 Lambiekje
pi_71048900
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:00 schreef switchboy het volgende:
Een chip implanteren gaat nooit gebeuren dat is namelijk een schending van de grondwet/mensenrechten namelijk de integriteit van het lichaam wordt aangetast. Ieder niet totaliter land die lak heeft aan de mensenrechten zou zoiets wettelijk verplicht stellen.
Heel simpel net als met de vingerafdruk wordt het er doorgedrukt. Geen chip, geen betaalmogelijk. Zoals vast wel bekend dient het chartale geld uitgefaseerd te worden. Geen chip per definitie verdacht van terrorisme.

Bij huisdieren is het nu langzamerhand gewoon aan het worden of tenminste men is het aan het opdringen. Waarom zou het wel goed zijn voor je hond/kat ?!! Huichelachtig is het.

En wie zegt ons dat het niet al in de vaccins gestopt wordt. Techniek is daar, dus.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator donderdag 16 juli 2009 @ 23:23:34 #258
249559 crew  Lavenderr
pi_71049944
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heel simpel net als met de vingerafdruk wordt het er doorgedrukt. Geen chip, geen betaalmogelijk. Zoals vast wel bekend dient het chartale geld uitgefaseerd te worden. Geen chip per definitie verdacht van terrorisme.

Bij huisdieren is het nu langzamerhand gewoon aan het worden of tenminste men is het aan het opdringen. Waarom zou het wel goed zijn voor je hond/kat ?!! Huichelachtig is het.

En wie zegt ons dat het niet al in de vaccins gestopt wordt. Techniek is daar, dus.
Nee, daar geloof ik niets van, echt niet. Dat het in vaccins gestopt wordt.
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:24:51 #259
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71050002
quote:
je loopt achter, in amerika gebeurt het al en er zijn genoeg voorstanders omdat ze hun huisdier/kind graag willen terugvinden/tracken via GPS.
pi_71050621
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat ik dan wel weer terug kan linken aan het gevoel wat ik zelf heb, dat het virus redelijk mild is, is de uitspraak van
[..]

Veel vitamine D:
[..]
Voor zover ik weet heeft vitamnie D naast dat het een rol speelt in de bothuishuiding door de opname van calcium te bevorderen, PTH te remmen en botvorming te vevorderen juist een remmende werking op het imuunsysteem. Er wordt zelfs gekeken naar toepassingen bij autoimuunziektes

Bron: http://jn.nutrition.org/cgi/content/abstract/125/6_Suppl/1704S
  donderdag 16 juli 2009 @ 23:45:47 #261
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71050692
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 23:43 schreef switchboy het volgende:

[..]

Voor zover ik weet heeft vitamnie D naast dat het een rol speelt in de bothuishuiding door de opname van calcium te bevorderen, PTH te remmen en botvorming te vevorderen juist een remmende werking op het imuunsysteem. Er wordt zelfs gekeken naar toepassingen bij autoimuunziektes

Bron: http://jn.nutrition.org/cgi/content/abstract/125/6_Suppl/1704S
Wiki zegt weer iets heeeeeel anders:
quote:
Vitamine D beïnvloedt het immuunsysteem door immunosuppressie, fagocytose, en anti-tumor activiteit.

wacht even.. edit
Inderdaad, immunosuppressie is het onderdrukken van het immuunsysteem.
Maar is het juist niet het immuunsysteem wat mensen helemaal afbreekt waarna ze bezwijken van het virus?

[ Bericht 9% gewijzigd door Ticker op 16-07-2009 23:52:15 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_71051038
Vitamine D beïnvloedt het immuunsysteem door immunosuppressie, fagocytose, en anti-tumor activiteit.

T-helper1 cellen worden minder actief. Minder activatie van B-cellen. Heel leuk dat het dan de fagocytose stimuleerd, maar daar heb je niks aan als je een virus op moet ruimen. Dat wordt hoofdzakelijk door T-lymfocyten gedaan (geïnfecteerde cellen kapot maken) en B-lymfocyten (antistoffen maken die de het virusdeeltje binden).

Edit: Je wordt ziek van de celschade en immuunreactie die optreed. Als de immuunrespons zwakker is dan kan het virus langer repliceren wat zal resulteren in een hoger aantal deeltjes en meer geïnfecteerde cellen, voordat er wat op gang komt. Waardoor het uiteindelijk langer gaat duren, je er zieker van wordt en door de duur een grotere kans loopt om een secundaire bacteriële infectie op te lopen.

[ Bericht 31% gewijzigd door switchboy op 17-07-2009 00:18:12 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 00:23:23 #263
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71051694
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef Ticker het volgende:
Zoals beloofd, ik ben er nog eens achteraan gegaan.
Dank voor de research.
quote:
Wat ik wel opmerkelijk vond is het volgende stuk:
New swine flu feared to be weaponized strain
Dat H1N1 segmenten van H5N1 bevat die daar (alleen?) door menselijke combinatie in zouden kunnen zijn gekomen zodat het ‘species’ kan jumpen kan ik nergens vinden. Ik heb echter ook wel twijfels, omdat het erop lijkt dat H1N1 vooralsnog via de lucht en via contact wordt overgedragen. Het overdragen lijkt tot nu toe telkens te gebeuren doordat mensen met iemand in contact komen die b.v. in Mexico is geweest, niet door besmette varkens b.v.

Jouw bericht is het enige dat daar wat over zeg.
quote:
De 1918 epidemie was er een die miljoenen mensen het leven heeft gekost, een virus variant hiervan klinkt best extreem. Toch lijkt niet iedereen te bezwijken die het virus heeft gekregen.
Aan de ene kant is het verhaal dus dat er een virus bewust is gecreërd, aan de andere kant wordt er een vaccin je de strot door geduwd.. wat zou een mogelijk doen zijn? Geen idee.. alleen speculaties.
Op het moment lijkt het minder hevig dan de Spaanse griep qua dodental. Spaanse griep had een sterftepercentage van zo'n 10% Misschien nog wel iets meer!

Wat vitamine D betreft, ik lees er wel wat over, maar de 5000 UI lijkt me toch heel fors.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71052037
quote:
Echter zijn er ook genoeg wetten die bepalen dat een grondwet niet meer geldt in crisis situaties.

Zo is in de VS geregeld dat FEMA alle macht kan krijgen in geval van grote crisis. Mensenrechten zijn geen door God gegeven rechten. Overheden geven de rechten en hebben ook het recht ze weer af te nemen. Ze zijn niet absoluut maar relatief. Als jij in de toekomst niet gehoorzaam bent aan de wereldoverheid, heb je ook geen rechten. De overheid is geen beschermer van mensenrechten, maar de gever. Dit is het verschil met de VS grondwet, waarin bepaald is dat de rechten door God gegeven zijn en er daarom niet aan getoornd mag worden. Wanneer de juiste crisis er is, kan de grondwet echter overboord gegooid worden en kunnen mensenrechten en door God gegeven rechten, voor de veiligheid van de mensen zelf, geschonden worden. En het mooie is dat mensen er vrijwillig aan mee zullen werken in een vlaag van verstandsverbijstering, brainwashing en domme naiviteit.

Op dit moment is in de VS een enorme battle gaande aangezien steeds meer wetten in strijd zijn met de grondwet. Wat is het gevolg? Men laat bijv. politiekrachten mensen die sterke verdedigers van de grondwet zijn behandelen als potentiele terroristen. Dit was nooit mogelijk geweest zonder 9/11. Met de juiste crisis kun je alles maken als overheid, en op dit moment is men crisis op crisis op crisis aan het scheppen, uit de duim aan het zuigen of op aan het blazen: een financiele meltdown die de wereldeconomie zal herstructureren, een global warming 'de planeet vergaat' brainwashing campagne, terrorismedreiging, pandemien, etc. Dergelijke nieuwe crises vragen om nieuwe maatregelen, aldus de politici, en een herstructurering van het gehele dagelijkse leven zoals we dat in het westen kennen.

Je kunt niet zo snel een grens trekken bij wat wel en niet gaat gebeuren. De enige reden waarom je dat zegt is omdat je het niet voor kan stellen op basis van jouw wereldbeeld. Je zou je de vraag kunnen stellen of dat wereldbeeld wel klopt, zeker wanneer je hier en daar geluiden of feiten tegenkomt die er niet mee in overeenstemming zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_Kannibali op 17-07-2009 00:45:54 ]
pi_71052061
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:23 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dank voor de research.
[..]

Dat H1N1 segmenten van H5N1 bevat die daar (alleen?) door menselijke combinatie in zouden kunnen zijn gekomen zodat het ‘species’ kan jumpen kan ik nergens vinden. Ik heb echter ook wel twijfels, omdat het erop lijkt dat H1N1 vooralsnog via de lucht en via contact wordt overgedragen. Het overdragen lijkt tot nu toe telkens te gebeuren doordat mensen met iemand in contact komen die b.v. in Mexico is geweest, niet door besmette varkens b.v.
Menselijke interventie is helemaal niet nodig hoor. Varkens kunnen H5N1 oplopen. Geeft het volgende scènario:
Varken heeft een normale influenza infectie, krijgt daaroverheen een H5N1 infectie. Er treed recombinatie op. Dit nieuwe virus infecteert een mens die tegelijk ook de griep heeft opnieuw recombinatie en je hebt een mens op mens overdraagbaar virus. Zonder dat er ooit een laboratorium heeft tussengezeten.
quote:
Jouw bericht is het enige dat daar wat over zeg.
[..]

Op het moment lijkt het minder hevig dan de Spaanse griep qua dodental. Spaanse griep had een sterftepercentage van zo'n 10% Misschien nog wel iets meer!

Wat vitamine D betreft, ik lees er wel wat over, maar de 5000 UI lijkt me toch heel fors.
Hey interessant artikel meteen even verder geklikt naar het onderzoek ( http://www.sciencemag.org/cgi/content/abstract/311/5768/1770 )
En daar bleek het om bacteriële afweer te gaan.
pi_71052467
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 00:39 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Echter zijn er ook genoeg wetten die bepalen dat een grondwet niet meer geldt in crisis situaties.

Zo is in de VS geregeld dat FEMA alle macht kan krijgen in geval van grote crisis. Mensenrechten zijn geen door God gegeven rechten. Overheden geven de rechten en hebben ook het recht ze weer af te nemen. Ze zijn niet absoluut maar relatief. Als jij in de toekomst niet gehoorzaam bent aan de wereldoverheid, heb je ook geen rechten. De overheid is geen beschermer van mensenrechten, maar de gever. Dit is het verschil met de VS grondwet, waarin bepaald is dat de rechten door God gegeven zijn en er daarom niet aan getoornd mag worden. Wanneer de juiste crisis er is, kan de grondwet echter overboord gegooid worden en kunnen mensenrechten en door God gegeven rechten, voor de veiligheid van de mensen zelf, geschonden worden. En het mooie is dat mensen er vrijwillig aan mee zullen werken in een vlaag van verstandsverbijstering, brainwashing en domme naiviteit.
Een overheid heeft zoveel macht als dat het volk toestaat. Zolang het goed gaat in een land wordt alles snel als zoete koek geslikt omdat mensen daar lui van worden. Een crisis is een tijd waarin de hele politiek op zijn kop gezet kan worden. Het volk zal in een crisis ook meer geneigd zijn om te gaan protesteren of om zich achter een leider te scharen. Het is makkelijker vechten als je niets te verliezen hebt. Een bangmaak politiek heeft op de korte termijn heel veel voordelen. Alleen levert het op de lange termijn een veel minder stabiele situatie op. Mensen gaan twijfelen en verliezen hun vertrouwen. En op ten duur wordt je gewoon stomp je gewoon af en ben je niet meer bang te maken. Als er crisis op crisis is maar er niets in je omgeving veranderd.
quote:
Op dit moment is in de VS een enorme battle gaande aangezien steeds meer wetten in strijd zijn met de grondwet. Wat is het gevolg? Men laat politiekrachten mensen die sterke verdedigers van de grondwet zijn behandelen als potentiele terroristen. Dit was nooit mogelijk geweest zonder 9/11. Met de juiste crisis kun je alles maken als overheid, en op dit moment is men crisis op crisis op crisis aan het scheppen, uit de duim aan het zuigen of op aan het blazen: een financiele meltdown die de wereldeconomie zal herstructureren, een global warming 'de planeet vergaat' brainwashing campagne, terrorismedreiging, pandemien, etc. Dergelijke nieuwe crises vragen om nieuwe maatregelen, aldus de politici, en een herstructurering van het gehele dagelijkse leven zoals we dat in het westen kennen.
Je moet niet vergeten dat de financiele crisis in de VS wel wat ingrijpender is dan hier. Wij hebben hier het vangnet van de WW. Daar leven mensen nu soms in tenten buiten de steden. Ik geloof best dat er een rele terorrisme dreiging is (geweest). Maar sommige draconische maatregelen die hierdoor genomen zijn gaan inderdaad erg ver. Maar die voorbeelden heb je ook in europa: Dataretentie van 6 maanden van internet en bel gegevens. Zeer nutteloos want met teamspeak over Tor ben ik al niet getraceerd aan het "bellen". de echte terroristen/criminelen die heb je er niet mee. En dan kunnen ze zien dat ik gister 3 uur op Live heb zitten spelen met vrienden soit wat moet je ermee. Kost alleen maar veel geld. Na drie jaar blijkt dat niemand er iets aan heeft en dat de opslag ervan te duur is en dan houd het wel weer op. Verder op herstructurering daar zal je als jan met de pet niet zoveel van merken. Je bent nu nog even vrij als 10 jaar geleden.
quote:
Je kunt niet zo snel een grens trekken bij wat wel en niet gaat gebeuren. De enige reden waarom je dat zegt is omdat je het niet voor kan stellen op basis van jouw wereldbeeld. Je zou je de vraag kunnen stellen of dat wereldbeeld wel klopt, zeker wanneer je hier en daar geluiden of feiten tegenkomt die er niet mee in overeenstemming zijn.
Een open mind hebben kan natuurlijk nooit kwaad nee
pi_71052703
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:02 schreef switchboy het volgende:

[..]

Een overheid heeft zoveel macht als dat het volk toestaat. Zolang het goed gaat in een land wordt alles snel als zoete koek geslikt omdat mensen daar lui van worden. Een crisis is een tijd waarin de hele politiek op zijn kop gezet kan worden. Het volk zal in een crisis ook meer geneigd zijn om te gaan protesteren of om zich achter een leider te scharen. Het is makkelijker vechten als je niets te verliezen hebt. Een bangmaak politiek heeft op de korte termijn heel veel voordelen. Alleen levert het op de lange termijn een veel minder stabiele situatie op. Mensen gaan twijfelen en verliezen hun vertrouwen. En op ten duur wordt je gewoon stomp je gewoon af en ben je niet meer bang te maken. Als er crisis op crisis is maar er niets in je omgeving veranderd.

Je moet niet vergeten dat de financiele crisis in de VS wel wat ingrijpender is dan hier. Wij hebben hier het vangnet van de WW. Daar leven mensen nu soms in tenten buiten de steden. Ik geloof best dat er een rele terorrisme dreiging is (geweest). Maar sommige draconische maatregelen die hierdoor genomen zijn gaan inderdaad erg ver. Maar die voorbeelden heb je ook in europa: Dataretentie van 6 maanden van internet en bel gegevens. Zeer nutteloos want met teamspeak over Tor ben ik al niet getraceerd aan het "bellen". de echte terroristen/criminelen die heb je er niet mee. En dan kunnen ze zien dat ik gister 3 uur op Live heb zitten spelen met vrienden soit wat moet je ermee. Kost alleen maar veel geld. Na drie jaar blijkt dat niemand er iets aan heeft en dat de opslag ervan te duur is en dan houd het wel weer op. Verder op herstructurering daar zal je als jan met de pet niet zoveel van merken. Je bent nu nog even vrij als 10 jaar geleden.
[..]

Een open mind hebben kan natuurlijk nooit kwaad nee
Conclusie: het is best mogelijk dat er een situatie voorkomt waarin men verplicht wordt een chip te nemen en dat mensen dit niet zullen zien als schending van hun grondrechten maar er vrijwillig aan mee zullen werken. Mee eens of niet?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 01:45:58 #268
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71053067
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

BEN jij Dr. Deagle die ineens Nederlands heeft geleerd? Jeetje, wat een agressie Als je zijn "site" bekijkt staat ook overal zijn product als enorme skyscraper naast. Koop dit, koop dat etc. Maar nee, gaat niet om geldgewin hoor
[..]

Omdat ieder virus een mutatief karakter heeft. Ieder virus wil muteren, om zo te kunnen overleven. Evolutie-theorie.

Beetje jammer dat als je die lijn doortrekt volgens jou leuke "evolutie" theorie de mensheid gedoemd is tot in de eeuwigheid het lucratieve speldenkussen te worden van de Farmaceutische Industrie, de van allerlei oncontroleerbare substanties in je lijf kunnen prikken onder het motto, we moeten dat evoluerende griepje voorblijven, want die minuscule virussen hebben de mensheid nu eenmaal sinds eeuwen ten dagen bij de ballen zie je?

Pleur op zeg! wie wil onder dat soort omstandigheden geleefd worden? Dat is geen evolutie dat is een cyborg wereld waar de mens onder allerlei valse voorwendselen zich op allerlei manieren verplicht moet laten modificeren om aan steeds andere voorwaarden te kunnen voldoen (slavernij natuurlijk). De enige evolutie theorie is Revolutie theorie.. misschien stam je zelf af van een chimp maar volgens mij leven die gewoon in de dierentuin en de mens ontwikkeld alternatieve energie, dirigeert een orkest, leest een krant of schrijft een gedicht. Ik geloof niet in evolutie want heb me die nonsense nooit laten aanpraten.

In heb een aantal koffers met de meest noodzakelijke documenten, en andere benodigdheden goud en andere betaal middelen al klaarstaan en een open vliegticket richting een bestemming op veilige afstand van dit verdoemde gekkenhuis in geval Dragorius en consorten hebben weer eens zin hebben in een rondje 1940-45

[ Bericht 6% gewijzigd door ToT op 17-07-2009 10:13:54 ]
  vrijdag 17 juli 2009 @ 09:53:45 #269
52357 Lambiekje
pi_71057462
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:45 schreef slackster het volgende:

[..]

Beetje jammer dat als je die lijn doortrekt volgens jou leuke "evolutie" theorie de mensheid gedoemd is tot in de eeuwigheid het lucratieve speldenkussen te worden van de Farmaceutische Industrie, de van allerlei oncontroleerbare substanties in je lijf kunnen prikken onder het motto, we moeten dat evoluerende griepje voorblijven, want die minuscule virussen hebben de mensheid nu eenmaal sinds eeuwen ten dagen bij de ballen zie je?

Pleur op zeg! wie wil onder dat soort omstandigheden geleefd worden? Dat is geen evolutie dat is een cyborg wereld waar de mens onder allerlei valse voorwendselen zich op allerlei manieren verplicht moet laten modificeren om aan steeds andere voorwaarden te kunnen voldoen (slavernij natuurlijk). De enige evolutie theorie is Revolutie theorie.. misschien stam je zelf af van een chimp maar volgens mij leven die gewoon in de dierentuin en de mens ontwikkeld alternatieve energie, dirigeert een orkest, leest een krant of schrijft een gedicht. Ik geloof niet in evolutie want heb me die nonsense nooit laten aanpraten.

In heb een aantal koffers met de meest noodzakelijke documenten, en andere benodigdheden goud en andere betaal middelen al klaarstaan en een open vliegticket richting een bestemming op veilige afstand van dit verdoemde gekkenhuis in geval Dragorius en consorten hebben weer eens zin hebben in een rondje 1940-45

Ja dooei Dr Mengele! oeps! ik bedoel Dragorius

Hij heeft volgens mij geen enkel idee wat de ideologie is van de studie hij gestudeerd heeft
pi_71057516
quote:
Uit jow link. die vrouw uit dat interview hoort bij dat National Vaccine Information Center. Klinkt heel officieel, maar weet je wel wat dat is?
quote:
The National Vaccine Information Center (NVIC) is a privately run antivaccination organisation,
De vrouw is ook geen arts, dokter of wetenschapper.
quote:
Before becoming involved in vaccination issues, she received a bachelor of arts degree in English from the University of Maryland and was an editor for New York Life Insurance Company in New York City; director of community relations for Muhlenberg Hospital in New Jersey; and media relations coordinator for the Alexandria Tourist Council in Alexandria, Virginia.
Oftewel, een leek.

Kijk al die enge praat is mooi, maar dit betekent allemaal niets.
Oh en zo'n mass evac bus is vrij normaal, Nederland heeft dit ook.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71058159
Slackster: je notes staan flink vol met persoonlijke aanvallen en beledigingen naar Dragorius.

Dragorius kan soms wat prikkellend uit de hoek komen, maar jouw Nazi-vergelijkingen kunnen gewoon echt niet door de beugel, net zo min als dat je hem een dragqueen noemt, een hypocritisch nijlpaard, een rare kwal, een achterlijke malloot die zijn "domme modjes" weet "op te geilen", een domme eikel enz.

Ik weet niet wat je tegen hem hebt, want hij komt gewoon met zeer valide punten. Nogmaals: deze punten presenteert hij soms wel op een ietwat prikkellende manier, maar als jij zo door blijft gaan met zulke beledigingen, kun je net als SalvadOR een poosje gaan afkoelen.

Biekje, jouw notes-collectie is ook redelijk aan het groeien.

Nogmaals een oproep aan ALLE partijen: probeer de vrede een beetje te bewaren.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:33:15 #272
52357 Lambiekje
pi_71058571
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:19 schreef ToT het volgende:
Slackster: je notes staan flink vol met persoonlijke aanvallen en beledigingen naar Dragorius.

Dragorius kan soms wat prikkellend uit de hoek komen, maar jouw Nazi-vergelijkingen kunnen gewoon echt niet door de beugel, net zo min als dat je hem een dragqueen noemt, een hypocritisch nijlpaard, een rare kwal, een achterlijke malloot die zijn "domme modjes" weet "op te geilen", een domme eikel enz.
ToT onze huidige geneeskunde IS en berust op nazi-ideologie. PUNT.

Persoonlijke dingen als nijlpaard kan niet nee. Het wijzen op iemands naiviteit is valide aangezien het blijkt dat men weinig kaas gegeten heeft van de materie.

Maar aande andere kant. ik mag dan wel beschuldigd worden als Pantoffeldiertje.
En wordt in bijna in alle topics of dood gewenst of allerlei enge ziektes.
Men heeft echt geen benul hoe millitant dom het is. Niet dat ik er me wat van aantrek op verwensingen.
Men moest eens weten... als men zich zou verdiepen.

Heb ik er ooit omgeklacht ?!!
quote:
Ik weet niet wat je tegen hem hebt, want hij komt gewoon met zeer valide punten. Nogmaals: deze punten presenteert hij soms wel op een ietwat prikkellende manier, maar als jij zo door blijft gaan met zulke beledigingen, kun je net als SalvadOR een poosje gaan afkoelen.
valide punten !?! Que. zijn opmerklingen is bigpharmafascisme en heeft geen enkel benul wat voor gevaarlijke implacaties zijn indoctrinatiegezwets is.
quote:
Hij moet niet zo heulen met de bigpharma dat ze goed bezig zijn. Deze club mensen zijn zonder enig twijfel het foutst,corruptst, psycopatiest, ziekst op aarde.

En het sneust van alles, artsen laten zich misbruiken door deze club. Terwijl ze in de veronderstelling zijn dat ze goed bezig zijn. De realiteit is niets minder waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 17-07-2009 10:39:53 ]
pi_71058744
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ToT onze huidige geneeskunde IS en berust op nazi-ideologie. PUNT.
Naar aanleiding van de zieke experimenten uit de 2e wereldoorlog (waar men pas naderhand volledig achter kwam) is dit uiteindelijk rondgekomen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Verklaring_van_Helsinki Lees het eens zou ik zeggen en bedenk dan wat je allemaal zegt.
quote:
Persoonlijke dingen als nijlpaard kan niet nee. Het wijzen op iemands naiviteit is valide aangezien het blijkt dat men weinig kaas gegeten heeft van de materie.
Weinig kaas gegeten van de materie? Ik krijg anders nooit reactie op mijn argumenten, dus schijnbaar zijn ze of goed en overtuigend of je kan er niks mee en negeert ze dan maar.
quote:
Maar aande andere kant. ik mag dan wel beschuldigd worden als Pantoffeldiertje.
[..]
Ik heb jou nooit persoonlijk aangevallen. En een pantoffeldiertje is toch onschuldiger dan een nazi.
quote:
valide punten !?! Que. zijn opmerklingen is bigpharmafascisme en heeft geen enkel benul wat voor gevaarlijke implacaties zijn indoctrinatiegezwets is.
[..]

Hij moet niet zo heulen met de bigpharma dat ze goed bezig zijn. Deze club mensen zijn zonder enig twijfel het foutst,corruptst, psycopatiest, ziekst op aarde.
Dit is dus de reden dat ik overweeg te stoppen met posten hier. Lijkt erop dat mijn argumenten en visie meer schade aanrichten dan dat ze een nieuwe invalshoek geven. Sorry dat ik je daarmee frustreer, ik doe dit enkel vanuit mijn eigen oogpunt. Niks "bigpharma" maar de feiten zoals ik ze ken en heb getest.
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:42:12 #274
52357 Lambiekje
pi_71058823
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Naar aanleiding van de zieke experimenten uit de 2e wereldoorlog (waar men pas naderhand volledig achter kwam) is dit uiteindelijk rondgekomen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Verklaring_van_Helsinki Lees het eens zou ik zeggen en bedenk dan wat je allemaal zegt.
[..]
Men heeft geen enkel benul wat WO2 inhoudt. maar daar ga ik niet op in nu. Het is een foktaboe.
quote:
Weinig kaas gegeten van de materie? Ik krijg anders nooit reactie op mijn argumenten, dus schijnbaar zijn ze of goed en overtuigend of je kan er niks mee en negeert ze dan maar.
[..]

Ik heb jou nooit persoonlijk aangevallen. En een pantoffeldiertje is toch onschuldiger dan een nazi.
Klopt wel. Maar ik het over het algemeen hoe men reageert.

Niet als je beset wat een nazi inhoudt. Men heeft namelijk een geindoctrineerd beeld ervan.
Nazi kan je vergelijken met PvdA-agenda. Men wilde alleen maar goed voor de mens. Net zoals Obama nu ook over praat. Remember.

Overheid heeft het beste met u voor. maar op elke hoek van straat wordt u bespiet. En elke willekeurig moment van de dag heeft Pand Brigade recht om zich in je pant te verschaffen.
Deze manier van politiek drijven is gewoon een 1 op 1 van Hitlers jaren 30.

De vergelijkinissen zijn ten over.
quote:
[..]

Dit is dus de reden dat ik overweeg te stoppen met posten hier. Lijkt erop dat mijn argumenten en visie meer schade aanrichten dan dat ze een nieuwe invalshoek geven. Sorry dat ik je daarmee frustreer, ik doe dit enkel vanuit mijn eigen oogpunt. Niks "bigpharma" maar de feiten zoals ik ze ken en heb getest.
ja maar die feiten zijn dus verdraait.
Feiten van medische wetenschap is nagenoeg altijd bedrog.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 17-07-2009 10:49:57 ]
pi_71058964
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Men heeft geen enkel benul wat WO2 inhoudt. maar daar ga ik niet op in nu. Het is een foktaboe.
[..]
Je was er zelf bij toen? Niet zoals mijn opa en oma van vaders kant die dit wel meegemaakt hebben?
quote:
Niet als je beset wat een nazi inhoudt. Men heeft namelijk een geindoctrineerd beeld ervan.
Nazi kan je vergelijken met PvdA-agenda. Men wilde alleen maar goed voor de mens. Net zoals Obama nu ook praat. Remember.
[..]
Nee men wilde alleen goed voor zichzelf, op basis van een zieke ideologie. De PVDA wil geen ubermensch. De PVDA ziet geen rassenverschil (wat er ook niet is, een mens = mens)
quote:
Dus mijn eigen onderzoeken ook? De gereproduceerde onderzoeken met dezelfde resultaten zijn nep? Dat doen mijn handen en mijn ogen laten mij iets anders zien? Ik ben een bedrieger? Mijn vriendin ook?
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:52:23 #276
52357 Lambiekje
pi_71059122
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:47 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Je was er zelf bij toen? Niet zoals mijn opa en oma van vaders kant die dit wel meegemaakt hebben?
[..]

Nee men wilde alleen goed voor zichzelf, op basis van een zieke ideologie. De PVDA wil geen ubermensch. De PVDA ziet geen rassenverschil (wat er ook niet is, een mens = mens)
[..]
Dat is dus het probleem met de oorlog alles wat we denken te weten, berust op feitverdraaiingen.
quote:
Dus mijn eigen onderzoeken ook? De gereproduceerde onderzoeken met dezelfde resultaten zijn nep? Dat doen mijn handen en mijn ogen laten mij iets anders zien? Ik ben een bedrieger? Mijn vriendin ook?
Dat zeg ik niet. Maar het grondbeginsel van bacterie en virussen is gewoon onjuist. Deze eerste aardbewoners worden compleet verkeerd begrepen en wat hun functie is. Alles is in symbiose met elkaar.
Desctructie bestaat niet. Alleen in het bekrompen wereldbeeld van wetenschappers die hoogsens 5% snappen wat er om ons heen gebeurd.
pi_71059191
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar het grondbeginsel van bacterie en virussen is gewoon onjuist. Deze eerste aardbewoners worden compleet verkeerd begrepen en wat hun functie is. Alles is in symbiose met elkaar.
Desctructie bestaat niet. Alleen in het bekrompen wereldbeeld van wetenschappers die hoogsens 5% snappen wat er om ons heen gebeurd.
Kom jij onze afdeling dan even overnemen? Op de afdeling Oncologie liggen ook nog wat patienten die maar wat graag een oplossing zouden willen zien.

Waarom? Waarom dan niet reageren op wat ik aandraag m.b.t. argumenten en bewijzen, maar dan daaromheen praten met dit soort beschuldigingen? Leg dan uit wat volgens jou die symbiose is? Wat doen we dan verkeerd?
Mr. Prolapse 2009
pi_71059727
Okay dit is een goede discussie, even alles op tafel gooien!

Biekje, jij bent 100% overtuigd van jouw mening, maar het is een MENING waarvan jij denkt dat het FEITEN zijn. Er zijn misschien wel zeer sterke aanwijzingen voor dat jouw overtuigingen correct zijn, maar veel zaken zijn gewoon multi-interpretabel, of komen uit onbevestigde bronnen.
Je zit vaak op een zeer indringende wijze mensen aan te vallen op hun overtuigingen, terwijl je onmogelijk kunt zeggen dat alles wat jij zegt 100% onomstotelijk bewezen is, immers zodra men met te overtuigende weerwoorden komt, verdwijnt meneer Lambiekje een paar dagen zodat hij even geen antwoorden op de moeilijke vragen hoeft te geven. (Kan even geen voorbeelden geven, maar ik denk dat veel BNW'ers dit wel kunnen bevestigen.)

Laat elkaar in hun waarde en probeer rust en kalmte te bewaren in een discussie. Zodra je met emoties dingen gaat roepen, gaat het vaak snel escaleren.
pi_71059788
En btw Lambiekje: je klaagt idd nooit over beledigingen naar jouw kant toe, en je hebt gelijk dat dat uiteraard ook niet mag!
pi_71059812
Lambiekje, wat zijn dan volgens jou (en niet volgens een youtube link of wat dan ook) maar volgens jouw eigen onderzoek de grondbeginselen van micro-organismen? Want dat zou ik dan wel eens willen weten, hoe jij die zaken ziet. Dan kunnen we misschien meer samen in de discussie zitten. Dan weet ik hoe jij de dingen ziet en jij hoe ik ze zie. Inclusief onderbouwende argumenten uiteraard.
Mr. Prolapse 2009
pi_71061078
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 01:19 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Conclusie: het is best mogelijk dat er een situatie voorkomt waarin men verplicht wordt een chip te nemen en dat mensen dit niet zullen zien als schending van hun grondrechten maar er vrijwillig aan mee zullen werken. Mee eens of niet?
Dat valt theoretisch niet uit te sluiten nee. Maar het hangt dan echt af van zeer goede timing en het niet opstaan van een sterk tegengeluid.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:52:37 #282
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71061134
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:42 schreef Lambiekje het volgende:
Dat pokken is uitgeroeid is b.v. toeval? Of zelfs ondanks de vaccinatie? En dat b.v. polio in Nigeria bijna uitgeroeid was maar toen weer opkwam toen men de vaccinatie weigerde (deze zou AIDS verspreiden) is ook toeval?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71062241
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat pokken is uitgeroeid is b.v. toeval? Of zelfs ondanks de vaccinatie? En dat b.v. polio in Nigeria bijna uitgeroeid was maar toen weer opkwam toen men de vaccinatie weigerde (deze zou AIDS verspreiden) is ook toeval?
Dat zijn natuurlijk gemanipuleerde BigPharma/NWO statistieken, dat weet je toch?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 13:40:18 #284
249559 crew  Lavenderr
pi_71065193
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

Kijk, dat zijn dus overtuigende bewijzen.
Benieuwd naar de repliek.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:55:26 #285
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71065807
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
Kijk, dat zijn dus overtuigende bewijzen.
Benieuwd naar de repliek.
Op zich zijn er concreet op Lambiekjes bewering natuurlijk nog veel meer voorbeelden te geven. Hij zegt medische wetenschap, maar richt zich volgens mij alleen op de farmaceutische kant. Medicatie is niet te vertrouwen. Als je echter één keer zo'n operatie-programma op TV ziet, waarbij je gewoon kunt meekijken in de operatiekamer wat men doet, dan zijn die feiten van de medische wetenschap volgens mij redelijkerwijs niet te weerleggen.

Of je moet beweren dat elke blindedarmoperatie op TV een uitgebreide hoax is, dat zoiets niet bestaat. Dat het zetten van benen of het spalken van armen nep is, dat röntgenfoto's vervalsingen zijn en dat flapopencorrectie een placebo is.

Al die aspecten van medische wetenschap zijn volgens mij niet te ontkennen. En als je ze erkent, kun je volgens mij niet desondanks beweren dat mensen zonder blindedarmoperaties of zonder gespalkt been of zonder flaporencorrectie wel beter waren geworden, dat hun been beter genezen was of dat ze zonder operatie vanzelf minder flaporen hadden gekregen.
pi_71066344
Ik denk dat deze onduidelijkheid mbt. de mexicaanse griep, alleen maar een teken is hoe hoog het vertrouwen in de zorg in zijn algemeen is. Oftewel ernstig laag, dit hebben ze dan ook alleen maar aan zichzelf te wijten door fouten die ze zelf gemaakt hebben. Het privatiseer verhaal in Nederland zal hier dan ook niet veel verbetering in brengen. Mjah, uiteindelijk kunnen zij er ook niks aan doen, de wereld is erg chaotisch op het moment, hierdoor is het moeilijk een juiste koers te banen door alle des/informatie.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71066371
Ik meen me te herinneren dat Biekje dar al eens op gereageerd heeft.
Medische operaties (als blindedarmoperaties) zouden niet nodig zijn als mensen verantwoord zouden eten en drinken en geestelijk goed in balans zouden zijn; dan wordt het menselijk lichaam namelijk nooit ziek.
Plastische chirurgie zou niet nodig zijn als je geestelijk goed in balans bent, want dan boeit het je niet dat mensen je er om pesten (en geen vriendin kunt krijgen enz.).

Over het spalken en gipsen van gebroken armen e.d. heb ik hem nog niet zien posten. Ik vraag me af wat daar op tegen zou zijn.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:15:30 #288
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71066510
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef ToT het volgende:
Ik meen me te herinneren dat Biekje dar al eens op gereageerd heeft.
Medische operaties (als blindedarmoperaties) zouden niet nodig zijn als mensen verantwoord zouden eten en drinken en geestelijk goed in balans zouden zijn; dan wordt het menselijk lichaam namelijk nooit ziek.
Plastische chirurgie zou niet nodig zijn als je geestelijk goed in balans bent, want dan boeit het je niet dat mensen je er om pesten (en geen vriendin kunt krijgen enz.).
Daar is wel wat voor te zeggen, maar dat is niet per se een bezwaar tegen de medische wetenschap. Ze verhelpen iets wat op zich niet mis had hoeven gaan, maar als het desondanks toch misgaat, lijkt me hun reparatie geen bedrog.

Net als een automonteur die een auto uitdeukt en oplapt. Als de bestuurder goed had opgelet was dat niet nodig geweest. Maar dat maakt zijn reparatie geen bedrog.

Het zou pas bedrog zijn als de medicus eerst zelf flaporen zou aanzetten of de automonteur het ongeluk zou veroorzaken om het dan te kunnen repareren.
pi_71066591
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef ToT het volgende:

Gewaagde uitspraak inderdaad, temeer ook omdat de mens per definitie een sociaal wezen is. Het maakt wel degelijk impact op je psyche en met name in bepaalde levensfases is dit zo.

Gezond eten en drinken + goede geestelijke balans kan niet voorkomen dat je sociaal geisoleerd kan raken door verminking etc.

Anorexia (een modeziekte) is wel een voorbeeld van slechte gemoedstoestand, maar er zijn ook genetische afwijkingen waardoor een mens schichtig kan zijn, pleinvrees kan hebben etc.

Fobiën voorkom je niet met voedsel + geestelijke balans, die kan je door een traumatische ervaring oplopen. Wel kun je dmv psychiatrische steun inderdaad een fobie de baas zijn. Maar dat lukt zelden mensen alleen.
Mr. Prolapse 2009
pi_71066695
Tja en psychiaters zouden nog grotere hufters zijn dan de Bigphrama-medewerkers. Zie hiervoor diverse oudere topics van ArjenA of hoe die eigenaar van die anti-psychiatrie site ook al weer heet.

En @ sociale dieren en uiterlijke afwijkingen: dat is puur natuur. Als een dier afwijkingen vertoont, wordt het verstoten door de roedel zodat het zich niet kan voortplanten.
pi_71066942
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef ToT het volgende:
Tja en psychiaters zouden nog grotere hufters zijn dan de Bigphrama-medewerkers. Zie hiervoor diverse oudere topics van ArjenA of hoe die eigenaar van die anti-psychiatrie site ook al weer heet.
Gelukkig ben ik geen psych, want dat is pas moeilijk verdedigen.
quote:
En @ sociale dieren en uiterlijke afwijkingen: dat is puur natuur. Als een dier afwijkingen vertoont, wordt het verstoten door de roedel zodat het zich niet kan voortplanten.
Jep, Darwinisme ten top. Gelukkig hebben wij als mens bepaald dat we die mensen kunnen helpen, waardoor ze weer in onze (dierlijke) maatschappij kunnen functioneren. Dat klinkt heel fout en onethisch maar de mensen zijn er zelf zeker bij gebaat!
Mr. Prolapse 2009
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:42:07 #292
52357 Lambiekje
pi_71067400
UK Health Minister Quits

Top surgeon Lord Darzi, one of several non-political figures brought into Gordon Brown's government, is to resign as health minister.

Downing Street confirmed he will remain as a government adviser but quit as a minister "to devote more time to his clinical role and academic research". [source BBC]

That's the official story. An alternative story is Lord Darzi read too many investigative articles like this in recent months from Major General Albert N. Stubblebine III (US Army, Ret.), President of Natural Solutions Foundation.

1. An "informal" [e.g., illegal] clinical trial of the Avian Flu vaccine on about 200 Polish vagrants resulted in 11 immediate deaths and an additional set of 20 later deaths (approximately 15% of the test population). The doctors and nurses involved were charged with murder. (Fact. 2008)

2. Approximately 3500 Chinese children died in an Avian Flu vaccine experiment. (Rumor, 2008)

3. The Philippine High Court convicted WHO (The World Health Organization) of involuntarily sterilizing over 3 million Philippina women through the use of vaccines. (Fact)

4. The WHO in 1985 documented that one of its' primary goals for the use of a sterility vaccine disguised as a smallpox vaccine was to "eliminate 150 million excess Sub Saharan Africans". (Fact, 1985-ongoing)

5. The WHO 5-shot vaccine programs for tetanus in third world countries in South and Central America caused the involuntary sterilization of millions of women. (Fact, ongoing)

6. Monsanto's MON 810 corn causes sterility according to studies published by the Austrian Government. (Fact, 2009)

7. Monsanto's MON 810 corn contains the Cauliflower Mosaic Virus which, when ingested, lowers the bodies CD 4 cells to a point which, on immune tests, indicate that a person has HIV/AIDS. The lowered CD 4 cells results from eating GMO corn, the staple of the diet in many parts of Black Africa. MON 810 is grown in Europe for animal feed and in many places, including the US, around the world for human food. (Fact, ongoing)

8. Merck's Gardasil vaccine causes death, collapse and chronic illness in young woman and girls, including a new, never-before described "disease" called Juvenile ALS, a fatal condition in which the nervous system is slowly destroyed while consciousness remains unimpaired. This vaccine increases cervical cancer by 44.7% in women and girls who already have Human Papilloma Virus. Cervical Cancer is easily detected and cured in early stages and is not a major killer of women. Gardasil contains substances which may cause sterility in women receiving it and any protection lasts only a few years, so 9 year olds will probably not be sexually active by the time this protection has worn off. (Fact, ongoing)

9. Baxter International Inc. was in the process of applying for a contract to provide Avian Flu vaccines to European countries in the event of an Avian Flu epidemic. Its Austrian laboratory shipped Seasonal Flu vaccines to 18 countries in Europe. A laboratory technician tested the Baxter Seasonal Flu vaccines sent to the Czech Republic and discovered that they were contaminated with a highly pathogenic version of the Avian Flu, 72 Kilograms of it, although Level 3 precautions were in place and such contamination "could not have happened accidentally" according to experts in the field. No documentation of the destruction of this highly infective material has been provided although the Austrian Health Ministry insists that the deadly viral material was destroyed. (Fact, 2008, 2009)

10. A WHO investigation into the Baxter contaminated vaccine issue resulted in NO findings and in NO disciplinary actions. An Austrian investigation into the same events yielded the same results. (Fact, 2009)

11. Baxter has been rewarded with a lead role in developing, producing and disseminating the Swine Flu vaccine for the upcoming pandemic. (Fact, 2009)

12. Swine Flu was first identified to the public as a serious problem in April/May 2009 when 168 persons in Mexico were confirmed by CDC and WHO to have died from the Swine Flu. This number was later revised downward to only 16 deaths. (Fact, 2009)

13. It normally takes a minimum of 12 to 18 months to create a vaccine after a specific virus has been identified. (Fact)

14. The US Government has spent more than a billion dollars to develop and to make available the Swine flu vaccine for a disease which poses no significant health threat. (Fact, 2009)

15. The "Seed Culture" for the Swine Flu virus was provided to vaccine companies in May, 2009. Baxter International Inc. announced in June, 2009 that they would have their vaccine ready in July, 2009 . (Fact, 2009)

16. A WHO container of Swine Flu virus from Mexico City exploded on a passenger train in Luzon, Switzerland. All of the current Swiss cases of Swine Flu are from the area where the explosion took place. It is illegal to ship pathogenic viruses in this way. (Fact, 2009)

17. A significant number of virologists and other scientists are on record stating that the Swine Flu was created in a laboratory and could not evolve naturally. (Fact, 2009)

bron

------------------------------

Daar sta je dan Dragorius!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:46:03 #293
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71067532
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef Lambiekje het volgende:

Daar sta je dan Dragorius!
Waar is dit precies een reactie op?
pi_71067553
@ onvruchtbaarheid door mais: ik heb nog een oude Quest liggen waarin men het over mais als anticonceptiemiddel heeft. Ik zal vanavond ff kijken of ik kan vinden of dat bewust was of niet.
pi_71067610
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:46 schreef Iblis het volgende:

[..]

Waar is dit precies een reactie op?
Biekje, SalvadOR en Slackster vinden het gewoon fijn om hem te bashen, terwijl hijzelf gewoon met goede argumenten komt.

Ik moet wel zeggen dat deze post van Biekje verder wel zeer interessant is, alleen is die sneer net wel ff een beetje jammer, maar ontoelaatbaar is het ook weer niet. Je kunt het als een uitdaging voor een weerwoord opvatten.
pi_71067883
quote:
The Natural Solutions Foundation, founded in 2004, is an international NGO (Non Governmental Organization) focused on health freedom.
Ok, er is ook niks te vinden over eigen onderzoek dat zij verrichten of verricht hebben. Vreemd... Er zit ook geen gecertificeerde arts aangesloten bij deze instelling. Wel kun je weer producten genoeg kopen via hun site ( )
quote:
Germany outlawed the planting of a strain of genetically modified corn made by Monsanto Co., joining a widening European ban on GM crops

Goed toch? Er wordt actie ondernomen omdat er wat geconstateerd is. Bovendien staat dat los van dit vaccin, maar goed, dat wist je denk ik zelf stiekem ook al wel

Verder worden al die claims als feiten onderschreven maar nergens is er wat over te vinden, behalve dan wat artikels zonder enige bron of verwijzing naar een onderzoek.
quote:
An alternative story is Lord Darzi read too many investigative articles like this in recent months from Major General Albert N. Stubblebine III (US Army, Ret.), President of Natural Solutions Foundation
Wat makkelijk te claimen is maar moeilijk te weerleggen. Alsof die man dat allemaal gaat bijhouden. Is hem om reactie gevraagd? Neen.

Kort gezegd: Wat bereik je hier nu mee? Weer een stuk tekst ongeverifieerd gecopy-paste? Wat heb je zelf aan onderzoek gedaan m.b.t. dit virus en het vaccin dat ontwikkeld wordt?

[ Bericht 5% gewijzigd door Dragorius op 17-07-2009 15:03:21 ]
Mr. Prolapse 2009
pi_71068089
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Biekje, SalvadOR en Slackster vinden het gewoon fijn om hem te bashen, terwijl hijzelf gewoon met goede argumenten komt.

Ik moet wel zeggen dat deze post van Biekje verder wel zeer interessant is, alleen is die sneer net wel ff een beetje jammer, maar ontoelaatbaar is het ook weer niet. Je kunt het als een uitdaging voor een weerwoord opvatten.
Ach, op deze manier bashen vind ik geen probleem, dat doet mij en anderen geen kwaad.

Interessant op het eerste gezicht, maar het is helaas een combinatie van enkele (uit de context gehaalde) gebeurtenissen in combinatie met onverifieerbare claims.
Een deel 2 voor dit topic is nodig (vind ik )
Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Mr. Prolapse 2009
pi_71068342
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Gewaagde uitspraak inderdaad, temeer ook omdat de mens per definitie een sociaal wezen is. Het maakt wel degelijk impact op je psyche en met name in bepaalde levensfases is dit zo.

Gezond eten en drinken + goede geestelijke balans kan niet voorkomen dat je sociaal geisoleerd kan raken door verminking etc.

Anorexia (een modeziekte) is wel een voorbeeld van slechte gemoedstoestand, maar er zijn ook genetische afwijkingen waardoor een mens schichtig kan zijn, pleinvrees kan hebben etc.

Fobiën voorkom je niet met voedsel + geestelijke balans, die kan je door een traumatische ervaring oplopen. Wel kun je dmv psychiatrische steun inderdaad een fobie de baas zijn. Maar dat lukt zelden mensen alleen.
Jij vergeet in deze post na te denken over zelfvertrouwen. Gezond eten en een geestelijke balans zorgen voor een goed zelfvertrouwen. Op dat moment boeit het jou dus niks wat andere mensen over jou denken, je bent tevreden met jezelf en je gebruikt mensen in je omgeving als je ze nodig hebt. Mocht je hierna een trauma of een verminking meemaken, dan zal de energie die je binnenkrijgt via het gezonde voedsel bepalen in hoeverre je creatief kunt zijn om tevreden te blijven, ondanks de veranderde omgeving. Je zult dus nieuwe dingen moeten leren om te kunnen overleven.

Anorexia is een voorbeeld van een slecht zelfvertrouwen, en dus een slecht eetritme en een slechte geestelijke balans. Net zoals fobiën overigens. Omdat je zoveel informatie binnen blijft krijgen, betekend dit dat je minder concentratie hebt om te concentreren op de dingen die er werkelijk toe doen, namelijk een goed eetritme en een goede geestelijke balans. In tussentijd ga je dan een reden zoeken waarom je je zo slecht voelt. En omdat mensen door die hoeveelheid informatie verward zijn, gaan ze zich aan dit soort fysieke dingen vasthouden, en komen er ziektes als anorexia naar voren.

Oftewel een goed zelfvertrouwen zal ervoor zorgen dat je geen behoefte hebt aan plastische chirurgie.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 15:11:48 #299
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71068407
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:19 schreef ToT het volgende:

Hij neemt ook dat soort woorden in de mond, nitwit b.v.
je mening graag
pi_71068607
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 15:10 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Anorexia is een voorbeeld van een slecht zelfvertrouwen, en dus een slecht eetritme en een slechte geestelijke balans. Net zoals fobiën overigens. Omdat je zoveel informatie binnen blijft krijgen, betekend dit dat je minder concentratie hebt om te concentreren op de dingen die er werkelijk toe doen, namelijk een goed eetritme en een goede geestelijke balans. In tussentijd ga je dan een reden zoeken waarom je je zo slecht voelt. En omdat mensen door die hoeveelheid informatie verward zijn, gaan ze zich aan dit soort fysieke dingen vasthouden, en komen er ziektes als anorexia naar voren.

Ja, maar hoe genees je van aneroxia? Het ziektebeeld schetst dat anorexia-patienten geen voedsel tot zich nemen, of in beperkte/geringe mate.
Daarbij zien zij voedsel (psychologisch symptoom) als hun grootste vijand. Hun eetpatroon is weg, ze hebben (fysiologisch symptoom na langere tijd) ook moeite met het opnemen van voedingsstoffen. Je kunt niet zomaar ineens weer omschakelen naar volledige voeding met een langetermijn patient.
quote:
Mocht je hierna een trauma of een verminking meemaken, dan zal de energie die je binnenkrijgt via het gezonde voedsel bepalen in hoeverre je creatief kunt zijn om tevreden te blijven, ondanks de veranderde omgeving.
Dat ligt er maar net aan in wat voor situatie iemand zit, en het karakter + al aanwezige geestelijke sterkte van de persoon in kwestie. Context is in dit soort gevallen altijd heel erg belangrijk. Sommigen gaan na een ernstig ongeluk meteen achter het stuur, een ander rijdt nooit meer. Dat los je niet op met voeding en "goed zelfvertrouwen" maar vaak wel met praten, verwerken. Dat hoeft dan uiteraard niet meteen met een psycholoog. In de familekring, vriendenkring etc. kan net zo goed werken.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')