abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71032929
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ahum, 4-page Media Inc., dit is het weblog van de eigenaar

http://derekclontz.wordpress.com

En dit is de officiele, bewezen medische uitleg m.b.t Argyria (al missen er wat elementen)

http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria
[..]

Waarom is de uitleg van wikipedia beter dan die van de site die hij aangaf? Er wordt exact hetzelfde bedoelt: Improper exposure..

Jouw manier van discussieren bevalt me niet.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71033049
quote:
Also, choose forms of silver, such as nano-silver, that have not been associated with argyria.
Omdat die dit soort nonsens bevat.
Sowieso claimt die site ook weer dat dit een wondermiddel is voor bepaalde zaken en dat het absoluut niet gevaarlijk is in hun dosering. Daar is echter geen controle op omdat dit als homeopathisch middel wordt gezien als niet schadelijk. Leuk he?

En hoe kan mijn manier je niet bevallen? Ik scheld niet, ik flame niet. Ik geef alleen aan wat het referentiekader is van het brein achter de site. Achtergrondinformatie is altijd essentieel voor welk "onderzoek" of welke vraagstelling dan ook.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71033059
Misschien is het handig om even een apart topicje over de Smurfenziekte aan te maken? Dit is echt offtopic, jongens!
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:28:52 #229
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71033777
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Misschien handiger om eens een rapport te plaatsen waar de werkzaamheid van colloid zilver wordt aangetoond...
reeds gedaan in vorige posts meen ik.

Kan best begrijpen dat er skeptische reacties zijn daarover m.b.t. alternatieven voor de griep vaccins.

Het is aan ieder om zijn eigen mening daarover te vormen, en heb ik mijn zegje daarover gedaan.

Voor de rest zoeken ze het maar zelf uit, want het is niet mijn bedoeling om in de rol van marktkramer te vervallen..

Dat gaat me iets tever

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 16-07-2009 14:46:28 ]
pi_71034147
Maar goed, ontopiczz dan maar
Wanneer is de hoorzitting?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:43:30 #231
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71034265
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

BEN jij Dr. Deagle die ineens Nederlands heeft geleerd? Jeetje, wat een agressie Als je zijn "site" bekijkt staat ook overal zijn product als enorme skyscraper naast. Koop dit, koop dat etc. Maar nee, gaat niet om geldgewin hoor
[..]
hallooo hee, en de Farmaceutische indrusry is niet commercieel dan?
iedereen moet toch ook zijn rekeningen betalen, is dat op voorhand verdacht dan tegenwoordig?
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:44:16 #232
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71034292
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef slackster het volgende:
Kan best begrijpen dat er skeptische reacties zijn daarover m.b.t. alternatieven voor de griep vaccins.
Colloïdaal zilver wordt als antibioticum-equivalent gepresenteerd. En griep is een virus, geen bacterie. Ik zie ook niet helemaal hoe het op virussen zou moeten werken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:54:38 #233
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71034609
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:44 schreef Iblis het volgende:

[..]

Colloïdaal zilver wordt als antibioticum-equivalent gepresenteerd. En griep is een virus, geen bacterie. Ik zie ook niet helemaal hoe het op virussen zou moeten werken.
Ik denk een desinfecterende werking die de uitwerking heeft dat het de algemene weerstand v/h lichaam ondersteund waardoor het beter de virus te lijf kan gaan maar ben geen medicus.

Weet wel dat ik de vaccins heel verdacht vind maar vooral de manier waarop de virus zichzelf heeft verspreid, het e.e.a. daarover al gepost in dit topic

Kom ik nog wel op de vraag wat de werkzame stoffen zijn in de vaccins dan eigenlijk?
pi_71034679
quote:
Kom ik nog wel op de vraag wat de werkzame stoffen zijn in de vaccins dan eigenlijk?
Een verzwakte vorm van het virus, waarbij het eigen lichaam wel de anti-stoffen daartegen aanmaakt. Je immuunsysteem (ik hou het nu simpel) onthoudt dan welke actie nodig was tegen dit virus. Ben je besmet geraakt met het virus, dan weet je immuunsysteem al welke anti-stoffen benodigd zijn om het te bestrijden. Daardoor kun je nog wel ziek worden, maar is dit van veel kortere en minder ernstige duur.

In de basis wat het vaccin doet.
quote:
Ik denk een desinfecterende werking die de uitwerking heeft dat het de algemene weerstand v/h lichaam ondersteund waardoor het beter de virus te lijf kan gaan
Het heeft i.c.m. andere stoffen een extra-desinfecterende werking, maar dan voornamelijk bij wondjes. Tegen een virus (cellulair niveau) zal het niks kunnen opbrengen.

Sowieso helpt antibiotica niet tegen een virus. Dat werkt alleen bij bacteriele infecties.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:01:55 #235
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71034859
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef slackster het volgende:
Een vaccin is een stimulator voor het lichaamseigen afweersysteem. Het ‘traint’ als het ware het vermogen van je eigen lichaam je virus te bevechten. Daartoe zit er in het vaccin een dode of afgezwakte vorm van het virus. Als je dat het lichaam inspuit reageert het immuunsysteem erop, maar een dood of afgezwakt virus is niet sterk genoeg om de ziekte op te wekken, alhoewel je soms een beetje grieperig kunt worden b.v. (maar vergeleken met het echte virus is dat amper iets).

Als je daarna dan besmet raakt door het echte virus staat je immuunsysteem al in de aanslag, en weet het al, vanwege het vaccin, wat het moet doen.

Grofgezegd.

Antibiotica (en ook colloïdaal zilver) doden domweg bacteriën die ze tegenkomen, daarom is antibiotica ook best een paardenmiddel, want het doodt ook goede bacteriën, maar colloïdaal zilver doet dat, naar verluidt, ook. Dat is ook het vreemde van de manier waarop colloïdaal zilver wordt aangeprezen: Als vervanger van antibiotica, maar antibiotica zijn vaak best wel stevige middelen, die je niet even neemt ‘om je weerstand te verbeteren’.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:07:20 #236
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71035082
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Een vaccin is een stimulator voor het lichaamseigen afweersysteem. Het ‘traint’ als het ware het vermogen van je eigen lichaam je virus te bevechten. Daartoe zit er in het vaccin een dode of afgezwakte vorm van het virus. Als je dat het lichaam inspuit reageert het immuunsysteem erop, maar een dood of afgezwakt virus is niet sterk genoeg om de ziekte op te wekken, alhoewel je soms een beetje grieperig kunt worden b.v. (maar vergeleken met het echte virus is dat amper iets).

Als je daarna dan besmet raakt door het echte virus staat je immuunsysteem al in de aanslag, en weet het al, vanwege het vaccin, wat het moet doen.

Grofgezegd.

Antibiotica (en ook colloïdaal zilver) doden domweg bacteriën die ze tegenkomen, daarom is antibiotica ook best een paardenmiddel, want het doodt ook goede bacteriën, maar colloïdaal zilver doet dat, naar verluidt, ook. Dat is ook het vreemde van de manier waarop colloïdaal zilver wordt aangeprezen: Als vervanger van antibiotica, maar antibiotica zijn vaak best wel stevige middelen, die je niet even neemt ‘om je weerstand te verbeteren’.
Maar antibiotica verliezen hun werkende kracht klopt dat? in Frankrijk schrijven ze het gewoon voor bij een verkoudheid of griep, ik kan het weten want heb er vaak last van de eerste week v/d zomer vakantie.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:08:53 #237
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71035141
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Grofgezegd.

vergelijking
antibiotica - Als je huis in de brand staat dan zet je gehele huis onderwater.
Zilver : Huis in brand, blust de haart.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71035186
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vergelijking
Gezond eten - Kans hebben om besmetting te voorkomen! Volgens mij kan ons afweersysteem al die onbekende virussen echt wel aan, alleen moet er dan wel goed nagedacht worden over wat gezond eten nou werkelijk is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71035196
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef slackster het volgende:

[..]

Maar antibiotica verliezen hun werkende kracht klopt dat? in Frankrijk schrijven ze het gewoon voor bij een verkoudheid of griep, ik kan het weten want heb er vaak last van de eerste week v/d zomer vakantie.
Sommige bacterien worden resistent, jij als persoon zelf niet. Ik meen dat dat Darwin-selectie genoemd werd/wordt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71035219
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Gezond eten - Kans hebben om besmetting te voorkomen!
Nee, dat kan alleen als je in een vacuumbubble zou wonen. Besmetting KUN je niet voorkomen. Hoe ernstig ziek je wordt, daar heb je wel invloed op.
Mr. Prolapse 2009
pi_71035417
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee, dat kan alleen als je in een vacuumbubble zou wonen. Besmetting KUN je niet voorkomen. Hoe ernstig ziek je wordt, daar heb je wel invloed op.
Ok je hebt gelijk. Als je ziek wordt, betekend dit dat je immuunsysteem aan het werk is om de besmetting op te ruimen. DIt vergt dermate veel energie dat je ook moeite hebt om deze energie aan te vullen. Daarom is het ook altijd het advies dat je goed moet blijven eten tijdens je ziekte, ook al gaat dat even wat moeilijker.

Wat ik overigens altijd heb gedacht, is dat er geen vaccin is voor griep. Dat dit een ziekte is die door gezondheid overwonnen wordt, omdat er volgens mij ook geen medicijn is tegen griep. Om die reden heb ik me dus ook altijd al afgevraagd hoe dat precies zit met de griepprik die je jaarlijks voorbij hoort komen.

Hoe kan het dan dat we door het mexicaanse griep vaccin ineens wel immuun worden mbt. deze griep en dat bij een andere vorm van griep dan waar we normaal mee te doen krijgen dit nogsteeds niet kan?
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:19:49 #242
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71035488
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef slackster het volgende:
Het heeft alleen zin om voor te schrijven als het bacterieel is, maar in Frankrijk doen ze dat inderdaad. En dat is ook niet zonder gevaar, omdat er altijd mensen zijn die stoppen met de kuur als ze zich beter voelen. Antibiotica moet echter alle bacteriën doden als het even kan. Het gevaar is namelijk dat, zeg dat je een kuur van 10 dagen hebt, er na 8 dagen nog een paar over zijn. Die lopen – beeldspraak – op hun laatste benen, maar zijn nog net niet dood. Het grootste deel van de populatie is wel dood natuurlijk. Die paar laatste hebben nog net even de genadeslag nodig. Deel je die niet uit, dan kunnen die laatste paar zich juist gaan herstellen. Wat je dan krijgt is dat je een hele populatie bacteriën hebt die afstammen van die paar die het 8 dagen kunnen uithouden tegen antibiotica.

Zo werk je in feite mee aan de verdeling van je bacterie! Zoals we ook steeds grotere wortels en sappiger perziken kweken, kweken we zo (onbedoeld!) ook sterkere bacteriën. Dat is inderdaad een gevaar. Ook omdat een antibioticum als stof zichzelf niet kan aanpassen. Dan krijg je op den duur multi-resistente bacteriën die zich maar door één antibioticum nog laten behandelen (en dat antibioticum, daar moet je dan voorzichtig mee zijn, want je wilt niet dat ze daar dan ook nog resistent tegen worden).
pi_71035541
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:17 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ok je hebt gelijk. Als je ziek wordt, betekend dit dat je immuunsysteem aan het werk is om de besmetting op te ruimen. DIt vergt dermate veel energie dat je ook moeite hebt om deze energie aan te vullen. Daarom is het ook altijd het advies dat je goed moet blijven eten tijdens je ziekte, ook al gaat dat even wat moeilijker.
Absoluut waar wat je daar zegt. Goede voeding is sowieso belangrijk. Zal ik ook zeker niet ontkennen.
quote:
Wat ik overigens altijd heb gedacht, is dat er geen vaccin is voor griep. Dat dit een ziekte is die door gezondheid overwonnen wordt, omdat er volgens mij ook geen medicijn is tegen griep. Om die reden heb ik me dus ook altijd al afgevraagd hoe dat precies zit met de griepprik die je jaarlijks voorbij hoort komen.
Niet helemaal correct, de jaarljikse griepprik bevat een "cocktail" van de voor dit jaar verwachte meestvoorkomende Influenza's. Door je immuunsysteem er al "kennis mee te laten maken" kun je dus een uiteindelijke besmetting beter bestrijden.
quote:
Hoe kan het dan dat we door het mexicaanse griep vaccin ineens wel immuun worden mbt. een andere vorm van griep dan waar we normaal mee te doen krijgen?
We worden niet zozeer immuun (een kleine groep kan licht ziek worden) maar je lichaam kan het virus sneller en efficienter bestrijden. Hierdoor (massa vaccinatie) heeft het virus geen goede host meer om op te overleven en zal hij uitsterven.
Mr. Prolapse 2009
pi_71035584
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef Iblis het volgende:

[..]

Het heeft alleen zin om voor te schrijven als het bacterieel is, maar in Frankrijk doen ze dat inderdaad. En dat is ook niet zonder gevaar, omdat er altijd mensen zijn die stoppen met de kuur als ze zich beter voelen. Antibiotica moet echter alle bacteriën doden als het even kan. Het gevaar is namelijk dat, zeg dat je een kuur van 10 dagen hebt, er na 8 dagen nog een paar over zijn. Die lopen – beeldspraak – op hun laatste benen, maar zijn nog net niet dood. Het grootste deel van de populatie is wel dood natuurlijk. Die paar laatste hebben nog net even de genadeslag nodig. Deel je die niet uit, dan kunnen die laatste paar zich juist gaan herstellen. Wat je dan krijgt is dat je een hele populatie bacteriën hebt die afstammen van die paar die het 8 dagen kunnen uithouden tegen antibiotica.

Zo werk je in feite mee aan de verdeling van je bacterie! Zoals we ook steeds grotere wortels en sappiger perziken kweken, kweken we zo (onbedoeld!) ook sterkere bacteriën. Dat is inderdaad een gevaar. Ook omdat een antibioticum als stof zichzelf niet kan aanpassen. Dan krijg je op den duur multi-resistente bacteriën die zich maar door één antibioticum nog laten behandelen (en dat antibioticum, daar moet je dan voorzichtig mee zijn, want je wilt niet dat ze daar dan ook nog resistent tegen worden).
Maakt mijn vriendin met haar collega's vaak genoeg mee, mensen die dan stoppen met hun kuurtje.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:23:59 #245
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71035640
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vergelijking
a) Je wilt het hele huis onder water zetten omdat als je alleen de haard doet je de sintels op het haardkleed mist waardoor de fik alsnog uitbarst – zo kweek je dus resistentie.

b) Het is onzin, want als ik verkopers van colloïdaal zilver zelf mag geloven dan:
quote:
What is a probiotic? Why do I need one? There is debate over whether a colloidal silver product kills all bacteria, “good” and “bad” both, or only the bad bacteria. AIM has tested AIMEarthWise™ and found that it kills both good and bad bacteria. Thus, you should take a probiotic if you take AIMEarthWise™ for longer than 1 week. A probiotic is either food for the friendly flora in the intestine or the flora themselves. A probiotic is often said to be “good bacteria.” It is used to replenish the good bacteria.
quote:
Q: Does colloidal silver fight only “bad” bacteria, leaving “good” flora unaffected?

A: Colloidal silver does not discriminate between “good” and “bad” bacteria. It can potentially destroy all bacteria it comes into contact with. This is why we recommend that anyone choosing to take more than the suggested serving of silver for extended periods of time should supplement with acidophilus (http://www.utopiasilver.com/products/supplements/super-acidophilus.htm) or live culture yogurt an hour or so afterwards. This will re-supply the digestive system with the “good” bacteria needed for optimum food digestion and nutrient absorption in the colon.
bron

Daarom, er wordt echt als vervanger van een antibioticum gepresenteerd, het zou ook vreemd zijn dat een simpel zilver-ion complexe mechanismen bevat om ‘goede’ van ‘slechte’ bacteriën te onderscheiden (zo daar al een zinnig criterium voor is te geven).
pi_71037020
Maar goed: de VN e.a. zou genocide willen plegen en worden daarover aangeklaagd.....

(Verder: nogmaals, hou de persoonlijke aanvallen en beledigingen tot een minimum. Er is al net iemand voor geband.)
pi_71037112
Wat is er bekend m.b.t.. een datum hierover dan? Nergens wordt er echt over gerept. Lijkt nu vooralsnog een hoop hete lucht.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 16:24:54 #248
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_71037781
tvp
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:39:01 #249
52357 Lambiekje
pi_71043438
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:

[..]

[..]

Sorry hoor, maar zolang je niet stopt met Nazi-verwijzingen kan ik dat soort bronnen niet serieus nemen.
Je zult toch echt moeten. Wat er nu gebeurd met opgedrongen gezondheid (met ziekmakende, obesitas veroorzakende Ik-kies-bewust producten) en straks de Codex Alimentarius. Het rookverbod.
Het ziekelijke opslag van alles wat we doen en bewegen. Dat wordt binnenkort dus uitgebreid met een onderhuidse chip. Je raadt vast al die chip is op afstand herprogrammeerbaar.

al deze stappen is niets minder dat Hitler ook deed. Het enige wat nu nog in weze ontbreekt zijn de deportaties.

Gestapo en Pand Brigage is in sommige steden al actief. De vrijwillge politie heeft wapenbezit en de stadswacht, jaja een VMBO nietsnut, heeft arresteerbevoegdheden.

Dit alles is gewoon keihard een politiestaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 16 juli 2009 @ 19:55:57 #250
52357 Lambiekje
pi_71043925

Goh waar zou dit toch voor zijn ?!!
http://mikephilbin.blogsp(...)-evacuation-bus.html

[ Bericht 13% gewijzigd door Lambiekje op 16-07-2009 20:06:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')