Waarom is de uitleg van wikipedia beter dan die van de site die hij aangaf? Er wordt exact hetzelfde bedoelt: Improper exposure..quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ahum, 4-page Media Inc., dit is het weblog van de eigenaar
http://derekclontz.wordpress.com
En dit is de officiele, bewezen medische uitleg m.b.t Argyria (al missen er wat elementen)
http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria
[..]
Omdat die dit soort nonsens bevat.quote:Also, choose forms of silver, such as nano-silver, that have not been associated with argyria.
reeds gedaan in vorige posts meen ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Misschien handiger om eens een rapport te plaatsen waar de werkzaamheid van colloid zilver wordt aangetoond...
hallooo hee, en de Farmaceutische indrusry is niet commercieel dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
BEN jij Dr. Deagle die ineens Nederlands heeft geleerd? Jeetje, wat een agressieAls je zijn "site" bekijkt staat ook overal zijn product als enorme skyscraper naast. Koop dit, koop dat etc. Maar nee, gaat niet om geldgewin hoor
[..]
Colloïdaal zilver wordt als antibioticum-equivalent gepresenteerd. En griep is een virus, geen bacterie. Ik zie ook niet helemaal hoe het op virussen zou moeten werken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef slackster het volgende:
Kan best begrijpen dat er skeptische reacties zijn daarover m.b.t. alternatieven voor de griep vaccins.
Ik denk een desinfecterende werking die de uitwerking heeft dat het de algemene weerstand v/h lichaam ondersteund waardoor het beter de virus te lijf kan gaan maar ben geen medicus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:44 schreef Iblis het volgende:
[..]
Colloïdaal zilver wordt als antibioticum-equivalent gepresenteerd. En griep is een virus, geen bacterie. Ik zie ook niet helemaal hoe het op virussen zou moeten werken.
Een verzwakte vorm van het virus, waarbij het eigen lichaam wel de anti-stoffen daartegen aanmaakt. Je immuunsysteem (ik hou het nu simpel) onthoudt dan welke actie nodig was tegen dit virus. Ben je besmet geraakt met het virus, dan weet je immuunsysteem al welke anti-stoffen benodigd zijn om het te bestrijden. Daardoor kun je nog wel ziek worden, maar is dit van veel kortere en minder ernstige duur.quote:Kom ik nog wel op de vraag wat de werkzame stoffen zijn in de vaccins dan eigenlijk?
Het heeft i.c.m. andere stoffen een extra-desinfecterende werking, maar dan voornamelijk bij wondjes. Tegen een virus (cellulair niveau) zal het niks kunnen opbrengen.quote:Ik denk een desinfecterende werking die de uitwerking heeft dat het de algemene weerstand v/h lichaam ondersteund waardoor het beter de virus te lijf kan gaan
Een vaccin is een stimulator voor het lichaamseigen afweersysteem. Het ‘traint’ als het ware het vermogen van je eigen lichaam je virus te bevechten. Daartoe zit er in het vaccin een dode of afgezwakte vorm van het virus. Als je dat het lichaam inspuit reageert het immuunsysteem erop, maar een dood of afgezwakt virus is niet sterk genoeg om de ziekte op te wekken, alhoewel je soms een beetje grieperig kunt worden b.v. (maar vergeleken met het echte virus is dat amper iets).quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef slackster het volgende:
Kom ik nog wel op de vraag wat de werkzame stoffen zijn in de vaccins dan eigenlijk?
Maar antibiotica verliezen hun werkende kracht klopt dat? in Frankrijk schrijven ze het gewoon voor bij een verkoudheid of griep, ik kan het weten want heb er vaak last van de eerste week v/d zomer vakantie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Een vaccin is een stimulator voor het lichaamseigen afweersysteem. Het ‘traint’ als het ware het vermogen van je eigen lichaam je virus te bevechten. Daartoe zit er in het vaccin een dode of afgezwakte vorm van het virus. Als je dat het lichaam inspuit reageert het immuunsysteem erop, maar een dood of afgezwakt virus is niet sterk genoeg om de ziekte op te wekken, alhoewel je soms een beetje grieperig kunt worden b.v. (maar vergeleken met het echte virus is dat amper iets).
Als je daarna dan besmet raakt door het echte virus staat je immuunsysteem al in de aanslag, en weet het al, vanwege het vaccin, wat het moet doen.
Grofgezegd.
Antibiotica (en ook colloïdaal zilver) doden domweg bacteriën die ze tegenkomen, daarom is antibiotica ook best een paardenmiddel, want het doodt ook goede bacteriën, maar colloïdaal zilver doet dat, naar verluidt, ook. Dat is ook het vreemde van de manier waarop colloïdaal zilver wordt aangeprezen: Als vervanger van antibiotica, maar antibiotica zijn vaak best wel stevige middelen, die je niet even neemt ‘om je weerstand te verbeteren’.
vergelijkingquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Iblis het volgende:
[..]
Een vaccin is een stimulator voor het lichaamseigen afweersysteem. Het ‘traint’ als het ware het vermogen van je eigen lichaam je virus te bevechten. Daartoe zit er in het vaccin een dode of afgezwakte vorm van het virus. Als je dat het lichaam inspuit reageert het immuunsysteem erop, maar een dood of afgezwakt virus is niet sterk genoeg om de ziekte op te wekken, alhoewel je soms een beetje grieperig kunt worden b.v. (maar vergeleken met het echte virus is dat amper iets).
Als je daarna dan besmet raakt door het echte virus staat je immuunsysteem al in de aanslag, en weet het al, vanwege het vaccin, wat het moet doen.
Grofgezegd.
Antibiotica (en ook colloïdaal zilver) doden domweg bacteriën die ze tegenkomen, daarom is antibiotica ook best een paardenmiddel, want het doodt ook goede bacteriën, maar colloïdaal zilver doet dat, naar verluidt, ook. Dat is ook het vreemde van de manier waarop colloïdaal zilver wordt aangeprezen: Als vervanger van antibiotica, maar antibiotica zijn vaak best wel stevige middelen, die je niet even neemt ‘om je weerstand te verbeteren’.
Gezond eten - Kans hebben om besmetting te voorkomen! Volgens mij kan ons afweersysteem al die onbekende virussen echt wel aan, alleen moet er dan wel goed nagedacht worden over wat gezond eten nou werkelijk is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vergelijking
antibiotica - Als je huis in de brand staat dan zet je gehele huis onderwater.
Zilver : Huis in brand, blust de haart.
Sommige bacterien worden resistent, jij als persoon zelf niet. Ik meen dat dat Darwin-selectie genoemd werd/wordt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef slackster het volgende:
[..]
Maar antibiotica verliezen hun werkende kracht klopt dat? in Frankrijk schrijven ze het gewoon voor bij een verkoudheid of griep, ik kan het weten want heb er vaak last van de eerste week v/d zomer vakantie.
Nee, dat kan alleen als je in een vacuumbubble zou wonen. Besmetting KUN je niet voorkomen. Hoe ernstig ziek je wordt, daar heb je wel invloed op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Gezond eten - Kans hebben om besmetting te voorkomen!
Ok je hebt gelijk. Als je ziek wordt, betekend dit dat je immuunsysteem aan het werk is om de besmetting op te ruimen. DIt vergt dermate veel energie dat je ook moeite hebt om deze energie aan te vullen. Daarom is het ook altijd het advies dat je goed moet blijven eten tijdens je ziekte, ook al gaat dat even wat moeilijker.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, dat kan alleen als je in een vacuumbubble zou wonen. Besmetting KUN je niet voorkomen. Hoe ernstig ziek je wordt, daar heb je wel invloed op.
Het heeft alleen zin om voor te schrijven als het bacterieel is, maar in Frankrijk doen ze dat inderdaad. En dat is ook niet zonder gevaar, omdat er altijd mensen zijn die stoppen met de kuur als ze zich beter voelen. Antibiotica moet echter alle bacteriën doden als het even kan. Het gevaar is namelijk dat, zeg dat je een kuur van 10 dagen hebt, er na 8 dagen nog een paar over zijn. Die lopen – beeldspraak – op hun laatste benen, maar zijn nog net niet dood. Het grootste deel van de populatie is wel dood natuurlijk. Die paar laatste hebben nog net even de genadeslag nodig. Deel je die niet uit, dan kunnen die laatste paar zich juist gaan herstellen. Wat je dan krijgt is dat je een hele populatie bacteriën hebt die afstammen van die paar die het 8 dagen kunnen uithouden tegen antibiotica.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef slackster het volgende:
Maar antibiotica verliezen hun werkende kracht klopt dat? in Frankrijk schrijven ze het gewoon voor bij een verkoudheid of griep, ik kan het weten want heb er vaak last van de eerste week v/d zomer vakantie.
Absoluut waar wat je daar zegt. Goede voeding is sowieso belangrijk. Zal ik ook zeker niet ontkennen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. Als je ziek wordt, betekend dit dat je immuunsysteem aan het werk is om de besmetting op te ruimen. DIt vergt dermate veel energie dat je ook moeite hebt om deze energie aan te vullen. Daarom is het ook altijd het advies dat je goed moet blijven eten tijdens je ziekte, ook al gaat dat even wat moeilijker.
Niet helemaal correct, de jaarljikse griepprik bevat een "cocktail" van de voor dit jaar verwachte meestvoorkomende Influenza's. Door je immuunsysteem er al "kennis mee te laten maken" kun je dus een uiteindelijke besmetting beter bestrijden.quote:Wat ik overigens altijd heb gedacht, is dat er geen vaccin is voor griep. Dat dit een ziekte is die door gezondheid overwonnen wordt, omdat er volgens mij ook geen medicijn is tegen griep. Om die reden heb ik me dus ook altijd al afgevraagd hoe dat precies zit met de griepprik die je jaarlijks voorbij hoort komen.
We worden niet zozeer immuun (een kleine groep kan licht ziek worden) maar je lichaam kan het virus sneller en efficienter bestrijden. Hierdoor (massa vaccinatie) heeft het virus geen goede host meer om op te overleven en zal hij uitsterven.quote:Hoe kan het dan dat we door het mexicaanse griep vaccin ineens wel immuun worden mbt. een andere vorm van griep dan waar we normaal mee te doen krijgen?
Maakt mijn vriendin met haar collega's vaak genoeg mee, mensen die dan stoppen met hun kuurtje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:19 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het heeft alleen zin om voor te schrijven als het bacterieel is, maar in Frankrijk doen ze dat inderdaad. En dat is ook niet zonder gevaar, omdat er altijd mensen zijn die stoppen met de kuur als ze zich beter voelen. Antibiotica moet echter alle bacteriën doden als het even kan. Het gevaar is namelijk dat, zeg dat je een kuur van 10 dagen hebt, er na 8 dagen nog een paar over zijn. Die lopen – beeldspraak – op hun laatste benen, maar zijn nog net niet dood. Het grootste deel van de populatie is wel dood natuurlijk. Die paar laatste hebben nog net even de genadeslag nodig. Deel je die niet uit, dan kunnen die laatste paar zich juist gaan herstellen. Wat je dan krijgt is dat je een hele populatie bacteriën hebt die afstammen van die paar die het 8 dagen kunnen uithouden tegen antibiotica.
Zo werk je in feite mee aan de verdeling van je bacterie! Zoals we ook steeds grotere wortels en sappiger perziken kweken, kweken we zo (onbedoeld!) ook sterkere bacteriën. Dat is inderdaad een gevaar. Ook omdat een antibioticum als stof zichzelf niet kan aanpassen. Dan krijg je op den duur multi-resistente bacteriën die zich maar door één antibioticum nog laten behandelen (en dat antibioticum, daar moet je dan voorzichtig mee zijn, want je wilt niet dat ze daar dan ook nog resistent tegen worden).
a) Je wilt het hele huis onder water zetten omdat als je alleen de haard doet je de sintels op het haardkleed mist waardoor de fik alsnog uitbarst – zo kweek je dus resistentie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vergelijking
antibiotica - Als je huis in de brand staat dan zet je gehele huis onderwater.
Zilver : Huis in brand, blust de haart.
quote:What is a probiotic? Why do I need one? There is debate over whether a colloidal silver product kills all bacteria, “good” and “bad” both, or only the bad bacteria. AIM has tested AIMEarthWise™ and found that it kills both good and bad bacteria. Thus, you should take a probiotic if you take AIMEarthWise™ for longer than 1 week. A probiotic is either food for the friendly flora in the intestine or the flora themselves. A probiotic is often said to be “good bacteria.” It is used to replenish the good bacteria.
bronquote:Q: Does colloidal silver fight only “bad” bacteria, leaving “good” flora unaffected?
A: Colloidal silver does not discriminate between “good” and “bad” bacteria. It can potentially destroy all bacteria it comes into contact with. This is why we recommend that anyone choosing to take more than the suggested serving of silver for extended periods of time should supplement with acidophilus (http://www.utopiasilver.com/products/supplements/super-acidophilus.htm) or live culture yogurt an hour or so afterwards. This will re-supply the digestive system with the “good” bacteria needed for optimum food digestion and nutrient absorption in the colon.
Je zult toch echt moeten. Wat er nu gebeurd met opgedrongen gezondheid (met ziekmakende, obesitas veroorzakende Ik-kies-bewust producten) en straks de Codex Alimentarius. Het rookverbod.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar zolang je niet stopt met Nazi-verwijzingen kan ik dat soort bronnen niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |