abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71028591
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef slackster het volgende:

Dr. Deagle verhaaltje
quote:
The "American Academy of Thermal Imaging" doesn't exist. There is the Academy of Medical Infrared Imaging (formerly the Herschel Society) and the American Academy of Medical Infrared Imaging and the American Academy of Thermology. Validating this credential is impossible without clarification.

Given there is no such thing as the "Canadian College of Family Practice", I checked the College of Family Physicians of Canada which does not have any record of a physician in their registry with the last name of "Deagle". Not in Centennial, CO or anywhere else.

The American Academy of Anti-Aging Medicine is a 501c(3) and requires no verification of being a physician for membership, just money. I could become a member as an MD if I paid them and setup a website and mailing address.

The American Academy of Legal Medicine does not exist. However there is the American Board of Legal Medicine, The International Academy of Legal Medicine, and the American College of Legal Medicine. Validating this credential is impossible without clarification.

The American College of Occupational and Environmental Medicine has no record of a Mr. Deagle in Centennial, CO. or anywhere else.

And yes, at this point I'd be willing to send Mr. Deagle $25 upon receipt of the recommendation letter so we can verify his membership with the ABFM

Google patent search reveals several patents that include the name William R. Deagle. However not once does Mr. Deagle does not include his "alphabet" of credentials, not even the title of "Dr."
Zijn licentie is trouwens ook ingetrokken.

Hier zie je dat
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 11:51:02 #202
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71028815
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef Ticker het volgende:
In die quote maak ik eruit op, dat er delen te traceren zijn die niet in de natuur ontstaan zijn.. dat geeft genoeg te denken, toch?
Er staat:
quote:
“A top scientist for the United Nations, who has examined the outbreak of the deadly Ebola virus in Africa, as well as HIV/AIDS victims, concluded that H1N1 possesses certain transmission “vectors” that suggest that the new flu strain has been genetically-manufactured as a military biological warfare weapon.
Die wetenschapper wordt niet met name genoemd. Dat kan twee dingen betekenen: a) Hij/zij vreest voor z'n baan of zelfs leven en wil anoniem blijven; b) Hij/zij bestaat gewoon niet en is bedacht om wat geloofwaardigheid te geven aan de claim.

Er staat suggest, dat is nog een flinke slag om de arm. Verder is het begrip ‘transmissievector’ van belang. Een vector is doorgaans een drager (dat is dan ook de betekenis van het Latijnse vector). Een vlo bijvoorbeeld, een mug kan malaria overbrengen, is dan ook een vector. Je hebt ook virale vectoren, waarbij het virus zélf drager is, maar dan vaak van genetisch materiaal.

Maar wat wordt hier nu bedoeld? de aanhalingstekens, de kwalificatie ‘transmission’? Wat bedoelt hij ermee? Het lijkt niet echt een standaardbegrip te zijn.

Kortom, een indrukwekkend lijkend stukje tekst, maar het is net te weinig concreet om zinvol te zijn.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:07:43 #203
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71029297
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:51 schreef Iblis het volgende:

Kortom, een indrukwekkend lijkend stukje tekst, maar het is net te weinig concreet om zinvol te zijn.
Een gigantische lap tekst, die de geintereseerde uitnodigt om verder onderzoek te doen, indien hij/zij dit van belang vindt.
Alsof op elke website of samenvatting het volledige verhaal staat?
Zoals je kunt lezen is dit al een samenvatting van wat er aan de hand lijkt te zijn.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:11:00 #204
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71029402
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

[..]

Zijn licentie is trouwens ook ingetrokken.

Hier zie je dat
Whatever! we moeten toch ook alles van jou aannemen? waar zijn jou credentials dan [door de moddy wegge-edit scheldnaam]?

Wat heb je dan zelf voor loopbaan etc? een website misschien? we gaan op jou toch ook niet eerst karakter moord plegen? alvorens naar de inhoud te kijken?

Zou je zelf niet eerst eens een paar vragen beantwoorden hetgeen je nooit doet b.v.?

De vraag was;

Kun je dan ook verklaren waarom er jaarlijks steeds andere varianten opduiken van "de griep", zoals dat normalitair heet? wardoor de vaccins ook steeds moeten worden aangepast om de continue veranderende eigenschappen v/d virus het hoofd te kunnen bieden?

[ Bericht 2% gewijzigd door ToT op 16-07-2009 12:47:04 (Foei!) ]
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:17:46 #205
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71029587
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:07 schreef Ticker het volgende:

[..]

Een gigantische lap tekst, die de geintereseerde uitnodigt om verder onderzoek te doen, indien hij/zij dit van belang vindt.
Alsof op elke website of samenvatting het volledige verhaal staat?
Zoals je kunt lezen is dit al een samenvatting van wat er aan de hand lijkt te zijn.
Ik vind het een beetje gemakkelijk, want je draait om de vraag heen. Als je inderdaad doorklikt van de blog die jij geeft, naar de bron, naar nog een bron, kom je hier uit.

Dat lijkt het originele artikel te zijn. Ook dat artikel verduidelijkt de term ‘vector’ niet. Het woord staat nog steeds tussen aanhalingstekens. Kortom, het is me niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt. Echter, het gebruik van het woord ‘vector’ doet mensen vast geloven dat het heel wat is, want je ziet dat dit stukje telkens overgenomen wordt.

Maar wat bedoelen ze ermee? Weet jij het? Het is voor jou blijkbaar genoeg om het mogelijk te achten dat het een opzettelijk geconstrueerd virus is. Zou jij me kunnen uitleggen wat die ‘vector’ inhoudt?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:22:17 #206
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71029737
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:17 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje gemakkelijk, want je draait om de vraag heen. Als je inderdaad doorklikt van de blog die jij geeft, naar de bron, naar nog een bron, kom je hier uit.

Dat lijkt het originele artikel te zijn. Ook dat artikel verduidelijkt de term ‘vector’ niet. Het woord staat nog steeds tussen aanhalingstekens. Kortom, het is me niet duidelijk wat ermee bedoeld wordt. Echter, het gebruik van het woord ‘vector’ doet mensen vast geloven dat het heel wat is, want je ziet dat dit stukje telkens overgenomen wordt.

Maar wat bedoelen ze ermee? Weet jij het? Het is voor jou blijkbaar genoeg om het mogelijk te achten dat het een opzettelijk geconstrueerd virus is. Zou jij me kunnen uitleggen wat die ‘vector’ inhoudt?
Dat mag dan misschien mijn 'afwijking' zijn als het gaat om bronvermeldingen en zoeken naar meer informatie.
Maar ik pak gewoonweg trefwoorden uit de samenvatting en ga verder googlen, zo hebben we in dit geval een aantal namen, wat mensen die dingen claimen, en de NSA.
En nee.. ik ga nu niet direct zoeken, want dan ben ik een pleuris tijd bezig, en officiëel zijn we druk aan het werk.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:23:31 #207
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71029772
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:22 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dat mag dan misschien mijn 'afwijking' zijn als het gaat om bronvermeldingen en zoeken naar meer informatie.
Maar ik pak gewoonweg trefwoorden uit de samenvatting en ga verder googlen, zo hebben we in dit geval een aantal namen, wat mensen die dingen claimen, en de NSA.
En nee.. ik ga nu niet direct zoeken, want dan ben ik een pleuris tijd bezig, en officiëel zijn we druk aan het werk.
Maar voor de duidelijkheid: Kun jij me nu uitleggen wat die ‘transmission “vector”’ is of niet?
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:33:57 #208
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71030071
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:23 schreef Iblis het volgende:

[..]

Maar voor de duidelijkheid: Kun jij me nu uitleggen wat die ‘transmission “vector”’ is of niet?
Nee, zullen we daar dan dus later over verder gaan?
pi_71030198
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:11 schreef slackster het volgende:

[..]

Whatever! we moeten toch ook alles van jou aannemen? waar zijn jou credentials dan hypocritisch nijlpaard?

Wat heb je dan zelf voor loopbaan etc? een website misschien? we gaan op jou toch ook niet eerst karakter moord plegen? alvorens naar de inhoud te kijken?

Zou je zelf niet eerst eens een paar vragen beantwoorden hetgeen je nooit doet b.v.?
BEN jij Dr. Deagle die ineens Nederlands heeft geleerd? Jeetje, wat een agressie Als je zijn "site" bekijkt staat ook overal zijn product als enorme skyscraper naast. Koop dit, koop dat etc. Maar nee, gaat niet om geldgewin hoor
quote:
De vraag was;

Kun je dan ook verklaren waarom er jaarlijks steeds andere varianten opduiken van "de griep", zoals dat normalitair heet? wardoor de vaccins ook steeds moeten worden aangepast om de continue veranderende eigenschappen v/d virus het hoofd te kunnen bieden?
Omdat ieder virus een mutatief karakter heeft. Ieder virus wil muteren, om zo te kunnen overleven. Evolutie-theorie.
Het vaccin wat in oktober gegeven wordt, biedt dus geen 100% garantie van minder zwaar ziek worden (het voorkomt griep sowieso niet, je kunt besmetting niet voorkomen tenzij je in een bubble leeft) maar bevat de meest gangbare influenzas. Soms worden er ook prognoses gemaakt. Het is geen loze beslissing.

Zonder het griepvaccin jaarljiks zouden er veel meer sterfgevallen zjin, met name onder (hoog)bejaarden.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:40:04 #210
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71030250
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:33 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nee, zullen we daar dan dus later over verder gaan?
Ik vind het prima, want ik acht het wel belangrijk om die alinea betekenis te geven, en aangezien jij dit stukje in deze topic nogmaals aanhaalt: Ik laat me niet inenten, hoor !! #6

Heb ik het gevoel dat jij er ook enige waarde aanhecht, dat het bij uitstek iets zou zeggen, en ik ben er benieuwd naar, maar ik snap niet goed wat er staat, en aangezien jij het aanhaalt, dacht ik dat jij het wel zou kunnen verhelderen, maar ik moet helaas concluderen dat dat niet het geval is.

Dat het jou dan zorgen baart vind ik wel weer vreemd. Teksten die ik inhoudelijk niet begrijp baren me meestal geen zorgen. Alhoewel het me soms misschien zorgen zou kunnen baren dat ik de tekst niet begrijp.
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:42:40 #211
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71030321
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:40 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik vind het prima, want ik acht het wel belangrijk om die alinea betekenis te geven, en aangezien jij dit stukje in deze topic nogmaals aanhaalt: Ik laat me niet inenten, hoor !! #6

Heb ik het gevoel dat jij er ook enige waarde aanhecht, dat het bij uitstek iets zou zeggen, en ik ben er benieuwd naar, maar ik snap niet goed wat er staat, en aangezien jij het aanhaalt, dacht ik dat jij het wel zou kunnen verhelderen, maar ik moet helaas concluderen dat dat niet het geval is.

Dat het jou dan zorgen baart vind ik wel weer vreemd. Teksten die ik inhoudelijk niet begrijp baren me meestal geen zorgen. Alhoewel het me soms misschien zorgen zou kunnen baren dat ik de tekst niet begrijp.
In andere woorden, Ticker omdat je niet precies kan uitleggen wat het is, moet je je bek houden want je kan er niks over zeggen.

Er wordt aangegeven dat er delen van het virus (en ja, dat is wat het gewoonweg is, DELEN) biologisch zijn. Dat ga ik verder uitzoeken, maar zoals je ook me post kon lezen, was ik ook benieuwd naar de inhoudt en verdere uitleg.
Of niet soms?
pi_71030486
Ik zou u allen zeer erkentelijk zijn als we de beledigingen jegens elkander achterwege zouden laten.
Bij voorbaat dank!
pi_71030520
Overigens zijn dat zilverkuurtje en tattoos redelijk offtopic, mijns inziens!
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:06:45 #214
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71031056
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:42 schreef Ticker het volgende:
In andere woorden, Ticker omdat je niet precies kan uitleggen wat het is, moet je je bek houden want je kan er niks over zeggen.
Nee, dat zijn jouw woorden.
quote:
Er wordt aangegeven dat er delen van het virus (en ja, dat is wat het gewoonweg is, DELEN) biologisch zijn. Dat ga ik verder uitzoeken, maar zoals je ook me post kon lezen, was ik ook benieuwd naar de inhoudt en verdere uitleg.
Of niet soms?
Mijn punt is dat transmissie-vectoren in veel voorkomend spraakgebruik ook vaak voor dragers van het virus worden gebruikt, dus b.v. een vlo, of een mug. Dat heeft weinig met genetische modificatie van doen. Vandaar dat ik vroeg wat er nu bedoeld wordt, en waarom er aanhalingstekens worden gebruikt, wordt vector in een niet-standaard betekenis gebruikt?

Op het moment vind ik het een stukje dat veel suggereert maar nergens concreet wordt, en dat is toch wel jammer. En jij zegt dat het jou zorgen baart, en je zult niet de enige zijn. Maar dan vraag ik me af: waarom baart het je zorgen? Ik wil heus niet zeggen dat omdat het mij geen zorgen baart het jou ook geen zorgen mag baren, maar ik ben wel benieuwd achter je gedachtegang.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:16:06 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71031338
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

BEN jij Dr. Deagle die ineens Nederlands heeft geleerd? Jeetje, wat een agressie Als je zijn "site" bekijkt staat ook overal zijn product als enorme skyscraper naast. Koop dit, koop dat etc. Maar nee, gaat niet om geldgewin hoor
[..]

Omdat ieder virus een mutatief karakter heeft. Ieder virus wil muteren, om zo te kunnen overleven. Evolutie-theorie.
Het vaccin wat in oktober gegeven wordt, biedt dus geen 100% garantie van minder zwaar ziek worden (het voorkomt griep sowieso niet, je kunt besmetting niet voorkomen tenzij je in een bubble leeft) maar bevat de meest gangbare influenzas. Soms worden er ook prognoses gemaakt. Het is geen loze beslissing.

Zonder het griepvaccin jaarljiks zouden er veel meer sterfgevallen zjin, met name onder (hoog)bejaarden.
Voor wie houden we deze mensen in leven??
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71031414
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor wie houden we deze mensen in leven??
Voor zichzelf en hun familie uiteraard?
Mr. Prolapse 2009
pi_71031834
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:59 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Jullie komen nooit bij een dokter of een apotheek, dus waar heb je het over? De prijzen die je daar noemt zijn gefingeerd, "een tubetje zalf" is een kulvoorbeeld, dat zal hoogstens 9 euro zijn. Afhankelijk van welke kuur je nodig hebt.

Dus je betaalt 100 euro + inhouding op je loon? Heb jij een driedubbel pakket? Ik betaal 94 euro en dat is inclusief tandarts. Een consult van mijn eigen huisarts of psycholoog/psychiater is ook onderdeel van mijn verzekering. Heb jij jezelf een slechte verzekering laten aanpraten?

Uierzalf is ook geen wondermiddel dat tegen alle infecties op je huid oplossing biedt. Haal de zaken eens uit elkaar, geneeskunde is geen "een rode huid is altijd dit dit dit" wetenschap. Uierzalf is in bepaalde gevallen inderdaad voldoende en ja dat hebben ze ook in een apotheek Net als calendulan, een van de homeopathische geneesmiddelen die wel wetenschappelijk ondersteund is omdat het inderdaad werkt!
Jij betaalt ook via je loon hoor. ZFW. Ooit van gehoord?

En ik kom inderdaad eigenlijk nooit bij een dokter of apotheek, omdat ik die niet vaak nodig heb. Waarom betaal ik er dan wel driedubbeldwars voor?

En ja, 100 euro voor een verzekering inclusief tandarts is niet gek volgens mij. Dat betekend echter wel 80% dekking van de tandartskosten. Wist je dat als de tandarts eenmalig het rontgenapparaat gebruikt om een foto te maken (dit doen ze maar al te graag) dit al 40 euro kost?

Echter jij snapt mij nogsteeds niet helemaal mbt die consults, die kosten erg veel, en je hebt dan ook geluk dat deze door de verzekering gedekt worden. Waarom denk je dat je zo gigantisch veel betaalt voor je zorgverzekering? Kennelijk is gezondheid belangrijk genoeg om er diep voor in de buidel te moeten tasten, een avondje ziekenhuis kost de verzekering ook meer dan een avondje in de duurste suite van je favoriete hotel.

Mjah, jij zult toch niet toegeven, het enige waarnaar je op zoek bent is manieren om goede standpunten onderuit te halen en hier dan met popcorn in de hand gebruik van te maken. Daarom verdoe ik ook eigenlijk mijn tijd als ik probeer te discussieren met jou. Daar staat een gehard stalen plaat voor die kop.

Ben er trots op zou ik zeggen.

Owja.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:36:27 #218
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71032020
quote:
Nederland is klaar voor de onderhuidse chip

De overheid heeft de grondwettelijke onaantastbaarheid van het lichaam op losse schroeven gezet.
Leuk
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71032416
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:31 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Jij betaalt ook via je loon hoor. ZFW. Ooit van gehoord?

En ik kom inderdaad eigenlijk nooit bij een dokter of apotheek, omdat ik die niet vaak nodig heb. Waarom betaal ik er dan wel driedubbeldwars voor?

En ja, 100 euro voor een verzekering inclusief tandarts is niet gek volgens mij. Dat betekend echter wel 80% dekking van de tandartskosten. Wist je dat als de tandarts eenmalig het rontgenapparaat gebruikt om een foto te maken (dit doen ze maar al te graag) dit al 40 euro kost?

Echter jij snapt mij nogsteeds niet helemaal mbt die consults, die kosten erg veel, en je hebt dan ook geluk dat deze door de verzekering gedekt worden. Waarom denk je dat je zo gigantisch veel betaalt voor je zorgverzekering? Kennelijk is gezondheid belangrijk genoeg om er diep voor in de buidel te moeten tasten, een avondje ziekenhuis kost de verzekering ook meer dan een avondje in de duurste suite van je favoriete hotel.

Mjah, jij zult toch niet toegeven, het enige waarnaar je op zoek bent is manieren om goede standpunten onderuit te halen en hier dan met popcorn in de hand gebruik van te maken. Daarom verdoe ik ook eigenlijk mijn tijd als ik probeer te discussieren met jou. Daar staat een gehard stalen plaat voor die kop.

Ben er trots op zou ik zeggen.

Owja.
Ik vraag me werkelijk af of je wel weet waar je over praat. "Rontgenfotos maken doen ze maar al te graag" ? Nou, dan zou ik maar eens een andere tandarts gaan zoeken.

Je wil eigenlijk zeggen dat alle kosten naar rato zouden moeten zijn? Wie veel gaat, betaalt meer? Dat is niet het systeem wat in Nederland aanwezig is, we dekken met zijn allen de kosten van iedereen. Of wil je dat mensen die onbedoeld besmet zijn geraakt met bijv. HIV hun volledige maandloon moeten inleveren, zodat jij met je (gelukkig) gezonde lichaam minder betaalt? Beetje extreem, nietwaar?

Welke verzekering dekt de consults dan niet? Dat is standaard. Er zijn wel extremen en excessen uiteraard, zoals mensen die bijna dagelijks langskomen. Maar goed, dat is nu eenmaal de dienstverlening.

En ja, gezondheid is belangrijk genoeg om diep voor in de buidel te tasten, je lichaam is het kostbaarste materiele bezit.
Mr. Prolapse 2009
pi_71032468
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Leuk
quote:
(Lees: anarchiel.com: De wederopstanding van het Nazi-persoonsbewijs)
Sorry hoor, maar zolang je niet stopt met Nazi-verwijzingen kan ik dat soort bronnen niet serieus nemen.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:56:44 #221
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71032664
Om nog even de smurf ridiculisering te debunken, de huidaandoening argyria is niet een automatisch gevolg van colloid zilver gebruik maar wel als je in IDIOOT hoge doseringen inneemt gedurende een langere periode waardoor het niet snel genoeg afgevoerd kan worden via het darmkanaal en het richting je huid oppervlak gestuuwd kan worden..

Van colloid zilver word je n smurf? Ja hallooooo

http://do-it-yourself-dentistry.com/?cat=11

4. What is argyria - and will I get it if I use silver products?

It is important for each of us needs to know that any product we are using or giving to our families is safe.

Silver products are generally non-toxic with no negative side effects when used rationally and in reasonable amounts as explained above. But the extreme misuse of some silver-salt compounds may cause a condition called argyria, which is a graying or bluing of the skin. This is a cosmetic problem to be sure, but one that nobody should have to deal with even at a superficial level, because it doesn’t go away.

Avoiding argyria is easy. Simply follow the directions on your silver product and don’t try to megadose with it. Also, choose forms of silver, such as nano-silver, that have not been associated with argyria.

5. What causes argyria?

Argyria can result if you ingest so much silver at one time that your colon and kidneys can’t flush it out fast enough. As with antibiotics, silver kills dangerous bacteria as it flows through and then out of your body. When taken in ridiculously large amounts, you body pushes it into cells. And there is stays, causing discoloration of the skin. Make no mistake, this bluish or ashen hue is as permanent as a tattoo. Rare? Yes. But follow directions to be on the ultra-safe side. And choose nano-silvers for perfect peace of mind.

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 16-07-2009 14:47:39 ]
pi_71032768
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik vraag me werkelijk af of je wel weet waar je over praat. "Rontgenfotos maken doen ze maar al te graag" ? Nou, dan zou ik maar eens een andere tandarts gaan zoeken.

Je wil eigenlijk zeggen dat alle kosten naar rato zouden moeten zijn? Wie veel gaat, betaalt meer? Dat is niet het systeem wat in Nederland aanwezig is, we dekken met zijn allen de kosten van iedereen. Of wil je dat mensen die onbedoeld besmet zijn geraakt met bijv. HIV hun volledige maandloon moeten inleveren, zodat jij met je (gelukkig) gezonde lichaam minder betaalt? Beetje extreem, nietwaar?

Welke verzekering dekt de consults dan niet? Dat is standaard. Er zijn wel extremen en excessen uiteraard, zoals mensen die bijna dagelijks langskomen. Maar goed, dat is nu eenmaal de dienstverlening.

En ja, gezondheid is belangrijk genoeg om diep voor in de buidel te tasten, je lichaam is het kostbaarste materiele bezit.
Je bent toch verplicht om een verzekering te nemen? Of zie ik dat verkeerd?

Het is daarom te zot voor woorden dat je uberhaupt moet betalen voor je gezondheid, alsof een goede gezondheid geen recht is. In onze wereld is dit helaas een plicht! Jij zult het dan vast ook niet erg vinden dat arme mensen, om welke reden dan ook, dit niet kunnen betalen en doodgaan.

Maargoed ik houd alweer op met dit discussieren met een muur. Blijf maar lekker al je geld er doorheen jagen om anderen je lichaam gezond te laten houden zonder dat je zelf ook maar zult snappen wat er aan de hand is. Beters heb je kennelijk toch niet te doen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71032844
quote:
Ahum, 4-page Media Inc., dit is het weblog van de eigenaar

http://derekclontz.wordpress.com

En dit is de officiele, bewezen medische uitleg m.b.t Argyria (al missen er wat elementen)

http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria
quote:
Argyria (ISV from Greek: ἄργυρος argyros silver + -ia) is a condition caused by improper exposure to chemical forms of the element silver, silver dust or silver compounds
Mr. Prolapse 2009
pi_71032874
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je bent toch verplicht om een verzekering te nemen? Of zie ik dat verkeerd?

Het is daarom te zot voor woorden dat je uberhaupt moet betalen voor je gezondheid, alsof een goede gezondheid geen recht is. In onze wereld is dit helaas een plicht! Jij zult het dan vast ook niet erg vinden dat arme mensen, om welke reden dan ook, dit niet kunnen betalen en doodgaan.

Maargoed ik houd alweer op met dit discussieren met een muur. Blijf maar lekker al je geld er doorheen jagen om anderen je lichaam gezond te laten houden zonder dat je zelf ook maar zult snappen wat er aan de hand is. Beters heb je kennelijk toch niet te doen.
Daarom heb je zoiets als de zorgtoeslag, om juist die arme mensen te helpen.
quote:
zonder dat je zelf ook maar zult snappen wat er aan de hand is.
Nee inderdaad, alles wat we geleerd hebben is nep, een hoax.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:04:27 #225
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_71032919
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef slackster het volgende:
Om nog even de smurf ridiculisering te debunken, de huidaandoening argyria is niet een automatisch gevolg van colloid zilver gebruik maar wel als je in IDIOOT hoge doseringen inneemt gedurende een langere periode waardoor het niet snel genoeg afgevoerd kan worden via het darmkanaal en het richting je huid oppervlak gestuuwd worden..

Van colloid zilver word je n smurf? Ja hallooooo

Misschien handiger om eens een rapport te plaatsen waar de werkzaamheid van colloid zilver wordt aangetoond...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')