abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 13:56:44 #221
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71032664
Om nog even de smurf ridiculisering te debunken, de huidaandoening argyria is niet een automatisch gevolg van colloid zilver gebruik maar wel als je in IDIOOT hoge doseringen inneemt gedurende een langere periode waardoor het niet snel genoeg afgevoerd kan worden via het darmkanaal en het richting je huid oppervlak gestuuwd kan worden..

Van colloid zilver word je n smurf? Ja hallooooo

http://do-it-yourself-dentistry.com/?cat=11

4. What is argyria - and will I get it if I use silver products?

It is important for each of us needs to know that any product we are using or giving to our families is safe.

Silver products are generally non-toxic with no negative side effects when used rationally and in reasonable amounts as explained above. But the extreme misuse of some silver-salt compounds may cause a condition called argyria, which is a graying or bluing of the skin. This is a cosmetic problem to be sure, but one that nobody should have to deal with even at a superficial level, because it doesn’t go away.

Avoiding argyria is easy. Simply follow the directions on your silver product and don’t try to megadose with it. Also, choose forms of silver, such as nano-silver, that have not been associated with argyria.

5. What causes argyria?

Argyria can result if you ingest so much silver at one time that your colon and kidneys can’t flush it out fast enough. As with antibiotics, silver kills dangerous bacteria as it flows through and then out of your body. When taken in ridiculously large amounts, you body pushes it into cells. And there is stays, causing discoloration of the skin. Make no mistake, this bluish or ashen hue is as permanent as a tattoo. Rare? Yes. But follow directions to be on the ultra-safe side. And choose nano-silvers for perfect peace of mind.

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 16-07-2009 14:47:39 ]
pi_71032768
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik vraag me werkelijk af of je wel weet waar je over praat. "Rontgenfotos maken doen ze maar al te graag" ? Nou, dan zou ik maar eens een andere tandarts gaan zoeken.

Je wil eigenlijk zeggen dat alle kosten naar rato zouden moeten zijn? Wie veel gaat, betaalt meer? Dat is niet het systeem wat in Nederland aanwezig is, we dekken met zijn allen de kosten van iedereen. Of wil je dat mensen die onbedoeld besmet zijn geraakt met bijv. HIV hun volledige maandloon moeten inleveren, zodat jij met je (gelukkig) gezonde lichaam minder betaalt? Beetje extreem, nietwaar?

Welke verzekering dekt de consults dan niet? Dat is standaard. Er zijn wel extremen en excessen uiteraard, zoals mensen die bijna dagelijks langskomen. Maar goed, dat is nu eenmaal de dienstverlening.

En ja, gezondheid is belangrijk genoeg om diep voor in de buidel te tasten, je lichaam is het kostbaarste materiele bezit.
Je bent toch verplicht om een verzekering te nemen? Of zie ik dat verkeerd?

Het is daarom te zot voor woorden dat je uberhaupt moet betalen voor je gezondheid, alsof een goede gezondheid geen recht is. In onze wereld is dit helaas een plicht! Jij zult het dan vast ook niet erg vinden dat arme mensen, om welke reden dan ook, dit niet kunnen betalen en doodgaan.

Maargoed ik houd alweer op met dit discussieren met een muur. Blijf maar lekker al je geld er doorheen jagen om anderen je lichaam gezond te laten houden zonder dat je zelf ook maar zult snappen wat er aan de hand is. Beters heb je kennelijk toch niet te doen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71032844
quote:
Ahum, 4-page Media Inc., dit is het weblog van de eigenaar

http://derekclontz.wordpress.com

En dit is de officiele, bewezen medische uitleg m.b.t Argyria (al missen er wat elementen)

http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria
quote:
Argyria (ISV from Greek: ἄργυρος argyros silver + -ia) is a condition caused by improper exposure to chemical forms of the element silver, silver dust or silver compounds
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71032874
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je bent toch verplicht om een verzekering te nemen? Of zie ik dat verkeerd?

Het is daarom te zot voor woorden dat je uberhaupt moet betalen voor je gezondheid, alsof een goede gezondheid geen recht is. In onze wereld is dit helaas een plicht! Jij zult het dan vast ook niet erg vinden dat arme mensen, om welke reden dan ook, dit niet kunnen betalen en doodgaan.

Maargoed ik houd alweer op met dit discussieren met een muur. Blijf maar lekker al je geld er doorheen jagen om anderen je lichaam gezond te laten houden zonder dat je zelf ook maar zult snappen wat er aan de hand is. Beters heb je kennelijk toch niet te doen.
Daarom heb je zoiets als de zorgtoeslag, om juist die arme mensen te helpen.
quote:
zonder dat je zelf ook maar zult snappen wat er aan de hand is.
Nee inderdaad, alles wat we geleerd hebben is nep, een hoax.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:04:27 #225
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_71032919
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef slackster het volgende:
Om nog even de smurf ridiculisering te debunken, de huidaandoening argyria is niet een automatisch gevolg van colloid zilver gebruik maar wel als je in IDIOOT hoge doseringen inneemt gedurende een langere periode waardoor het niet snel genoeg afgevoerd kan worden via het darmkanaal en het richting je huid oppervlak gestuuwd worden..

Van colloid zilver word je n smurf? Ja hallooooo

Misschien handiger om eens een rapport te plaatsen waar de werkzaamheid van colloid zilver wordt aangetoond...
pi_71032929
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ahum, 4-page Media Inc., dit is het weblog van de eigenaar

http://derekclontz.wordpress.com

En dit is de officiele, bewezen medische uitleg m.b.t Argyria (al missen er wat elementen)

http://en.wikipedia.org/wiki/Argyria
[..]

Waarom is de uitleg van wikipedia beter dan die van de site die hij aangaf? Er wordt exact hetzelfde bedoelt: Improper exposure..

Jouw manier van discussieren bevalt me niet.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_71033049
quote:
Also, choose forms of silver, such as nano-silver, that have not been associated with argyria.
Omdat die dit soort nonsens bevat.
Sowieso claimt die site ook weer dat dit een wondermiddel is voor bepaalde zaken en dat het absoluut niet gevaarlijk is in hun dosering. Daar is echter geen controle op omdat dit als homeopathisch middel wordt gezien als niet schadelijk. Leuk he?

En hoe kan mijn manier je niet bevallen? Ik scheld niet, ik flame niet. Ik geef alleen aan wat het referentiekader is van het brein achter de site. Achtergrondinformatie is altijd essentieel voor welk "onderzoek" of welke vraagstelling dan ook.
Mr. Prolapse 2009
pi_71033059
Misschien is het handig om even een apart topicje over de Smurfenziekte aan te maken? Dit is echt offtopic, jongens!
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:28:52 #229
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71033777
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:04 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Misschien handiger om eens een rapport te plaatsen waar de werkzaamheid van colloid zilver wordt aangetoond...
reeds gedaan in vorige posts meen ik.

Kan best begrijpen dat er skeptische reacties zijn daarover m.b.t. alternatieven voor de griep vaccins.

Het is aan ieder om zijn eigen mening daarover te vormen, en heb ik mijn zegje daarover gedaan.

Voor de rest zoeken ze het maar zelf uit, want het is niet mijn bedoeling om in de rol van marktkramer te vervallen..

Dat gaat me iets tever

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 16-07-2009 14:46:28 ]
pi_71034147
Maar goed, ontopiczz dan maar
Wanneer is de hoorzitting?
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:43:30 #231
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71034265
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:38 schreef Dragorius het volgende:

[..]

BEN jij Dr. Deagle die ineens Nederlands heeft geleerd? Jeetje, wat een agressie Als je zijn "site" bekijkt staat ook overal zijn product als enorme skyscraper naast. Koop dit, koop dat etc. Maar nee, gaat niet om geldgewin hoor
[..]
hallooo hee, en de Farmaceutische indrusry is niet commercieel dan?
iedereen moet toch ook zijn rekeningen betalen, is dat op voorhand verdacht dan tegenwoordig?
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:44:16 #232
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71034292
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:28 schreef slackster het volgende:
Kan best begrijpen dat er skeptische reacties zijn daarover m.b.t. alternatieven voor de griep vaccins.
Colloïdaal zilver wordt als antibioticum-equivalent gepresenteerd. En griep is een virus, geen bacterie. Ik zie ook niet helemaal hoe het op virussen zou moeten werken.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:54:38 #233
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71034609
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:44 schreef Iblis het volgende:

[..]

Colloïdaal zilver wordt als antibioticum-equivalent gepresenteerd. En griep is een virus, geen bacterie. Ik zie ook niet helemaal hoe het op virussen zou moeten werken.
Ik denk een desinfecterende werking die de uitwerking heeft dat het de algemene weerstand v/h lichaam ondersteund waardoor het beter de virus te lijf kan gaan maar ben geen medicus.

Weet wel dat ik de vaccins heel verdacht vind maar vooral de manier waarop de virus zichzelf heeft verspreid, het e.e.a. daarover al gepost in dit topic

Kom ik nog wel op de vraag wat de werkzame stoffen zijn in de vaccins dan eigenlijk?
pi_71034679
quote:
Kom ik nog wel op de vraag wat de werkzame stoffen zijn in de vaccins dan eigenlijk?
Een verzwakte vorm van het virus, waarbij het eigen lichaam wel de anti-stoffen daartegen aanmaakt. Je immuunsysteem (ik hou het nu simpel) onthoudt dan welke actie nodig was tegen dit virus. Ben je besmet geraakt met het virus, dan weet je immuunsysteem al welke anti-stoffen benodigd zijn om het te bestrijden. Daardoor kun je nog wel ziek worden, maar is dit van veel kortere en minder ernstige duur.

In de basis wat het vaccin doet.
quote:
Ik denk een desinfecterende werking die de uitwerking heeft dat het de algemene weerstand v/h lichaam ondersteund waardoor het beter de virus te lijf kan gaan
Het heeft i.c.m. andere stoffen een extra-desinfecterende werking, maar dan voornamelijk bij wondjes. Tegen een virus (cellulair niveau) zal het niks kunnen opbrengen.

Sowieso helpt antibiotica niet tegen een virus. Dat werkt alleen bij bacteriele infecties.
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:01:55 #235
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71034859
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:54 schreef slackster het volgende:
Een vaccin is een stimulator voor het lichaamseigen afweersysteem. Het ‘traint’ als het ware het vermogen van je eigen lichaam je virus te bevechten. Daartoe zit er in het vaccin een dode of afgezwakte vorm van het virus. Als je dat het lichaam inspuit reageert het immuunsysteem erop, maar een dood of afgezwakt virus is niet sterk genoeg om de ziekte op te wekken, alhoewel je soms een beetje grieperig kunt worden b.v. (maar vergeleken met het echte virus is dat amper iets).

Als je daarna dan besmet raakt door het echte virus staat je immuunsysteem al in de aanslag, en weet het al, vanwege het vaccin, wat het moet doen.

Grofgezegd.

Antibiotica (en ook colloïdaal zilver) doden domweg bacteriën die ze tegenkomen, daarom is antibiotica ook best een paardenmiddel, want het doodt ook goede bacteriën, maar colloïdaal zilver doet dat, naar verluidt, ook. Dat is ook het vreemde van de manier waarop colloïdaal zilver wordt aangeprezen: Als vervanger van antibiotica, maar antibiotica zijn vaak best wel stevige middelen, die je niet even neemt ‘om je weerstand te verbeteren’.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:07:20 #236
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_71035082
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Een vaccin is een stimulator voor het lichaamseigen afweersysteem. Het ‘traint’ als het ware het vermogen van je eigen lichaam je virus te bevechten. Daartoe zit er in het vaccin een dode of afgezwakte vorm van het virus. Als je dat het lichaam inspuit reageert het immuunsysteem erop, maar een dood of afgezwakt virus is niet sterk genoeg om de ziekte op te wekken, alhoewel je soms een beetje grieperig kunt worden b.v. (maar vergeleken met het echte virus is dat amper iets).

Als je daarna dan besmet raakt door het echte virus staat je immuunsysteem al in de aanslag, en weet het al, vanwege het vaccin, wat het moet doen.

Grofgezegd.

Antibiotica (en ook colloïdaal zilver) doden domweg bacteriën die ze tegenkomen, daarom is antibiotica ook best een paardenmiddel, want het doodt ook goede bacteriën, maar colloïdaal zilver doet dat, naar verluidt, ook. Dat is ook het vreemde van de manier waarop colloïdaal zilver wordt aangeprezen: Als vervanger van antibiotica, maar antibiotica zijn vaak best wel stevige middelen, die je niet even neemt ‘om je weerstand te verbeteren’.
Maar antibiotica verliezen hun werkende kracht klopt dat? in Frankrijk schrijven ze het gewoon voor bij een verkoudheid of griep, ik kan het weten want heb er vaak last van de eerste week v/d zomer vakantie.
  donderdag 16 juli 2009 @ 15:08:53 #237
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_71035141
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Iblis het volgende:

[..]

Grofgezegd.

vergelijking
antibiotica - Als je huis in de brand staat dan zet je gehele huis onderwater.
Zilver : Huis in brand, blust de haart.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_71035186
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vergelijking
antibiotica - Als je huis in de brand staat dan zet je gehele huis onderwater.
Zilver : Huis in brand, blust de haart.
Gezond eten - Kans hebben om besmetting te voorkomen! Volgens mij kan ons afweersysteem al die onbekende virussen echt wel aan, alleen moet er dan wel goed nagedacht worden over wat gezond eten nou werkelijk is.
pi_71035196
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:07 schreef slackster het volgende:

[..]

Maar antibiotica verliezen hun werkende kracht klopt dat? in Frankrijk schrijven ze het gewoon voor bij een verkoudheid of griep, ik kan het weten want heb er vaak last van de eerste week v/d zomer vakantie.
Sommige bacterien worden resistent, jij als persoon zelf niet. Ik meen dat dat Darwin-selectie genoemd werd/wordt.
Mr. Prolapse 2009
pi_71035219
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 15:10 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Gezond eten - Kans hebben om besmetting te voorkomen!
Nee, dat kan alleen als je in een vacuumbubble zou wonen. Besmetting KUN je niet voorkomen. Hoe ernstig ziek je wordt, daar heb je wel invloed op.
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')