abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:00:49 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70397486
http://xandernieuws.punt.nl/?id=532945&r=1&tbl_archief=&
quote:
'Barack Obama onderdeel van criminele organisatie die genocide wil plegen op 5 MILJARD mensen' ''Tamiflu vermindert weerstand en helpt griepvirus verspreiden'

De Oostenrijkse onderzoeksjournalist Jane Burgermeister heeft bij de Amerikaanse FBI een aanklacht ingediend tegen de VN, de Wereld Gezondheids Organisatie (WHO) en diverse hooggeplaatste officials vanwege bioterrorisme en poging tot massamoord door middel van het nog vrij te geven vaccin tegen de Mexicaanse griep. Volgens Burgermeister zal het toedienen van dit vaccin 'de grootste misdaad uit de menselijke geschiedenis' betekenen. Ook heeft ze een verbod aangevraagd op gedwongen vaccinaties, zoals die worden voorbereid in de Verenigde Staten (en waarschijnlijk ook in Frankrijk).

Burgermeisters akties komen na haar eerdere aanklachten tegen de bedrijven Baxter AG en Avir Green Hills Biotechnology (beiden uit Oostenrijk) voor het produceren van besmette vogelgriepvaccins, waarbij ze stelt dat dit doelbewust is gebeurd om winst te kunnen slaan uit het ontstaan van een pandemie.

De journalist heeft bewijzen overhandigd van bioterrorisme, dat gepleegd wordt onder leiding van de internationale bankiers die de controle hebben over zowel de Amerikaanse Federal Reserve, de Wereld Gezondheids Organisatie, de VN en de NAVO. Dit bioterrorisme heeft massale genocide als doel, en zal volgens haar worden uitgevoerd door middel van het genetisch gefabriceerde grieppandemie-virus, dat opzettelijk zoveel mogelijk slachtoffers moet gaan maken.

'Obama onderdeel van plan genocide op 5 miljard mensen'

Daarnaast presenteert Burgermeister bewijs dat onder andere de Amerikaanse president Barack Obama, zijn ministers van Gezondheid en Homeland Security (Kathleen Sibelius en Janet Napolitano) en de bankiers David de Rotschild, David Rockeffeller en George Soros deel uitmaken van een criminele organisatie die, in samenwerking met de farmaceutische bedrijven Baxter, Novartis en Sanofi Aventis, biologische wapens heeft ontwikkeld, geproduceerd en opgeslagen, met als doel de bevolking van de VS en andere landen te elimineren voor puur financieel en politiek gewin.

Deze criminele organisatie heeft doelbewust zowel de vogelgriep als de Mexicaanse ('varkens')griep gecreëerd, als voorwendsel voor het invoeren van een massaal internationaal vaccinatieprogramma. Dit vaccin zal volgens Burgermeister opzettelijk besmet zijn met giftige biologische stoffen, waardoor in de komende tien jaar vijf miljard mensen zullen sterven. [b]MEER
Origineel (engels)

Het is een lang stuk en nog redelijk onderbouwd ook. Zal me benieuwen wat er uit komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door jogy op 26-06-2009 15:07:15 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:05:52 #2
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70397657
tvp
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:10:28 #3
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70397801
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef jogy het volgende:
Het is een lang stuk en nog redelijk onderbouwd ook. Zal me benieuwen wat er uit komt.
Niet-ontvankelijkheidsverklaring.

En waarom?

a) Er is inderdaad dit bovenstaande, in mijn ogen aan de grillige fantasie van een paranoïde rel-burgemeester zonder werkelijkheidszin ontsproten, complot. Wat denkt hij dat er gebeurt als hij nu een aanklacht indient bij juist die organisaties die ervoor verantwoordelijk zijn?

b) Er is niet zo'n complot, en daarom zullen de mensen die het lezen denken: "Kerel, jij hebt geen rechter nodig, jij hebt een psychiater nodig."

Beide gevallen: Nul op het rekest.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:20:13 #4
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_70398081
Over 10 zal hij waarschijnlijk worden aanbeden worden als half-god door de mensen die het overleefd hebben.
Maar heel waarschijnlijk ook niet.
pi_70398123
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Iblis het volgende:

[..]

En waarom?

a) Er is inderdaad dit bovenstaande, in mijn ogen aan de grillige fantasie van een paranoïde rel-burgemeester zonder werkelijkheidszin ontsproten, complot. Wat denkt hij dat er gebeurt als hij nu een aanklacht indient bij juist die organisaties die ervoor verantwoordelijk zijn?

b) Er is niet zo'n complot, en daarom zullen de mensen die het lezen denken: "Kerel, jij hebt geen rechter nodig, jij hebt een psychiater nodig."

Zijn naam is Burgermeister, zijn beroep 'onderzoeksjournalist'. Voor de rest heb je natuurlijk gelijk.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:43:12 #6
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_70398864
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef Iblis het volgende:

[..]

En waarom?

True true, nu ben ik wel geneigd om die vaccinaties als overtrokken te beschouwen en kan ik me voorstellen dat er een ander doel achter zit dan 'voor de gezondheid' maar je hebt wel gelijk met de twee mogelijkheden .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 26 juni 2009 @ 15:55:19 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70399315
Ik snap er niet zo veel meer van. Er zijn tot nu toe in Nederland meer mensen dood gegaan aan de q-koorts. Dan aan de Mexicaanse griep. Ik denk dat we in elk geval in Nederland dan de prioriteiten verkeerd stellen. En ik zelf ben voor een gewoon griepje nog nooit naar een dokter gegaan. Wat de Mexicaanse griep tot nu toe is. Lijkt in nergens op de Spaanse griep toen er miljoenen dood gingen.

Het is een pandemie en geen epidemie de Mexicaanse griep. Op een wereldbevolking van bijna 7.000.000.000 mensen zou ik pas in paniek raken als er zo een 500.000 per jaar dood gaan aan die griep. Er gaan trouwens gemiddeld per dag 100.000 mensen dood.

[Conspiracy modus]
Virologen die wat meer geld voor salaris en onderzoek nodig hebben? En het bedrijfsleven die de medicijen gaan maken en vanwege de krediet crisis wel wat geld kunnen gebruiken?
[End conspiracy modus]

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 26-06-2009 16:03:22 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_70403490
Zeer interessant dit. Is die journalist ook al ergens anders van bekend? (Waarmee je zou kunnen afleiden of het een sensatiezoeker is of dat het een oprecht persoon is.)

Ik google er wel ff op los.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:44:13 #9
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70407286
tvp

Hoe je het wend of keer.. er komt niet direct naar voren dat dit een 'illuminati conspiracy theory' is... toch gaat het weer over bankiers.

Ik houd me ogen open en ga me toch meer inlezen in dit 'griepje'.

[ Bericht 97% gewijzigd door Ticker op 26-06-2009 20:54:33 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 26 juni 2009 @ 21:03:56 #10
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_70407820
TVP omdat ik het plausibel vind.
Resistance is futile
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:03:30 #11
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_70409638
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef jogy het volgende:
http://xandernieuws.punt.nl/?id=532945&r=1&tbl_archief=&
[..]

Origineel (engels)

Could be,

Alleen jammer dat de mexicaanse griep niet erger is dan de normale.....
maar om "angst" te zaaien was het een goede stap 1 mischien,
laat me hier tegen toch niet inenten....dus boeien
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:05:11 #12
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70409699
Maar wat nou als dit de begin fase zijn?

Ik hoef niet uit te leggen voor wat toch?
Ja inderdaad, ik ga nu wel de conspiracy kant op, maar daar is dit topic toch voor?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 26 juni 2009 @ 22:11:29 #13
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_70409892
quote:
Deze criminele organisatie heeft doelbewust zowel de vogelgriep als de Mexicaanse ('varkens')griep gecreëerd, als voorwendsel voor het invoeren van een massaal internationaal vaccinatieprogramma. Dit vaccin zal volgens Burgermeister opzettelijk besmet zijn met giftige biologische stoffen, waardoor in de komende tien jaar vijf miljard mensen zullen sterven.
Wat heeft Obama hieraan? Of de farmaceutische industrie? Oftewel: wat is het motief hierachter?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_70413862
Dit had ook nog wel in de OP gemogen:

Bewust besmette griepvaccins als bewijs
Eén van de sterkste wetenschappelijke bewijzen die Burgermeister presenteert is het met het aktieve vogelgriep besmette jaarlijkse anti-griepvirus van Baxter AG (de Oostenrijkse dochtermaatschappij van Baxter International), dat in de winter van 2008/2009 naar 16 laboratoria in vier landen is gestuurd. Dit bericht verscheen overal in de reguliere media. Mede vanwege het feit dat experts hebben verklaard dat zo'n besmetting feitelijk onmogelijk per ongeluk kan hebben plaatsgevonden, zegt de Oostenrijkse journalist dat dit overduidelijk bewijs is dat de farmaceutische bedrijven en internationale overheidsinstellingen aktief betrokken zijn bij de ontwikkeling en verspreiding van de meest dodelijke biologische wapens, met als doel het creëeren van de huidige grieppandemie en daardoor massale sterfte als gevolg van het toedienen van bewust besmette vaccins.
pi_70414167
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:11 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wat heeft Obama hieraan? Of de farmaceutische industrie? Oftewel: wat is het motief hierachter?
Een duurzame wereld opzetten. Wat zoveel inhoudt als 500 miljoen tot 1 miljard mensen geconcentreerd in woonzones zonder de mogelijkheid tot groei, een fascistische/corporatistisch regime waarbij bedrijfsleven + overheid het leven van de gewone burger inricht van wieg tot graf. Duurzaam leven wat betekent alleen datgene wat je nodig hebt om te kunnen leven en verder niets. Verder alles als gemeengoed, zowel natuurlijke als geproduceerde goederen. Trams ipv auto's, rails in plaats van wegen, door de overheid verzorgde banen ipv vrije markt, en een wereldreligie waarin individualisme en vrije keuze gezien worden als egoistisch en niet-liefdevol.

Dit alles is de 'new age' of 'new world order' of 'het nieuwe atlantis', een soort droomwens die al millennia lang in esoterische cults voortleeft en nu eindelijk na de hele wereld door hen om de tuin is geleid in vervulling gaat.

Obama zal zijn leven lang nergens meer zorgen om hoeven te maken, de farmaceutische industrie ook niet, en de mensen die achter bijv. Obama zitten krijgen ultieme macht.
pi_70417152
Eventjes kijken hoor...
quote:
Burgermeister's dossier reveals that the release of the [H5N1?] virus was to be an essential step for triggering a pandemic that would allow the WHO to declare a Level 6 Pandemic.
Hoe heeft het geblunder (al dan niet opzettelijk) bij Baxter te maken met de huidige pandemie van een andere griepsoort?
quote:
This "swine flu" is a hybrid of part swine flu, part human flu and part bird flu, something that can only come from laboratories according to many experts.
Vergeef me als ik even cynisch ben, maar die experts kunnen niet genoemd worden zeker? That having been said -- er was hier wel wat over in de eerste dagen van toen het bekend werd. Ik heb theorieën gelezen dat het 'bird flu' gedeelte al een jaar of 10 geleden is overgesprongen, though.
quote:
Burgermeister notes that the figures for deaths reported for the "swine flu" are inconsistent and there is no clarity as to how the number of "deaths" has been documented.
Het is laat, maar hoe kan een statistiek voor dode mensen inconsistent zijn? Gaat dit over locaties van de doden? (Argentinië heeft bijvoorbeeld ~40 % van het aantal gevallen van de UK en 20 doden meer volgens de WHO data En kom ajb niet aan met WHO == evil, het is de enige data die er is.. Over het tweede punt: Er zijn weinig details bekend, maar de meeste mensen die griep hebben en doodgaan gaan dood aan (of zo wordt het iig gedocumenteerd) complicaties zoals longontstekingen, naar ik meen. Als deze griep niet anders is dan de gewone griep, zoals zij zegt in haar verhaal:
quote:
In addition, the symptoms of the supposed "swine flu" are indistinguishable from regular flu or from the common cold. The "swine flu" does not cause death anymore often than the regular flu causes death.
Zouden de doodsoorzaken dan niet ook identiek zijn? IMO spreekt ze hier zichzelf tegen.
quote:
There is no pandemic potential unless mass vaccinations are carried out to weaponize the flu under the guise of protecting the population.
Nitpicking, maar ik haat 't als men de definitie van pandemie weer eens naar hun eigen agenda verdraait. Een ziekte die een pandemie veroorzaakt is een ziekte met weinig/geen natuurlijke weerstand, een capabiliteit om van mens tot mens overgedragen te worden en een capabiliteit om in de mens ook te overleven zodat er ziekte uit komt. Staat nergens iets over doden in, to be honest, wat zij wel insinueert.
quote:
There are reasonable grounds for believing that the mandatory vaccines will be purposely contaminated with diseases that are specifically designed to cause death.
Tot dan toe is in het artikel alleen iets gezegd over Baxter en hun blunder in vergelijking met ziektes in vaccins. Ik volg daarom de 'reasonable grounds' niet helemaal. Ze opereert hier, IMO, vanuit het principe 'it happened once, it will happen again', wat volgens mij een suppositie is.
quote:
In the U.S. since 2008, Burgermeister charges that those named in her allegations have implemented new and/or accelerated the implementation of laws and regulations designed to strip the citizens of the U.S. of their lawful constitutional rights to refuse an injection.
Dit leest nog het meeste als een 'NWO-plot', als ik het als non-BNW-regular even zo mag noemen. Dit is ongeveer mijn 2e of 3e post hier.... Was het overigens niet zo dat de 1976 vaccinations ook al niet verplicht waren?

Er zitten goede punten in die ik als 'onwetende ziel' ook nog wel erg raar vind. De meeste zitten rond Baxter, die kennelijk al volgende maand een vaccin op de markt willen brengen. Ik denk alleen dat, over het algemeen, het net ff te veel rammelt.

En voor de rest sluit ik me aan bij de posts van Iblis en zwartemarktplaats.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_70418242
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 22:11 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mja ik snap het ook ff niet helemaal: aan de ene kant gaat het over financieel gewin als men het over de BigPharma heeft (mensen ziek maken / ziek houden om grof geld te verdienen), maar in dit scenario gaat het dus om het decimeren van de mensheid om een NWO te kunnen beginnen volgens de Georgia Guidestones.

Hoe dan ook; ik heb geen aluhoedje op, maar die vaccinatie ga ik niet halen, en als het verplicht is, betaal ik liever een boete voor weigering of whatever. Er is gewoon iets grondig mis, hoewel er wel gezegd wordt dat de paniek nu vooral veroorzaakt wordt omdat het om een variant gaat die zeer sterk zou kunnen muteren en dus in 1 klap gigantisch dodelijk zou kunnen worden.
Het probleem met muterende virussen: je hebt aan de hele vaccinatie ook meteen geen ene donder meer.
pi_70419113
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 18:25 schreef ToT het volgende:
Zeer interessant dit. Is die journalist ook al ergens anders van bekend? (Waarmee je zou kunnen afleiden of het een sensatiezoeker is of dat het een oprecht persoon is.)

Ik google er wel ff op los.
Al wat gevonden ? Zo lijkt het net sensatiebelust nieuws:
quote:
Both Michael Jackson and Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifa have been long standing supporters of the fearless Austrian investigative journalist, Jane Burgermeister,

Interesting to note, too, is on the day of Michael Jackson’s assassination, the US Centers for Disease Control and Prevention reported that their mathematical models show over 1 million Americans have contracted swine flu and that of the 58,000 confirmed cases around the World the US has over half of them, and even worse, Emergency Containment Areas are now being reported being set up in that troubled country.

http://www.whatdoesitmean.com/index1244.htm
Zij is daar volgens mij niet op uit.
quote:
Jane Burgermeister is a dual Irish/Austrian who has written for Nature, the British Medical Journal, and American Prospect. She is the European Correspondent of the Renewable Energy World website. She has written extensively about climate change, biotechnology, and the ecology.
http://hackmkultra.gnn.tv(...)o_Commit_Mass_Murder
In deze lange show komt ze ook aan het woord:

Mensen die hetzelfde zeggen als zij zegt:

In welk hokje duw je ze ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_70419940
Resonancer: De tweede youtube link heeft het enkel over dat hele relaas dat Obama het nazi-gedachtengoed aan het reviven is en over de tenondergang van de agriculture in California met dank aan Congress. Volgens mij zoekt de poster complicaties waar de complicaties niet de meest voor-de-hand liggende optie zijn. (I.E. Occam's Razor) De derde youtube link zit vol met voorspellingen die hij als 'exclusief' (of 'unknown') presenteert, maar die allang in het nieuws waren c.q. die je al had kunnen weten met een beetje kennis over een pandemie. De twee voorspellingen rond 3:20 hebben het over dat het virus zich verspreidt en dat het zich muteert.

Vergeef m'n sarcasme, maar gut wat een verrassing. Een virus met een incubatietijd van 1-7 dagen verspreidt zich over de wereld in een tijdperk waar dagelijks een behoorlijke hoeveelheid mensen zich verplaatsen over de wereld. En met meer infecties komt ook meer kans op mutatie. (Grotere pool, so to say.)

Vind die twee bronnen ineffectief voor het geheel, to be honest.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_70421722
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 00:31 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Een duurzame wereld opzetten. Wat zoveel inhoudt als 500 miljoen tot 1 miljard mensen geconcentreerd in woonzones zonder de mogelijkheid tot groei, een fascistische/corporatistisch regime waarbij bedrijfsleven + overheid het leven van de gewone burger inricht van wieg tot graf. Duurzaam leven wat betekent alleen datgene wat je nodig hebt om te kunnen leven en verder niets. Verder alles als gemeengoed, zowel natuurlijke als geproduceerde goederen. Trams ipv auto's, rails in plaats van wegen, door de overheid verzorgde banen ipv vrije markt, en een wereldreligie waarin individualisme en vrije keuze gezien worden als egoistisch en niet-liefdevol.

Dit alles is de 'new age' of 'new world order' of 'het nieuwe atlantis', een soort droomwens die al millennia lang in esoterische cults voortleeft en nu eindelijk na de hele wereld door hen om de tuin is geleid in vervulling gaat.

Obama zal zijn leven lang nergens meer zorgen om hoeven te maken, de farmaceutische industrie ook niet, en de mensen die achter bijv. Obama zitten krijgen ultieme macht.
Hier las ik een stuk over dat ze in Nieuw Zeeland met een dergelijk project bezig zijn. Een zelfverzorgende commune zonder geld. Ik had hier een link voor, maar deze ben ik helaas verloren. Als ik hem weer vind zal ik hem posten. Echter het is wel een onderwerp dat ik steeds meer naar voren zie komen.

Het einde van geld, een nieuwe begin van de mensheid.

Wat ik me dan afvraag, is hoe sterke drugs ze dadelijk wel niet nodig hebben om die 500.000.000 overgeblevenen nog psychisch in orde te houden? Zal best een klap zijn om de rest van de aarde te zien afsterven. Ze moeten dan overal de lijken en rotzooi opruimen, en compleet opnieuw beginnen. Daar is vertrouwen voor nodig.

Wat zal op dat moment overigens status gaan bepalen, dat vraag ik me overigens ook af.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_70422911
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 13:20 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Hier las ik een stuk over dat ze in Nieuw Zeeland met een dergelijk project bezig zijn. Een zelfverzorgende commune zonder geld. Ik had hier een link voor, maar deze ben ik helaas verloren. Als ik hem weer vind zal ik hem posten. Echter het is wel een onderwerp dat ik steeds meer naar voren zie komen.
Hier in Frankrijk is het ook. In Engeland heb je 'Findhorn'.
quote:
The Findhorn Foundation is a spiritual community, ecovillage and an international centre for holistic education, helping to unfold a new human consciousness and create a positive and sustainable future.

The Findhorn Foundation and surrounding community at The Park, Findhorn and at Cluny Hill College in Forres, is a vibrant, creative home to more than 400 people from all over the world. Together, and with the thousands of people who visit each year, we are exploring the challenge and task of creating new ways of living to promote

inner listening and self-knowledge

peaceful relationships

cooperation with nature

sustainability on all levels

By being the change we want to see in the world, listening to the deepest part of our being and cooperating with nature and with each other, we have since 1962 been at the forefront of creating a positive and sustainable future.

Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world;
indeed, it's the only thing which ever has. - Margaret Mead

The community's vision for a positive future is expressed in everything that you see around you when you visit Findhorn. It is in the people who live here, and in the people who visit here and leave inspired, knowing that it is possible to make a difference in the world and do that in their own ways, every day, around the world.

Through all our activites as a learning community for personal and social change, ecovillage, creating a culture of peace through our commitment to open and honest interactions, growing food, building houses, running businesses, erecting wind turbines, recycling, meditating, exploring alternative economic systems, family life - we do our best to put spiritual values into practice and to demonstrate new and sustainable ways to live.

The community has no formal doctrine or creed, and practises the timeless and essential values common to all the world's major religious paths.

As our service, we aim to pioneer, inspire, educate, encourage and share our experience. It is the consciousness, motivation, mindfulness, creative energy and joy that we bring to all of these activities, that makes visions a reality and brings lasting, postive change to the world.
Findhorn is een organisatie sterk gelinkt aan de VN welke de bron is van alle duurzame ontwikkelingsmaatregelen via Agenda 21.
quote:
Het einde van geld, een nieuwe begin van de mensheid.
Ik denk niet dat geld tot een einde zal komen, al krijg je misschien 'overheidscredits' ofzo, die voor jou bepalen wat je ermee kan kopen zodat je niet teveel vervuilende spullen koopt, maar geen verschillende valuta.
quote:
Wat ik me dan afvraag, is hoe sterke drugs ze dadelijk wel niet nodig hebben om die 500.000.000 overgeblevenen nog psychisch in orde te houden? Zal best een klap zijn om de rest van de aarde te zien afsterven. Ze moeten dan overal de lijken en rotzooi opruimen, en compleet opnieuw beginnen. Daar is vertrouwen voor nodig.
Goeie vraag inderdaad.
quote:
Wat zal op dat moment overigens status gaan bepalen, dat vraag ik me overigens ook af.
Hoe politiek correcter je bent hoe hoger je in aanzien staat, denk ik.
pi_70427727
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 11:55 schreef Omentuva het volgende:
Resonancer: De tweede youtube link heeft het enkel over dat hele relaas dat Obama het nazi-gedachtengoed aan het reviven is en over de tenondergang van de agriculture in California met dank aan Congress. Volgens mij zoekt de poster complicaties waar de complicaties niet de meest voor-de-hand liggende optie zijn. (I.E. Occam's Razor) De derde youtube link zit vol met voorspellingen die hij als 'exclusief' (of 'unknown') presenteert, maar die allang in het nieuws waren c.q. die je al had kunnen weten met een beetje kennis over een pandemie. De twee voorspellingen rond 3:20 hebben het over dat het virus zich verspreidt en dat het zich muteert.

Vergeef m'n sarcasme, maar gut wat een verrassing. Een virus met een incubatietijd van 1-7 dagen verspreidt zich over de wereld in een tijdperk waar dagelijks een behoorlijke hoeveelheid mensen zich verplaatsen over de wereld. En met meer infecties komt ook meer kans op mutatie. (Grotere pool, so to say.)

Vind die twee bronnen ineffectief voor het geheel, to be honest.
Ineffectief voor het geheel ?
Het leek me wel aardig om de mevr zelf en anderen met dezelfde mening ook 's aan het woord te horen zodat anderen zelf misschien kunnen concluderen of dit 'n op sensatie beluste journaliste is of dat haar bedoelingen oprecht zijn. Dat was nl de vraag van TOT waarop ik reageerde,

Ik vind je reactie ineffectief, heb nl geen idee wat je me nou eigenlijk wil meldden. Dat iedereen allang weet dat dit 'n man made virus is met als doel om 5 mljrd mensen te vermoorden, dat al het andere maar bijzaak is ?

Vind ik dit n stuk duidelijker en effectiever:
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_70429234
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ineffectief voor het geheel ?
Het leek me wel aardig om de mevr zelf en anderen met dezelfde mening ook 's aan het woord te horen zodat anderen zelf misschien kunnen concluderen of dit 'n op sensatie beluste journaliste is of dat haar bedoelingen oprecht zijn. Dat was nl de vraag van TOT waarop ik reageerde,
Ik geloof dat ik 't weer eens zo geformuleerd heb dat ik iedereen (mezelf half incluis) weer eens het riet in stuur, dus even een herformulering:

Die twee bronnen zijn m.i. enkel een aanwijsstok in de richting van 'sensatiebelust'. Of dit waar is voor Burgermeister, geen idee, maar ik vond beide clips niet echt een 'glowing recommendation' om Burgermeister's visie te volgen. De 2e link is creatief knippen en plakken, meer niet. "Wat heeft Obama's beleid te maken met het verminderen van de agricultuur in CA: Dit dus."
De derde link bestaat gedeeltelijk uit herhaling van bekende dingen die allemaal het scenario dat hij schetst ondersteunen in zijn praatje. Hij presenteert dit als 'nieuw', maar voor mij was het enige nieuwe erin de theorie en de locaties van BSL 4 laboratoria. En ik haal mijn nieuws uit de 'gewone' media, die dus onder controle zou moeten zijn volgens Burgermeister's theorie. Vind dat eerder afdoen aan de theorie dan ondersteunen.

Duidelijker nu?

[ Bericht 21% gewijzigd door Omentuva op 27-06-2009 18:04:34 ]
pi_70469731
Wat ik dubieus vind is dat deze griep waarschijnlijk uit een laboratorium ontsnapt is (expres?) en dat juist diezelfde industrie nu grof geld verdient aan de uitbraak. Wtf is dit? Moet de farma-industrie juist niet boeten voor hun onzorgvuldigheid?
pi_70473170
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:49 schreef pberends het volgende:
Wat ik dubieus vind is dat deze griep waarschijnlijk uit een laboratorium ontsnapt is (expres?) en dat juist diezelfde industrie nu grof geld verdient aan de uitbraak. Wtf is dit? Moet de farma-industrie juist niet boeten voor hun onzorgvuldigheid?
Waar baseer je dat op?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')