Nee dat mag duidelijk zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ze worden inderdaad aangeklaagd, wat ik uit een Google-vertaling van een Poolse site kan opmaken. Dit voorval is natuurlijk schandelijk, maar het is natuurlijk niet zo dat de medische wereld dit goedkeurt.
Kan ook door het droogijs gekomen zijn; dat wil je ook niet op je huid krijgen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel een klapje heeft gegeven, want er zijn twee mensen gewond geraakt:
Je vergelijking slaat als een tang op een varken en je ontwijkt de vraag. Veel succes met het zoeken naar bewijs dat een bacteriedodend middel gaat helpen tegen een virus.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik neem dit soort adviezen toch eerder serieus als het van zeg een medisch professional komt, je vraagt toch ook niet aan de loodgieter hoe je je lamsbout het lekkerste krijgt in de oven?
Ik mag dan ook een blauw kleurtje hebben, maar dat komt niet door zilver!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef switchboy het volgende:
O en als je over een tijdje blauw bent vanwege het langdurig gebruik/verkeerd gemengd Colloïdaal zilver kom dan niet hier klagen
Hij is juist kritisch tegenover dat zilverextractquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:24 schreef switchboy het volgende:
[..]
Je vergelijking slaat als een tang op een varken en je ontwijkt de vraag. Veel succes met het zoeken naar bewijs dat een bacteriedodend middel gaat helpen tegen een virus.
O en als je over een tijdje blauw bent vanwege het langdurig gebruik/verkeerd gemengd Colloïdaal zilver kom dan niet hier klagen
http://wetten.overheid.nl/BWBR0007606/geldigheidsdatum_12-07-2009quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hij is juist kritisch tegenover dat zilverextractDat bedoelt hij ook met zijn vergeljiking van de loodgieter.
Ik moet eerlijk bekennen dat mij verder niks bekend is mbt wetgeving voor het vervoeren van viri etc. Iemand een bron?
Gaat het niet alleen om de CaMV 35S promoter?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
7. Monsanto's MON 810 corn contains the Cauliflower Mosaic Virus
Gesteld dat het al het hele virus is, heb je hier een bron voor?quote:which, when ingested, lowers the bodies CD 4 cells to a point which, on immune tests, indicate that a person has HIV/AIDS.
En hier ook specifiek voor? De woordkeus is trouwens opvallend. Een GMO is een Geneticially Modified Organism, maar je spreekt i.h.a. over GM corn, niet "GMO Corn" dat zou enigszins dubbelop zijn.quote:The lowered CD 4 cells results from eating GMO corn, the staple of the diet in many parts of Black Africa. MON 810 is grown in Europe for animal feed and in many places, including the US, around the world for human food. (Fact, ongoing)
Als ze hiermee Amyotrophic lateral sclerosis bedoelen, dat is al vrij lang bekend. Al meer dan 100 jaar. Is het hier een nieuwe variant van? ALS is trouwens vrij bekend omdat een bekende honkballer, Lou Gehrig eraan leed. Maar dit is nogal een claim. De oorzaken van ALS zijn nog steeds niet heel duidelijk. Heb je een bron die dit verband geeft?quote:8. Merck's Gardasil vaccine causes death, collapse and chronic illness in young woman and girls, including a new, never-before described "disease" called Juvenile ALS, a fatal condition in which the nervous system is slowly destroyed while consciousness remains unimpaired.
Idem hiervoor?quote:This vaccine increases cervical cancer by 44.7% in women and girls who already have Human Papilloma Virus.
Dat hangt er een beetje vanaf hoe je detecteert. Het vereist regelmatige screening. Je merkt het niet gemakkelijk uit jezelf op. Het aantal doden is inderdaad relatief klein (zo'n honderd in Nederland, per jaar). Maar dat is meer een ethisch vraagstuk.quote:Cervical Cancer is easily detected and cured in early stages and is not a major killer of women.
quote:Gardasil contains substances which may cause sterility in women receiving it and any protection lasts only a few years, so 9 year olds will probably not be sexually active by the time this protection has worn off. (Fact, ongoing)
Deze actie van is inderdaad heel slordig. Die ‘could not have happened accidntally’ echter, daarvan zou ik wel willen weten welke expert dat gezegd heeft (de aanhalingstekens wijzen op een citaat), weet je dat misschien? Blijkens de parlementsvragen (staat hieronder een link), is het echter niet door Baxter, maar in opdracht van Baxter (net een verschil) verstuurd:quote:9. Baxter International Inc. was in the process of applying for a contract to provide Avian Flu vaccines to European countries in the event of an Avian Flu epidemic. Its Austrian laboratory shipped Seasonal Flu vaccines to 18 countries in Europe. A laboratory technician tested the Baxter Seasonal Flu vaccines sent to the Czech Republic and discovered that they were contaminated with a highly pathogenic version of the Avian Flu, 72 Kilograms of it, although Level 3 precautions were in place and such contamination "could not have happened accidentally" according to experts in the field. No documentation of the destruction of this highly infective material has been provided although the Austrian Health Ministry insists that the deadly viral material was destroyed. (Fact, 2008, 2009)
quote:Nach dem Wissenschaftsforum Aviäre Influenza (WAI) vorliegenden Informationen ereignete sich der Vorfall bereits am 6. Februar diesen Jahres. Der experimentelle Impfstoff war am 30.01.2009 von der Avir Green Hills Biotechnology GmbH im Auftrag des Wiener Pharma Herstellers Baxter an das Labor der Biotest Ltd. in Tschechien geliefert worden, wo dieser im Tierversuch an Frettchen getestet werden sollte.
Er zijn vragen in het parlement gesteld, die ook zijn beantwoord.quote:10. A WHO investigation into the Baxter contaminated vaccine issue resulted in NO findings and in NO disciplinary actions. An Austrian investigation into the same events yielded the same results. (Fact, 2009)
Als jij bewijs hebt van het tegendeel, dan hoor ik dat graag natuurlijk. Het was dan ook geen vaccinatiestof, zoals in die vragen staat.quote:Bei einem Unternehmen mit Standort in Niederösterreich wurde ausschließlich für Forschungszwecke (und nicht zur Anwendung am Menschen!) bestimmtes Forschungsmaterial hergestellt.
Hoezo ‘beloond’? Ze hebben die opdracht, maar waarom is dat een beloning?quote:11. Baxter has been rewarded with a lead role in developing, producing and disseminating the Swine Flu vaccine for the upcoming pandemic. (Fact, 2009)
Viri is potjeslatijn. Het meervoud van virus bestond niet in het Latijn. Het is namelijk meer een stofnaam, zoiets als ‘slijm’ en dat is niet telbaar. Als het echter al had bestaan was het meervoud niet viri geweest, zoveel is zeker. Virussen ‘verdient stellig de voorkeur’, om het WNT maar aan te halen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat mij verder niks bekend is mbt wetgeving voor het vervoeren van viri etc. Iemand een bron?
Journalist klaagt de VN e.a. aan voor poging tot genocide II zie hierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef slackster het volgende:
>>> In dit Topic en anderen word reclame gemaakt VOOR H5N1 & H1N1 Griep Vaccins [/b]
>>> Tegelijketijd word reclame gemaakt TEGEN Colloid Zilver[/b]
>>> Verdacht?????
IN POLEN LEGGEN 21 DAKLOZEN SPONTAAN HET LOODJE NA TEST MET H5N1 VACCIN - VERGOEDING DEELNANE WAS £1-2
Lees > DIT < Daily Telegraph artikel en oordeel zelf
21 van de 350 daklozen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:22 schreef slackster het volgende:
>>> In dit Topic en anderen word reclame gemaakt VOOR H5N1 & H1N1 Griep Vaccins
>>> Tegelijketijd word reclame gemaakt TEGEN Colloid Zilver
>>> Verdacht?????
IN POLEN LEGGEN 21 DAKLOZEN SPONTAAN HET LOODJE NA TEST MET H5N1 VACCIN - VERGOEDING DEELNANE WAS £1-2
Lees > DIT < Daily Telegraph artikel en oordeel zelf
Ik heb de helft nu gezien, en nogmaals: Als vaccins het immuunsysteem overhoop zouden schoppen, hoe kan het dan dat de pokken juist door vaccinatie zijn uitgeroeid? Dan zou pokken (en polio) en bof en rode hond en weet ik veel wat toch allemaal juist méér moeten voorkomen sinds men is gaan vaccineren? Die hele stelling slaat gewoon helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:07 schreef slackster het volgende:
David Icke NWO VACCINS 12 JUL 2009 NL ondertiteld
MET NEDERLANDSE ONDERTITELING!!!![]()
Hij verdient er nog geld aan ook, een premium membership op zijn site kost 3 dollar per maand zie ik (http://www.davidicke.com). En hij heeft een leuke shop waar hij zijjn eigen boeken verkoopt. Hij heeft er dus wel veel belang bij om dit soort theorieën levend te houden en bezoekers naar zijn site te trekken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een gevaarlijke gek, die David Icke.
Als het niet zo triest was zou je er om kunnen lachen.
Hoe verzint hij het allemaal bij elkaar.
en ook deze, maar deze kan ik persoonlijk niet verder maatstaven:quote:A “Swine flu” vaccine company (Baxter International) is currently
under investigation for possible deliberate contamination of flu
vaccine. It admitted contamination but claims it was “accidental”.
En die site die jij zou maken volgende week, gaat dat nog door?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 18:56 schreef switchboy het volgende:
Er is wel behoefte aam een tegengeluid. De overheid zou een goede voorlichtingscampagne op moeten zetten waarin de grote vragen over veiligheid, inhoud en de bereidingswijze op een zo jip en jannekke mogelijke manier staat uitgelegt.
Op die manier voorkom je dat mensen die deze troep vinden geen goed referentiekader hebben omdat de vragen die ze eigenlijk hebben niet goed beantwoord zijn en zo'n filmpje of site lijkt dan de antwoorden te bieden die ze zoeken die ook nog eens aansluiten bij hun onderbuik gevoel. Als er een goede voorlichting is gegeven, dan hebben mensen een betere achtergrond om een waardeoordeel te maken. En het neemt gewoon de angst weg die op dit moment heerst.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En die site die jij zou maken volgende week, gaat dat nog door?
Fijn!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:18 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ik moet nog even precies zien hoe en wat, daarom had ik m'n bericht ook even aangepast. Maar de intentie is er nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |