Lieverd, kijk eens naar de fipoquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:08 schreef Greys het volgende:
[Asielactie 2009] Laat de zon schijnen in Dierenthuis! Deel XX.
De OP:
******************** BANNER *********************************
Deze keer een iets andere opzet van de asielactie, namelijk een inzameling voor een permanente opvang voor niet te plaatsen asieldieren. Ook manier van inzamelen wordt iets anders dan gewend, omdat jullie de zolders al twee keer hebben omgekeerd voor onze vorige actiesHieronder vind je alle informatie!
** Deze actie loopt van 01-08-2009 tot 01-09-2009 **
Piet Pootje, een oude zwerver die eindelijk van een warm mandje en veilig pensioen mag gaan genieten:
[ afbeelding ]
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. Honden oud, ziek of met gedragsproblemen en verwilderde katten vinden hier een blijvend thuis. De dieren zijn afkomstig van asielen, waar ze vaak verwaarloosd en mishandeld binnen zijn gebracht. Maar ook van mensen die met de stichting een regeling hebben getroffen dat zij voor haar dieren zorgt als ze er zelf door overlijden niet meer toe in staat zijn.
Inmiddels geeft Dierenthuis onderdak aan ongeveer 500 katten en 50 honden. Dieren die elders langdurig onplaatsbaar bleken, worden hier met veel liefde en zorg omringd, zodat ze eindelijk van een fijn leven mogen genieten. Een leven zonder hokken en tralies op een terrein van maar liefst dertigduizend vierkante meter met bomen, struiken en vijvers om in te zwemmen. En omdat ze al genoeg hebben meegemaakt mogen ze hier dan ook voor altijd blijven.
De Stichting heeft aangegeven dat ze graag hulp ontvangen, aangezien ze geen subsidies krijgen. Alle medewerkers en beheerders zijn vrijwilligers.
Omdat de medische kosten voor de dieren enorm hoog zijn (70.000 euro in 2008) vragen zij dierenliefhebbers onder andere mee te helpen met het inzamelen van schoonmaakmiddelen.
Benodigd zijn o.a.: Bleekmiddel - Dettol - Allesreinigers - Vuilniszakken groot en klein - Wegwerphandschoenen - Keukenrollen - Handdoeken - Dekens - Bezems harde en zachte - Stoffer en blik - Blikvoer kat whiskas of gourmet (geen supermarktmerk of tom poes) - Waspoeder - Afwasmiddel - Handzeep - Afwasborstels - Kattenbakken zonder deksel - Benches - Buffelhuid
HOE KAN JIJ HELPEN? GEEF ZE EEN PAKKET OF EEN DONATIE!
Pakket A:
Afwasmiddel, vuilniszakken, bleek, wegwerphandschoenen
Ter waarde van 5 euro.
Pakket B:
Divers blikvoer, buffelhuid, kattenbak zonder deksel ter waarde van 10 euro.
Vrije donatie:
Uiteraard zijn ook kleinere bedragen van 5 euro van harte welkom, of een willekeurig ander bedrag.
Roep in het topic dat je bijvoorbeeld Pakket A wilt geven. Dan ontvang je van ons het speciale rekeningnummer en dan maak je daarop 5 euro over. Of Pakket B, dan maak je 10 euro over.
Meerdere pakketten mag natuurlijk ook, naar gelang het bedrag dat je kunt en wilt missen
Als je een geldelijke donatie wilt doen, ook even een gil geven. Bedrag hoef je er niet bij te noemen als je dat niet wilt. Je krijgt dan een PM met instructies hoe over te maken.
Mocht je speciale spullen hebben die je wilt doneren, bijvoorbeeld een bench of bezems of iets anders uit het lijstje, dan ook even een gil geven, dan vinden we daar een oplossing voor qua ophalen!
EN VERDER?
De pakketten zijn voor een klein gedeelte symbolisch. Van het uiteindelijke totaalbedrag halen we uiteraard de genoemde spullen, maar bijvoorbeeld een pallet bleekmiddel, een berg Dettol, een paar dozen handschoenen e.d. Voor welk gedeelte van het bedrag dit gekocht zal worden, zal in overleg in deze topics gaan. Het overige gedeelte van het geld zal dmv een cheque aan Dierenthuis worden overhandigd bij de spullen, zodat ze dat naar vrije keuze nog kunnen besteden voor de dieren.
Er zal controle op de speciale rekening zijn door aan te wijzen personen.
VERVOER:
We hebben rijders nodig die ergens eind augustus spullen kunnen gaan kopen bij de groothandel en dat bij zich willen houden om op de dag van de overdracht naar Dierenthuis te brengen.
Wil je je hiervoor als vrijwilliger opgeven? Graag! Zonder rijders gaat deze actie niet slagen!BIJ VRAGEN
Vragen over deze actie kan je in dit topic kwijt, of je kunt een PM sturen aan Qwea, Ingetje79 of Greys. Mailen naar asielactie@gmail.com kan ook!Helpen voelt goed! Vind je ook niet?
ONZE ASIELACTIES 2007 EN 2008:
Fotoverslag Asielactie 2007, Rotterdam:
[INZAMELACTIE ASIEL] Geniet hier na van de foto's + filmpjes
Overhandiging Asielactie 2008, Zwolle:
[Asielactie 2008] Eindelijk is het dan zo ver!!!!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:10 schreef Greys het volgende:
Q, wil je die hierboven even gebruiken? Die was al aangepast namelijk met een vrije donatie optie enzo!
Als jij die over die van jou kopieert, haal ik die van mij wegOh en doe onderaan even het linkje van Hara ipv mijn linkjes!
Mutsquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil ook wel rijden, maar ik krijg niet echt veel mee op de fiets denk ik
Helemaal goed!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:14 schreef Qwea het volgende:
Ik heb er even "
ONZE ASIELACTIES 2007 EN 2008:
Overhandiging Asielactie 2008 Zwolle en overhandiging Asielactie 2007 Rotterdam:
http://s966.photobucket.com/albums/ae143/asielactie/" van gemaakt
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Oh![]()
Ik zag niet dat ik eerst nog op 2007 ofzo moest klikken in dat album![]()
Wat tof, met die pootjes!
Nope, sorry!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Machie nu ook langzaam naar de FP? Het hoe en wat voor wie liggen nu toch vast... Jaaaaa ik wil AANDACHT!!!!
Maandag is mn vakantie voorbij, word ik weer wat stiller.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nope, sorry!
Echt niet hoor, niet voordat ik er uit ben met de crew
Klein beetje geduld nog!
Deden we dit maar in de winter, dan kon ik mijn muts op zonder te zwetenquote:
Nu officieel als Mrs and Mr. Bigbirdquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:23 schreef bigbird het volgende:
Overlegd, wij kunnen/willen ook wel rijden indien mensen tekort
Nee. Eerst moet Greys het kortsluiten, en daarnaast moet er ook nog een fatsoenlijk plan opgesteld worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef TheYoung1 het volgende:
Machie nu ook langzaam naar de FP? Het hoe en wat voor wie liggen nu toch vast... Jaaaaa ik wil AANDACHT!!!!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu officieel als Mrs and Mr. Bigbird
Ja, dat dacht ik vorig jaar ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Idd...eerst alles concreet, dan FP![]()
Unilever is trouwens wel een leuk bedrijf om te benaderen
Wilden ze niet?quote:
* zoekt zn stille hoekje maar weer eens op*quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Eerst moet Greys het kortsluiten, en daarnaast moet er ook nog een fatsoenlijk plan opgesteld worden.
Dus hij gaat niet eerder naar de FP dan dat greys eruit is met de crew, en er een fatsoenlijk plan ligt.
Ik wil geen half gebakken werk
Nee, netzoals de overige 95% van de bedrijven. Ja blabla we krijgen veel verzoeken, blablabla, en daarom kunnen we niet iedereen steunen, blablabla / standaard mail.quote:
Dan heb ik met mijn grote muil niets gezegdquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, whiskas is daar niet van....
En Unilever doet aardig aan sponsering op het gebied van natuur, milieu e.d.
Ze hebben Omo, Robijn, Cif, Glorix...
Kortom, we kennen alles wel gebruiken!
De broer van mn ex werkt(e) voor unilever valt me nu pas in.... Zal daar eens een balletje naar toe gooien.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, whiskas is daar niet van....
En Unilever doet aardig aan sponsering op het gebied van natuur, milieu e.d.
Ze hebben Omo, Robijn, Cif, Glorix...
Kortom, we kennen alles wel gebruiken!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De broer van mn ex werkt(e) voor unilever valt me nu pas in.... Zal daar eens een balletje naar toe gooien.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
De broer van mn ex werkt(e) voor unilever valt me nu pas in.... Zal daar eens een balletje naar toe gooien.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef JJH het volgende:
TVP met daarbij de mededeling dat ik wel wil rijden en waarschijnlijk ook wel een busje ofzo kan regelen!
Dank je!quote:
Euhm...en jij en je ex zijn in goede harmonie uit elkaar gegaan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:39 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Heej goffer....zijn we net getrouwd, duik je bij andere vrouwen de tent inquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
Ing, done!
Ik heb nog niet eens gekeken hoe ver het rijden is.
Nou ja, ik slaap de avond er voor toch bij ElisaB in de achtertuin
Meneer Jongen uit Heerlen .......opslag, geen vervoer vanwege no oto...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Mogelijke rijders en/of opslag:
- Cat22, omgeving Weert
- Netsplitter, omgeving Delft
- Nokwanda, omgeving Schiedam
- Ingetje79, omgeving onderin Friesland
- Greys, omgeving Bleiswijk
- Hekates
- Maes, omgeving Rotterdam
- ElisaB, West Brabant; tussen Roosendaal en Breda
- Qwea, Drenthe
- Qwea/MM, Den Helder
- Loveless85, omgeving Rotterdam (geen opslag)
- MissBliss, omgeving Amsterdam
- De heer en mevrouw Bigbird
- JJH, omgeving Zwolle
Je moet wat over hebben voor het goede doel tochquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!Die ruil ik dan ook met pijn in het hart straks een maandje in voor het Asielactie UI!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Qtje, zet je Hara er nog even bij in de concept-OP?
Aangezien die net als wij ook geen stapje terug kan zetten!![]()
![]()
Nu zijn we weer compleet he? Hihi!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor het goede doel toch
Trouwens ik melde net dat ik wel voor vervoer kan zorgen, ga er maar vanuit dat dat een verlengde bestelbus (Taxibusje zonder banken) is met zeeën van ruimte. Het moet mogelijk zijn om tussen Zwolle en Brabant een aantal stops in te lassen dacht ik zo. Ik hoor het eind augustus wel.
Hmmmmm.... ondertussen wel weer op vriendelijke basis. Balletje is al gegooid ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...en jij en je ex zijn in goede harmonie uit elkaar gegaan?
Je hoort er helemaal bij hoor, maar dit jaar moeten we extra streng zijn (sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meneer Jongen uit Heerlen .......opslag, geen vervoer vanwege no oto...
Well done, jij ballengooiertquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hmmmmm.... ondertussen wel weer op vriendelijke basis. Balletje is al gegooid ook
Done!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Qtje, zet je Hara er nog even bij in de concept-OP?
Aangezien die net als wij ook geen stapje terug kan zetten!![]()
![]()
Nu zijn we weer compleet he? Hihi!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Zonder Hara geen asielactie![]()
Wie moet anders de topics 's nachts levend houden
Hey! Puik werkquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Een passende beloning! Zoveel moeite was het niet.
Veel succes met de actie!![]()
Shizquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Mooi gedaan!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Ah daar istie!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Hoezee, de asielbitches zijn weer compleet!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Hoezee, de asielbitches zijn weer compleet!![]()
Oh jawel Qtjequote:
*noteert*quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
De banners enzo staan in de photobucket voor als iemand ze kwijt is
... onder 2009 dus Greys
Het staat zo mooi, ik moet er bijna van huilenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
check allemaal de OP op de vorige pagina eens. Ik heb ff op verzoek van hara voor de show de banners erin gemikt. Ik heb de belangrijke mededeling gewoon ergens tussen gepropt trouwens
Jij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het staat zo mooi, ik moet er bijna van huilen
Da's alleen maar goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef TheYoung1 het volgende:
En dat zijn nog maar 4 oogjes....
Niemand mag niets mee naar huis nemen 12 september, dat worden nog een heul wat paartjes natte ogen!!
Ik denk dat dat juist reuze mee gaat vallen. Wat ElisaB ook al zei, die dieren hebben het daar echt súper!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef TheYoung1 het volgende:
En dat zijn nog maar 4 oogjes....
Niemand mag niets mee naar huis nemen 12 september, dat worden nog een heul wat paartjes natte ogen!!
Trustenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweez....ik ga es douchen en onder m'n dekbedje.
Gaat morgen weer een chaotische werkdag worden...maar om 17.00 uur ist weekend!![]()
Trusten
Ik ga ook zo. Ff wachten op de man die nog perse een recensie wilde typenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweez....ik ga es douchen en onder m'n dekbedje.
Gaat morgen weer een chaotische werkdag worden...maar om 17.00 uur ist weekend!![]()
Trusten
"ja maar, hij is leeg!"quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh PS Greys, ik heb alle banners verplaatst naar de beginpagina, dus als het goed is zie je ze nu gelijk
Ja, pm de inlog maar danquote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In het topic stonden ze niet meer. Ik heb een nieuwe PC en ben alles kwijt dus heb Qwea nog om die map gevraagd, maar die staan op haar computer in een andere provincie
Ik wil je de inlog wel even geven, dan kun je t bulk uploaden oid?
Klinkt heul erg diplomatiek enzo... Maar hihi,.......Als jullie daar eenmaal staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist reuze mee gaat vallen. Wat ElisaB ook al zei, die dieren hebben het daar echt súper!
En dan kan je er veel beter vrede mee hebben
*Checktquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
JJH en Loveless hebben beide een piemel
Allebeide 1 bedoel je...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
die is mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben net Milo geadopteerd. Wel via FIV-FeLV, maar het is het minste wat wij kunnen doen!
Damn right!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wat goed! Had je die hier langs zien komen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben net Milo geadopteerd. Wel via FIV-FeLV, maar het is het minste wat wij kunnen doen!
Ik vond hem toen ook al zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat goed! Had je die hier langs zien komen?
We hadden hier ook al over Milo gekwijld!
En ja, Milo komt inderdaad via Makatsi, Bigbird!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben terug van mijn date met Iteejer en zie... witte rook uit de schoorsteen! We zijn er uit!![]()
Eigenlijk alleen maar goede berichten.
We mogen ook weertagjes
uitdelen! 'Donateur Dierenthuis' doen maar?
Verder de afspraak dat we niets namens FOK! vragen, maar dat was duidelijk.
Iedereen die iets verstuurt of wil bellen of wat dan ook, heel graag eerst even langs mij. Niet om schooljuf te spelen, maar aangezien ik heb beloofd dat ik er voor zorgdraag dat het allemaal goed komt, wil ik er even 2 secondjes een blik op werpen. Maar eigenlijk deden we dat altijd al, alles in overleg
Dus:
- Een doel --> check
- Banners --> check
- Openingspost met mascotte Piet Pootjes --> check
- Data --> 1 augustus tot 1 september met nog wat uitloop tot aan de overdracht --> check
- Overdracht datum --> check
We gaan lekker!
Jullie moeten Iteejer bedanken hoor!quote:
donateur dierenthuis is goei hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
Heb je een ander idee voor een tagje Q? Of Ing? Of Hara? Anyone?
Of is Donateur Dierenthuis goed?
Ik vind het ook helemaal niet handig om dingen op eigen houtje te versturen. Netzoals met die brief. Als ik die zelf had moeten versturen, dan had hij ook nog eens vol spel en andere fouten gestaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie moeten Iteejer bedanken hoor!
Ik snap wel dat ze wat huiverig waren naar aanleiding van sommige (andere, niet de onze) acties die niet helemaal liepen zoals het moest, dus dat ze wat toezeggingen wilden.
En we krijgen er ook weer tagjes voor terug, dus ik ben blij!
En het is geen moeite toch, om uitgaande berichten even twee tellen langs mij te gooien voordat ze écht de deur uit gaan? Dat is eigenlijk hetzelfde als dat we het vorige jaren ook al dedenEn dat overleggen hier in de topics over de brief, zoals je gister deed, is ook super!
Geachte heer/mevrouw,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Plakkie nog één keer de laatste versie hier even Q?
Als ie dan verder goed is - en dat was ie volgens mij hoor! - dan kunnen we hem misschien in ons asielactie@gmail account opslaan bij de concepten
Het mooist zou zijn vanaf de asielactie mail, want dan gaat alles vanaf één mailadres. Dus als je dat geen moeite vindt, dan graagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:22 schreef Qwea het volgende:
ooh en greys? Wat doen we eigenlijk? voorgaande jaren stuurde ik onder mn eigen mail mailtjes weg. Dit jaar ook weer? of heb je liever dat dat onder de asiel mail gebeurd?
nee joh, is prima. Ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
Ik dacht zelf contactpersoon voor de tagjes te zijn, dat mag ik aan Knorretje vragen of aan Iteejer zelf
Want ik zie het snelst op de rekening of iemand betaald heeft of niet en dan kan ik meteen een tagje aanvragen, omdat iedereen het leuk vindt om een tagje nou eenmaal een beetje snel te hebben als je ergens aan meedoet. Goed? Of wil je me daarmee helpen, vind ik ook prima! Zeg maar!
Okidokido!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het mooist zou zijn vanaf de asielactie mail, want dan gaat alles vanaf één mailadres. Dus als je dat geen moeite vindt, dan graag
Ik ga nu even de beestjes uitlaten, daarna buig ik me even over je brief! Maar dat mogen andere in de tussentijd ook doen natuurlijk, nog even kijken of het zo goed is!
Is dat die 12 september die ik hier en daar in het topic langs zag komen? Zoja, dan ben ik beschikbaar om te rijden en ik heb ook ruimte voor opslag, omgeving Den Haag. (alleen even onder voorbehoud als het een andere datum is)quote:
jup, das 12 septquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef anboni het volgende:
[..]
Is dat die 12 september die ik hier en daar in het topic langs zag komen? Zoja, dan ben ik beschikbaar om te rijden en ik heb ook ruimte voor opslag, omgeving Den Haag. (alleen even onder voorbehoud als het een andere datum is)
Persoonlijk vind ik het leuker als het tagje duidelijk te koppelen is aan de actie. "Asielactie 2009 Dierenthuis" bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
Heb je een ander idee voor een tagje Q? Of Ing? Of Hara? Anyone?
Of is Donateur Dierenthuis goed?
Nou dat vind ik te lang. Doe dan asielactie 2009 of zo als je dat er per se in moet hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef Hekates het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het leuker als het tagje duidelijk te koppelen is aan de actie. "Asielactie 2009 Dierenthuis" bijvoorbeeld.
Of kom je al bij de actie door op een tagje te klikken? Dan zeg ik niets!
Niets moet natuurlijk, maar dat zou ik wel duidelijker vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou dat vind ik te lang. Doe dan asielactie 2009 of zo als je dat er per se in moet hebben
Je kan de knopjes laten weghalen hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef Hekates het volgende:
ik heb ruzie met de knopjes hier, verkeerde post.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef anboni het volgende:
[..]
Is dat die 12 september die ik hier en daar in het topic langs zag komen? Zoja, dan ben ik beschikbaar om te rijden en ik heb ook ruimte voor opslag, omgeving Den Haag. (alleen even onder voorbehoud als het een andere datum is)
Ik vond Donateur Dierenthuis ook wel prima eik. Men heeft t gauw genoeg door, zeker met ook nog de ava's, sigs etcquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even vragen achter hoe veel letters een tagje mag hebben?
Ik denk wel dat het woord 'donateur' er in moet eigenlijk. Of niet?
Dus dan bijvoorbeeld 'Donateur actie Dierenthuis'?
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
Ik denk dat het aantal karakters niet zo veel uitmaakt, kijk maar wat voor verhaal Elisa achter haar naam heeft staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
Q, ik vind je brief prachtig. Misschien nog even kijken naar wat ik vet gedrukt heb, dat leek me nog iets mooier/leuker. Kunnen jullie daarmee leven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op. Voorgaande jaren waren de acties een groot succes! Deze actie houdt in, dat we een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. Dit jaar hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren allemaal zijn ingeslapen wegens zeer geringe kans op plaatsing.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting graag een steuntje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Maar Elisa is dan ook een gouden wijfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal karakters niet zo veel uitmaakt, kijk maar wat voor verhaal Elisa achter haar naam heeft staan.
Maar, ik bedenk mij, is dan donateur asielactie 2009 niet handiger? Ik zeg maar wat hoor? Omdat idd een tagje ook een stukje reclame uitdraagt. " ooh! asiel actie! die staat in F&F!"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
nee, ennu?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik vind je brief prachtig. Misschien nog even kijken naar wat ik vet gedrukt heb, dat leek me nog iets mooier/leuker. Kunnen jullie daarmee leven?
Je kan de tagjes als ze te linken zijn altijd laten linken naar het eerste topic. Alle topics linken door, dus dan komen mensen er altijd. En na het zien van 1 topic met de topic naam, zijn ze ook snel genoeg in het meest recente natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Hadden we t vorig jaar ook niet zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ik bedenk mij, is dan donateur asielactie 2009 niet handiger? Ik zeg maar wat hoor? Omdat idd een tagje ook een stukje reclame uitdraagt. " ooh! asiel actie! die staat in F&F!"
toch?als iemand het er niet mee eens is, graag roepen
Als je zoekt op Dierenthuis kom je al snel in F&F terecht, dus dat komt wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond Donateur Dierenthuis ook wel prima eik. Men heeft t gauw genoeg door, zeker met ook nog de ava's, sigs etc
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind de eerste zin van de brief nogal vervelend
Het kan mij iig geen fuck schelenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zoekt op Dierenthuis kom je al snel in F&F terecht, dus dat komt wel goed inderdaad.
En we moeten inderdaad allemaal even een link in onze sig plaatsen (en die steeds wijzigen naarmate de topics vorderen, oh dear)
Klinkt dierenliefhebbend te ranzig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind de eerste zin van de brief nogal vervelend
Iets van "Elk jaar verzamelt een groep users zich op het FOK!forum om een asielactie op touw te zetten" Iets in die richtingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op
?
Wat had jij er liever gezien?
Nayquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt dierenliefhebbend te ranzig?![]()
Donateur Asielactie 2009 vind ik overigens ook prima hoor!
Zou je even aan willen geven wat je precies veranderd hebt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:34 schreef Hekates het volgende:
Dan zou ik je aanpassingen weer net iets anders in de brief zetten zodat hij ietsje beter loopt;
Geachte heer/mevrouw,
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op. Deze actie houdt in, dat we een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. Voorgaande jaren waren de acties een groot succes! Dit jaar hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting graag een steuntje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Wil je de uiteindelijke dan even naar asielactie@gmail.com mailen?
Dan hebben we die mooi als uitgangspunt!
Ik zat ook al naar dat steuntje te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Er wordt gepraat over 'een dierenasiel', daarna wordt deze echter als 'zij' aangeduid. Misschien dat 'deze' in dat geval beter is? "Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken."
Is het niet 'steuntje in de rug kunnen gebruiken' en 'duwtje in de rug geven'...
Verder zou ik de 'Maar' in 'Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig' weglaten, maar is altijd drukkend en klinkt alsof er een keerzijde is.![]()
Dit vind ik ook een leuke zin!quote:en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren
Ja ik ook, maar op aanraden van wat mensen die dit soort mails vaker ontvangen is geadviseerd het kort en bondig te houden, anders lezen mensen het niet eens. Dus ik zou er eigenlijk niet nog meer aan toevoegen, beetje wijzigen kan uiteraard, maar ik zou zeker deze lengte behoudenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme dieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Kan ie dan zo, misschien, toch nog? Ik vind die korte zinnen achter elkaar vervelend lezen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik hem juist korter. Ik bedoel 3 zinnetjes van 3 woorden achter elkaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar op aanraden van wat mensen die dit soort mails vaker ontvangen is geadviseerd het kort en bondig te houden, anders lezen mensen het niet eens. Dus ik zou er eigenlijk niet nog meer aan toevoegen, beetje wijzigen kan uiteraard, maar ik zou zeker deze lengte behouden
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem juist korter. Ik bedoel 3 zinnetjes van 3 woorden achter elkaar
Geen probleem!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme dieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Kan ie dan zo, misschien, toch nog? Ik vind die korte zinnen achter elkaar vervelend lezen![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het meedenken!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Er wordt gepraat over 'een dierenasiel', daarna wordt deze echter als 'zij' aangeduid. Misschien dat 'deze' in dat geval beter is? "Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken."
Is het niet 'steuntje in de rug kunnen gebruiken/zijn' en 'duwtje in de rug geven'...
Verder zou ik de 'Maar' in 'Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig' weglaten, 'maar' is altijd drukkend en klinkt alsof er een keerzijde is.![]()
Dan moet je naar de plee gaan!quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets meer aan doen zo.
Duidelijk en niet te lang...zonder spelvauten.
Perfect dus![]()
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
?
Kan het niet laten, ik ga nu even het topic uit
... zijn geëuthanaseerd... doen dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.euthanasie?
Vooruit. Maar da's het laatste woord dat we er aan toevoegen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
?
Kan het niet laten, ik ga nu even het topic uit
Stel je voor dat over alk mailtje drie dagen gedebateerd zou moeten worden. Dan zou de overhandigin misschien net voor pasen volgend jaar kunnen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Fijn dat we hierna deze brief steeds kunnen gebruiken, pfieuw!![]()
Man, ik blijf veranderen met jullie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?
PUNT.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn geëuthanaseerd.
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
*Proest*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Man, ik blijf veranderen met jullie!
Die opmerking van je over het 'opsommend' klinken, vond ik stiekem een hele goede...quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Yeehaw, waardering!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die opmerking van je over het 'opsommend' klinken, vond ik stiekem een hele goede...![]()
Ik wil het me niet eens voorstellen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Stel je voor dat over alk mailtje drie dagen gedebateerd zou moeten worden. Dan zou de overhandigin misschien net voor pasen volgend jaar kunnen plaatsvinden.
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of door er een korting op te willen geven?. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.quote:
De correcte werkwoordsvorm van het zelfstandig naamwoord euthanasie is euthanaseren (betekenis: 'euthanasie toepassen op'). De vervoegingen van euthanaseren zijn euthanaseerde - geëuthanaseerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Oh... én...![]()
is 'geëuthanaseerd' een woord?
Akkoord...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het me niet eens voorstellen!
Maar het is fijn dat we nu een goede standaard brief hebben
Dat asiel in Zwolle is geweldig trouwens!
Oh en Qwea, van mij mag je vandaag Dierenthuis een mail sturen of even bellen.
Ing, jij ook akkoord? We zijn er nou toch al uit dat zij het gaan worden he? En vraag dan meteen even of zij eventueel zaterdagmiddag 12 september voor ons vrij zouden kunnen houden.
PM je ons de brief even voor je hem stuurt?
oeh oeh oehquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing, jij ook akkoord? We zijn er nou toch al uit dat zij het gaan worden he? En vraag dan meteen even of zij eventueel zaterdagmiddag 12 september voor ons vrij zouden kunnen houden.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of door er een korting op te willen geven?. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.?
Good point!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Akkoord...
En vraag dan ook ff wat ze het best kunnen gebruiken en of ze merkentrouw zijn
Daarom heb ik die zin ook gewijzigdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die opmerking van je over het 'opsommend' klinken, vond ik stiekem een hele goede...![]()
Ja hoor. Google er maar eens op!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Oh... én...![]()
is 'geëuthanaseerd' een woord?
Ik vergeef het je, je bent nog steeds mijn FOKheld. Daar doe je het voor, hè? hè?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga ook akkoord
Ben er wel eens geweest ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom heb ik die zin ook gewijzigd
En jouw aanwijzingen ook meegenomen! Zie je, we luisteren wel!
[..]
Ja hoor. Google er maar eens op!
Maar ik heb dat er neergezet omdat dat 'zouden zijn ingeslapen' niet helemaal goed liep.
En 'zouden een spuitje hebben gekregen' is te lang
En jullie, maar jij vooral, zijn mijn FOK!Helden! Wat een schitterende lieve en goede actie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, je bent nog steeds mijn FOKheld. Daar doe je het voor, hè? hè?
Oh gawd, zóu je ze niet.....quote:
Wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn met recht zeikwijven met taaltrauma's geloof ik
De correcte werkwoordsvorm van het zelfstandig naamwoord euthanasie is euthanaseren (betekenis: 'euthanasie toepassen op'). De vervoegingen van euthanaseren zijn euthanaseerde - geëuthanaseerd.quote:
Bedankt voor de bijna hartaanval.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
NEEEEEEEEEE! Ik zie een tiepvaut!![]()
Garpje
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De correcte werkwoordsvorm van het zelfstandig naamwoord euthanasie is euthanaseren (betekenis: 'euthanasie toepassen op'). De vervoegingen van euthanaseren zijn euthanaseerde - geëuthanaseerd.
Precies die dingen die jij had aangepast heb ik ietsjes verder aangepast. Soms op een net iets andere plaats in het mailtje, soms de woorden net iets anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je even aan willen geven wat je precies veranderd hebt?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
NEEEEEEEEEE! Ik zie een tiepvaut!![]()
Garpje
Staat niets in bij mijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
PM!
Ik heb in de uiteindelijke brief in elk geval een hele alinea van jouw wijzigingen overgenomen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:20 schreef Hekates het volgende:
[..]
Precies die dingen die jij had aangepast heb ik ietsjes verder aangepast. Soms op een net iets andere plaats in het mailtje, soms de woorden net iets anders.
Voorpret FTW! Hihi!quote:
huh?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat niets in bij mij![]()
In het berichtje dan ...
Zij weer wel hoor.quote:
Ja, maar wel met dit boveninquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij weer wel hoor.
Maar staat er ook iets IN, dat is dan de grote vraag
Ik mail hem er wel naartoequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Tsjek...
Ligt aan PM denk ik...tijdelijk Fok!probleempje?
Zet um anders anders concept in gmail.
zweepquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben er vanavond niet Ing, dus gooi jij dan je zweep er weer over hier?![]()
Werk ze!
quote:
Ooh, ja. Maar kijk eerst nog ff als je wilt in de asiel mail. Ik heb je punten veranderdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb de PM nu wel gehad, via Hara doorgestuurd. Net op geantwoord!
Ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn! Mail je hem dan via de asielactie mail Q?
Niet stiekem achter de schermen de boel gaan veranderen hè!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja. Maar kijk eerst nog ff als je wilt in de asiel mail. Ik heb je punten veranderd
tis een totaal andere briefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet stiekem achter de schermen de boel gaan veranderen hè!![]()
Het heeft al anderhalf topic geduurd en dat is lang zat.![]()
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?quote:
Ik zie hem al aankomen met bakjes Whiskasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?![]()
Hij is het kattenvoer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie hem al aankomen met bakjes Whiskas
quote:
En het is zeker ook lekker warm?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vloerkleed naast me liggen
En het snurkt
*even voelt*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]Vooral ook als je op de plaatsen van al die komma's ook netjes een pauze laat vallen.
[..]
E¤n het is zeker ook lekker warm?
Ik heb hem even niet doorgelezen, maar de vraag schiet me zo te binnen ; staat erin dat ze moeten mailen voor het rek nr?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Bijna alweer een nieuw topic
Hier de laatste versie van het rijderslijstje in elk geval, hoeven we geen zes bladzijdes door te zoeken straksAsiel actie 2009 - De voorbereidingen-!
En die OP zoals Q hem had aangepast op de eerste bladzijde met die banners klopt nou ook helemaal he? Laten we die dan ook vanaf nu echt als OP al gaan gebruiken
Misschien moet je die zin daarover even aanpassen:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem even niet doorgelezen, maar de vraag schiet me zo te binnen ; staat erin dat ze moeten mailen voor het rek nr?
Ah je hebt mijn opslagcapaciteit ook aangepastquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Bijna alweer een nieuw topic
Hier de laatste versie van het rijderslijstje in elk geval, hoeven we geen zes bladzijdes door te zoeken straksAsiel actie 2009 - De voorbereidingen-!
En die OP zoals Q hem had aangepast op de eerste bladzijde met die banners klopt nou ook helemaal he? Laten we die dan ook vanaf nu echt als OP al gaan gebruiken
HET IS ALLEMAAL NIET ZO GRAPPIG JAquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah je hebt mijn opslagcapaciteit ook aangepast
WELLUS!quote:
Preciesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
WELLUS!
Al kan ik eigenlijk geen letter meer zien
Maar goed, dan hebben we dat gezeik maar gehad vast toch!
Weet je dat ik geen fuck van je snap soms?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Hoe moest je ook alweer een zin rood maken?
* Greys - dus zo, maar dan zonder naam er voor?
Misschien dat we dan die aangepaste zinnen over dat mailen rood kunnen doen, valt het lekker op en hoeft niet iedereen de hele OP te lezen als ze te lui zijn
Die zinnen die je net hebt gewijzigd als laatste, over dat mailen, de werkwijze enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je dat ik geen fuck van je snap soms?Rood?
Volgens mij verzint ze iets wat niet kanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je dat ik geen fuck van je snap soms?Rood?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de 'do's & dont's' of gaat Greys nog een palingrookoverlegsessie hebben met Iteejer
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben terug van mijn date met Iteejer en zie... witte rook uit de schoorsteen! We zijn er uit!![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen maar goede berichten.
We mogen ook weertagjes
uitdelen! 'Donateur Dierenthuis' doen maar?
Verder de afspraak dat we niets namens FOK! vragen, maar dat was duidelijk.
Iedereen die iets verstuurt of wil bellen of wat dan ook, heel graag eerst even langs mij. Niet om schooljuf te spelen, maar aangezien ik heb beloofd dat ik er voor zorgdraag dat het allemaal goed komt, wil ik er even 2 secondjes een blik op werpen. Maar eigenlijk deden we dat altijd al, alles in overleg
Dus:
- Een doel --> check
- Banners --> check
- Openingspost met mascotte Piet Pootjes --> check
- Data --> 1 augustus tot 1 september met nog wat uitloop tot aan de overdracht --> check
- Overdracht datum --> check
We gaan lekker!
ik ook niet? PM een mod, A, senes?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zinnen die je net hebt gewijzigd als laatste, over dat mailen, de werkwijze enzo.
Zou mooi zijn als die rood kunnen, met een kleurtje dus. En dat kan, maar ik weet niet meer hoe!
Thanx!quote:
De grootste don't is in elk geval:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de 'do's & dont's' of gaat Greys nog een palingrookoverlegsessie hebben met Iteejer
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij verzint ze iets wat niet kan
Uhuhquote:
hmmzquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Uhuh![]()
Ik ben wel oud, maar niet gek!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Uhuh![]()
Ik ben wel oud, maar niet gek!
Moek het aanpassen? Zo ja, gaarne even aangeven welke zinnen precies. En ist een optie om de OP in een wiki pagina te mikken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Q, je was te snel met PM-en
Gooi er maar even achteraan dat het al is opgelost.
Of vinden jullie dat geen goed plan, die paar zinnen in het rood?
Mocht er iemand nog even snel de werkwijze willen bekijken is het zo gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |