Man, ik blijf veranderen met jullie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?
PUNT.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn geëuthanaseerd.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
*Proest*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Man, ik blijf veranderen met jullie!
Die opmerking van je over het 'opsommend' klinken, vond ik stiekem een hele goede...quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Yeehaw, waardering!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die opmerking van je over het 'opsommend' klinken, vond ik stiekem een hele goede...![]()
Ik wil het me niet eens voorstellen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Stel je voor dat over alk mailtje drie dagen gedebateerd zou moeten worden. Dan zou de overhandigin misschien net voor pasen volgend jaar kunnen plaatsvinden.
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of door er een korting op te willen geven?. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.quote:
De correcte werkwoordsvorm van het zelfstandig naamwoord euthanasie is euthanaseren (betekenis: 'euthanasie toepassen op'). De vervoegingen van euthanaseren zijn euthanaseerde - geëuthanaseerd.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Oh... én...![]()
is 'geëuthanaseerd' een woord?
Akkoord...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het me niet eens voorstellen!
Maar het is fijn dat we nu een goede standaard brief hebben
Dat asiel in Zwolle is geweldig trouwens!
Oh en Qwea, van mij mag je vandaag Dierenthuis een mail sturen of even bellen.
Ing, jij ook akkoord? We zijn er nou toch al uit dat zij het gaan worden he? En vraag dan meteen even of zij eventueel zaterdagmiddag 12 september voor ons vrij zouden kunnen houden.
PM je ons de brief even voor je hem stuurt?
oeh oeh oehquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ing, jij ook akkoord? We zijn er nou toch al uit dat zij het gaan worden he? En vraag dan meteen even of zij eventueel zaterdagmiddag 12 september voor ons vrij zouden kunnen houden.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of door er een korting op te willen geven?. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.?
Good point!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Akkoord...
En vraag dan ook ff wat ze het best kunnen gebruiken en of ze merkentrouw zijn
Daarom heb ik die zin ook gewijzigdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die opmerking van je over het 'opsommend' klinken, vond ik stiekem een hele goede...![]()
Ja hoor. Google er maar eens op!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Oh... én...![]()
is 'geëuthanaseerd' een woord?
Ik vergeef het je, je bent nog steeds mijn FOKheld. Daar doe je het voor, hè? hè?quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga ook akkoord
Ben er wel eens geweest ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom heb ik die zin ook gewijzigd
En jouw aanwijzingen ook meegenomen! Zie je, we luisteren wel!
[..]
Ja hoor. Google er maar eens op!
Maar ik heb dat er neergezet omdat dat 'zouden zijn ingeslapen' niet helemaal goed liep.
En 'zouden een spuitje hebben gekregen' is te lang
En jullie, maar jij vooral, zijn mijn FOK!Helden! Wat een schitterende lieve en goede actie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, je bent nog steeds mijn FOKheld. Daar doe je het voor, hè? hè?
Oh gawd, zóu je ze niet.....quote:
Wat een zelfkennisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
We zijn met recht zeikwijven met taaltrauma's geloof ik
De correcte werkwoordsvorm van het zelfstandig naamwoord euthanasie is euthanaseren (betekenis: 'euthanasie toepassen op'). De vervoegingen van euthanaseren zijn euthanaseerde - geëuthanaseerd.quote:
Bedankt voor de bijna hartaanval.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
NEEEEEEEEEE! Ik zie een tiepvaut!![]()
Garpje
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De correcte werkwoordsvorm van het zelfstandig naamwoord euthanasie is euthanaseren (betekenis: 'euthanasie toepassen op'). De vervoegingen van euthanaseren zijn euthanaseerde - geëuthanaseerd.
Precies die dingen die jij had aangepast heb ik ietsjes verder aangepast. Soms op een net iets andere plaats in het mailtje, soms de woorden net iets anders.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je even aan willen geven wat je precies veranderd hebt?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
NEEEEEEEEEE! Ik zie een tiepvaut!![]()
Garpje
Staat niets in bij mijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:22 schreef Qwea het volgende:
PM!
Ik heb in de uiteindelijke brief in elk geval een hele alinea van jouw wijzigingen overgenomen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:20 schreef Hekates het volgende:
[..]
Precies die dingen die jij had aangepast heb ik ietsjes verder aangepast. Soms op een net iets andere plaats in het mailtje, soms de woorden net iets anders.
Voorpret FTW! Hihi!quote:
huh?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat niets in bij mij![]()
In het berichtje dan ...
Zij weer wel hoor.quote:
Ja, maar wel met dit boveninquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij weer wel hoor.
Maar staat er ook iets IN, dat is dan de grote vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |