abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:29:28 #151
163650 Greys
pi_71062412
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Geachte heer/mevrouw,

Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op. Voorgaande jaren waren de acties een groot succes! Deze actie houdt in, dat we een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. Dit jaar hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.

Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren allemaal zijn ingeslapen wegens zeer geringe kans op plaatsing.

Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting graag een steuntje in de rug geven!

Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.

Wij zien graag uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Q, ik vind je brief prachtig. Misschien nog even kijken naar wat ik vet gedrukt heb, dat leek me nog iets mooier/leuker. Kunnen jullie daarmee leven?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:29:40 #152
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71062418
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik denk dat het aantal karakters niet zo veel uitmaakt, kijk maar wat voor verhaal Elisa achter haar naam heeft staan.
Maar Elisa is dan ook een gouden wijf
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:30:04 #153
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71062436
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even vragen achter hoe veel letters een tagje mag hebben?
Ik denk wel dat het woord 'donateur' er in moet eigenlijk. Of niet?

Dus dan bijvoorbeeld 'Donateur actie Dierenthuis'?
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
Maar, ik bedenk mij, is dan donateur asielactie 2009 niet handiger? Ik zeg maar wat hoor? Omdat idd een tagje ook een stukje reclame uitdraagt. " ooh! asiel actie! die staat in F&F!"

toch? als iemand het er niet mee eens is, graag roepen
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:30:26 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71062449
Ik vind de eerste zin van de brief nogal vervelend
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:30:40 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71062460
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Q, ik vind je brief prachtig. Misschien nog even kijken naar wat ik vet gedrukt heb, dat leek me nog iets mooier/leuker. Kunnen jullie daarmee leven?
nee, ennu?

Aangepast, babe!
pi_71062465
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even vragen achter hoe veel letters een tagje mag hebben?
Ik denk wel dat het woord 'donateur' er in moet eigenlijk. Of niet?

Dus dan bijvoorbeeld 'Donateur actie Dierenthuis'?
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
Je kan de tagjes als ze te linken zijn altijd laten linken naar het eerste topic. Alle topics linken door, dus dan komen mensen er altijd. En na het zien van 1 topic met de topic naam, zijn ze ook snel genoeg in het meest recente natuurlijk.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:31:02 #157
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71062472
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar, ik bedenk mij, is dan donateur asielactie 2009 niet handiger? Ik zeg maar wat hoor? Omdat idd een tagje ook een stukje reclame uitdraagt. " ooh! asiel actie! die staat in F&F!"

toch? als iemand het er niet mee eens is, graag roepen
Hadden we t vorig jaar ook niet zo Vind ik eigenlijk nog de beste optie.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:31:05 #158
163650 Greys
pi_71062473
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vond Donateur Dierenthuis ook wel prima eik. Men heeft t gauw genoeg door, zeker met ook nog de ava's, sigs etc
Als je zoekt op Dierenthuis kom je al snel in F&F terecht, dus dat komt wel goed inderdaad.
En we moeten inderdaad allemaal even een link in onze sig plaatsen (en die steeds wijzigen naarmate de topics vorderen, oh dear )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:31:22 #159
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71062483
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op

?

Wat had jij er liever gezien?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:32:05 #160
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71062512
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je zoekt op Dierenthuis kom je al snel in F&F terecht, dus dat komt wel goed inderdaad.
En we moeten inderdaad allemaal even een link in onze sig plaatsen (en die steeds wijzigen naarmate de topics vorderen, oh dear )
Het kan mij iig geen fuck schelen Ik pas me wel aan.

En is er niemand die even een scriptje kan maken?

Ik ga het vragen in dig ofzo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:32:15 #161
163650 Greys
pi_71062515
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Klinkt dierenliefhebbend te ranzig?

Donateur Asielactie 2009 vind ik overigens ook prima hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:33:23 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71062554
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op

?

Wat had jij er liever gezien?
Iets van "Elk jaar verzamelt een groep users zich op het FOK!forum om een asielactie op touw te zetten" Iets in die richting

Ik vind dat wij, een groep zo, mja.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:33:58 #163
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71062572
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Klinkt dierenliefhebbend te ranzig?

Donateur Asielactie 2009 vind ik overigens ook prima hoor!
Nay Het was echt het allereerste van de zin
pi_71062578
Dan zou ik je aanpassingen weer net iets anders in de brief zetten zodat hij ietsje beter loopt;

Geachte heer/mevrouw,

Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op. Deze actie houdt in, dat we een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. Voorgaande jaren waren de acties een groot succes! Dit jaar hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.

Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.

Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.

vrijdag 17 juli 2009 @ 12:38:16 #165
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71062718
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes, en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:41:57 #166
163650 Greys
pi_71062832
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:34 schreef Hekates het volgende:
Dan zou ik je aanpassingen weer net iets anders in de brief zetten zodat hij ietsje beter loopt;

Geachte heer/mevrouw,

Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op. Deze actie houdt in, dat we een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. Voorgaande jaren waren de acties een groot succes! Dit jaar hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.

Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

Zou je even aan willen geven wat je precies veranderd hebt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:50:04 #167
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063092
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes, en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.

Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme dieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en 500 katten. Deze honden en katten kunnen op deze manier de rest van hun leven in rust doorbrengen, waar zij zonder Dierenthuis (zonder pardon) een spuitje zouden hebben gekregen wegens zeer geringe kans op plaatsing.

Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:51:41 #168
163650 Greys
pi_71063145
'Op eigen initiatief' wil ik nog ergens tussen gepropt hebben

dus ... om op eigen iniatiatief een actie.. enz.

Dan is ie super volgens mij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:52:51 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063190
Ninja edit!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:53:27 #170
163650 Greys
pi_71063217
Oh en Hara, ik vind dat stukje van Hekates over dat laten inslapen net wat mooier lopen, goed?

Dus:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:54:07 #171
163650 Greys
pi_71063257
En dan hebben we volgens mij meer dan genoeg gesleuteld en is ie klaar!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:54:26 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063268
Prima hoor
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:54:45 #173
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063285
Plaats the final eens dan?
pi_71063305
Ok maar wel oppassen, want hij begint nu alweer aardig in grootte toe te nemen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:36 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_71063315
Er wordt gepraat over 'een dierenasiel', daarna wordt deze echter als 'zij' aangeduid. Misschien dat 'deze' in dat geval beter is? "Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken."

Is het niet 'steuntje in de rug kunnen gebruiken/zijn' en 'duwtje in de rug geven'...

Verder zou ik de 'Maar' in 'Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig' weglaten, 'maar' is altijd drukkend en klinkt alsof er een keerzijde is.

The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:39 #176
163650 Greys
pi_71063322
Wil je de uiteindelijke dan even naar asielactie@gmail.com mailen?
Dan hebben we die mooi als uitgangspunt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:55:59 #177
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063336
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme dieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

Kan ie dan zo, misschien, toch nog? Ik vind die korte zinnen achter elkaar vervelend lezen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:56:31 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71063362
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Wil je de uiteindelijke dan even naar asielactie@gmail.com mailen?
Dan hebben we die mooi als uitgangspunt!
tegen wie heb je het?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:56:37 #179
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063365
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Er wordt gepraat over 'een dierenasiel', daarna wordt deze echter als 'zij' aangeduid. Misschien dat 'deze' in dat geval beter is? "Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken."

Is het niet 'steuntje in de rug kunnen gebruiken' en 'duwtje in de rug geven'...

Verder zou ik de 'Maar' in 'Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig' weglaten, maar is altijd drukkend en klinkt alsof er een keerzijde is.

Ik zat ook al naar dat steuntje te kijken inderdaad Maar mijn vinger wilde er niet op
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:57:57 #180
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71063413
quote:
en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren
Dit vind ik ook een leuke zin!

En verder ist zo een mooie duidelijke brief toch?

Volgens mij zijn we zo eerst wel klaar tot 1 aug.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_71063428
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme dieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

Kan ie dan zo, misschien, toch nog? Ik vind die korte zinnen achter elkaar vervelend lezen
Ja ik ook, maar op aanraden van wat mensen die dit soort mails vaker ontvangen is geadviseerd het kort en bondig te houden, anders lezen mensen het niet eens. Dus ik zou er eigenlijk niet nog meer aan toevoegen, beetje wijzigen kan uiteraard, maar ik zou zeker deze lengte behouden
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:59:34 #182
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063468
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja ik ook, maar op aanraden van wat mensen die dit soort mails vaker ontvangen is geadviseerd het kort en bondig te houden, anders lezen mensen het niet eens. Dus ik zou er eigenlijk niet nog meer aan toevoegen, beetje wijzigen kan uiteraard, maar ik zou zeker deze lengte behouden
Volgens mij heb ik hem juist korter. Ik bedoel 3 zinnetjes van 3 woorden achter elkaar
pi_71063489
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hem juist korter. Ik bedoel 3 zinnetjes van 3 woorden achter elkaar
Ik ben trots op je
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:00:40 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063511
tichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, o

Dit, het leest weg als een opsomming, bij mij althans. En dat vind ík nooit zo fijn lezen. Dit, dit, dit.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 13:01:49 #185
163650 Greys
pi_71063557
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:

Geen probleem!
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef shiznuts het volgende:

Is het niet 'steuntje in de rug kunnen gebruiken/zijn' en 'duwtje in de rug geven'...

Verder zou ik de 'Maar' in 'Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig' weglaten, 'maar' is altijd drukkend en klinkt alsof er een keerzijde is.

Bedankt voor het meedenken!

Zo dan de finale versie?

--------------------

Geachte heer/mevrouw,

Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.

Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

Wij willen deze stichting graag een duwtje in de rug geven!

Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:01:53 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063561
Nou ja, dat stukje is verder ook geen dealbreaker of zo

Wie weet nu nog wat de final brief moet zijn?

vrijdag 17 juli 2009 @ 13:02:24 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71063588
ik niet meer

ik heb nog nooit een brief zo vaak zien veranderen
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 13:02:24 #188
163650 Greys
pi_71063589
Ik mail hem zelf even naar asielactiemail!
Dan zijn we nu klaar met sleutelen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 13:03:06 #189
163650 Greys
pi_71063621
Die hierboven heb ik volgens mij alles in gewijzigd (steuntje, die langere (maar niet echt ) zin, enz.).
En dat stukje van Hekates er in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:03:12 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71063627
greys!

Ik heb wat te zeiken!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 13:04:03 #191
163650 Greys
pi_71063670
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef Qwea het volgende:
greys!

Ik heb wat te zeiken!
Dan moet je naar de plee gaan!
(Nee, vertel. Ik heb die 'maar' aan het eind, wat Shiz zei, ook nog even weggehaald).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:04:22 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_71063682
Niets meer aan doen zo.
Duidelijk en niet te lang...zonder spelvauten.
Perfect dus
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.

Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!

Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ingetje79 op 17-07-2009 13:06:12 (Hara zeurt weer ;)) ]
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 13:04:49 #193
163650 Greys
pi_71063702
Fijn dat we hierna deze brief steeds kunnen gebruiken, pfieuw!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:05:00 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71063712
zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

euthanasie?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:05:20 #195
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063729

?

Kan het niet laten, ik ga nu even het topic uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 13:05:23 #196
163650 Greys
pi_71063730
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets meer aan doen zo.
Duidelijk en niet te lang...zonder spelvauten.
Perfect dus
[..]
Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:06:09 #197
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71063763
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?

Ik ga kapot hier
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:06:16 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_71063767
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:

?

je hebt wel een punt, though!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 17 juli 2009 @ 13:06:32 #199
163650 Greys
pi_71063774
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.

euthanasie?
... zijn geëuthanaseerd... doen dan?
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:

?

Vooruit. Maar da's het laatste woord dat we er aan toevoegen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:06:38 #200
202014 JJH
Knetter. O+
pi_71063779
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Fijn dat we hierna deze brief steeds kunnen gebruiken, pfieuw!
Stel je voor dat over alk mailtje drie dagen gedebateerd zou moeten worden. Dan zou de overhandigin misschien net voor pasen volgend jaar kunnen plaatsvinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')