Q, ik vind je brief prachtig. Misschien nog even kijken naar wat ik vet gedrukt heb, dat leek me nog iets mooier/leuker. Kunnen jullie daarmee leven?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw,
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op. Voorgaande jaren waren de acties een groot succes! Deze actie houdt in, dat we een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. Dit jaar hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren allemaal zijn ingeslapen wegens zeer geringe kans op plaatsing.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting graag een steuntje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
Wij zien graag uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groeten,
Maar Elisa is dan ook een gouden wijfquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat het aantal karakters niet zo veel uitmaakt, kijk maar wat voor verhaal Elisa achter haar naam heeft staan.
Maar, ik bedenk mij, is dan donateur asielactie 2009 niet handiger? Ik zeg maar wat hoor? Omdat idd een tagje ook een stukje reclame uitdraagt. " ooh! asiel actie! die staat in F&F!"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even vragen achter hoe veel letters een tagje mag hebben?
Ik denk wel dat het woord 'donateur' er in moet eigenlijk. Of niet?
Dus dan bijvoorbeeld 'Donateur actie Dierenthuis'?
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
nee, ennu?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, ik vind je brief prachtig. Misschien nog even kijken naar wat ik vet gedrukt heb, dat leek me nog iets mooier/leuker. Kunnen jullie daarmee leven?
Je kan de tagjes als ze te linken zijn altijd laten linken naar het eerste topic. Alle topics linken door, dus dan komen mensen er altijd. En na het zien van 1 topic met de topic naam, zijn ze ook snel genoeg in het meest recente natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even vragen achter hoe veel letters een tagje mag hebben?
Ik denk wel dat het woord 'donateur' er in moet eigenlijk. Of niet?
Dus dan bijvoorbeeld 'Donateur actie Dierenthuis'?
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
Hadden we t vorig jaar ook niet zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ik bedenk mij, is dan donateur asielactie 2009 niet handiger? Ik zeg maar wat hoor? Omdat idd een tagje ook een stukje reclame uitdraagt. " ooh! asiel actie! die staat in F&F!"
toch?als iemand het er niet mee eens is, graag roepen
Als je zoekt op Dierenthuis kom je al snel in F&F terecht, dus dat komt wel goed inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond Donateur Dierenthuis ook wel prima eik. Men heeft t gauw genoeg door, zeker met ook nog de ava's, sigs etc
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie opquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind de eerste zin van de brief nogal vervelend
Het kan mij iig geen fuck schelenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zoekt op Dierenthuis kom je al snel in F&F terecht, dus dat komt wel goed inderdaad.
En we moeten inderdaad allemaal even een link in onze sig plaatsen (en die steeds wijzigen naarmate de topics vorderen, oh dear)
Klinkt dierenliefhebbend te ranzig?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:30 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind de eerste zin van de brief nogal vervelend
Iets van "Elk jaar verzamelt een groep users zich op het FOK!forum om een asielactie op touw te zetten" Iets in die richtingquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op
?
Wat had jij er liever gezien?
Nayquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Klinkt dierenliefhebbend te ranzig?![]()
Donateur Asielactie 2009 vind ik overigens ook prima hoor!
Zou je even aan willen geven wat je precies veranderd hebt?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:34 schreef Hekates het volgende:
Dan zou ik je aanpassingen weer net iets anders in de brief zetten zodat hij ietsje beter loopt;
Geachte heer/mevrouw,
Wij, een groep dierenliefhebbende users van het FOK! forum, zetten ieder jaar op eigen initiatief een asiel actie op. Deze actie houdt in, dat we een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken. Voorgaande jaren waren de acties een groot succes! Dit jaar hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren. In stichting dierenthuis wonen zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Stichting Dierenthuis draait volledig op vrijwilligers. Ondanks dat zijn de kosten met zo'n 'beestenboel' erg hoog. Vooral op gebied van schoonmaakmiddelen en medische kosten.
Wij willen deze stichting graag een steuntje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Wil je de uiteindelijke dan even naar asielactie@gmail.com mailen?
Dan hebben we die mooi als uitgangspunt!
Ik zat ook al naar dat steuntje te kijken inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Er wordt gepraat over 'een dierenasiel', daarna wordt deze echter als 'zij' aangeduid. Misschien dat 'deze' in dat geval beter is? "Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken."
Is het niet 'steuntje in de rug kunnen gebruiken' en 'duwtje in de rug geven'...
Verder zou ik de 'Maar' in 'Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig' weglaten, maar is altijd drukkend en klinkt alsof er een keerzijde is.![]()
Dit vind ik ook een leuke zin!quote:en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren
Ja ik ook, maar op aanraden van wat mensen die dit soort mails vaker ontvangen is geadviseerd het kort en bondig te houden, anders lezen mensen het niet eens. Dus ik zou er eigenlijk niet nog meer aan toevoegen, beetje wijzigen kan uiteraard, maar ik zou zeker deze lengte behoudenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme dieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Kan ie dan zo, misschien, toch nog? Ik vind die korte zinnen achter elkaar vervelend lezen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb ik hem juist korter. Ik bedoel 3 zinnetjes van 3 woorden achter elkaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar op aanraden van wat mensen die dit soort mails vaker ontvangen is geadviseerd het kort en bondig te houden, anders lezen mensen het niet eens. Dus ik zou er eigenlijk niet nog meer aan toevoegen, beetje wijzigen kan uiteraard, maar ik zou zeker deze lengte behouden
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem juist korter. Ik bedoel 3 zinnetjes van 3 woorden achter elkaar
Geen probleem!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme dieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Kan ie dan zo, misschien, toch nog? Ik vind die korte zinnen achter elkaar vervelend lezen![]()
![]()
![]()
Bedankt voor het meedenken!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Er wordt gepraat over 'een dierenasiel', daarna wordt deze echter als 'zij' aangeduid. Misschien dat 'deze' in dat geval beter is? "Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat zij onze hulp goed kunnen gebruiken."
Is het niet 'steuntje in de rug kunnen gebruiken/zijn' en 'duwtje in de rug geven'...
Verder zou ik de 'Maar' in 'Maar met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig' weglaten, 'maar' is altijd drukkend en klinkt alsof er een keerzijde is.![]()
Dan moet je naar de plee gaan!quote:
quote:Geachte heer/mevrouw,
Elk jaar verzamelt een groep dierenliefhebbende users zich op het FOK!forum om op eigen initiatief een asielactie op touw te zetten. Deze actie houdt in dat wij een dierenasiel in Nederland kiezen, waarvan wij denken dat deze onze hulp goed kan gebruiken. De acties van voorgaande jaren waren een daverend succes en dit jaar willen wij dat succes weer gaan evenaren. Hiervoor hebben wij stichting Dierenthuis (zie http://www.dierenthuis.nl) uitgekozen.
Stichting Dierenthuis is een permanente opvang voor kansarme asieldieren en momenteel huisvesten zij zo'n 50 honden en zo'n 500 katten. Deze honden en katten worden in Dierenthuis opgevangen, om daar de rest van hun leven in rust te kunnen doorbrengen. Normaal gesproken, zonder stichting Dierenthuis, zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.
Wij willen deze stichting daarom graag een duwtje in de rug geven!
Wilt u ons helpen? Bijvoorbeeld door ons *insert artikel dat we van dat bedrijf willen* te willen schenken of er een korting op te willen geven. Met een alternatief zijn we natuurlijk ook ontzettend gelukkig.
Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Niets meer aan doen zo.
Duidelijk en niet te lang...zonder spelvauten.
Perfect dus![]()
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij deze nou van mij gekopieerd of heb je daar ook nog weer wat in veranderd?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
?
Kan het niet laten, ik ga nu even het topic uit
... zijn geëuthanaseerd... doen dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Qwea het volgende:
zouden deze dieren wegens zeer geringe kans op plaatsing allemaal zijn ingeslapen.euthanasie?
Vooruit. Maar da's het laatste woord dat we er aan toevoegen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
?
Kan het niet laten, ik ga nu even het topic uit
Stel je voor dat over alk mailtje drie dagen gedebateerd zou moeten worden. Dan zou de overhandigin misschien net voor pasen volgend jaar kunnen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
Fijn dat we hierna deze brief steeds kunnen gebruiken, pfieuw!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |