*Checktquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
JJH en Loveless hebben beide een piemel
Allebeide 1 bedoel je...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
die is mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben net Milo geadopteerd. Wel via FIV-FeLV, maar het is het minste wat wij kunnen doen!
Damn right!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wat goed! Had je die hier langs zien komen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben net Milo geadopteerd. Wel via FIV-FeLV, maar het is het minste wat wij kunnen doen!
Ik vond hem toen ook al zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat goed! Had je die hier langs zien komen?
We hadden hier ook al over Milo gekwijld!
En ja, Milo komt inderdaad via Makatsi, Bigbird!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben terug van mijn date met Iteejer en zie... witte rook uit de schoorsteen! We zijn er uit!![]()
Eigenlijk alleen maar goede berichten.
We mogen ook weertagjes
uitdelen! 'Donateur Dierenthuis' doen maar?
Verder de afspraak dat we niets namens FOK! vragen, maar dat was duidelijk.
Iedereen die iets verstuurt of wil bellen of wat dan ook, heel graag eerst even langs mij. Niet om schooljuf te spelen, maar aangezien ik heb beloofd dat ik er voor zorgdraag dat het allemaal goed komt, wil ik er even 2 secondjes een blik op werpen. Maar eigenlijk deden we dat altijd al, alles in overleg
Dus:
- Een doel --> check
- Banners --> check
- Openingspost met mascotte Piet Pootjes --> check
- Data --> 1 augustus tot 1 september met nog wat uitloop tot aan de overdracht --> check
- Overdracht datum --> check
We gaan lekker!
Jullie moeten Iteejer bedanken hoor!quote:
donateur dierenthuis is goei hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
Heb je een ander idee voor een tagje Q? Of Ing? Of Hara? Anyone?
Of is Donateur Dierenthuis goed?
Ik vind het ook helemaal niet handig om dingen op eigen houtje te versturen. Netzoals met die brief. Als ik die zelf had moeten versturen, dan had hij ook nog eens vol spel en andere fouten gestaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie moeten Iteejer bedanken hoor!
Ik snap wel dat ze wat huiverig waren naar aanleiding van sommige (andere, niet de onze) acties die niet helemaal liepen zoals het moest, dus dat ze wat toezeggingen wilden.
En we krijgen er ook weer tagjes voor terug, dus ik ben blij!
En het is geen moeite toch, om uitgaande berichten even twee tellen langs mij te gooien voordat ze écht de deur uit gaan? Dat is eigenlijk hetzelfde als dat we het vorige jaren ook al dedenEn dat overleggen hier in de topics over de brief, zoals je gister deed, is ook super!
Geachte heer/mevrouw,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:21 schreef Greys het volgende:
Plakkie nog één keer de laatste versie hier even Q?
Als ie dan verder goed is - en dat was ie volgens mij hoor! - dan kunnen we hem misschien in ons asielactie@gmail account opslaan bij de concepten
Het mooist zou zijn vanaf de asielactie mail, want dan gaat alles vanaf één mailadres. Dus als je dat geen moeite vindt, dan graagquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:22 schreef Qwea het volgende:
ooh en greys? Wat doen we eigenlijk? voorgaande jaren stuurde ik onder mn eigen mail mailtjes weg. Dit jaar ook weer? of heb je liever dat dat onder de asiel mail gebeurd?
nee joh, is prima. Ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:23 schreef Greys het volgende:
Ik dacht zelf contactpersoon voor de tagjes te zijn, dat mag ik aan Knorretje vragen of aan Iteejer zelf
Want ik zie het snelst op de rekening of iemand betaald heeft of niet en dan kan ik meteen een tagje aanvragen, omdat iedereen het leuk vindt om een tagje nou eenmaal een beetje snel te hebben als je ergens aan meedoet. Goed? Of wil je me daarmee helpen, vind ik ook prima! Zeg maar!
Okidokido!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het mooist zou zijn vanaf de asielactie mail, want dan gaat alles vanaf één mailadres. Dus als je dat geen moeite vindt, dan graag
Ik ga nu even de beestjes uitlaten, daarna buig ik me even over je brief! Maar dat mogen andere in de tussentijd ook doen natuurlijk, nog even kijken of het zo goed is!
Is dat die 12 september die ik hier en daar in het topic langs zag komen? Zoja, dan ben ik beschikbaar om te rijden en ik heb ook ruimte voor opslag, omgeving Den Haag. (alleen even onder voorbehoud als het een andere datum is)quote:
jup, das 12 septquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef anboni het volgende:
[..]
Is dat die 12 september die ik hier en daar in het topic langs zag komen? Zoja, dan ben ik beschikbaar om te rijden en ik heb ook ruimte voor opslag, omgeving Den Haag. (alleen even onder voorbehoud als het een andere datum is)
Persoonlijk vind ik het leuker als het tagje duidelijk te koppelen is aan de actie. "Asielactie 2009 Dierenthuis" bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:14 schreef Greys het volgende:
Heb je een ander idee voor een tagje Q? Of Ing? Of Hara? Anyone?
Of is Donateur Dierenthuis goed?
Nou dat vind ik te lang. Doe dan asielactie 2009 of zo als je dat er per se in moet hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:03 schreef Hekates het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het leuker als het tagje duidelijk te koppelen is aan de actie. "Asielactie 2009 Dierenthuis" bijvoorbeeld.
Of kom je al bij de actie door op een tagje te klikken? Dan zeg ik niets!
Niets moet natuurlijk, maar dat zou ik wel duidelijker vinden.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou dat vind ik te lang. Doe dan asielactie 2009 of zo als je dat er per se in moet hebben
Je kan de knopjes laten weghalen hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:10 schreef Hekates het volgende:
ik heb ruzie met de knopjes hier, verkeerde post.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:30 schreef anboni het volgende:
[..]
Is dat die 12 september die ik hier en daar in het topic langs zag komen? Zoja, dan ben ik beschikbaar om te rijden en ik heb ook ruimte voor opslag, omgeving Den Haag. (alleen even onder voorbehoud als het een andere datum is)
Ik vond Donateur Dierenthuis ook wel prima eik. Men heeft t gauw genoeg door, zeker met ook nog de ava's, sigs etcquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even vragen achter hoe veel letters een tagje mag hebben?
Ik denk wel dat het woord 'donateur' er in moet eigenlijk. Of niet?
Dus dan bijvoorbeeld 'Donateur actie Dierenthuis'?
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
Ik denk dat het aantal karakters niet zo veel uitmaakt, kijk maar wat voor verhaal Elisa achter haar naam heeft staan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:22 schreef Greys het volgende:
Zal ik even vragen achter hoe veel letters een tagje mag hebben?
Ik denk wel dat het woord 'donateur' er in moet eigenlijk. Of niet?
Dus dan bijvoorbeeld 'Donateur actie Dierenthuis'?
Een tagje laten linken naar een topic - áls dat al kan - lijkt me niet verstandig, omdat dan elke halve dag die link weer gewijzigd moet worden aangezien de topics altijd nogal rap gaan en ik hoop dat dit jaar niet anders is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |