Trustenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweez....ik ga es douchen en onder m'n dekbedje.
Gaat morgen weer een chaotische werkdag worden...maar om 17.00 uur ist weekend!![]()
Trusten
Ik ga ook zo. Ff wachten op de man die nog perse een recensie wilde typenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweez....ik ga es douchen en onder m'n dekbedje.
Gaat morgen weer een chaotische werkdag worden...maar om 17.00 uur ist weekend!![]()
Trusten
"ja maar, hij is leeg!"quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh PS Greys, ik heb alle banners verplaatst naar de beginpagina, dus als het goed is zie je ze nu gelijk
Ja, pm de inlog maar danquote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In het topic stonden ze niet meer. Ik heb een nieuwe PC en ben alles kwijt dus heb Qwea nog om die map gevraagd, maar die staan op haar computer in een andere provincie
Ik wil je de inlog wel even geven, dan kun je t bulk uploaden oid?
Klinkt heul erg diplomatiek enzo... Maar hihi,.......Als jullie daar eenmaal staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist reuze mee gaat vallen. Wat ElisaB ook al zei, die dieren hebben het daar echt súper!
En dan kan je er veel beter vrede mee hebben
*Checktquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
JJH en Loveless hebben beide een piemel
Allebeide 1 bedoel je...quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
die is mooiquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben net Milo geadopteerd. Wel via FIV-FeLV, maar het is het minste wat wij kunnen doen!
Damn right!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
Wat goed! Had je die hier langs zien komen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
We hebben net Milo geadopteerd. Wel via FIV-FeLV, maar het is het minste wat wij kunnen doen!
Ik vond hem toen ook al zoquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat goed! Had je die hier langs zien komen?
We hadden hier ook al over Milo gekwijld!
En ja, Milo komt inderdaad via Makatsi, Bigbird!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:21 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben terug van mijn date met Iteejer en zie... witte rook uit de schoorsteen! We zijn er uit!![]()
Eigenlijk alleen maar goede berichten.
We mogen ook weertagjes
uitdelen! 'Donateur Dierenthuis' doen maar?
Verder de afspraak dat we niets namens FOK! vragen, maar dat was duidelijk.
Iedereen die iets verstuurt of wil bellen of wat dan ook, heel graag eerst even langs mij. Niet om schooljuf te spelen, maar aangezien ik heb beloofd dat ik er voor zorgdraag dat het allemaal goed komt, wil ik er even 2 secondjes een blik op werpen. Maar eigenlijk deden we dat altijd al, alles in overleg
Dus:
- Een doel --> check
- Banners --> check
- Openingspost met mascotte Piet Pootjes --> check
- Data --> 1 augustus tot 1 september met nog wat uitloop tot aan de overdracht --> check
- Overdracht datum --> check
We gaan lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |