Meneer Jongen uit Heerlen .......opslag, geen vervoer vanwege no oto...quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
Mogelijke rijders en/of opslag:
- Cat22, omgeving Weert
- Netsplitter, omgeving Delft
- Nokwanda, omgeving Schiedam
- Ingetje79, omgeving onderin Friesland
- Greys, omgeving Bleiswijk
- Hekates
- Maes, omgeving Rotterdam
- ElisaB, West Brabant; tussen Roosendaal en Breda
- Qwea, Drenthe
- Qwea/MM, Den Helder
- Loveless85, omgeving Rotterdam (geen opslag)
- MissBliss, omgeving Amsterdam
- De heer en mevrouw Bigbird
- JJH, omgeving Zwolle
Je moet wat over hebben voor het goede doel tochquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!Die ruil ik dan ook met pijn in het hart straks een maandje in voor het Asielactie UI!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Qtje, zet je Hara er nog even bij in de concept-OP?
Aangezien die net als wij ook geen stapje terug kan zetten!![]()
![]()
Nu zijn we weer compleet he? Hihi!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor het goede doel toch
Trouwens ik melde net dat ik wel voor vervoer kan zorgen, ga er maar vanuit dat dat een verlengde bestelbus (Taxibusje zonder banken) is met zeeën van ruimte. Het moet mogelijk zijn om tussen Zwolle en Brabant een aantal stops in te lassen dacht ik zo. Ik hoor het eind augustus wel.
Hmmmmm.... ondertussen wel weer op vriendelijke basis. Balletje is al gegooid ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...en jij en je ex zijn in goede harmonie uit elkaar gegaan?
Je hoort er helemaal bij hoor, maar dit jaar moeten we extra streng zijn (sorryquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Meneer Jongen uit Heerlen .......opslag, geen vervoer vanwege no oto...
Well done, jij ballengooiertquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hmmmmm.... ondertussen wel weer op vriendelijke basis. Balletje is al gegooid ook
Done!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Greys het volgende:
Qtje, zet je Hara er nog even bij in de concept-OP?
Aangezien die net als wij ook geen stapje terug kan zetten!![]()
![]()
Nu zijn we weer compleet he? Hihi!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Zonder Hara geen asielactie![]()
Wie moet anders de topics 's nachts levend houden
Hey! Puik werkquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Een passende beloning! Zoveel moeite was het niet.
Veel succes met de actie!![]()
Shizquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Mooi gedaan!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Ah daar istie!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:56 schreef shiznuts het volgende:
Hmmmm... koekjes!
Hoezee, de asielbitches zijn weer compleet!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:57 schreef Greys het volgende:
Hoezee, de asielbitches zijn weer compleet!![]()
Oh jawel Qtjequote:
*noteert*quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
De banners enzo staan in de photobucket voor als iemand ze kwijt is
... onder 2009 dus Greys
Het staat zo mooi, ik moet er bijna van huilenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:06 schreef Qwea het volgende:
check allemaal de OP op de vorige pagina eens. Ik heb ff op verzoek van hara voor de show de banners erin gemikt. Ik heb de belangrijke mededeling gewoon ergens tussen gepropt trouwens
Jij.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het staat zo mooi, ik moet er bijna van huilen
Da's alleen maar goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef TheYoung1 het volgende:
En dat zijn nog maar 4 oogjes....
Niemand mag niets mee naar huis nemen 12 september, dat worden nog een heul wat paartjes natte ogen!!
Ik denk dat dat juist reuze mee gaat vallen. Wat ElisaB ook al zei, die dieren hebben het daar echt súper!quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:12 schreef TheYoung1 het volgende:
En dat zijn nog maar 4 oogjes....
Niemand mag niets mee naar huis nemen 12 september, dat worden nog een heul wat paartjes natte ogen!!
Trustenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweez....ik ga es douchen en onder m'n dekbedje.
Gaat morgen weer een chaotische werkdag worden...maar om 17.00 uur ist weekend!![]()
Trusten
Ik ga ook zo. Ff wachten op de man die nog perse een recensie wilde typenquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ennieweez....ik ga es douchen en onder m'n dekbedje.
Gaat morgen weer een chaotische werkdag worden...maar om 17.00 uur ist weekend!![]()
Trusten
"ja maar, hij is leeg!"quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:23 schreef Harajuku. het volgende:
Oh PS Greys, ik heb alle banners verplaatst naar de beginpagina, dus als het goed is zie je ze nu gelijk
Ja, pm de inlog maar danquote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In het topic stonden ze niet meer. Ik heb een nieuwe PC en ben alles kwijt dus heb Qwea nog om die map gevraagd, maar die staan op haar computer in een andere provincie
Ik wil je de inlog wel even geven, dan kun je t bulk uploaden oid?
Klinkt heul erg diplomatiek enzo... Maar hihi,.......Als jullie daar eenmaal staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat dat juist reuze mee gaat vallen. Wat ElisaB ook al zei, die dieren hebben het daar echt súper!
En dan kan je er veel beter vrede mee hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |