Ik mail hem er wel naartoequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Tsjek...
Ligt aan PM denk ik...tijdelijk Fok!probleempje?
Zet um anders anders concept in gmail.
zweepquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben er vanavond niet Ing, dus gooi jij dan je zweep er weer over hier?![]()
Werk ze!
quote:
Ooh, ja. Maar kijk eerst nog ff als je wilt in de asiel mail. Ik heb je punten veranderdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb de PM nu wel gehad, via Hara doorgestuurd. Net op geantwoord!
Ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn! Mail je hem dan via de asielactie mail Q?
Niet stiekem achter de schermen de boel gaan veranderen hè!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja. Maar kijk eerst nog ff als je wilt in de asiel mail. Ik heb je punten veranderd
tis een totaal andere briefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet stiekem achter de schermen de boel gaan veranderen hè!![]()
Het heeft al anderhalf topic geduurd en dat is lang zat.![]()
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?quote:
Ik zie hem al aankomen met bakjes Whiskasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?![]()
Hij is het kattenvoer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie hem al aankomen met bakjes Whiskas
quote:
En het is zeker ook lekker warm?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vloerkleed naast me liggen
En het snurkt
*even voelt*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]Vooral ook als je op de plaatsen van al die komma's ook netjes een pauze laat vallen.
[..]
E¤n het is zeker ook lekker warm?
Ik heb hem even niet doorgelezen, maar de vraag schiet me zo te binnen ; staat erin dat ze moeten mailen voor het rek nr?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Bijna alweer een nieuw topic
Hier de laatste versie van het rijderslijstje in elk geval, hoeven we geen zes bladzijdes door te zoeken straksAsiel actie 2009 - De voorbereidingen-!
En die OP zoals Q hem had aangepast op de eerste bladzijde met die banners klopt nou ook helemaal he? Laten we die dan ook vanaf nu echt als OP al gaan gebruiken
Misschien moet je die zin daarover even aanpassen:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb hem even niet doorgelezen, maar de vraag schiet me zo te binnen ; staat erin dat ze moeten mailen voor het rek nr?
Ah je hebt mijn opslagcapaciteit ook aangepastquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Bijna alweer een nieuw topic
Hier de laatste versie van het rijderslijstje in elk geval, hoeven we geen zes bladzijdes door te zoeken straksAsiel actie 2009 - De voorbereidingen-!
En die OP zoals Q hem had aangepast op de eerste bladzijde met die banners klopt nou ook helemaal he? Laten we die dan ook vanaf nu echt als OP al gaan gebruiken
HET IS ALLEMAAL NIET ZO GRAPPIG JAquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah je hebt mijn opslagcapaciteit ook aangepast
WELLUS!quote:
Preciesquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
WELLUS!
Al kan ik eigenlijk geen letter meer zien
Maar goed, dan hebben we dat gezeik maar gehad vast toch!
Weet je dat ik geen fuck van je snap soms?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:14 schreef Greys het volgende:
Hoe moest je ook alweer een zin rood maken?
* Greys - dus zo, maar dan zonder naam er voor?
Misschien dat we dan die aangepaste zinnen over dat mailen rood kunnen doen, valt het lekker op en hoeft niet iedereen de hele OP te lezen als ze te lui zijn
Die zinnen die je net hebt gewijzigd als laatste, over dat mailen, de werkwijze enzo.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je dat ik geen fuck van je snap soms?Rood?
Volgens mij verzint ze iets wat niet kanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je dat ik geen fuck van je snap soms?Rood?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de 'do's & dont's' of gaat Greys nog een palingrookoverlegsessie hebben met Iteejer
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben terug van mijn date met Iteejer en zie... witte rook uit de schoorsteen! We zijn er uit!![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen maar goede berichten.
We mogen ook weertagjes
uitdelen! 'Donateur Dierenthuis' doen maar?
Verder de afspraak dat we niets namens FOK! vragen, maar dat was duidelijk.
Iedereen die iets verstuurt of wil bellen of wat dan ook, heel graag eerst even langs mij. Niet om schooljuf te spelen, maar aangezien ik heb beloofd dat ik er voor zorgdraag dat het allemaal goed komt, wil ik er even 2 secondjes een blik op werpen. Maar eigenlijk deden we dat altijd al, alles in overleg
Dus:
- Een doel --> check
- Banners --> check
- Openingspost met mascotte Piet Pootjes --> check
- Data --> 1 augustus tot 1 september met nog wat uitloop tot aan de overdracht --> check
- Overdracht datum --> check
We gaan lekker!
ik ook niet? PM een mod, A, senes?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zinnen die je net hebt gewijzigd als laatste, over dat mailen, de werkwijze enzo.
Zou mooi zijn als die rood kunnen, met een kleurtje dus. En dat kan, maar ik weet niet meer hoe!
Thanx!quote:
De grootste don't is in elk geval:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de 'do's & dont's' of gaat Greys nog een palingrookoverlegsessie hebben met Iteejer
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij verzint ze iets wat niet kan
Uhuhquote:
hmmzquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Uhuh![]()
Ik ben wel oud, maar niet gek!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]