Ik mail hem er wel naartoequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Tsjek...
Ligt aan PM denk ik...tijdelijk Fok!probleempje?
Zet um anders anders concept in gmail.
zweepquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben er vanavond niet Ing, dus gooi jij dan je zweep er weer over hier?![]()
Werk ze!
quote:
Ooh, ja. Maar kijk eerst nog ff als je wilt in de asiel mail. Ik heb je punten veranderdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
Ik heb de PM nu wel gehad, via Hara doorgestuurd. Net op geantwoord!
Ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn! Mail je hem dan via de asielactie mail Q?
Niet stiekem achter de schermen de boel gaan veranderen hè!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, ja. Maar kijk eerst nog ff als je wilt in de asiel mail. Ik heb je punten veranderd
tis een totaal andere briefquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet stiekem achter de schermen de boel gaan veranderen hè!![]()
Het heeft al anderhalf topic geduurd en dat is lang zat.![]()
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?quote:
Ik zie hem al aankomen met bakjes Whiskasquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?![]()
Hij is het kattenvoer.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat heeft Osama hier nu weer mee te maken? Doneert hij kattenvoer?![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zie hem al aankomen met bakjes Whiskas
quote:
En het is zeker ook lekker warm?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
ik heb een vloerkleed naast me liggen
En het snurkt
*even voelt*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef JJH het volgende:
[..]Vooral ook als je op de plaatsen van al die komma's ook netjes een pauze laat vallen.
[..]
E¤n het is zeker ook lekker warm?
Ik heb hem even niet doorgelezen, maar de vraag schiet me zo te binnen ; staat erin dat ze moeten mailen voor het rek nr?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:58 schreef Greys het volgende:
Bijna alweer een nieuw topic
Hier de laatste versie van het rijderslijstje in elk geval, hoeven we geen zes bladzijdes door te zoeken straksAsiel actie 2009 - De voorbereidingen-!
En die OP zoals Q hem had aangepast op de eerste bladzijde met die banners klopt nou ook helemaal he? Laten we die dan ook vanaf nu echt als OP al gaan gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |