quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:42 schreef Lois het volgende:
Geen idee of het in eerdere topics al is langsgekomen maar ik hoor van diverse Iphone bezitters dat pm-en hier op fok niet kan via de Iphone. Klopt dat? Of is er een workaround?
Wel interessant. Laat even weten wat je ervaringen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn kuttige Philips-lader met ingebouwde accu die maximaal tot 60% mijn iPhone wilde laden zonder netstroom teruggebracht. Keurig mijn 40 euro teruggekregen en opnieuw uitgegeven aan een 5400 mAh-lader
Volgens de recensies een prima ding, drie tot vier keer volledig opladen met één volle lading.
Zal ik doen; eerst maar eens wachten tot 'ie er is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
Wel interessant. Laat even weten wat je ervaringen zijn
Dat vind ik niet helemaal eerlijk naar onze gloeilampenfabriek toe; je kunt moeilijk verwachten dat een backup-accu van 1000mAh een iPhone-batterij van 1250(?) mAh helemaal oplaadtquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn kuttige Philips-lader met ingebouwde accu die maximaal tot 60% mijn iPhone wilde laden zonder netstroom teruggebracht.
Vergeet het maarquote:Keurig mijn 40 euro teruggekregen en opnieuw uitgegeven aan een 5400 mAh-lader
Volgens de recensies een prima ding, drie tot vier keer volledig opladen met één volle lading.
Ik ben het met je eens dat het misschien dom overkomt, maar op de verpakking stond niks aangegeven betreft hoeveel mAh het ding zou hebben en het meneertje van de Mediamarkt zei dat ik 'm er drie keer mee op zou kunnen laden (dus 5000 mAh ofzo). Achteraf bleek dat op internet stond dat 'ie maar 1000 had..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk naar onze gloeilampenfabriek toe; je kunt moeilijk verwachten dat een backup-accu van 1000mAh een iPhone-batterij van 1250(?) mAh helemaal oplaadt
[..]
Vergeet het maardat gaat echt nooit lukken omdat het laatste deel van het proces heel langzaam en inefficient is. Afgezien daarvan heb je conversieverliezen en is de capaciteit van jouw nieuwe accu net 4 keer die van de iPhone.
Zes keer van 10% naar 70%, dat misschien wel. Dat doe ik ook met mijn externe el cheapo accu's.
En geen echte vertrektijden toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:19 schreef TN-FR het volgende:
Je hebt nu metro die gratis is, maar dat is alleen voor de grotere steden.
Nog aangeraakt of niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:52 schreef Kremers het volgende:
Was net in de kalverstraat om dat ding even uit te proberen, hebben ze er een grote tekst naast geplaatst met de woorden "Niet aankomen!" :/
Waarschijnlijk omdat er een demozuil aanhangt die lat zien hoe de iPhone werkt, maar wel apart dat je een demo model niet mag aanraken.
Toen ik de winkel uiliep werd er net een 3GS uitgereikt. Zo te zien krijgt T-Mobile elke week voorraad.
De desbetreffende muziek verwijderen en opnieuw syncen schijnt te helpenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe komt het dat mijn iPhone een albumcover weergeeft bij een nummer dat geen albumhoes heeft? En dat albumcover past er niet eens bij. Gloria Estefan Album bij ene Arabisch liedje. WTF?
Kun je trouwens de cache van iTunes opschonen ofzo? Wellicht dat dat het probleem oplost?
Je hoort erbij!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik heb er ook 1 sinds een paar uur. Het eerste wat me opvalt is dat ie mn contacten niet wil laten zien, terwijl die toch op de simkaart moeten staanGevonden
Yeahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik heb er ook 1 sinds een paar uur.
Wat heeft die voor z'n telefoon betaald? Als dat ¤0,- is vind ik zijn verhaal nogal optimistisch / ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef fliert het volgende:
Een vriend van me heeft via GSMtrack een simlockvrije iphone,16 gb (niet de laatste versie)
300 belminute, ¤20,- per maand. En hij kan gewoon updaten.![]()
Kent iemand die actie, kan er niks over vinden bij die site van gsmtrack.
Heb ik ook ja, moest je nog 40 euro bijbetalen toen. Vorig jaar november gedaan. Dat abo zit nu met mijn 3GSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef fliert het volgende:
Een vriend van me heeft via GSMtrack een simlockvrije iphone,16 gb (niet de laatste versie)
300 belminute, ¤20,- per maand. En hij kan gewoon updaten.![]()
Kent iemand die actie, kan er niks over vinden bij die site van gsmtrack.
Jaquote:
Overige kosten wordt bij mij niet bijgewerkt iigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:09 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, die doet het weer sinds een dag of twee.
Ik probeerde het net, maar ik kon je idd niet pm-enquote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 12:45 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
Ik sloot hem met de volgende vraag:
[..]
iTunes, het is even wennen jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaHandig ding!
Alleen muziek erop zetten was ook al mislukt
Zometeen nog maar een poging doen.
Nee, dat gebruik ik al jarenquote:
Masochistquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat gebruik ik al jaren
Hij bleef hangen op 1 nummer
Ja, dat moest sowieso (updaten) en nee, ik weet niet wat het met dat nummer is, maar mn iPod had er ook al moeite mee... Ik heb het nummer maar verwijderd en nu issie weer aan het synchroniserenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Masochist.
Misschien een nummer in een andere indeling ofzo? Heb je iTunes ook geupdated naar de laatste versie?
Dem dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik probeerde het net, maar ik kon je idd niet pm-en
Ik kan niet in het berichtscherm typen, vaag..
Je iPod heeft smaakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
Het was trouwens een nummer van Beyoncé.
Ik pm hem even!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Dem dat is wel vervelendBel Danny, dit moet opgelost
![]()
Nee, ze schijnen achter te loen met het maken van de facturen oid. Slackers.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:11 schreef Misan het volgende:
[..]
Overige kosten wordt bij mij niet bijgewerkt iig
Ja gast, staat ook in het app topic. is wel priegelen, en als het je niet lukt kun je altijd doorgaan naar de volgende level en later eens proberen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand Unblockme (free) level 9 al gehaald?
Nou omdat je het blijft aankaarten, heb het gedownload, level 9 opgestart en 25 seconden later:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
Heeft iemand Unblockme (free) level 9 al gehaald?
je kan bookmark maken van de pm directoryquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:42 schreef Lois het volgende:
Geen idee of het in eerdere topics al is langsgekomen maar ik hoor van diverse Iphone bezitters dat pm-en hier op fok niet kan via de Iphone. Klopt dat? Of is er een workaround?
Via http://mobiel.fok.nl/ kan je ook gewoon op je inbox klikken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan bookmark maken van de pm directory
Het ging erom dat je geen bericht kan invoeren.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je kan bookmark maken van de pm directory
Sim-kaart erin is gewoon echt supersimpelquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:39 schreef Quoi het volgende:
* Quoi heeft gisteren een nieuwe iphone aangeschaft en functioneert sindsdien niet meer optimaal
Gister eens eventjes gaan kijken in de winkel en lekker op voorraad; meteen maar aangeschaft. Kan nog niet bellen, maar zonder bellen is dat ding al zo geweldig!! Nu de uitzendinggemist ap nog en dan is ie echt compleet.
Onduidelijk wel hoor, hoe je je simkaart erin moet plaatsen. Daar kunnen ze minstens wel een plaatje aan wijden in de bijgeleverde handleiding. Uiteindelijk lukt het wel, maar voor hetzelfde geld sloop je dat dingetje meteen.
Hij hoefde niks bij te betalen (voor een 3G), vond het ook een sterk verhaal, maar waarom zou hij het verzinnen?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:55 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Wat heeft die voor z'n telefoon betaald? Als dat ¤0,- is vind ik zijn verhaal nogal optimistisch / ongeloofwaardig.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Het ging erom dat je geen bericht kan invoeren.
Ik heb net een Iphone besteld, volgende week binnen hopelijk
Dat gaat prima bij mij. Je hebt ook twee mogelijkheden:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef Lois het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Als je via T-Mobile besteld hebt kan het nog wel even duren. Via Belcomapny e.d. zijn ze vaak wel op voorraad, als ik de verhalen zo her en der lees.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef Lois het volgende:
[..]
T Mobile winkel op het Rokin (A'dam). Ze komen morgen binnen als het goed is, maar dan werk ik nietquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Waar heb je hem besteld? Als je via T-Mobile besteld hebt kan het nog wel even duren. Via Belcomapny e.d. zijn ze vaak wel op voorraad, als ik de verhalen zo her en der lees.
Ik heb het gewoon in mijn iPod-app staan, veel handiger.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef Biogarde het volgende:
Jullie ook aan de TuneWiki?![]()
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=320088832&mt=8
Verschrikkelijke applicatiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef Biogarde het volgende:
Jullie ook aan de TuneWiki?![]()
http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=320088832&mt=8
Jawel, MyWi.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:27 schreef Repeat het volgende:
Het tetheren via de iPhone settings zelf kan niet over wifi hè?
Was toen een goede actie van GSMTrackquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:37 schreef fliert het volgende:
[..]
Hij hoefde niks bij te betalen (voor een 3G), vond het ook een sterk verhaal, maar waarom zou hij het verzinnen?
Vraag me dan af wat het voordeel nog is om bij t-mobile een contract af te sluiten? Dit lijkt me flink wat voordeel.
Christiaan vertel, hoe werkt dat.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:36 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Sim-kaart erin is gewoon echt supersimpelEerst in het gaatje prikken met nota bene een meegeleverde prikkertje en je sim-kaart kan er maar op 1 manier in.
Ja precies, maar de optie die apple zelf in de iphone gebouwd heeft doet het niet over wifi toch? Dat was meer mijn vraag!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:03 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jawel, MyWi.
[..]
Was toen een goede actie van GSMTrack.
Het prikkertje zit in je boekje.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
?
Geen prikkertje bijgeleverd hier heb mijn doosje nog even omgekeerd. Ben er wel uitgekomen (op youtube stond een filmpje), maar toch..... Daarnaast vind ik gewoon dat een handleiding echt alle info moet bevatten, uitgaande van de meest onwetende leek. Maarja.
Heb em nu ff weggelegd, dan komt er toch nog wat van werken.....
lolquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het prikkertje zit in je boekje.
Niet echt een logische plek idd.
Dat klopt inderdaad. Maar MyWi werkt ook prima, moet je wel voor betalen. PDANet heb ik niet meer sinds 3.0. Waarom zou je?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:21 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja precies, maar de optie die apple zelf in de iphone gebouwd heeft doet het niet over wifi toch? Dat was meer mijn vraag!
IK heb overigens PDAnet geinstalleerd, gewoon gratis.
Ahaaaaaaaaaaaaaaaa daarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het prikkertje zit in je boekje.
Niet echt een logische plek idd.
Het uitpakken van een Apple product is een heilig ritueel. Dat laat je niet over aan een prutser in een T-mobile winkel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het gewoon laten doen in de T-mobile winkel, ze hebben hem ook voor me geactiveerd, kon zo bellend de winkel uit.
Vers van de persquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:10 schreef sunmoonstar het volgende:
TVP
Hoop dat Uitzending Gemist snel in de App Store zal verschijnen. Dat maakt m'n iPhone nog completerder!!
Het enige wat ik dan volgens mij echt nog mis is een fatsoenlijk werkende 9292OV-app. Zeg maar een applicatie als 'trein' maar dan voor de bus!
Ach, als die prutser hem gesloopt had was het zijn probleem geweestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het uitpakken van een Apple product is een heilig ritueel. Dat laat je niet over aan een prutser in een T-mobile winkel.
Je hebt het inmiddels gevonden, maar er staat gewoon een tekening bij het gereedschapjequote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:39 schreef Quoi het volgende:
Onduidelijk wel hoor, hoe je je simkaart erin moet plaatsen. Daar kunnen ze minstens wel een plaatje aan wijden in de bijgeleverde handleiding. Uiteindelijk lukt het wel, maar voor hetzelfde geld sloop je dat dingetje meteen.
Huh, waarom? Ik vind 'm wel tof, met name hoe die samenwerkt met de iPod-applicatie en in semi-karaokevorm lyrics direct van het net haalt... hij heeft wat polish nodig maar "verschrikkelijk"...?quote:
Kan niet plannen...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:44 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Vers van de pers
http://www.iphoneclub.nl/(...)n-in-heel-nederland/
Ik heb wel gewoon dekking thuis.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Wtf is dat met die 3g dekking van t-mobile.
Ik heb geen 3g in huis, buitens huis, niet op weg naar lauwersoog en ook niet op het eiland schiermonnikoog.
Volgens de dekkingskaart zou ik overal gewoon 3g gehad moeten hebben...
Heb het enkel bij de eerste paar keer gebruiken gehad, nu alleen nog maar gprs.
9292OV heeft bij mij echt nog nooit een goed resultaat gegevenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:57 schreef Kremers het volgende:
Klopt, het is alleen maar een vertrekstaat, die je ook gewoon van Internet kunt halen. Daarnaast wordt het GVB (Amsterdam) niet ondersteunt.
Het wachten is op een nieuwe 9292OV app. Tijd terug hebben ze een wedstrijd georganiseerd bij 9292OV voor een nieuwe mobiele app, dus ze zijn er wel mee bezig.
ik vind 9292 sowieso drama. Die laten je rustig 3 keer overstappen terwijl je bijvoorbeeld ook rechtstreeks een trein kan nemen en vanaf het station een tram die voor de deur stopt. Die optie laten ze dan gewoon nooit zienquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
9292OV heeft bij mij echt nog nooit een goed resultaat gegevenAltijd verkeerde bussen met verkeerde tijden
Ja dat kan wel, ergens kan je het overslaan. Ik kon het eerst ook niet vinden, maar de optie zit erquote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:33 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand een manier om de creditcardverplichting te omzeilen? Ik wil graag wat gratis app's van de Applestore downloaden, maar dat gaat blijkbaar niet.
Hoequote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, ergens kan je het overslaan. Ik kon het eerst ook niet vinden, maar de optie zit er
Let ff op hoofdletters, ik was vergeten dat ik mijn gebruikersnaam met een hoofdletter had laten beginnen en kon toen een paar weken niet meer inloggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:00 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe je een stukje uit een sms bericht kunt selecteren en kunt kopieren? Ik kan alleen het hele bericht selecteren...
edit: als je doorsturen kiest kan je het bericht wel editten en dan kopieren. Dat werkt ook wel
Kunnen jullie overigens inloggen bij tmobile site? Hij zegt elke keer dat mn wachtwoord of login fout is
Ah. Dus toch wel een week of 2... Heb jij de 16GB zwart besteld in de T-Mob shop? Wel gek dat er zo veel verschil zou zijn in regio.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef Kremers het volgende:
Verschilt heel erg per regio volgens mij. Ik heb hem 6 juli besteld en wacht nog op een belletje van T-Mobile.
Click and Buy account nemen. Dan gaat het via automatisch incasso van je rekening.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:33 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand een manier om de creditcardverplichting te omzeilen? Ik wil graag wat gratis app's van de Applestore downloaden, maar dat gaat blijkbaar niet.
Eerste test: een iPhone 2G van 40% naar 80% en daarna een 3G van 33% naar 100% geladen; 1 van de 5 streepjes van de lader is op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk naar onze gloeilampenfabriek toe; je kunt moeilijk verwachten dat een backup-accu van 1000mAh een iPhone-batterij van 1250(?) mAh helemaal oplaadt
[..]
Vergeet het maardat gaat echt nooit lukken omdat het laatste deel van het proces heel langzaam en inefficient is. Afgezien daarvan heb je conversieverliezen en is de capaciteit van jouw nieuwe accu net 4 keer die van de iPhone.
Zes keer van 10% naar 70%, dat misschien wel. Dat doe ik ook met mijn externe el cheapo accu's.
Yep. Maar dat is ook de populairste volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ah. Dus toch wel een week of 2... Heb jij de 16GB zwart besteld in de T-Mob shop? Wel gek dat er zo veel verschil zou zijn in regio.
...daarmee voornamelijk aantonend dat die schaal niet lineair kan zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Eerste test: een iPhone 2G van 40% naar 80% en daarna een 3G van 33% naar 100% geladen; 1 van de 5 streepjes van de lader is op.
Ik laad 'm wel even helemaal op en ga dan kijken hoevaak ik een volledig lege telefoon op kan laden. Resultaten volgende week.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:18 schreef Zpottr het volgende:
[..]
...daarmee voornamelijk aantonend dat die schaal niet lineair kan zijnmaar we wachten af, ben benieuwd.
Ik heb vanmiddag een 3GS 32GB zwart zonder te bestellen zo mee kunnen nemen. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het viel me alsnog meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:23 schreef Zpottr het volgende:
Over de topictitel: iemand enig idee hoe lang je anno nu moet wachten op een 3GS 16GB zwart (als je 'm bestelt in T-Mob winkel)?
Je moet ook niet handelen met geld dat je niet hebt...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat zijn echt naaiers, een keertje teveel gekocht voor mn rekening, niks van gehoord van ze.
2 weken later een mailtje dat ze er 10 euro incasso opgooiden opeens.
Niet slecht! Eens even rondkijken dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een 3GS 32GB zwart zonder te bestellen zo mee kunnen nemen. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het viel me alsnog mee.
Niks geen handel, er werden gewoon opeens teveel dingen van mijn rekening gehaaldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet ook niet handelen met geld dat je niet hebt...
Dan duw je je andere nummer in je iPhone?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:31 schreef Geqxon het volgende:
SMSen is zo fijn op de iPhone. Dat verdome nummerbehoud, moet dat nou anderhalve maand duren?
Nu moet ik of anoniem, of met mijn tijdelijk nummer SMSen / bellen. Goed kut dit.
Mja, constant van SIM-kaart wisselen, vind ik niet echt fijn. Een iPhone is zo heerlijk, dan wil je dat geprut niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dan duw je je andere nummer in je iPhone?
Ten eerste is dat niet dom maar slim, zo wordt de drempel om iets bij ze te kopen namelijk een stuk lager. Dat Fokkertjes met stoere nicknames en een defect toetsenbord dat nogal dom vínden daar zullen ze bij Apple niet echt wakker van liggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:12 schreef FUCKlisa het volgende:
k probeer wat gratis apps the downloade op me iphone, had geen account bij itunes dus ging registrere, moet je per se financiele info invullen daar? nogal dom
Tja, posts met kijk-mij-eens verminkt Nederlands dat meer moeite moet hebben gekost dan het typen van complete woorden met hoofdletters en interpunctie trek ik niet op de zondagochtendquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef FUCKlisa het volgende:
Nou, niet zo vijandig.
Toch bedankt.
..Denk ik.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:58 schreef FUCKlisa het volgende:
Oke, dat is nog makkelijk te begrijpen.
Nu probeer ik dus een nieuw account aan te maken, komt dit ineens in beeld:
[ afbeelding ]
ik voel me echt een dikke n00b (), ik weet niks van een mobile-me.
Dat nummer heb ik niet eens een albumtitel gegeven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
De desbetreffende muziek verwijderen en opnieuw syncen schijnt te helpen(hoop dat je een paar playlist hebt die je makkelijk opnieuw kunt synchroniseren). Maar test het even met één album - je moet wel het hele album verwijderen.
Thank god its saturday.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Tja, posts met kijk-mij-eens verminkt Nederlands dat meer moeite moet hebben gekost dan het typen van complete woorden met hoofdletters en interpunctie trek ik niet op de zondagochtend
Here
you
go.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik heb met shuffle het idee dat ik iedere x dezelfde nummers hoor
ik weet dat je dit via itunes of miss zelfs de iphone zelf aan kan passen, maar kan t alleen niet vinden, iemand?
Volgens mij kun je dit niet aanpassen. Overigens vinden mensen een werkelijk random afgespeelde lijst niet random klinken, omdat de waarschijnlijkheid best groot is dat er al vroeg een nummer herhaald wordtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik heb met shuffle het idee dat ik iedere x dezelfde nummers hoor
ik weet dat je dit via itunes of miss zelfs de iphone zelf aan kan passen, maar kan t alleen niet vinden, iemand?
nee gewoon de hele meut bij elkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:18 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit niet aanpassen. Overigens vinden mensen een werkelijk random afgespeelde lijst niet random klinken, omdat de waarschijnlijkheid best groot is dat er al vroeg een nummer herhaald wordtzelfde als dat de kans enorm wordt onderschat dat er 2 mensen met dezelfde verjaardag in een schoolklas zitten.
Oh, je weet zeker dat je niet binnen één playlist zit?
who reads the manual , ik iedergeval niet en ook met de paperclip gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
lol
Wist ik ook niet, heb het maar met een paperclip gedaan.
Ja gewoon notities maken op je pc en die syncen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:21 schreef fliert het volgende:
Is het mogelijk om lappen tekst te kopiëren van teksteditor of kladblok naar de notities in de 3.0 iphone? (dus vanaf de mac of pc)
Dat zou ik fijn vinden.
Bij je notities, op je Mac.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:23 schreef fliert het volgende:
Repeat bedankt voor je reactie, maar andersom snap ik, met dat syncen, maar (op de mac) waar plaats ik de tekst zodat het op m'n phone komt? (ben wat traag)
Cool, ik heb 't.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij je notities, op je Mac.
In Mail.app op de Mac dus.
op-vakantie-met-de-iphonequote:Op zondag 19 juli 2009 15:37 schreef MaxC het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, wat is verstandig? Dataroaming uit? en 3G?
Navigatie kost ook extra geld of niet?
Het is vreemd dat onder OS X de notities in Mail staan en op de iPhone niet. Überhaupt vreemd dat de notities bij Mail staan. Waarschijnlijk iets dat ze van Outlook over hebben genomen, maar Outlook heeft een ander doel dan Mail.app.quote:
En nog een kleine inconstitentie die ik opgemerkt heb:quote:Op zondag 19 juli 2009 16:09 schreef Kremers het volgende:
I agree. Staat een beetje vreemd zo tussen al je mailtjes....
Doe dat vooral NIET als je bij T-Mob zit en vooral korte gesprekjes voert.De prijs per minuut is wel lager met dat buitenlandgebeuren maar het starttarief is veel hoger. Check ook even of het standaard niet aan staat; dat was bij mij wel ongevraagd het gevalquote:Op zondag 19 juli 2009 15:45 schreef fliert het volgende:
Tip 1: Sluit een buitenlandbundel af
Mobiele operators bieden speciale bundels aan waarmee je in het buitenland goedkoper kan bellen. Ben je van plan om regelmatig met familie en vrienden thuis te bellen of wil je je reisgenoten bellen, dan verdien je de kosten van zo’n bundel snel terug.
Ik was bij Ritel en daar zeiden ze dat;quote:Op zondag 19 juli 2009 21:24 schreef -J-D- het volgende:
ff tvp.
Ik heb nu een WM foon (HTC Touch HD) en het bijbehorende abo (Vodafone) loopt in november af.
Ik wil misschien overstappen naar een Iphone 3GS. Eerst eens zien wat de ervaringen hier zijn.
Binnenkort ff briefje sturen naar Vodafone om daar alles stop te laten zetten, aangezien Iphone volgens mij aan T-mobile verbonden is.
klopt. daarom wacht ik nog eventjes met het aanvragen van nummerbehoud bij T-mobile, terwijl mijn Hi-abonnement nog tot 9 oktober loopt. denk dat ik iets na de helft van augustus het ga aanvragen, anders is het ook zo zonde van het nog lopende abonnement en het feit dat je al wel een iPhone hebt. want hoeveel ga je dan nog bellen met je oude toestel, als je eerlijk bent?quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dan kun je dus pas gebruik maken van je iPhone nadat je Telfort abo afgelopen is. T-Mobile zet nadat je abo afgelopen is je nummer over en activeert dan je account pas. Aangezien de iPhone over een simlock beschikt kun je hem dus niet gebruiken met je Telfort simkaart.
quote:Op zondag 19 juli 2009 23:12 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dan kun je dus pas gebruik maken van je iPhone nadat je Telfort abo afgelopen is. T-Mobile zet nadat je abo afgelopen is je nummer over en activeert dan je account pas. Aangezien de iPhone over een simlock beschikt kun je hem dus niet gebruiken met je Telfort simkaart.
Wat nu? Nou ja, dat dus. Had ik ook. Jammer dan.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:18 schreef Stimodrol het volgende:
[..]
Dat vertelde die knakker er niet bij.... pfff..
Shit.. wat nu. Ipv 4 dagen, moet ik dus nog 4 maanden wachten
Ik zag dat dus ook niet zitten. Heb het ook overwogen hoor, maar het gaat me toch echt te ver, twee nummers en twee telefoons. Dan wacht ik wel gewoon even.quote:Op maandag 20 juli 2009 09:24 schreef Lois het volgende:
Je kunt ook een tijdelijk nummer krijgen bij T-Mobile. Dan kun je wel internetten en bellen e.d. en pas als je huidige contract afgelopen is wordt je nummer omgezet.
Ik heb dat ook overwogen maar dan loop ik tijdelijk met 2 nummers te klooien en zag dat ook weer niet zitten. Ik kan het oude nummer wel doorschakelen naar mijn Iphone dan maar toch....
Ik was het eerst ook niet van plan, maar toen kwam ik wat leuke apps tegen die het alleen deden met een jailbreakquote:Op maandag 20 juli 2009 12:07 schreef Ad_rem het volgende:
Unlocken duurt 5 minuten en kun je zelf doen. Wel een situatie waar het goed van pas komt. Maarjaa wil je dat meteen he..
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was het eerst ook niet van plan, maar toen kwam ik wat leuke apps tegen die het alleen deden met een jailbreakGelukkig werkt alles nog helemaal 100%
.
je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.
Ligt dat aan T-mobile? Ik wilde de dekking eens weten en heb een prepaid simkaartje gehaald. Er van uit gaande dat de dekking dan hetzelfde is als met de iphone is het in mijn gebied droevig gesteld. Van volle dekking naar 3 streepjes, het fluctueert alle kanten op.quote:
T-mob heeft een beroerd 3G netwerk, iPhone is niet de meest gevoelige telefoon in de markt. Combi = soms behoorlijk frustrerend.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ligt dat aan T-mobile? Ik wilde de dekking eens weten en heb een prepaid simkaartje gehaald. Er van uit gaande dat de dekking dan hetzelfde is als met de iphone is het in mijn gebied droevig gesteld. Van volle dekking naar 3 streepjes, het fluctueert alle kanten op.
Welke? Inquiring minds want to knowquote:Op maandag 20 juli 2009 12:46 schreef HeatWave het volgende:
wat leuke apps die het alleen deden met een jailbreak
Het erge is dat ik direkt aan de afkorting kan zien wat dat moet zijnquote:
3 streepjes maakt niet uit. Signaal is signaal, maar ik heb vanochtend in de randstadrail op het stukje den haag Zoetermeer een stuk of 4 keer gehad dat 3g wegviel, midden in de randstad. Slaat echt nergens op, vanmiddag zeker even contact opnemen met tmobile, ook omdat ik de beloofde 2mbit bij lange na niet haal...quote:Op maandag 20 juli 2009 13:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ligt dat aan T-mobile? Ik wilde de dekking eens weten en heb een prepaid simkaartje gehaald. Er van uit gaande dat de dekking dan hetzelfde is als met de iphone is het in mijn gebied droevig gesteld. Van volle dekking naar 3 streepjes, het fluctueert alle kanten op.
Ik snap het.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:39 schreef Zpottr het volgende:
[..]
T-mob heeft een beroerd 3G netwerk, iPhone is niet de meest gevoelige telefoon in de markt. Combi = soms behoorlijk frustrerend.
Tussen Amsterdam en Haarlem is het inderdaad goed. Tussen Amsterdam en Utrecht verlies je wel eens signaal.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er hier niet zoveel last van eigenlijk (amsterdam) kom net met de trein uit haarlem en heb de hele weg gewoon dekking gehad.
Worden gesynced met Mail (en Outlook??).quote:Op maandag 20 juli 2009 14:21 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe kun je die memo's die je opneemt versturen naar itunes of naar je pc?
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de restquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Alleen jammer dat push notifications dan niet meer werken. De push server controleert de software van je iPhone en als deze niet origineel is worden er geen berichten verstuurd naar je iPhone.
Ik las ook net zoiets ja, dat het te maken heeft met hoe hij geactiveerd is enz, en dat is gewoon met mijn eigen sim.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de rest
Witch! Burn them!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:47 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat jij verkondigt is totale bullshit en het nieuwste wapen in de eeuwigdurende ongegronde hetze tegen de jailbreakers. Er wordt gecontroleerd hoe hij geactiveerd is, dat heeft niks met een jailbreak te maken, want je kunt hem officieel activeren zonder problemen en dan is er niks aan de hand, en er is binnenkort een fix voor de rest
Zolang je geen ingewikkelde achtergrondprocessen aanhebt maakt het geen donder uit.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik las ook net zoiets ja, dat het te maken heeft met hoe hij geactiveerd is enz, en dat is gewoon met mijn eigen sim..
Verder vind ik het qua batterijverbruik ook allemaal wel meevallen eigenlijk.
Met een bookmarklet.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:26 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een vraagje, en waarschijnlijk is die al eens gesteld maar ik ga nu al de topics teruglezen.
Als ik wil fokken op de Iphone, hoe kom ik dan zonder eeuwig te scrollen in een keer naar de laatste post? Dus na het refreshen (dat heb ik dan wel uitgedokterd) wil ik in een keer naar beneden. Ik dacht eerst dubbelklikken maar dat werkt toch niet. Is hier een truukje voor of wordt het toch scrollen??
quote:Op maandag 20 juli 2009 18:41 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Met een bookmarklet.
Zie ook mijn post hier.
Maar moet ik dan elk topic waarin ik post apart bookmarken of volstaat het met 1 fok bookmark?
Nee, het is een bookmarklet. Oftewel, een stukje javascript-code opgeslagen in een bookmark, dat je in principe op elke site kunt toepassen. Je hoeft het niet te begrijpen, probeer het maar gewoon.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar moet ik dan elk topic waarin ik post apart bookmarken of volstaat het met 1 fok bookmark?
Ik vind die verzekeringen onzin; daar verdienen ze smerig veel geld op en het is vaak zo dat de meest simpele oorzaken van schade niet onder de vezekering vallen. Weet niet precies wat er bij de Pro Assis in zit; heb er niet echt diepgaand onderzoek naar gedaan.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:00 schreef Phoef het volgende:
Ik word een beetje onzeker door al die fuck berichten over heat problems, kaduuke iPhones na 2 dagen, en verkleuringen.
Nu begrijp ik het internet wel, als er niets aan de hand is post je dat niet zo snel, dan dat er iets fouts mee is, maargoed.
Weten jullie hier meer over?
En nog één vraagje, Die Pro assist verzekering van 6.95 is dat beetje goed?
Wat een onzin zegquote:Op maandag 20 juli 2009 13:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Kan een week zijn of iets langer , beetje teruglezen kan ook geen kwaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 02:29 schreef aapie007 het volgende:
oeeh ik heb m besteld!via de webshop van t-mobile. Alleen kreeg ik een mailtje dat het wel 6 weken kan duren.
Iemand ervaring mee?
Voor hardlopen/fietsen is dat Runkeeper.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:05 schreef deepart het volgende:
Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een iphone 3GS, wat een geweldig ding zeg!Hiervoor had ik een Tytn 2 van HTC maar de iphone is 10 keer beter en leuker
![]()
Ik had wel een vraag over de wifi. Mijn iphone vindt alle netwerken in de buurt behalve die van mijzelf. Ik zou het wel fijn vinden als dat zou kunnen want thuis heb ik geen 3G.
En ik zag een leuk programmatje maar ik kan hem niet meer terug vinden, je kan je route die je hebt gereden opnemen en dan in google maps krijg je dan zo'n mooi lijntje waar je allemaal geweest bent. Lijkt mij erg grappig
Awesomequote:Op maandag 20 juli 2009 19:05 schreef Zpottr het volgende:
Zie ook
http://www.lifeclever.com(...)ets-for-your-iphone/
http://www.contentious.co(...)tup-but-very-useful/
Handig:
Scroll to Bottom
Find in this Page
Translate 2 English
YubNub Search
AllMusic Search
Iemand enig idee?? Ik ben wanhopigquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:35 schreef Bibikuif22 het volgende:
HELP! Ik wilde net mijn iphone synchroniseren en dat gaat op zich goed tot het einde, dan zegt hij wel blablabla haal hem eruit maar komt er een pop up waarin staat dat er een onbekende fout is opgetreden bij het synchroniseren en dat het niet gelukt is (13019) zoekend op die fout lees ik dat het aan de muziek kan liggen en dat het verholpen kan worden door alles te verwijderen van je iphone maar hoe doe ik dat nu??
Iemand misschien tips? En hoe kan dit ineens??
Thanx!
Waren er ook 2 jarige abbo`s dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:47 schreef fokkerspy het volgende:
'k heb nog steeds de oude 3 G en m'n abo loopt over twee maanden af. twijfel nog wat te doen. Nieuwe 3 GS of een andere phone want 2 zaken irriteren me nog steeds ivg met andere phones: batterijduur en dat T-Mobile Netwerk dat teveel en te vaak uitvalt.
Kijk nou eens in mijn sig..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:54 schreef fokkerspy het volgende:
Hebben ze dat dan niet in Belgie ( of waar je zit)? Oh wacht koppelverkoop is daar verboden!
Ik zit bij Proximus en dat is Vodafone. In NL eigenlijk nooit problemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:04 schreef fokkerspy het volgende:
Ja maar dan betaal je een godsvermogen ervoor en ik weet niet of ik dat nou wel wil daarbij vind ik 2 zaken wel erg tegenvallen en dat is de batterijduur en wireless connection van T-Mobile.
van andere begreep ik dat ze nooit last hebben met Vodafone en hun Blackberry/Nokia.
Ik heb me nog niet zo goed ingelezen, maar ik zie dat je bij Vodafone zit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zit bij Proximus en dat is Vodafone. In NL eigenlijk nooit problemen.
Maar had je een 1 jarig iphone T-mobile abbo??
Ik heb 2 jaar in India gewoond voor mijn werk en had daar een gelockte iphone. Die heb ik unlocked en via de zaak zit ik bij Proximus. Maar er zijn voldoende manieren om aan een unlocked iphone te komen hoor. check iphoneclub.nl of GoT iphone aankoop topic. (Mocht je GoT niet kennen, een irritant gemodereerd forum voor geeks maar met nuttige info, gathering.tweakers.net)quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:09 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb me nog niet zo goed ingelezen, maar ik zie dat je bij Vodafone zit.
Ik dacht dat de Iphone gekoppeld was aan T-Mobile.
Heb je een los toestel gekocht en daar een Vodafone kaart in gestopt of zo?
Of zie ik het verkeerd?
* -J-D- zit ook bij Vodafone (nog zonder Iphone) maar dacht te moeten overstappen naar T-mobile voor een Iphone
Hehehehehehehe, heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar in India gewoond voor mijn werk en had daar een gelockte iphone. Die heb ik unlocked en via de zaak zit ik bij Proximus. Maar er zijn voldoende manieren om aan een unlocked iphone te komen hoor. check iphoneclub.nl of GoT iphone aankoop topic. (Mocht je GoT niet kennen, een irritant gemodereerd forum voor geeks maar met nuttige info, gathering.tweakers.net)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1355765quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hehehehehehehe, heerlijk.
Dank overigens.
Ontzettend bedankt voor de overweldigende tipsquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:06 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Iemand enig idee?? Ik ben wanhopigZit ik hier op mijn werk zonder enige vorm van muziek... Oh ja, dat komt er ook nog bij, mijn muziek is wel te zien in ipod, maar er staat niets meer in
Ja ik denk dat je gelijk heb, ik heb mijn huidige telefoon ook heel zuinig en goed behandeld en pas na 1.5 jaar begon ik slijtage plekken te zien. 1 jaar verzekering betaald, nooit wat aangehad.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:45 schreef Zpottr het volgende:
1) niets verzekeren dat je zelf kunt betalen (ook al zou dat even zeer doen)
2) don't worry, als er iets mis gaat heb je garantie. En die verkleuringen is volgens mij gewoon echt bullshit (1 geval, hoesje of ondergrond).
Is inderdaad lastig maar je kan in principe 5 devices koppelen via "authorize this pc". Echter ik heb er veel shit mee doordat bijvoorbeeld apps dan niet willen syncen en je eigenlijk geen spullen van iphone naar itunes kan zetten maar enkel andersom.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb sinds vandaag mijn IPhone 3GS 16GB
Ik zit nu alleen in Doetinchem bij mijn zwager en ben morgen pas thuis
Ik moet hem nu aansluiten op ITunes, maar de verkoper zei dat ik maar op 1 pc kon registreren
Is er een oplossing dat ik nu al mijn IPhone kan gebruiken?
Wat Phoef zegt.. leeg laten, activeren en gebruiken. Dan thuis "pairen" met itunes en dan kun je al je zooi overpompen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:21 schreef KudFokker het volgende:
Nja, hier op de PC staat dus nog geen ITunes, en bij mij thuis weldaar staat al muziek op van mijn IPod Nano
kan het dan alsnog ?
Laat mij je niet tegenhouden, maar je weet dat er ook applicaties zijn te installeren zonder jailbreaking?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind er nog weinig aan zo zonder applicaties
Binnenkort maar even informatie zoeken over dat jailbraiken en wat het doet
Of je zit op een plaats waar T-Mobile geen 3G-dekking heeft. 3 minuten is veel te veel. Sowieso, als je ergens zit met toegang tot een WiFi netwerk zou ik fijn die gebruiken.quote:Het internet is ook echt slóóóm
Het duurt gewoon 3 minuten om www.nu.nl te laden,,,
Zal dat door het slechte weer komen ?
Ik zit bij mijn zwager in Doetinchem, ik woon zelf in Hoorn...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Laat mij je niet tegenhouden, maar je weet dat er ook applicaties zijn te installeren zonder jailbreaking?.
[..]
Of je zit op een plaats waar T-Mobile geen 3G-dekking heeft. 3 minuten is veel te veel. Sowieso, als je ergens zit met toegang tot een WiFi netwerk zou ik fijn die gebruiken.
Zelfs zonder 3G of wifi (dus gewoon GPRS) duurt het als het goed is echt geen 3 minuten.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
Het internet is ook echt slóóóm
Het duurt gewoon 3 minuten om www.nu.nl te laden,,,
Zal dat door het slechte weer komen ?
Kudfokker heeft vermoedelijk de enige plaats in Nederland gevonden waar T-Mobile nog dekking heeft per postduif.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:41 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Zelfs zonder 3G of wifi (dus gewoon GPRS) duurt het als het goed is echt geen 3 minuten.
zo'n grijs icoontje met een streep erdoorheen houdt in dat de film niet geschikt is voor mobiel gebruikquote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:18 schreef KudFokker het volgende:
Ooh als ik op het youtube icoontje druk in het menu gebeurdt er ook niks...
Er staat dan alleen laden, maar er komt niks te staan
Wanneer ik met Safari naar youtube.com ga, dan gaat hij er wel heen maar kan ik niks openen...
Er staat dan een grijs icoontje met een streep doorheen...
Ik kan wel dingen zoeken
Iemand dit wel eens meegemaakt?
ook daar is een oplossing voor bedacht. via cydia beschikbaar 3g unrestrictor , sindsdien speelt alles afquote:Op woensdag 22 juli 2009 00:04 schreef Misan het volgende:
[..]
zo'n grijs icoontje met een streep erdoorheen houdt in dat de film niet geschikt is voor mobiel gebruik
het is niet gemakkelijk te doen, maar als je het goed doet werkt het als een zonnetjequote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Lois het volgende:
Ik ben niet de meest geduldige persoon merk ik, vrijdag gereserveerd en nog niets gehoord van de T Mobile winkel![]()
Ben natuurlijk wel al een keer langs geweest voor het geval ze mij vergeten zijn te bellen maar helaasik geloofde de verkoper die zei "ze komen bijna dagelijks met grote hoeveelheden binnen"
Join the clubquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Lois het volgende:
Ik ben niet de meest geduldige persoon merk ik, vrijdag gereserveerd en nog niets gehoord van de T Mobile winkel![]()
Ben natuurlijk wel al een keer langs geweest voor het geval ze mij vergeten zijn te bellen maar helaasik geloofde de verkoper die zei "ze komen bijna dagelijks met grote hoeveelheden binnen"
Dat heeft helemaal niets te maken met het ontbreken van Flashquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook daar is een oplossing voor bedacht. via cydia beschikbaar 3g unrestrictor , sindsdien speelt alles af
quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef Kremers het volgende:
Edit: Godverd e tyfusOp de site van T-Mobile is nu te lezen dat ht toestel momenteel een levertijd van 8 weken heeft
Alleen is de vraag of dit ook voor bestaande reserveringen telt....
Bel gewoon eens naar winkels in andere plaatsen etc. Dacht dat er echt genoeg waren..quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:28 schreef Kremers het volgende:
Wist ik het maar8 weken is compleet belachelijk natuurlijk....
HTC Hero komt deze week uit geloof ik....
3G Unrestrictorquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe je youtube over 3g in goeie kwaliteit kunt zien? Op wifi ziet het er geweldig uit, maar over 3G krijg je beeld alsof je weer in 1996 zit...
alles met flash ook? dus ook filmpjes van http://www.fokgames.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook daar is een oplossing voor bedacht. via cydia beschikbaar 3g unrestrictor , sindsdien speelt alles af
Ze hebben geen filiaaltelefoonnummer, alleen een algemeen nummer. Ik wacht het gewoon nog even af en anders loop ik vrijdag weer naar binnen. (ze zullen gek van me wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef MissBliss het volgende:
Lois, ik ben gewoon naar de T-Mobilewinkel op de Kinkerstraat (Amsterdam) gegaan en daar kon ik er gelijk mee uit de winkel lopen
Misschien daar even naartoe bellen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
alles met flash ook? dus ook filmpjes van http://www.fokgames.nl
ohja... apple natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Betaalsoftwarequote:
Ik doelde meer op het feit dat een 3GUnrestrictor het niet ineens mogelijk maakt om flash te gebruiken; dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef Misan het volgende:
[..]
ohja... apple natuurlijk
stel je voor: dan kunnen anderen applicaties maken die je niet kunt controleren
Kleine moeite om naar de apple site te gaan, daar staan ze naast elkaar met een mooi vergelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef Fokkedop het volgende:
Ff snel wat korte vraagjes, hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden,
Wat is het voornaamste verschil tussen 3g en 3gs?
Als je nu naar t-mobile shop gaat kan je dan alleen nog de 3gs halen of ook nog de 3g?
Hoe zit het met hun voorraad. Zowel 3g als 3gs?
Thanks alvast!
?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:55 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Over USB een stuk sneller lijkt het wel, en vooral stabieler. Hier kan ik mee leven
Ik denk dat hij is gaan tetheren over 3G met zijn laptop om te kijken welke snelheden te halen zijn.quote:
ah, dat is het antwoord dus op mijn vraag, thanksquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat een 3GUnrestrictor het niet ineens mogelijk maakt om flash te gebruiken; dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.
ah thanks.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kleine moeite om naar de apple site te gaan, daar staan ze naast elkaar met een mooi vergelijk
Lees dit ook eens: http://www.iphoneclub.nl/(...)-multitouch-support/quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ah, dat is het antwoord dus op mijn vraag, thanks
quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat hij is gaan tetheren over 3G met zijn laptop om te kijken welke snelheden te halen zijn.
Ofzo?
Ik heb net weer een nieuwe gekregen ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef nelisb het volgende:
Had er 1tje en heb nieuwe iPhone gekregen!
Maar had ook stof onder scherm.
klopt helemaalquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Alleen even een configuratiebestandje installeren van benm.at
Lijkt mij handig, hoe werkt dat precies? Moet ik dan ook nog een programmatje op mijn laptop installeren?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef Skv het volgende:
Werkt! Ben Assasin's Creed aan het downloaden over 3G.
Ook Youtube in hoge kwaliteit over 3G. Gaaf ding!
Zeker door het installeren van gekraakte appsquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sinds ik een jailbreak op de mijne heb verdwijnen er nogal wat icoontjes. Bekend probleem?
Authorizenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb mijn IPhone voor het eerst aangesloten op een andere pc...
Daarna muziek gesynchroniseerd op mijn eigen pc...
Ik kan nu alleen geen apps meer installeren, hij zegt dat ik niet gerechtigd ben
Iemand een oplossing?
Ja, totaal onmisbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Awesomevooral Scroll to Bottom natuurlijk.
Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag mijn externe batterij van DX binnen gekregen, en de eerste indruk is goed. Behalve dat hij een beetje rammelt heb ik er niets op aan te merken, netjes afgewerkt in hoogglans, en goede indicator ledjes voor de batterij.
Klinkt bekendquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Lois het volgende:
Loopt bij jou ook de batterij sneller leeg dan je PC 'm kan opladen als je tethering flink gebruikt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:55 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Over USB een stuk sneller lijkt het wel, en vooral stabieler. Hier kan ik mee leven
ja viel mij ook een keer op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef deepart het volgende:
trouwens 1 kant van mijn scherm is iets dieper verzonken in de rand als de andere kant, wie heeft dat nogmeer? Dus de rand tenopzicjtr van het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |