quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:42 schreef Lois het volgende:
Geen idee of het in eerdere topics al is langsgekomen maar ik hoor van diverse Iphone bezitters dat pm-en hier op fok niet kan via de Iphone. Klopt dat? Of is er een workaround?
Wel interessant. Laat even weten wat je ervaringen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn kuttige Philips-lader met ingebouwde accu die maximaal tot 60% mijn iPhone wilde laden zonder netstroom teruggebracht. Keurig mijn 40 euro teruggekregen en opnieuw uitgegeven aan een 5400 mAh-lader
Volgens de recensies een prima ding, drie tot vier keer volledig opladen met één volle lading.
Zal ik doen; eerst maar eens wachten tot 'ie er is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:29 schreef jna het volgende:
[..]
Wel interessant. Laat even weten wat je ervaringen zijn
Dat vind ik niet helemaal eerlijk naar onze gloeilampenfabriek toe; je kunt moeilijk verwachten dat een backup-accu van 1000mAh een iPhone-batterij van 1250(?) mAh helemaal oplaadtquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef Skv het volgende:
Ik heb mijn kuttige Philips-lader met ingebouwde accu die maximaal tot 60% mijn iPhone wilde laden zonder netstroom teruggebracht.
Vergeet het maarquote:Keurig mijn 40 euro teruggekregen en opnieuw uitgegeven aan een 5400 mAh-lader
Volgens de recensies een prima ding, drie tot vier keer volledig opladen met één volle lading.
Ik ben het met je eens dat het misschien dom overkomt, maar op de verpakking stond niks aangegeven betreft hoeveel mAh het ding zou hebben en het meneertje van de Mediamarkt zei dat ik 'm er drie keer mee op zou kunnen laden (dus 5000 mAh ofzo). Achteraf bleek dat op internet stond dat 'ie maar 1000 had..quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk naar onze gloeilampenfabriek toe; je kunt moeilijk verwachten dat een backup-accu van 1000mAh een iPhone-batterij van 1250(?) mAh helemaal oplaadt
[..]
Vergeet het maardat gaat echt nooit lukken omdat het laatste deel van het proces heel langzaam en inefficient is. Afgezien daarvan heb je conversieverliezen en is de capaciteit van jouw nieuwe accu net 4 keer die van de iPhone.
Zes keer van 10% naar 70%, dat misschien wel. Dat doe ik ook met mijn externe el cheapo accu's.
En geen echte vertrektijden toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:19 schreef TN-FR het volgende:
Je hebt nu metro die gratis is, maar dat is alleen voor de grotere steden.
Nog aangeraakt of niet?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:52 schreef Kremers het volgende:
Was net in de kalverstraat om dat ding even uit te proberen, hebben ze er een grote tekst naast geplaatst met de woorden "Niet aankomen!" :/
Waarschijnlijk omdat er een demozuil aanhangt die lat zien hoe de iPhone werkt, maar wel apart dat je een demo model niet mag aanraken.
Toen ik de winkel uiliep werd er net een 3GS uitgereikt. Zo te zien krijgt T-Mobile elke week voorraad.
De desbetreffende muziek verwijderen en opnieuw syncen schijnt te helpenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hoe komt het dat mijn iPhone een albumcover weergeeft bij een nummer dat geen albumhoes heeft? En dat albumcover past er niet eens bij. Gloria Estefan Album bij ene Arabisch liedje. WTF?
Kun je trouwens de cache van iTunes opschonen ofzo? Wellicht dat dat het probleem oplost?
Je hoort erbij!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik heb er ook 1 sinds een paar uur. Het eerste wat me opvalt is dat ie mn contacten niet wil laten zien, terwijl die toch op de simkaart moeten staanGevonden
Yeahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:33 schreef MissBliss het volgende:
Nou, ik heb er ook 1 sinds een paar uur.
Wat heeft die voor z'n telefoon betaald? Als dat ¤0,- is vind ik zijn verhaal nogal optimistisch / ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef fliert het volgende:
Een vriend van me heeft via GSMtrack een simlockvrije iphone,16 gb (niet de laatste versie)
300 belminute, ¤20,- per maand. En hij kan gewoon updaten.![]()
Kent iemand die actie, kan er niks over vinden bij die site van gsmtrack.
Heb ik ook ja, moest je nog 40 euro bijbetalen toen. Vorig jaar november gedaan. Dat abo zit nu met mijn 3GSquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:51 schreef fliert het volgende:
Een vriend van me heeft via GSMtrack een simlockvrije iphone,16 gb (niet de laatste versie)
300 belminute, ¤20,- per maand. En hij kan gewoon updaten.![]()
Kent iemand die actie, kan er niks over vinden bij die site van gsmtrack.
Jaquote:
Overige kosten wordt bij mij niet bijgewerkt iigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:09 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, die doet het weer sinds een dag of twee.
Ik probeerde het net, maar ik kon je idd niet pm-enquote:Op donderdag 16 juli 2009 @ 12:45 schreef Lois het volgende:
[afbeelding]
Ik sloot hem met de volgende vraag:
[..]
iTunes, het is even wennen jaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JaHandig ding!
Alleen muziek erop zetten was ook al mislukt
Zometeen nog maar een poging doen.
Nee, dat gebruik ik al jarenquote:
Masochistquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, dat gebruik ik al jaren
Hij bleef hangen op 1 nummer
Ja, dat moest sowieso (updaten) en nee, ik weet niet wat het met dat nummer is, maar mn iPod had er ook al moeite mee... Ik heb het nummer maar verwijderd en nu issie weer aan het synchroniserenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Masochist.
Misschien een nummer in een andere indeling ofzo? Heb je iTunes ook geupdated naar de laatste versie?
Dem dat is wel vervelendquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik probeerde het net, maar ik kon je idd niet pm-en
Ik kan niet in het berichtscherm typen, vaag..
Je iPod heeft smaakquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
Het was trouwens een nummer van Beyoncé.
Ik pm hem even!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:49 schreef Lois het volgende:
[..]
Dem dat is wel vervelendBel Danny, dit moet opgelost
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |