Ah. Dus toch wel een week of 2... Heb jij de 16GB zwart besteld in de T-Mob shop? Wel gek dat er zo veel verschil zou zijn in regio.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:28 schreef Kremers het volgende:
Verschilt heel erg per regio volgens mij. Ik heb hem 6 juli besteld en wacht nog op een belletje van T-Mobile.
Click and Buy account nemen. Dan gaat het via automatisch incasso van je rekening.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:33 schreef cultheld het volgende:
Weet iemand een manier om de creditcardverplichting te omzeilen? Ik wil graag wat gratis app's van de Applestore downloaden, maar dat gaat blijkbaar niet.
Eerste test: een iPhone 2G van 40% naar 80% en daarna een 3G van 33% naar 100% geladen; 1 van de 5 streepjes van de lader is op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:51 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal eerlijk naar onze gloeilampenfabriek toe; je kunt moeilijk verwachten dat een backup-accu van 1000mAh een iPhone-batterij van 1250(?) mAh helemaal oplaadt
[..]
Vergeet het maardat gaat echt nooit lukken omdat het laatste deel van het proces heel langzaam en inefficient is. Afgezien daarvan heb je conversieverliezen en is de capaciteit van jouw nieuwe accu net 4 keer die van de iPhone.
Zes keer van 10% naar 70%, dat misschien wel. Dat doe ik ook met mijn externe el cheapo accu's.
Yep. Maar dat is ook de populairste volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ah. Dus toch wel een week of 2... Heb jij de 16GB zwart besteld in de T-Mob shop? Wel gek dat er zo veel verschil zou zijn in regio.
...daarmee voornamelijk aantonend dat die schaal niet lineair kan zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Eerste test: een iPhone 2G van 40% naar 80% en daarna een 3G van 33% naar 100% geladen; 1 van de 5 streepjes van de lader is op.
Ik laad 'm wel even helemaal op en ga dan kijken hoevaak ik een volledig lege telefoon op kan laden. Resultaten volgende week.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:18 schreef Zpottr het volgende:
[..]
...daarmee voornamelijk aantonend dat die schaal niet lineair kan zijnmaar we wachten af, ben benieuwd.
Ik heb vanmiddag een 3GS 32GB zwart zonder te bestellen zo mee kunnen nemen. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het viel me alsnog meequote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:23 schreef Zpottr het volgende:
Over de topictitel: iemand enig idee hoe lang je anno nu moet wachten op een 3GS 16GB zwart (als je 'm bestelt in T-Mob winkel)?
Je moet ook niet handelen met geld dat je niet hebt...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:03 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat zijn echt naaiers, een keertje teveel gekocht voor mn rekening, niks van gehoord van ze.
2 weken later een mailtje dat ze er 10 euro incasso opgooiden opeens.
Niet slecht! Eens even rondkijken dan.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een 3GS 32GB zwart zonder te bestellen zo mee kunnen nemen. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar het viel me alsnog mee.
Niks geen handel, er werden gewoon opeens teveel dingen van mijn rekening gehaaldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je moet ook niet handelen met geld dat je niet hebt...
Dan duw je je andere nummer in je iPhone?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 01:31 schreef Geqxon het volgende:
SMSen is zo fijn op de iPhone. Dat verdome nummerbehoud, moet dat nou anderhalve maand duren?
Nu moet ik of anoniem, of met mijn tijdelijk nummer SMSen / bellen. Goed kut dit.
Mja, constant van SIM-kaart wisselen, vind ik niet echt fijn. Een iPhone is zo heerlijk, dan wil je dat geprut niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:25 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dan duw je je andere nummer in je iPhone?
Ten eerste is dat niet dom maar slim, zo wordt de drempel om iets bij ze te kopen namelijk een stuk lager. Dat Fokkertjes met stoere nicknames en een defect toetsenbord dat nogal dom vínden daar zullen ze bij Apple niet echt wakker van liggen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 11:12 schreef FUCKlisa het volgende:
k probeer wat gratis apps the downloade op me iphone, had geen account bij itunes dus ging registrere, moet je per se financiele info invullen daar? nogal dom
Tja, posts met kijk-mij-eens verminkt Nederlands dat meer moeite moet hebben gekost dan het typen van complete woorden met hoofdletters en interpunctie trek ik niet op de zondagochtendquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:10 schreef FUCKlisa het volgende:
Nou, niet zo vijandig.
Toch bedankt.
..Denk ik.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:58 schreef FUCKlisa het volgende:
Oke, dat is nog makkelijk te begrijpen.
Nu probeer ik dus een nieuw account aan te maken, komt dit ineens in beeld:
[ afbeelding ]
ik voel me echt een dikke n00b (), ik weet niks van een mobile-me.
Dat nummer heb ik niet eens een albumtitel gegeven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
De desbetreffende muziek verwijderen en opnieuw syncen schijnt te helpen(hoop dat je een paar playlist hebt die je makkelijk opnieuw kunt synchroniseren). Maar test het even met één album - je moet wel het hele album verwijderen.
Thank god its saturday.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:19 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Tja, posts met kijk-mij-eens verminkt Nederlands dat meer moeite moet hebben gekost dan het typen van complete woorden met hoofdletters en interpunctie trek ik niet op de zondagochtend
Here
you
go.
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik heb met shuffle het idee dat ik iedere x dezelfde nummers hoor
ik weet dat je dit via itunes of miss zelfs de iphone zelf aan kan passen, maar kan t alleen niet vinden, iemand?
Volgens mij kun je dit niet aanpassen. Overigens vinden mensen een werkelijk random afgespeelde lijst niet random klinken, omdat de waarschijnlijkheid best groot is dat er al vroeg een nummer herhaald wordtquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:19 schreef mrsjaak2 het volgende:
ik heb met shuffle het idee dat ik iedere x dezelfde nummers hoor
ik weet dat je dit via itunes of miss zelfs de iphone zelf aan kan passen, maar kan t alleen niet vinden, iemand?
nee gewoon de hele meut bij elkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:18 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit niet aanpassen. Overigens vinden mensen een werkelijk random afgespeelde lijst niet random klinken, omdat de waarschijnlijkheid best groot is dat er al vroeg een nummer herhaald wordtzelfde als dat de kans enorm wordt onderschat dat er 2 mensen met dezelfde verjaardag in een schoolklas zitten.
Oh, je weet zeker dat je niet binnen één playlist zit?
who reads the manual , ik iedergeval niet en ook met de paperclip gedaanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:26 schreef Repeat het volgende:
[..]
lol
Wist ik ook niet, heb het maar met een paperclip gedaan.
Ja gewoon notities maken op je pc en die syncen.quote:Op zondag 19 juli 2009 14:21 schreef fliert het volgende:
Is het mogelijk om lappen tekst te kopiëren van teksteditor of kladblok naar de notities in de 3.0 iphone? (dus vanaf de mac of pc)
Dat zou ik fijn vinden.
Bij je notities, op je Mac.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:23 schreef fliert het volgende:
Repeat bedankt voor je reactie, maar andersom snap ik, met dat syncen, maar (op de mac) waar plaats ik de tekst zodat het op m'n phone komt? (ben wat traag)
Cool, ik heb 't.quote:Op zondag 19 juli 2009 15:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij je notities, op je Mac.
In Mail.app op de Mac dus.
op-vakantie-met-de-iphonequote:Op zondag 19 juli 2009 15:37 schreef MaxC het volgende:
Ik ga morgen op vakantie, wat is verstandig? Dataroaming uit? en 3G?
Navigatie kost ook extra geld of niet?
Het is vreemd dat onder OS X de notities in Mail staan en op de iPhone niet. Überhaupt vreemd dat de notities bij Mail staan. Waarschijnlijk iets dat ze van Outlook over hebben genomen, maar Outlook heeft een ander doel dan Mail.app.quote:
En nog een kleine inconstitentie die ik opgemerkt heb:quote:Op zondag 19 juli 2009 16:09 schreef Kremers het volgende:
I agree. Staat een beetje vreemd zo tussen al je mailtjes....
Doe dat vooral NIET als je bij T-Mob zit en vooral korte gesprekjes voert.De prijs per minuut is wel lager met dat buitenlandgebeuren maar het starttarief is veel hoger. Check ook even of het standaard niet aan staat; dat was bij mij wel ongevraagd het gevalquote:Op zondag 19 juli 2009 15:45 schreef fliert het volgende:
Tip 1: Sluit een buitenlandbundel af
Mobiele operators bieden speciale bundels aan waarmee je in het buitenland goedkoper kan bellen. Ben je van plan om regelmatig met familie en vrienden thuis te bellen of wil je je reisgenoten bellen, dan verdien je de kosten van zo’n bundel snel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |