3G Unrestrictorquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Repeat het volgende:
Weet iemand hoe je youtube over 3g in goeie kwaliteit kunt zien? Op wifi ziet het er geweldig uit, maar over 3G krijg je beeld alsof je weer in 1996 zit...
alles met flash ook? dus ook filmpjes van http://www.fokgames.nlquote:Op woensdag 22 juli 2009 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook daar is een oplossing voor bedacht. via cydia beschikbaar 3g unrestrictor , sindsdien speelt alles af
Ze hebben geen filiaaltelefoonnummer, alleen een algemeen nummer. Ik wacht het gewoon nog even af en anders loop ik vrijdag weer naar binnen. (ze zullen gek van me wordenquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:46 schreef MissBliss het volgende:
Lois, ik ben gewoon naar de T-Mobilewinkel op de Kinkerstraat (Amsterdam) gegaan en daar kon ik er gelijk mee uit de winkel lopen
Misschien daar even naartoe bellen?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:00 schreef Misan het volgende:
[..]
alles met flash ook? dus ook filmpjes van http://www.fokgames.nl
ohja... apple natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 08:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ook daar is een oplossing voor bedacht. via cydia beschikbaar 3g unrestrictor , sindsdien speelt alles af
Betaalsoftwarequote:
Ik doelde meer op het feit dat een 3GUnrestrictor het niet ineens mogelijk maakt om flash te gebruiken; dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:27 schreef Misan het volgende:
[..]
ohja... apple natuurlijk
stel je voor: dan kunnen anderen applicaties maken die je niet kunt controleren
Kleine moeite om naar de apple site te gaan, daar staan ze naast elkaar met een mooi vergelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:01 schreef Fokkedop het volgende:
Ff snel wat korte vraagjes, hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden,
Wat is het voornaamste verschil tussen 3g en 3gs?
Als je nu naar t-mobile shop gaat kan je dan alleen nog de 3gs halen of ook nog de 3g?
Hoe zit het met hun voorraad. Zowel 3g als 3gs?
Thanks alvast!
?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:55 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Over USB een stuk sneller lijkt het wel, en vooral stabieler. Hier kan ik mee leven
Ik denk dat hij is gaan tetheren over 3G met zijn laptop om te kijken welke snelheden te halen zijn.quote:
ah, dat is het antwoord dus op mijn vraag, thanksquote:Op woensdag 22 juli 2009 14:53 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat een 3GUnrestrictor het niet ineens mogelijk maakt om flash te gebruiken; dat heeft helemaal niks met elkaar te maken.
ah thanks.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kleine moeite om naar de apple site te gaan, daar staan ze naast elkaar met een mooi vergelijk
Lees dit ook eens: http://www.iphoneclub.nl/(...)-multitouch-support/quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:20 schreef Misan het volgende:
[..]
ah, dat is het antwoord dus op mijn vraag, thanks
quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik denk dat hij is gaan tetheren over 3G met zijn laptop om te kijken welke snelheden te halen zijn.
Ofzo?
Ik heb net weer een nieuwe gekregen ook.quote:Op woensdag 22 juli 2009 17:02 schreef nelisb het volgende:
Had er 1tje en heb nieuwe iPhone gekregen!
Maar had ook stof onder scherm.
klopt helemaalquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:48 schreef Repeat het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Alleen even een configuratiebestandje installeren van benm.at
Lijkt mij handig, hoe werkt dat precies? Moet ik dan ook nog een programmatje op mijn laptop installeren?quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:13 schreef Skv het volgende:
Werkt! Ben Assasin's Creed aan het downloaden over 3G.
Ook Youtube in hoge kwaliteit over 3G. Gaaf ding!
Zeker door het installeren van gekraakte appsquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:59 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sinds ik een jailbreak op de mijne heb verdwijnen er nogal wat icoontjes. Bekend probleem?
Authorizenquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:16 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb mijn IPhone voor het eerst aangesloten op een andere pc...
Daarna muziek gesynchroniseerd op mijn eigen pc...
Ik kan nu alleen geen apps meer installeren, hij zegt dat ik niet gerechtigd ben
Iemand een oplossing?
Ja, totaal onmisbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:03 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Awesomevooral Scroll to Bottom natuurlijk.
Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vandaag mijn externe batterij van DX binnen gekregen, en de eerste indruk is goed. Behalve dat hij een beetje rammelt heb ik er niets op aan te merken, netjes afgewerkt in hoogglans, en goede indicator ledjes voor de batterij.
Klinkt bekendquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:37 schreef Lois het volgende:
Ik ben niet de meest geduldige persoon merk ik, vrijdag gereserveerd en nog niets gehoord van de T Mobile winkel![]()
Ben natuurlijk wel al een keer langs geweest voor het geval ze mij vergeten zijn te bellen maar helaasik geloofde de verkoper die zei "ze komen bijna dagelijks met grote hoeveelheden binnen"
Loopt bij jou ook de batterij sneller leeg dan je PC 'm kan opladen als je tethering flink gebruikt?quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:55 schreef Repeat het volgende:
[ afbeelding ]
Over USB een stuk sneller lijkt het wel, en vooral stabieler. Hier kan ik mee leven
ja viel mij ook een keer op.quote:Op donderdag 23 juli 2009 18:01 schreef deepart het volgende:
trouwens 1 kant van mijn scherm is iets dieper verzonken in de rand als de andere kant, wie heeft dat nogmeer? Dus de rand tenopzicjtr van het scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |