Als we nu een beetje de vaart er in houden hebben we vanaf nu regelmatig een vers topic!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef wyccie het volgende:
Huh, wat is hier gebeurd?
Dat vorige topic is gewoon volgeluld? Ik dacht het nooit meer zou gebeuren.
dank dank.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Skittleman is wel een toffe nieuwe aanwinst! Moet ook gezegd worden!
Okay cool! Anders moeten we eens als FMTploeg mee doen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
dank dank.
op deze manier haal ik voortaan meer punten in de murphy's quiz night.
een andere groep haalde vorige week bijna de magische 90punten (87pnt)
hadden twee vragen fout
Ik neem aan een Ierse Pub. Maar elke stad heeft er minstens 3 en waarvan er 2 Murphy's heten.....quote:
Nee, dat zijn de bedenkers van de pubquizzen. Pubs/café's abonneren zich op hun quizzen en organiseren elke week een quiz.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik neem aan een Ierse Pub. Maar elke stad heeft er minstens 3 en waarvan er 2 Murphy's heten.....
Okay. dat is wel leuk dan Een maatje van mij doet het zelf wel eens. Is ie een maand bezig met vragen bedenken. Fragmentjes opzoeken etc. Wel heel erg leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef wyccie het volgende:
Dat is cool, Patch.
Een pubquiz!
Acht rondes, geloof ik. Met muziekfragmenten. Filmvragen, sportvragen, literatuurvragen. Van alles en nog wat.
Eindhoven, steenworp afstand van mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef skittelman het volgende:
njah het heet overal anders
hier in eindhoven is maar 1 kroeg die de originele quiz mag doen
en daar is 90punten het max.
maar met een FMT-groep hebben we in ieder geval 10pnt in de filmcategorie.
Ik dacht dat flitspalen alleen maar konden bestaan vanwege hoge snelheden......quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo snel. Lekker langzaam. Veel fijner..
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Patch, ik weet nog steeds niet wie je bent. Ooit alleen een keer een foto van je gezien waar je gezicht met taart besmeurd was.
En ik heb niet zo'n zin om die Deuce huppeldepup Eurotrip film te kijken.
Misschien was het ook geen taart, maar gewoon schmink. Je had in ieder geval een smoking aan.quote:
Nee, dank je.quote:Heb je Hyves?
Smoking & taart/schmink...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien was het ook geen taart, maar gewoon schmink. Je had in ieder geval een smoking aan.
[..]
Nee, dank je.
En hoe is het met je dochter?
Je Dinner for one voorstelling....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Smoking & taart/schmink...![]()
Dochter is alles ok, is nu alweer 3
Owh ok, dat zou kunnen ja, "Dinner For One", dat was schmink inderdaad plus een butler-kostuumquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je Dinner for one voorstelling....
Wow! Patch Papa? Ook weer gemist dus.....Gefeliciteerd amigo!
Ivm Patch oude badmeester is dat geen goed plan meer.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
Je zou toch op elke pagina een foto van je dochtertje posten?
Damn, jij hebt een geheugen !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie, Patch heeft ooit voor butler gespeeld dus hij kan ook wat in de huishouding doen! En zijn vader lijkt op Hulk Hogan en zijn moeder op Sharon Osbourne! Perfect match toch?
Ja maar maak je geen zorgen. Ik gebruik mijn superkrachten alleen om goed te doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:20 schreef Patch het volgende:
hmmm
Hoe zou Wyccie eruit zien?
![]()
Als je googled, dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop de toegankelijkstequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kent Wyccie dus al Patch als ik die onderste foto moet geloven.... Alleen wie van de twee is ze dan?
Die meet is meerdere keren bijna geweest maar op het moment supreme kregen we allemaal drempelvrees. IK weet overigens wel hoe Patch eruit ziet hoor. Maar hij weet niet hoe ik er uit zie.... Alleen Sheridana, Bwennie en TM weten dat.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er na zo'n lang bestaan van de trivia jullie ook wel al es een meeting gehad zouden hebben ofzo... Maar als ik jullie zo hoor gissen naar elkaar dan zal dat wel niet
Er wordt al jaren over gesproken en ook over de invulling ervan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er na zo'n lang bestaan van de trivia jullie ook wel al es een meeting gehad zouden hebben ofzo... Maar als ik jullie zo hoor gissen naar elkaar dan zal dat wel niet
Nu wil ik het ook weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die meet is meerdere keren bijna geweest maar op het moment supreme kregen we allemaal drempelvrees. IK weet overigens wel hoe Patch eruit ziet hoor. Maar hij weet niet hoe ik er uit zie.... Alleen Sheridana, Bwennie en TM weten dat.....
Die middelste is een vrij open boek geloof ik.....quote:
ja of de locatie was te ver weg, of op desbetreffende datum kon niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
drempelvrees....
dat kan ik me nou nooit bij anderen voorstellen... dat ze daar bang voor zijn...
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
ja of de locatie was te ver weg, of op desbetreffende datum kon niet....
Dus ik zeg; meerdere data, meerdere locaties
Zo was het eerst ook gegaan toch Patch. Ieder kwam op zijn eigen datum op zijn eigen lokatie....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
ja of de locatie was te ver weg, of op desbetreffende datum kon niet....
Dus ik zeg; meerdere data, meerdere locaties
tuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijn)
Owh ja !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo was het eerst ook gegaan toch Patch. Ieder kwam op zijn eigen datum op zijn eigen lokatie....
Ja op zich wel. Maar wel een beetje stil af en toe.quote:
Kip Raines moet sowieso komen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijn)
Daar rekenen we wel op idd....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:50 schreef skittelman het volgende:
druk weekendje
en volgende week vakantie
dus ga jullie weekje verlaten...
geen nood, Ich sal zuruck kommen
Ja en we zitten zelfs al op pagina 2! En Wyccie gaat in dit topic ja zeggen op een date met Patch........quote:Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef hornage het volgende:
Sjong! Ik ga een weekje op vakantie en opeens gaat FMT sneller en loopt er weer een slowchattopic... Damn, lag het allemaal misschien aan mij?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef Patch het volgende:
restaurantje al gereserveerd
"welke datum meneer?"
"tja...ehm, momentje even wat posten"
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm de slowchat gaat weer eruuugggg slooooowwwwwwwwwww!!!!
Dat is wel heel toevallig...quote:
Zelf maken scoort denk ik beter. Wyccie zal verbaasd zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef Patch het volgende:
Zal ik dan voor www.spandoeken24.nl gaan of http://www.spandoekdiscounter.nl/ ?
Of toch gewoon zelf creatief zijn en zelf maken, vinden de meeste vrouwen leuk toch?
Ik ook en dat die samenvalt met de bruiloft.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:34 schreef tombolafan het volgende:
ja zeg, hier zijn vrijwel dezelfde mensen als in trivia... Maar ik snap wel dat het daar geen chat moet worden...
Ik hoopte gewoon een 10e topic te krijgen en dan een vraag goed te hebben en dus niet ergens onderaan te bungelen...
Dat is een van de redenen om te trouwen!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook en dat die samenvalt met de bruiloft.....
Patch wint..... ik pas in November......quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef Patch het volgende:
Ik ben ook begin augustus jarig
Ik voorzie wat voordelen en opties
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch wint..... ik pas in November......
ja, dat doet ie wel vaker... mietjequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Meer feestjes dus!!!
(anders elke keer samen vieren enzo... Ook niet leuk...)![]()
Je geeft trouwens wel snel op!!!
Nee hoor maar Patch heeft enkele schoonheidsprijzen gewonnen... ik ben zo anoniem dat mijn eigen moeder niet eens weet hoe ik er uit zie..... Maar je wil dus 2 prinsen die om je vechten.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Meer feestjes dus!!!
(anders elke keer samen vieren enzo... Ook niet leuk...)![]()
Je geeft trouwens wel snel op!!!
Let's settle it in the ring! Son of Hulk Hogan......quote:
Ik wil???quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor maar Patch heeft enkele schoonheidsprijzen gewonnen... ik ben zo anoniem dat mijn eigen moeder niet eens weet hoe ik er uit zie..... Maar je wil dus 2 prinsen die om je vechten.....
Een echte kerel had hem ook al beantwoord....quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:07 schreef Patch het volgende:
een echte kerel had allang een nieuwe vraag gepost
Patch nu samen tegelijk.... 1,2,3,.... PICS!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil???
Voor het eerst dat ik dit meemaak eigenlijk hoor... Dus ik ga er van genieten...
Hyves?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil???
Voor het eerst dat ik dit meemaak eigenlijk hoor... Dus ik ga er van genieten...
Geloof t of niet, maar ik heb het net geprobeerd, en daar ben ik niet goed in...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Tombolafan neem een ava van Minoes!
ja, heb je hyves? zeg dan???quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch nu samen tegelijk.... 1,2,3,.... PICS!
zoek me maarquote:
Er loopt zo'n aparte topicreeks waar ze hem voor je op maat maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geloof t of niet, maar ik heb het net geprobeerd, en daar ben ik niet goed in...
na een te groot plaatje bijgesneden te hebben was ie te lelijk... sorry...
Van haar oliebolletje....quote:
ja hallo... heet je op hyves ook patch? zal wel niet... zeg alleen je naam dan? ah? ah? ah?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef Patch het volgende:
[..]
zoek me maar
Ik ga nu een beetje hard-to-get spelen
stuur me maar een bericht hier op fokquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo... heet je op hyves ook patch? zal wel niet... zeg alleen je naam dan? ah? ah? ah?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom Hyves als je IMDb hebt?
http://www.imdb.com/name/nm1695453/
Ik zoek niks in een man... Ik val op zoveel verschillende types... Kan wel de standaard dingen zeggen als:quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef Patch het volgende:
Maarre tombolafan, wat zoek je in een man?
Wat moet ie hebben / zijn / doen et cetera?
Wat ie niet hebben / zijn / doen et cetera?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:41 schreef Patch het volgende:
grappig, trouw en lief...
YES !![]()
mr_anonimous is niet grappig
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht! #72
Mooi icon!quote:
Patch houdt niet van intimiteit...quote:
oh, dan is de keuze wel makkelijk...quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch houdt niet van intimiteit...
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan is de keuze wel makkelijk...![]()
Je gelooft toch zeker niet een pathologische leugenaar?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan is de keuze wel makkelijk...![]()
offe.... jaloers???quote:
Wow van waar die accusation?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Je gelooft toch zeker niet een pathologische leugenaar?
waarschijnlijk omdat... zie de post boven je...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef Patch het volgende:
[..]
Je gelooft toch zeker niet een pathologische leugenaar?
quote:
ik hou wel degelijk van intimiteit !quote:
jij bent ook snel tevreden...quote:
Okay ik dacht dat op een leugen betrapt was door je.... dat ik wel degelijk een Eastwood award had gewonnen ofzo.....quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay ik dacht dat op een leugen betrapt was door je.... dat ik wel degelijk een Eastwood award had gewonnen ofzo.....
hoor ik wel vaker...quote:
niet per definitie een goede eigenschap hoor...quote:
Die moet ook dit jaar voor het eerst in het leven geroepen worden.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maarre, ik zie nergens een russel crowe award?of ben ik blind?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die moet ook dit jaar voor het eerst in het leven geroepen worden.....
Daar ben ik me maar al te bewust vanquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet per definitie een goede eigenschap hoor...
Onder anderequote:
Vraag dan eens na de sex of het meisje ook genoten heeft ipv gelijk te gaan slapen.quote:
quote:
Ik ben een mislukte kickbokser die geen geluk heeft in de liefde maar wel vaak gelukkig is!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor wie nog meer dan, die, die, die
![]()
maarre, hoe ben jij volgens jezelf? Patch zegt alleen maar dat je een pathologische leugenaar bent zonder humor...
en daar gaat het om in het leven! (maar je bent toch wel ergens gelukt in? of alleen mislukt in kickboksen en nu fulltime fokker?)quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een mislukte kickbokser die geen geluk heeft in de liefde maar wel vaak gelukkig is!
Ach ik heb vrienden, mijn familie en ik doe veel aan sport mag ik niet klagen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en daar gaat het om in het leven! (maar je bent toch wel ergens gelukt in? of alleen mislukt in kickboksen en nu fulltime fokker?)
Op de fiets boodschappen doen dan !quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb vrienden, mijn familie en ik doe veel aan sport mag ik niet klagen.
Ik haast me nooit. Jij kent mijn lieve kassameisje niet.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Op de fiets boodschappen doen dan !
En doe maar rustig aan hoor, haast je niet
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik haast me nooit. Jij kent mijn lieve kassameisje niet.....
Nee, ik ken haar niet, alleen de verhalen die je me dagelijks stuurt over haar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik haast me nooit. Jij kent mijn lieve kassameisje niet.....
Ik klets alleen met haar hoor. Ze houdt van kickboksen....quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar niet, alleen de verhalen die je me dagelijks stuurt over haar.
Ze heeft echt je hart gestolen he?
Mooi is dat, verliefdheid...![]()
hehehe
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar niet, alleen de verhalen die je me dagelijks stuurt over haar.
Ze heeft echt je hart gestolen he?
Mooi is dat, verliefdheid...![]()
hehehe
Of houdt ze van mij omdat ik kickboks.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik klets alleen met haar hoor. Ze houdt van kickboksen....
Ik probeer je alleen maar te helpenquote:
In de supermarkt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of houdt ze van mij omdat ik kickboks.....
mmmm ik kan niet zeggen of het in je voor- of nadeel werkt...quote:
Zeg ik ben Mikey Mo niet.....asjeblieft me niet vergelijken met die Boeddhistische pooier met paardestaart.....quote:
Ik heb er goed over nagedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm ik kan niet zeggen of het in je voor- of nadeel werkt...
Rustig aan zeg.... ik heb een kater van hier tot Tokio.......quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
Nou nou nou... wat een rust hier weer... Geen gevechten meer om mij???![]()
![]()
Wel een duidelijk signaal hoor; laat ik mn hyves zien en dan komt er ineens geen reactie meer... Ik snap de hint!!!![]()
Het onweert hier. Om maar even iets te zeggen...
Was maar een grapje hoor... Rustig aan maar...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rustig aan zeg.... ik heb een kater van hier tot Tokio.......
Oh gelukkig maar.... Je ben wel lief voor een man die lazarus is geweest zeg!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor... Rustig aan maar...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.... Je ben wel lief voor een man die lazarus is geweest zeg!
Goedemorgen!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Patch het volgende:
eerste ruzietje !
Maarre: Goedemorgen heren !
Enne, goedemorgen dames![]()
En een kusje voor tombolafan
Hadden we ruzie dan? Niks van gemerkt maar okay lets kiss and make up!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ruzie is nooit erg, als je het maar weer goed maakt...![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef Patch het volgende:
dingen vergeten, niets van merken...
t-t-t![]()
alcoholist zijn is niet leuk...![]()
Maar ik ben er voor je maat !
Ja, je weet wat ik bedoel.quote:
Klopt ja, dat heeft SOK ook flink te verduren gekregen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh boy had ik me zo misdragen? En dat waar Sheridana, Wyccie, Twentemeisje enzo bij waren. Gelukkig had Gorro mijn biertje al afgepakt. SOK heeft wel een apart kapsel zeg daar op de achtergrond...![]()
En het was ook schrikken dat Wyccie geen lief meisje was maar die grote neger daar op de achtergrond....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt ja, dat heeft SOK ook flink te verduren gekregen...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef Patch het volgende:
Da's inderdaad het mooiste van ruzie.
Het goedmaken naderhand.
tombolafan wat ben je toch een trut !![]()
hehehe
hehehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het was ook schrikken dat Wyccie geen lief meisje was maar die grote neger daar op de achtergrond....
geen ruzie en dan toch een kusjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar van jou kan ik het hebben, daar maak ik geen ruzie om...
Volgens Patch hadden we ruzie... Stoker...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hadden we ruzie dan? Niks van gemerkt maar okay lets kiss and make up!![]()
Star Trekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Dus ik heb ook maar geen spandoek laten drukken...
Maarre, iedereen had wel een misstap gedaan gedurende die FMT-meet...
Toen alle mannelijke FMT-ers Star Trek gingen kijken ging de rest nog vrolijk verder buiten.
Ik bijvoorbeeld hier: Heb ik mijn groene broek aangedaan, terwijl die blauwe juist veel mooier was...
[ afbeelding ]
Daar blijft het wel bij in dit geval he...quote:
jaja, ik geef al op.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar blijft het wel bij in dit geval he...![]()
jaaaaaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Star TrekGelukkig werd ik op de ziekenboeg lief verzorgd door deze gezellige dames!
[ afbeelding ]
Daar komt ze al:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef Patch het volgende:
[..]
jaja, ik geef al op.
Ik gooi al mijn hoop op het feit dat ik een rebound wellicht kan zijn.
Dusse; WYCCIE !
toplessquote:
Ja eerst waren ze inderdaad als man verkleed ja, maar jij was toch buiten? Waar al die meiden je uitlachten om je groene zwembroek?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
jaaaaa
dat was lachen toen we erachter kwamen dat het allemaal drag-queens waren !!!
ja, dus kozen ze er maar voor om 'm uit te trekken....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja eerst waren ze inderdaad als man verkleed ja, maar jij was toch buiten? Waar al die meiden je uitlachten om je groene zwembroek?
Benno heet je toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, dus kozen ze er maar voor om 'm uit te trekken....
Sindsdien heb ik een aantal kinderen rondlopen....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar blijft het wel bij in dit geval he...![]()
hehehequote:
Dat is waar.... een FMT wedding.... We gaan dan dansen als Uma en John in Pulp Fiction.... je jurk lijkt op die van Sissi en we trouwen net als in Fools Rush In bij de Grand Canyon en daar serveren we Grey Papaya's Hotdogs....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens Patch hadden we ruzie... Stoker...
Maar goedmaken is altijd goed he...![]()
Altijd leuk, foto's en verhalen van vroeger... Is het niet meer zo'n schok als die als grappig verhaal naar voren komt op de bruiloft zelf
Ah okay en je kan ook niet zwemmen toch? Wel een goede versiertruc van je dacht ik.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
zo oud ben ik nu ook alweer niet...
En dan ben ik een Wedding Crasher !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.... een FMT wedding.... We gaan dan dansen als Uma en John in Pulp Fiction.... je jurk lijkt op die van Sissi en we trouwen net als in Fools Rush In bij de Grand Canyon en daar serveren we Grey Papaya's Hotdogs....
ja, werkt veel beter dan 'heb je deuce bigalow 2 gezien?' of 'ik doe trouwens de nederlandse voice-over van .... "quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay en je kan ook niet zwemmen toch? Wel een goede versiertruc van je dacht ik.....
Je lijkt inderdaad wel een beetje op Owen WIlson... je hebt ook een neus voor slechte grappen....quote:
Ach als vechtsporter loop ik wel eens met een pijntje op.... dan vragen meiden wel vaak of het pijn doet. Meestal vraag ik dan of ze me willen helpen met douchen want dat gaat zo lastig....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, werkt veel beter dan 'heb je deuce bigalow 2 gezien?' of 'ik doe trouwens de nederlandse voice-over van .... "
Oeh, een sissi jurk!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.... een FMT wedding.... We gaan dan dansen als Uma en John in Pulp Fiction.... je jurk lijkt op die van Sissi en we trouwen net als in Fools Rush In bij de Grand Canyon en daar serveren we Grey Papaya's Hotdogs....
Als die maar niet mij zingend wakker maken als ik mijn vrijdagochtend kater heb.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, een sissi jurk!!!!![]()
En dan nemen we 7 kinderen, zoals in sound of music...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als die maar niet mij zingend wakker maken als ik mijn vrijdagochtend kater heb.....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vrijdagochtendkater??? Ken je de regels van getrouwd zijn niet? Katers zijn uit den boze...
Poesjes daarentegenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vrijdagochtendkater??? Ken je de regels van getrouwd zijn niet? Katers zijn uit den boze...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daag bieren met de boys.... Ik hoop dat je het wel waard bent.
Pics! I will show you mine if you show me yours!quote:
jaaaaa, maar straks verpesten we het daarmee...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pics! I will show you mine if you show me yours!
Dat zou kunnen.... maar ben je niet een beetje benieuwd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaa, maar straks verpesten we het daarmee...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
mr_anonimous, ik heb foto's van d'r
opgeslagen van Hyves
quote:
mwah, ben ook erover na aan het denken om 'm te deleten, zoveel meerwaarde heeft hyves nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien toch maar een hyvesaccount ooit openen.....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
mr_anonimous, ik heb foto's van d'r
opgeslagen van Hyves
Ik hoor meer mensen die dat hebben laten doen dus vandaar mij aarzeling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
mwah, ben ook erover na aan het denken om 'm te deleten, zoveel meerwaarde heeft hyves niet
Ik doe er ook niet veel mee hoor... Maar wissen vind ik dan weer niet leuk, kan ik niemand meer volgen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
mwah, ben ook erover na aan het denken om 'm te deleten, zoveel meerwaarde heeft hyves niet
ja, dat dan weer wel... maar ja... twijfel twijfel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.... maar ben je niet een beetje benieuwd?
PM.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel... maar ja... twijfel twijfel.
wat wil je dan, dat ik hier een foto post? dat is dan wel heel overdreven...
quote:
quote:
ja, is wel een prodent-smile zegquote:
Die heb ik niet.... te lang te veel gerookt....quote:
ja ik ook, maar 3 x per dag poetsen met goede tandpasta en opletten met kleurstoffen werpt echt zijn vruchten af.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die heb ik niet.... te lang te veel gerookt....
Okay thanx voor de tips! Ben wel blij dat ik niet meer rook... Het is niet meer te betalen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:56 schreef Patch het volgende:
[..]
ja ik ook, maar 3 x per dag poetsen met goede tandpasta en opletten met kleurstoffen werpt echt zijn vruchten af.
Of een tijdje volhouden met zout water te spoelen
Wat is er?quote:
foute forum... moest in die andereen, want ik kom niet op jaartallen...quote:
Oh ik dacht al dat je boos op mij en Patch was....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
foute forum... moest in die andereen, want ik kom niet op jaartallen...
omdat jullie over me roddelen?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ik dacht al dat je boos op mij en Patch was....
Dat zou nog kunnen maar is op een openbaar forum over iemand praten die mee leest roddelen?quote:
hahaha, weet ik eigenlijk niet...quote:
maar ik was er niet bij toen het zo was (ik keek even niet...)quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, weet ik eigenlijk niet...![]()
is roddelen niet gewoon praten over anderen
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ik was er niet bij toen het zo was (ik keek even niet...)
quote:
poeh poeh, daar maak je werk van!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:36 schreef Patch het volgende:
Roddel of achterklap (Engels: gossip) is een menselijke activiteit waarbij over iemand wordt gesproken - met name in ongunstige zin - zonder dat de persoon in kwestie bij het gesprek aanwezig is.
Bij roddelen gaat het over geruchten of privé-informatie. Hierdoor heeft roddelen een negatieve klank. omdat de persoon in kwestie niet aanwezig is kan deze zich niet tegen eventuele onwaarheden of aantijgingen verdedigen. Bovendien kunnen verhalen die van mond tot mond gaan een geheel eigen leven gaan leiden doordat men er (bewust of onbewust) dingen bij verzint. De roddels kunnen op deze wijze uiteindelijk reputaties verwoesten.
De onderwerpen zijn legio en kunnen onder andere omvatten:
Professionele (in)competentie;
Huwelijkse ontrouw en/of prostitueebezoek;
Afwijkende seksuele voorkeuren;
Ongelukkige uitspraken die de persoon zou hebben gedaan;
Aan de persoon toegeschreven denkbeelden of (politieke) voorkeuren;
Juridische problemen, belastingfraude of strafbare feiten van de persoon in kwestie;
Kledingkeuze, religiekeuze of levenswijze;
Partnerkeuze en/of (vermeende) zwangerschap;
Het onheus hebben bejegend van personen in de omgeving.
Toch doen velen dagelijks aan roddelen. De bladen die zich in het onderwerp gespecialiseerd hebben, de zg. roddelbladen, kennen een grote populariteit. Omdat roddelen meestal slechts interessant is wanneer men de persoon waarover geroddeld wordt kent, roddelen deze bladen vooral over algemeen bekende mensen. De bekendste Nedderlandse roddeljournalist is Henk van der Meyden.
"Waar rook is is er vuur" is een Nederlands spreekwoord dat de levensader van het roddelen weergeeft. Het is deze veronderstelling die de destructieve kracht van roddelen kan veroorzaken. Een voorbeeld van wat roddels kunnen aanrichten is te zien in de Amerikaanse film Gossip (2000) van Davis Guggenheim.
Het verspeiden van roddels kan soms als smaad of laster worden aangemerkt. Het Nederlands Wetboek van Strafrecht stelt beide strafbaar.
nou ja, gekletst... wel een beetje heel erg slowchat...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah er wordt weer gekletst hierzo! Gezellig !
Ach ja ik ben ook niet zo vlot vandaag....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, gekletst... wel een beetje heel erg slowchat...
t is dan ook vrijdag he...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook niet zo vlot vandaag....
Ja en dan heb ik altijd de avond daarvoor een TVP'tje gehad....quote:
ach... daar kies je zelf voor he... of niet?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dan heb ik altijd de avond daarvoor een TVP'tje gehad....
Ja en maar s'ochtends denk ik altijd waarom moest ik die 3 laatste biertjes nog nemen....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach... daar kies je zelf voor he... of niet?
Dat is de manco van FMT de laatste tijd. Veel spelers die af en toe online zijn..... Oh waar zijn de tijden gebleven dat vragen slechts enkele minuten open stonden......quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Enne, ik dacht even we maken het 8e trivia-forum wel even vol...schiet nu ff niet op...
ja, nou moet ik wel zeggen dat ik nu toevallig veel mogelijkheid heb om online te gaan, maar als je gewoon werkt wordt dat lastig denk ik...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is de manco van FMT de laatste tijd. Veel spelers die af en toe online zijn..... Oh waar zijn de tijden gebleven dat vragen slechts enkele minuten open stonden......
Wij zijn beide lid van de club van 100 toch? FMT'ers die meer dan 100 punten in een maand hebben gescoord.quote:
Heb je gelijk in idd. Werk gaat altijd voor.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, nou moet ik wel zeggen dat ik nu toevallig veel mogelijkheid heb om online te gaan, maar als je gewoon werkt wordt dat lastig denk ik...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij zijn beide lid van de club van 100 toch? FMT'ers die meer dan 100 punten in een maand hebben gescoord.
ok, dat dus...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb je gelijk in idd. Werk gaat altijd voor.
Rond 2005 was het echt madhouse in FMT. Toen werkte ik ook gewoon maar kon ik ook onder werktijd FMT'en. Patch en een aantal anderen ook. Haalden we gewoon vaak 3 x een dubbel punten topic.
Ik heb volgens mij zelfs het record met meer dan 120 punten....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
echt?
had je niets beters te doen dan?![]()
Of was je toen gewoon erg snel bij een 10e topic?
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij zelfs het record met meer dan 120 punten....
173!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Here is the evidence:
Fok! Movie Trivia - Oktober 2005 XXXI
Minder? Dan nu? of bedoel je dat Mr_A hoger dan jij stond omdat je minder online was...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Patch het volgende:
Maar ik was van 2004 tot en met 2006 echt veel minder online, 75% minder geloof ik, zat ook in het buitenland
Oh ja je had toen Dance of Vampires!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:08 schreef Patch het volgende:
Maar ik was van 2004 tot en met 2006 echt veel minder online, 75% minder geloof ik, zat ook in het buitenland
wasda?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh ja je had toen Dance of Vampires!
Maar daar zaten ook veel opsomvragen tussen... iets waar toen een beetje mot over kwam.....quote:
precies, ik was toen misschien een paar uurtjes per week online.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Minder? Dan nu? of bedoel je dat Mr_A hoger dan jij stond omdat je minder online was...![]()
Een musical waarin ik een rol had.quote:
er wordt / werd ook wel vaak gezocht naar een beetje motquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar zaten ook veel opsomvragen tussen... iets waar toen een beetje mot over kwam.....
ah, das wel leuk, dat je sinds kort weer terug bent! wel gezellig toch??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:12 schreef Patch het volgende:
[..]
precies, ik was toen misschien een paar uurtjes per week online.
Maar inderdaad in oktober was ik toen weer ff terug.
Ben trouwens vrij rustig geweest de laatste tijd met FMT, ben sinds kort eigenlijk weer terug
jazeker, voor zolang het duurtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, das wel leuk, dat je sinds kort weer terug bent! wel gezellig toch??
ja dat klopt wel maar Sheri, Khalein en ik zaten vaak tot diep in de nacht zaten te SC'en en te triven te gelijk. Dat was gezellig maar sommige vonden dat niet fair.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:14 schreef Patch het volgende:
[..]
er wordt / werd ook wel vaak gezocht naar een beetje mot
ah, een musical. Kunnen we dan ooit de vraag stellen;quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Een musical waarin ik een rol had.
Nu loopt ie in Oberhausen ook
Antwerpen komt eraan.
Daar zijn meerdere antwoorden op mogelijk...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, een musical. Kunnen we dan ooit de vraag stellen;
wat is de naam van de film waarbij in de musicalversie een FMT-er een rol had?
In mijn geval ook. Ik kreeg eerst een baan waar ik al niet meer kon internetten en toen ook nog een vriendin..... Dus ben ik ook ruim 2 jaar afwezig geweest. Gebeurt dat weer dan zal ik weer een sleepers bestaan lijden....quote:
quote:
quote:
quote:
Oeh, dus we hebben met een beroemdheid te maken...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere antwoorden op mogelijk...
stuk of 10
Nee hoor, heb al een tijdje geen toneel / musical / film gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dus we hebben met een beroemdheid te maken...
ook leuk! Nog roddels uit de showbizz?
Maarre...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, heb al een tijdje geen toneel / musical / film gedaan.
Nu alleen voice-over-werk en toneelles geven. En de roddels die daar spelen zijn niet interessant.
Ik had nogal veel schmink op bij sommige musicals en het lijkt me sterk dat je toneelstukken van me hebt gezien. Veelal in het buitenland.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre...
Ik heb je foto op hyves gezien, en ik herken je niet...![]()
Moet ik beter kijken, of kan ik je niet kennen?
dan heb ik iets stouts gedaan.....quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dan heb ik iets stouts gedaan.....
Oh... Toneel zal wel niet dan nee. Wat voor musicals deed je? Je weet nooit of ik je misschien eens gezien heb?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik had nogal veel schmink op bij sommige musicals en het lijkt me sterk dat je toneelstukken van me hebt gezien. Veelal in het buitenland.
En wat betreft films, als je knippert mis je me.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dan heb ik iets stouts gedaan.....
In Nederland alleen The Lion King.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh... Toneel zal wel niet dan nee. Wat voor musicals deed je? Je weet nooit of ik je misschien eens gezien heb?
Ik heb alleen maar met mijn kassameisje geflirt hoor.........quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik dan Patch nog...![]()
Pa-hatch???
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik dan Patch nog...![]()
Pa-hatch???
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar met mijn kassameisje geflirt hoor.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:
Een half jaartje maar.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joey!!!
Maarre, Lion King ben ik geweest! In Scheveningen! Heb alleen het begin gemist omdat ik aan het parkeren was, we waren ruim op tijd gegaan maar het was ineens heel warm, en strand, dus druk...
wat/wie was je?
(ik nog denken aan musicals van kleinere groepen als Opus One ofzo, maar je bent dus gewoon een "echte"...)
Dan gaan we er gewoon van uit dat ik je gezien heb...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Een half jaartje maar.
90% van de tijd was ik Timon, overige 10% Ed de Hyena
Welke van de 6?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk dat ik maar troost zoek bij mijn kassameisje.....
Mijne heeft een hoofdoekje om en is niet zo ordinair.... hoewel ze vind mij wel leuk....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Welke van de 6?
Blijven wel erg leuke liedjes
hoofddoekje hangt over haar ogen?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijne heeft een hoofdoekje om en is niet zo ordinair.... hoewel ze vind mij wel leuk....
Zou best kunnen..... Zoals ik al zei ze vindt mij wel leuk dus of mijn indruk van haar goed is.....quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:12 schreef Patch het volgende:
[..]
hoofddoekje hangt over haar ogen?
![]()
sorry, was echt een open deur...
Maarre, ik snap dat het een stuk makkelijker is om iemand via een forum ten huwelijk te vragen, maar je kan haar toch een keer mee uit vragen? Zij mag op je lijst van mij hoor...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:10 schreef mr_anonimous het volgende:
.... hoewel ze vind mij wel leuk....
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Lekker positief over jezelf hoor...
[..]
Maarre, ik snap dat het een stuk makkelijker is om iemand via een forum ten huwelijk te vragen, maar je kan haar toch een keer mee uit vragen? Zij mag op je lijst van mij hoor...
vooroordelen vooroordelen...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze draagt een hoofddoek.... ik ben rooms-katholiek..... ik denk niet dat ze mag van haar omgeving....
Geen vooroordelen hoor al eerder ervaring mee gehad...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vooroordelen vooroordelen...Minpuntje
Met haar? Zo nee, dan is het toch alles over een kam scheren...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen vooroordelen hoor al eerder ervaring mee gehad...
Nee niet met haar.... misschien heb je gelijk misschien moet ik het maar eens proberen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met haar? Zo nee, dan is het toch alles over een kam scheren...
Ciao Patchquote:
ah mooi, ik ben moe maar ik wil nooit iets missen...quote:
Oh en morgen heb ik het redelijk druk... wordt misschien heeeeeeeeeeeeel even rond 6en online, maar anders tot zondag!!!!quote:
wat vroeg!!!quote:
doeidoeiquote:Op zaterdag 25 juli 2009 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat vroeg!!!![]()
en ik ben weer weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |