mr_anonimous + 1quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Don't tell mom the babysitters dead
The Big Hit
Jane Austens mafia
The Sweetest Thing
Nee dat was een vrouw met slangeharen....quote:
ze veranderd je niet in steen. Dan zou ik eerder denken aan die zingende vrouwen waar hercules met zijn boot langs vaart en hij helemaal in trance raakt, maar vraag me niet hoe die heten...quote:
Sirenen, maar was dat Hercules? Dacht iemand anders...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ze veranderd je niet in steen. Dan zou ik eerder denken aan die zingende vrouwen waar hercules met zijn boot langs vaart en hij helemaal in trance raakt, maar vraag me niet hoe die heten...
I know...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee dat was een vrouw met slangeharen....
Yep! Net als je denkt haar gevangen te hebben ontglipt ze je weer...quote:
Lijkt wel alsof ik bij elke post aan een ex moet denken...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep! Net als je denkt haar gevangen te hebben ontglipt ze je weer...
Patch +1
Ik ken het gevoel.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ik bij elke post aan een ex moet denken...
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.....Hoe lang ben jij al weer vrouwloos Patch? Misschien kunnen we met andere single FMT'ers een foxhunt organiseren?
ja hoe ken dat?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Bijna een jaar alweer, maar dat was een kortstondige relatie van wat maanden, daarvoor 2 jaar....
Daar sta je dan met je Hunk-Awards...
Misschien wil Wyccie wel wat met je beginnen? Die is nog single geloof ik en mij vind ze een vervelende dronkaard.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 09:52 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Bijna een jaar alweer, maar dat was een kortstondige relatie van wat maanden, daarvoor 2 jaar....
Daar sta je dan met je Hunk-Awards...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |