Ik ben een mislukte kickbokser die geen geluk heeft in de liefde maar wel vaak gelukkig is!quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor wie nog meer dan, die, die, die
![]()
maarre, hoe ben jij volgens jezelf? Patch zegt alleen maar dat je een pathologische leugenaar bent zonder humor...
en daar gaat het om in het leven! (maar je bent toch wel ergens gelukt in? of alleen mislukt in kickboksen en nu fulltime fokker?)quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben een mislukte kickbokser die geen geluk heeft in de liefde maar wel vaak gelukkig is!
Ach ik heb vrienden, mijn familie en ik doe veel aan sport mag ik niet klagen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en daar gaat het om in het leven! (maar je bent toch wel ergens gelukt in? of alleen mislukt in kickboksen en nu fulltime fokker?)
Op de fiets boodschappen doen dan !quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb vrienden, mijn familie en ik doe veel aan sport mag ik niet klagen.
Ik haast me nooit. Jij kent mijn lieve kassameisje niet.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Op de fiets boodschappen doen dan !
En doe maar rustig aan hoor, haast je niet
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik haast me nooit. Jij kent mijn lieve kassameisje niet.....
Nee, ik ken haar niet, alleen de verhalen die je me dagelijks stuurt over haar.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik haast me nooit. Jij kent mijn lieve kassameisje niet.....
Ik klets alleen met haar hoor. Ze houdt van kickboksen....quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar niet, alleen de verhalen die je me dagelijks stuurt over haar.
Ze heeft echt je hart gestolen he?
Mooi is dat, verliefdheid...![]()
hehehe
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar niet, alleen de verhalen die je me dagelijks stuurt over haar.
Ze heeft echt je hart gestolen he?
Mooi is dat, verliefdheid...![]()
hehehe
Of houdt ze van mij omdat ik kickboks.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik klets alleen met haar hoor. Ze houdt van kickboksen....
Ik probeer je alleen maar te helpenquote:
In de supermarkt?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of houdt ze van mij omdat ik kickboks.....
mmmm ik kan niet zeggen of het in je voor- of nadeel werkt...quote:
Zeg ik ben Mikey Mo niet.....asjeblieft me niet vergelijken met die Boeddhistische pooier met paardestaart.....quote:
Ik heb er goed over nagedacht.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm ik kan niet zeggen of het in je voor- of nadeel werkt...
Rustig aan zeg.... ik heb een kater van hier tot Tokio.......quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:22 schreef tombolafan het volgende:
Nou nou nou... wat een rust hier weer... Geen gevechten meer om mij???![]()
![]()
Wel een duidelijk signaal hoor; laat ik mn hyves zien en dan komt er ineens geen reactie meer... Ik snap de hint!!!![]()
Het onweert hier. Om maar even iets te zeggen...
Was maar een grapje hoor... Rustig aan maar...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rustig aan zeg.... ik heb een kater van hier tot Tokio.......
Oh gelukkig maar.... Je ben wel lief voor een man die lazarus is geweest zeg!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor... Rustig aan maar...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar.... Je ben wel lief voor een man die lazarus is geweest zeg!
Goedemorgen!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:49 schreef Patch het volgende:
eerste ruzietje !
Maarre: Goedemorgen heren !
Enne, goedemorgen dames![]()
En een kusje voor tombolafan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |