Hadden we ruzie dan? Niks van gemerkt maar okay lets kiss and make up!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ruzie is nooit erg, als je het maar weer goed maakt...![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:04 schreef Patch het volgende:
dingen vergeten, niets van merken...
t-t-t![]()
alcoholist zijn is niet leuk...![]()
Maar ik ben er voor je maat !
Ja, je weet wat ik bedoel.quote:
Klopt ja, dat heeft SOK ook flink te verduren gekregen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh boy had ik me zo misdragen? En dat waar Sheridana, Wyccie, Twentemeisje enzo bij waren. Gelukkig had Gorro mijn biertje al afgepakt. SOK heeft wel een apart kapsel zeg daar op de achtergrond...![]()
En het was ook schrikken dat Wyccie geen lief meisje was maar die grote neger daar op de achtergrond....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Klopt ja, dat heeft SOK ook flink te verduren gekregen...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:53 schreef Patch het volgende:
Da's inderdaad het mooiste van ruzie.
Het goedmaken naderhand.
tombolafan wat ben je toch een trut !![]()
hehehe
hehehequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En het was ook schrikken dat Wyccie geen lief meisje was maar die grote neger daar op de achtergrond....
geen ruzie en dan toch een kusjequote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Maar van jou kan ik het hebben, daar maak ik geen ruzie om...
Volgens Patch hadden we ruzie... Stoker...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hadden we ruzie dan? Niks van gemerkt maar okay lets kiss and make up!![]()
Star Trekquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:23 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
Dus ik heb ook maar geen spandoek laten drukken...
Maarre, iedereen had wel een misstap gedaan gedurende die FMT-meet...
Toen alle mannelijke FMT-ers Star Trek gingen kijken ging de rest nog vrolijk verder buiten.
Ik bijvoorbeeld hier: Heb ik mijn groene broek aangedaan, terwijl die blauwe juist veel mooier was...
[ afbeelding ]
Daar blijft het wel bij in dit geval he...quote:
jaja, ik geef al op.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar blijft het wel bij in dit geval he...![]()
jaaaaaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Star TrekGelukkig werd ik op de ziekenboeg lief verzorgd door deze gezellige dames!
[ afbeelding ]
Daar komt ze al:quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:28 schreef Patch het volgende:
[..]
jaja, ik geef al op.
Ik gooi al mijn hoop op het feit dat ik een rebound wellicht kan zijn.
Dusse; WYCCIE !
toplessquote:
Ja eerst waren ze inderdaad als man verkleed ja, maar jij was toch buiten? Waar al die meiden je uitlachten om je groene zwembroek?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:29 schreef Patch het volgende:
[..]
jaaaaa
dat was lachen toen we erachter kwamen dat het allemaal drag-queens waren !!!
ja, dus kozen ze er maar voor om 'm uit te trekken....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja eerst waren ze inderdaad als man verkleed ja, maar jij was toch buiten? Waar al die meiden je uitlachten om je groene zwembroek?
Benno heet je toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:31 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, dus kozen ze er maar voor om 'm uit te trekken....
Sindsdien heb ik een aantal kinderen rondlopen....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar blijft het wel bij in dit geval he...![]()
hehehequote:
Dat is waar.... een FMT wedding.... We gaan dan dansen als Uma en John in Pulp Fiction.... je jurk lijkt op die van Sissi en we trouwen net als in Fools Rush In bij de Grand Canyon en daar serveren we Grey Papaya's Hotdogs....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens Patch hadden we ruzie... Stoker...
Maar goedmaken is altijd goed he...![]()
Altijd leuk, foto's en verhalen van vroeger... Is het niet meer zo'n schok als die als grappig verhaal naar voren komt op de bruiloft zelf
Ah okay en je kan ook niet zwemmen toch? Wel een goede versiertruc van je dacht ik.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
zo oud ben ik nu ook alweer niet...
En dan ben ik een Wedding Crasher !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.... een FMT wedding.... We gaan dan dansen als Uma en John in Pulp Fiction.... je jurk lijkt op die van Sissi en we trouwen net als in Fools Rush In bij de Grand Canyon en daar serveren we Grey Papaya's Hotdogs....
ja, werkt veel beter dan 'heb je deuce bigalow 2 gezien?' of 'ik doe trouwens de nederlandse voice-over van .... "quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay en je kan ook niet zwemmen toch? Wel een goede versiertruc van je dacht ik.....
Je lijkt inderdaad wel een beetje op Owen WIlson... je hebt ook een neus voor slechte grappen....quote:
Ach als vechtsporter loop ik wel eens met een pijntje op.... dan vragen meiden wel vaak of het pijn doet. Meestal vraag ik dan of ze me willen helpen met douchen want dat gaat zo lastig....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:43 schreef Patch het volgende:
[..]
ja, werkt veel beter dan 'heb je deuce bigalow 2 gezien?' of 'ik doe trouwens de nederlandse voice-over van .... "
Oeh, een sissi jurk!!!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar.... een FMT wedding.... We gaan dan dansen als Uma en John in Pulp Fiction.... je jurk lijkt op die van Sissi en we trouwen net als in Fools Rush In bij de Grand Canyon en daar serveren we Grey Papaya's Hotdogs....
Als die maar niet mij zingend wakker maken als ik mijn vrijdagochtend kater heb.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, een sissi jurk!!!!![]()
En dan nemen we 7 kinderen, zoals in sound of music...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als die maar niet mij zingend wakker maken als ik mijn vrijdagochtend kater heb.....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vrijdagochtendkater??? Ken je de regels van getrouwd zijn niet? Katers zijn uit den boze...
Poesjes daarentegenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
vrijdagochtendkater??? Ken je de regels van getrouwd zijn niet? Katers zijn uit den boze...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daag bieren met de boys.... Ik hoop dat je het wel waard bent.
Pics! I will show you mine if you show me yours!quote:
jaaaaa, maar straks verpesten we het daarmee...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Pics! I will show you mine if you show me yours!
Dat zou kunnen.... maar ben je niet een beetje benieuwd?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaa, maar straks verpesten we het daarmee...
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
mr_anonimous, ik heb foto's van d'r
opgeslagen van Hyves
quote:
mwah, ben ook erover na aan het denken om 'm te deleten, zoveel meerwaarde heeft hyves nietquote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien toch maar een hyvesaccount ooit openen.....
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:49 schreef Patch het volgende:
mr_anonimous, ik heb foto's van d'r
opgeslagen van Hyves
Ik hoor meer mensen die dat hebben laten doen dus vandaar mij aarzeling.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
mwah, ben ook erover na aan het denken om 'm te deleten, zoveel meerwaarde heeft hyves niet
Ik doe er ook niet veel mee hoor... Maar wissen vind ik dan weer niet leuk, kan ik niemand meer volgen...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:58 schreef Patch het volgende:
[..]
mwah, ben ook erover na aan het denken om 'm te deleten, zoveel meerwaarde heeft hyves niet
ja, dat dan weer wel... maar ja... twijfel twijfel.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.... maar ben je niet een beetje benieuwd?
PM.....quote:Op vrijdag 24 juli 2009 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel... maar ja... twijfel twijfel.
wat wil je dan, dat ik hier een foto post? dat is dan wel heel overdreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |