tuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijn)
Owh ja !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo was het eerst ook gegaan toch Patch. Ieder kwam op zijn eigen datum op zijn eigen lokatie....
Ja op zich wel. Maar wel een beetje stil af en toe.quote:
Kip Raines moet sowieso komen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijn)
Daar rekenen we wel op idd....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:50 schreef skittelman het volgende:
druk weekendje
en volgende week vakantie
dus ga jullie weekje verlaten...
geen nood, Ich sal zuruck kommen
Ja en we zitten zelfs al op pagina 2! En Wyccie gaat in dit topic ja zeggen op een date met Patch........quote:Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef hornage het volgende:
Sjong! Ik ga een weekje op vakantie en opeens gaat FMT sneller en loopt er weer een slowchattopic... Damn, lag het allemaal misschien aan mij?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef Patch het volgende:
restaurantje al gereserveerd
"welke datum meneer?"
"tja...ehm, momentje even wat posten"
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm de slowchat gaat weer eruuugggg slooooowwwwwwwwwww!!!!
Dat is wel heel toevallig...quote:
Zelf maken scoort denk ik beter. Wyccie zal verbaasd zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef Patch het volgende:
Zal ik dan voor www.spandoeken24.nl gaan of http://www.spandoekdiscounter.nl/ ?
Of toch gewoon zelf creatief zijn en zelf maken, vinden de meeste vrouwen leuk toch?
Ik ook en dat die samenvalt met de bruiloft.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:34 schreef tombolafan het volgende:
ja zeg, hier zijn vrijwel dezelfde mensen als in trivia... Maar ik snap wel dat het daar geen chat moet worden...
Ik hoopte gewoon een 10e topic te krijgen en dan een vraag goed te hebben en dus niet ergens onderaan te bungelen...
Dat is een van de redenen om te trouwen!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook en dat die samenvalt met de bruiloft.....
Patch wint..... ik pas in November......quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef Patch het volgende:
Ik ben ook begin augustus jarig
Ik voorzie wat voordelen en opties
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch wint..... ik pas in November......
ja, dat doet ie wel vaker... mietjequote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Meer feestjes dus!!!
(anders elke keer samen vieren enzo... Ook niet leuk...)![]()
Je geeft trouwens wel snel op!!!
Nee hoor maar Patch heeft enkele schoonheidsprijzen gewonnen... ik ben zo anoniem dat mijn eigen moeder niet eens weet hoe ik er uit zie..... Maar je wil dus 2 prinsen die om je vechten.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Meer feestjes dus!!!
(anders elke keer samen vieren enzo... Ook niet leuk...)![]()
Je geeft trouwens wel snel op!!!
Let's settle it in the ring! Son of Hulk Hogan......quote:
Ik wil???quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor maar Patch heeft enkele schoonheidsprijzen gewonnen... ik ben zo anoniem dat mijn eigen moeder niet eens weet hoe ik er uit zie..... Maar je wil dus 2 prinsen die om je vechten.....
Een echte kerel had hem ook al beantwoord....quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:07 schreef Patch het volgende:
een echte kerel had allang een nieuwe vraag gepost
Patch nu samen tegelijk.... 1,2,3,.... PICS!quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil???
Voor het eerst dat ik dit meemaak eigenlijk hoor... Dus ik ga er van genieten...
Hyves?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil???
Voor het eerst dat ik dit meemaak eigenlijk hoor... Dus ik ga er van genieten...
Geloof t of niet, maar ik heb het net geprobeerd, en daar ben ik niet goed in...quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Tombolafan neem een ava van Minoes!
ja, heb je hyves? zeg dan???quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Patch nu samen tegelijk.... 1,2,3,.... PICS!
zoek me maarquote:
Er loopt zo'n aparte topicreeks waar ze hem voor je op maat maken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geloof t of niet, maar ik heb het net geprobeerd, en daar ben ik niet goed in...
na een te groot plaatje bijgesneden te hebben was ie te lelijk... sorry...
Van haar oliebolletje....quote:
ja hallo... heet je op hyves ook patch? zal wel niet... zeg alleen je naam dan? ah? ah? ah?quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:16 schreef Patch het volgende:
[..]
zoek me maar
Ik ga nu een beetje hard-to-get spelen
stuur me maar een bericht hier op fokquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo... heet je op hyves ook patch? zal wel niet... zeg alleen je naam dan? ah? ah? ah?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waarom Hyves als je IMDb hebt?
http://www.imdb.com/name/nm1695453/
Ik zoek niks in een man... Ik val op zoveel verschillende types... Kan wel de standaard dingen zeggen als:quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:34 schreef Patch het volgende:
Maarre tombolafan, wat zoek je in een man?
Wat moet ie hebben / zijn / doen et cetera?
Wat ie niet hebben / zijn / doen et cetera?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:41 schreef Patch het volgende:
grappig, trouw en lief...
YES !![]()
mr_anonimous is niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |