Als we nu een beetje de vaart er in houden hebben we vanaf nu regelmatig een vers topic!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef wyccie het volgende:
Huh, wat is hier gebeurd?
Dat vorige topic is gewoon volgeluld? Ik dacht het nooit meer zou gebeuren.
dank dank.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Skittleman is wel een toffe nieuwe aanwinst! Moet ook gezegd worden!
Okay cool! Anders moeten we eens als FMTploeg mee doen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
dank dank.
op deze manier haal ik voortaan meer punten in de murphy's quiz night.
een andere groep haalde vorige week bijna de magische 90punten (87pnt)
hadden twee vragen fout
Ik neem aan een Ierse Pub. Maar elke stad heeft er minstens 3 en waarvan er 2 Murphy's heten.....quote:
Nee, dat zijn de bedenkers van de pubquizzen. Pubs/café's abonneren zich op hun quizzen en organiseren elke week een quiz.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik neem aan een Ierse Pub. Maar elke stad heeft er minstens 3 en waarvan er 2 Murphy's heten.....
Okay. dat is wel leuk dan Een maatje van mij doet het zelf wel eens. Is ie een maand bezig met vragen bedenken. Fragmentjes opzoeken etc. Wel heel erg leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef wyccie het volgende:
Dat is cool, Patch.
Een pubquiz!
Acht rondes, geloof ik. Met muziekfragmenten. Filmvragen, sportvragen, literatuurvragen. Van alles en nog wat.
Eindhoven, steenworp afstand van mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef skittelman het volgende:
njah het heet overal anders
hier in eindhoven is maar 1 kroeg die de originele quiz mag doen
en daar is 90punten het max.
maar met een FMT-groep hebben we in ieder geval 10pnt in de filmcategorie.
Ik dacht dat flitspalen alleen maar konden bestaan vanwege hoge snelheden......quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo snel. Lekker langzaam. Veel fijner..
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Patch, ik weet nog steeds niet wie je bent. Ooit alleen een keer een foto van je gezien waar je gezicht met taart besmeurd was.
En ik heb niet zo'n zin om die Deuce huppeldepup Eurotrip film te kijken.
Misschien was het ook geen taart, maar gewoon schmink. Je had in ieder geval een smoking aan.quote:
Nee, dank je.quote:Heb je Hyves?
Smoking & taart/schmink...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien was het ook geen taart, maar gewoon schmink. Je had in ieder geval een smoking aan.
[..]
Nee, dank je.
En hoe is het met je dochter?
Je Dinner for one voorstelling....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Smoking & taart/schmink...![]()
Dochter is alles ok, is nu alweer 3
Owh ok, dat zou kunnen ja, "Dinner For One", dat was schmink inderdaad plus een butler-kostuumquote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je Dinner for one voorstelling....
Wow! Patch Papa? Ook weer gemist dus.....Gefeliciteerd amigo!
Ivm Patch oude badmeester is dat geen goed plan meer.....quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
Je zou toch op elke pagina een foto van je dochtertje posten?
Damn, jij hebt een geheugen !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Wyccie, Patch heeft ooit voor butler gespeeld dus hij kan ook wat in de huishouding doen! En zijn vader lijkt op Hulk Hogan en zijn moeder op Sharon Osbourne! Perfect match toch?
Ja maar maak je geen zorgen. Ik gebruik mijn superkrachten alleen om goed te doen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:20 schreef Patch het volgende:
hmmm
Hoe zou Wyccie eruit zien?
![]()
Als je googled, dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop de toegankelijkstequote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kent Wyccie dus al Patch als ik die onderste foto moet geloven.... Alleen wie van de twee is ze dan?
Die meet is meerdere keren bijna geweest maar op het moment supreme kregen we allemaal drempelvrees. IK weet overigens wel hoe Patch eruit ziet hoor. Maar hij weet niet hoe ik er uit zie.... Alleen Sheridana, Bwennie en TM weten dat.....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er na zo'n lang bestaan van de trivia jullie ook wel al es een meeting gehad zouden hebben ofzo... Maar als ik jullie zo hoor gissen naar elkaar dan zal dat wel niet
Er wordt al jaren over gesproken en ook over de invulling ervan.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:25 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat er na zo'n lang bestaan van de trivia jullie ook wel al es een meeting gehad zouden hebben ofzo... Maar als ik jullie zo hoor gissen naar elkaar dan zal dat wel niet
Nu wil ik het ook weten.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die meet is meerdere keren bijna geweest maar op het moment supreme kregen we allemaal drempelvrees. IK weet overigens wel hoe Patch eruit ziet hoor. Maar hij weet niet hoe ik er uit zie.... Alleen Sheridana, Bwennie en TM weten dat.....
Die middelste is een vrij open boek geloof ik.....quote:
ja of de locatie was te ver weg, of op desbetreffende datum kon niet....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
drempelvrees....
dat kan ik me nou nooit bij anderen voorstellen... dat ze daar bang voor zijn...
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
ja of de locatie was te ver weg, of op desbetreffende datum kon niet....
Dus ik zeg; meerdere data, meerdere locaties
Zo was het eerst ook gegaan toch Patch. Ieder kwam op zijn eigen datum op zijn eigen lokatie....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:29 schreef Patch het volgende:
[..]
ja of de locatie was te ver weg, of op desbetreffende datum kon niet....
Dus ik zeg; meerdere data, meerdere locaties
tuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijn)
Owh ja !quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo was het eerst ook gegaan toch Patch. Ieder kwam op zijn eigen datum op zijn eigen lokatie....
Ja op zich wel. Maar wel een beetje stil af en toe.quote:
Kip Raines moet sowieso komen!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe maar niet, ik ben iemand die niet nee kan zeggen en dan zou ik alles af moeten (als ik tenminste welkom zou zijn)
Daar rekenen we wel op idd....quote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:50 schreef skittelman het volgende:
druk weekendje
en volgende week vakantie
dus ga jullie weekje verlaten...
geen nood, Ich sal zuruck kommen
Ja en we zitten zelfs al op pagina 2! En Wyccie gaat in dit topic ja zeggen op een date met Patch........quote:Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef hornage het volgende:
Sjong! Ik ga een weekje op vakantie en opeens gaat FMT sneller en loopt er weer een slowchattopic... Damn, lag het allemaal misschien aan mij?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef Patch het volgende:
restaurantje al gereserveerd
"welke datum meneer?"
"tja...ehm, momentje even wat posten"
quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Hmmm de slowchat gaat weer eruuugggg slooooowwwwwwwwwww!!!!
Dat is wel heel toevallig...quote:
Zelf maken scoort denk ik beter. Wyccie zal verbaasd zijn.quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:25 schreef Patch het volgende:
Zal ik dan voor www.spandoeken24.nl gaan of http://www.spandoekdiscounter.nl/ ?
Of toch gewoon zelf creatief zijn en zelf maken, vinden de meeste vrouwen leuk toch?
Ik ook en dat die samenvalt met de bruiloft.....quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:34 schreef tombolafan het volgende:
ja zeg, hier zijn vrijwel dezelfde mensen als in trivia... Maar ik snap wel dat het daar geen chat moet worden...
Ik hoopte gewoon een 10e topic te krijgen en dan een vraag goed te hebben en dus niet ergens onderaan te bungelen...
Dat is een van de redenen om te trouwen!quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook en dat die samenvalt met de bruiloft.....
Patch wint..... ik pas in November......quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:48 schreef Patch het volgende:
Ik ben ook begin augustus jarig
Ik voorzie wat voordelen en opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |