er wordt / werd ook wel vaak gezocht naar een beetje motquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar daar zaten ook veel opsomvragen tussen... iets waar toen een beetje mot over kwam.....
ah, das wel leuk, dat je sinds kort weer terug bent! wel gezellig toch??quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:12 schreef Patch het volgende:
[..]
precies, ik was toen misschien een paar uurtjes per week online.
Maar inderdaad in oktober was ik toen weer ff terug.
Ben trouwens vrij rustig geweest de laatste tijd met FMT, ben sinds kort eigenlijk weer terug
jazeker, voor zolang het duurtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, das wel leuk, dat je sinds kort weer terug bent! wel gezellig toch??
ja dat klopt wel maar Sheri, Khalein en ik zaten vaak tot diep in de nacht zaten te SC'en en te triven te gelijk. Dat was gezellig maar sommige vonden dat niet fair.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:14 schreef Patch het volgende:
[..]
er wordt / werd ook wel vaak gezocht naar een beetje mot
ah, een musical. Kunnen we dan ooit de vraag stellen;quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Een musical waarin ik een rol had.
Nu loopt ie in Oberhausen ook
Antwerpen komt eraan.
Daar zijn meerdere antwoorden op mogelijk...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, een musical. Kunnen we dan ooit de vraag stellen;
wat is de naam van de film waarbij in de musicalversie een FMT-er een rol had?
In mijn geval ook. Ik kreeg eerst een baan waar ik al niet meer kon internetten en toen ook nog een vriendin..... Dus ben ik ook ruim 2 jaar afwezig geweest. Gebeurt dat weer dan zal ik weer een sleepers bestaan lijden....quote:
quote:
quote:
quote:
Oeh, dus we hebben met een beroemdheid te maken...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere antwoorden op mogelijk...
stuk of 10
Nee hoor, heb al een tijdje geen toneel / musical / film gedaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, dus we hebben met een beroemdheid te maken...
ook leuk! Nog roddels uit de showbizz?
Maarre...quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, heb al een tijdje geen toneel / musical / film gedaan.
Nu alleen voice-over-werk en toneelles geven. En de roddels die daar spelen zijn niet interessant.
Ik had nogal veel schmink op bij sommige musicals en het lijkt me sterk dat je toneelstukken van me hebt gezien. Veelal in het buitenland.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre...
Ik heb je foto op hyves gezien, en ik herken je niet...![]()
Moet ik beter kijken, of kan ik je niet kennen?
dan heb ik iets stouts gedaan.....quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dan heb ik iets stouts gedaan.....
Oh... Toneel zal wel niet dan nee. Wat voor musicals deed je? Je weet nooit of ik je misschien eens gezien heb?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:40 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik had nogal veel schmink op bij sommige musicals en het lijkt me sterk dat je toneelstukken van me hebt gezien. Veelal in het buitenland.
En wat betreft films, als je knippert mis je me.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
dan heb ik iets stouts gedaan.....
In Nederland alleen The Lion King.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh... Toneel zal wel niet dan nee. Wat voor musicals deed je? Je weet nooit of ik je misschien eens gezien heb?
Ik heb alleen maar met mijn kassameisje geflirt hoor.........quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik dan Patch nog...![]()
Pa-hatch???
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik dan Patch nog...![]()
Pa-hatch???
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar met mijn kassameisje geflirt hoor.........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |