Nee die kaart moet gewoon op het eind van de week verlopen. niet zomaar midden in de week! stel dat je die week nog school had!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus omdat jij niet oplet, is het de schuld van de conducteur dat je een boete krijgt?
uiteraard, het is altijd makkelijker de schuld op een ander te steken dan toe te geven dat je zelf had kunnen lezen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus omdat jij niet oplet, is het de schuld van de conducteur dat je een boete krijgt?
Punt blijft dat JIJ niet opgelet hebt wanneer dat kreng verliep.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee die kaart moet gewoon op het eind van de week verlopen. niet zomaar midden in de week! stel dat je die week nog school had!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:want ik kan bewijzen dat ik elke keer een kaartje koop dus dacht ik dat hij misschien een keer door de ogen kijkt.
Ze kijken meestal met/ door hun ogen hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Denk je na je schoonouders te hebben uitgezwaaid (3 week weg ) even naar huis wat spullen te kunnen ophalen.Rij je op je fiets naar het station toe, wacht je op de de trein naar huis. Stap je in de trein en het eerste wat je tegen komt is de conducteur dus ok, toon je je OV. Want die zou toch verlopen op vrijdag?. blijkt op de OV kaart achterop te staan 16 juli 4 uur ochtends terwijl ik dacht dat er nog een dag OV had. "Ja sorry je hebt geen geldig vervoersbewijs, ik schrijf wel een bon uit". Boos op de conducteur Ik vind dit gewoon klote en onterecht want ik kan bewijzen dat ik elke keer een kaartje koop dus dacht ik dat hij misschien een keer door de ogen kijkt. Keihard schrijft hij alsnog de bon uit.toch geef ik mijn gegevens door, valt de satellietverbinding bij zijn Pda weg, moet hij het opnieuw invullen. klote controle. zegt hij: " Met OV krijg je korting dus schrijf ik dat wel van je bon eraf" ik nam dus aan dat ik ook nog korting kreeg want het is je normale kaartje + 40% korting, eenmaal thuis blijkt dat ik geen korting heb gekregen en de volle pond moet betalen.
![]()
Samenvatting: Ts OV niet geldig, gisteren wel. Conducteur schrijft bon, ik koop braaf kaartjes behalve vandaag omdat ik dacht dat OV nog geldig was.
Klacht: Conducteur is niet tolerant / slechte bedmanieren.
Klacht2: OV kan niet netjes op het eind van de week verlopen:{ .
Klacht3: Arriva
Klacht4: Geen korting gekregen terwijl ik dit wel heb.![]()
ter duidelijkheid OV IS NIET MEER GELDIGkeiharde manier achter gekomen. 37,80 lichter voor een 10 a 15 minuten treinreis
![]()
Het is al jaaaaaaaaaaren vanaf 16 juli.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee die kaart moet gewoon op het eind van de week verlopen. niet zomaar midden in de week! stel dat je die week nog school had!
quote:Klacht: Conducteur is niet tolerant
ja als je hem vergeten bentquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Als je een OV kaart hebt mag je 1x per jaar de boete terugvragen, even bij een NS loket zo'n formulier halen dus.
Eens.quote:
Dat is als je hem vergeet, terwijl hij wel geldig zou zijn. TS is hem niet vergeten, maar zijn OV is gewoon niet geldigquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Als je een OV kaart hebt mag je 1x per jaar de boete terugvragen, even bij een NS loket zo'n formulier halen dus.
Een OV is niet gratis, het is een prestatiebeurs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:46 schreef error_404 het volgende:
Je hebt bijna het hele jaar gratis OV en nou zeik je omdat je een bon krijgt omdat zelf niet goed gelezen hebt...?
Het OV is gratis toegankelijk voor studenten met een OV-studentenkaart zoals TS heeft; een prestatiebeurs heeft direct niets je OV-studentenkaart te maken....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een OV is niet gratis, het is een prestatiebeurs.
Maar als jij niet binnen zoveel jaar je studie haalt moet je alles terugbetalen, inclusief kosten van je OV. Dientengevolge is dit wél een onderdeel van je prestatiebeurs.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Het OV is gratis toegankelijk voor studenten met een OV-studentenkaart zoals TS heeft; een prestatiebeurs heeft direct niets je OV-studentenkaart te maken....
Binnen 10-fucking-jaar.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:55 schreef PatatFriet het volgende:
Jawohl, als je niet binnen 10 jaar afstudeert moet je ook je OV-lening terugdokken
Ojaquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:41 schreef rene90 het volgende:
Dat is alleen als je in het bezit bent van een geldig vervoersbewijs alleen deze vergeten bent? Nu is dat ding uberhaupt niet geldig dus mag je het niet terugvragen lijkt me.
Gezien het IQ dat hij hier laat zien zie ik TS er wel voor aan dat hij dat niet gaat halenquote:
OV-studentenkaart is niet gratis.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Het OV is gratis toegankelijk voor studenten met een OV-studentenkaart zoals TS heeft; een prestatiebeurs heeft direct niets je OV-studentenkaart te maken....
Boos worden op iemand anders omdat je zelf een fout maakt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
had met mijn stomme kop een retour Velperpoort gedaan ipv Velp.
[..]
yeah rightquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:05 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Boos worden op iemand anders omdat je zelf een fout maakt.![]()
http://www.onbewustasociaal.nl
Pas maar op, pas maar op.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:
eenmaal thuis blijkt dat ik geen korting heb gekregen en de volle pond moet betalen.![]()
Dat werkt alleen als je ook echt Dirk van der Broek heet, want ze vragen natuurlijk om je identiteitsbewijsquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:44 schreef Jimbo het volgende:
voortaan gewoon zeggen dat je Dirk van der broek heet oid
quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:03 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Gezien het IQ dat hij hier laat zien zie ik TS er wel voor aan dat hij dat niet gaat halen
Oja, jij betaald natuurlijk 100 euro per maand om hem te mogen gebruiken?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
OV-studentenkaart is niet gratis.
als je niet je diploma binnen 10 jaar haalt betaal je volgens mij 70 euro per maand dat je er gebruik van hebt gemaakt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef error_404 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oja, jij betaald natuurlijk 100 euro per maand om hem te mogen gebruiken?
studenten die denken dat ze voor alles moeten betalen, terwijl het om een korting gaat op iets wat ze toch al gratis krijgen...
68 euro per 2 weken geloof ik. Kan zijn dat het ondertussen duurder is geworden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
als je niet je diploma binnen 10 jaar haalt betaal je volgens mij 70 euro per maand dat je er gebruik van hebt gemaakt.
Zie bovenstaande reacties op het niet binnen 10 jaar halen van een diploma.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:10 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
als je niet je diploma binnen 10 jaar haalt betaal je volgens mij 70 euro per maand dat je er gebruik van hebt gemaakt.
Ik vind de conducteur dan ook een held. In tegenstelling tot de TS. Pauper.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:15 schreef Remsjo het volgende:
Tsja, ook ik moet zeggen dat de conducteur gewoon gelijkt heeft. Die beste man probeert zijn beroep zo goed mogelijk uit te voeren. Hij wil ook beleg op z,n brood hebben. Als hij jou nu gemats had, dan zegt de volgende: Jaa maar bij hem zag je het ook door de vingers... blablabla. Deze conducteur doet gewoon zijn plicht. Zijn plicht is bonnen uitschrijven voor mensen die geen geldig vervoersbewijs hebben. Jou plicht is om dit tegen te gaan door goed op te letten en goed naar je OV te kijken al vorens je in de trein stapt.
Ik vind het wel terecht dat je een bon hebt gekregen.
Je studeert er toch voor, penisquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:08 schreef error_404 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oja, jij betaald natuurlijk 100 euro per maand om hem te mogen gebruiken?
studenten die denken dat ze voor alles moeten betalen, terwijl het om een korting gaat op iets wat ze toch al gratis krijgen...
pfft 6 uur maar te laat voor een 10 minuten ritje.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de conducteur dan ook een held. In tegenstelling tot de TS. Pauper.
Die paupers die dan 'verbaasd zijn' dat het niet geldig is mogen dan wel eens eerst Nederlands gaan leren lezen.quote:
Hij doet gewoon zijn werk en jij faalt. Niet meer en niet minder. Wat is dat trouwens, "gulden"?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:06 schreef kL0j00h het volgende:
yeah right
Of hij reageert gewoon relaxte en niet als een baasje die thuis niets te vertellen heeft en laat me een paar gulden bij betalen.
Gewoon zeggen dat je je OV vergeten was, boete betalen en je kan het bedrag declarerenquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Denk je na je schoonouders te hebben uitgezwaaid (3 week weg ) even naar huis wat spullen te kunnen ophalen.Rij je op je fiets naar het station toe, wacht je op de de trein naar huis. Stap je in de trein en het eerste wat je tegen komt is de conducteur dus ok, toon je je OV. Want die zou toch verlopen op vrijdag?. blijkt op de OV kaart achterop te staan 16 juli 4 uur ochtends terwijl ik dacht dat er nog een dag OV had. "Ja sorry je hebt geen geldig vervoersbewijs, ik schrijf wel een bon uit". Boos op de conducteur Ik vind dit gewoon klote en onterecht want ik kan bewijzen dat ik elke keer een kaartje koop dus dacht ik dat hij misschien een keer door de ogen kijkt. Keihard schrijft hij alsnog de bon uit.toch geef ik mijn gegevens door, valt de satellietverbinding bij zijn Pda weg, moet hij het opnieuw invullen. klote controle. zegt hij: " Met OV krijg je korting dus schrijf ik dat wel van je bon eraf" ik nam dus aan dat ik ook nog korting kreeg want het is je normale kaartje + 40% korting, eenmaal thuis blijkt dat ik geen korting heb gekregen en de volle pond moet betalen.
![]()
Samenvatting: Ts OV niet geldig, gisteren wel. Conducteur schrijft bon, ik koop braaf kaartjes behalve vandaag omdat ik dacht dat OV nog geldig was.
Klacht: Conducteur is niet tolerant / slechte bedmanieren.
Klacht2: OV kan niet netjes op het eind van de week verlopen:{ .
Klacht3: Arriva
Klacht4: Geen korting gekregen terwijl ik dit wel heb.![]()
ter duidelijkheid OV IS NIET MEER GELDIGkeiharde manier achter gekomen. 37,80 lichter voor een 10 a 15 minuten treinreis
![]()
Hoe ga je dat doen met een verlopen OV kaart?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je je OV vergeten was, boete betalen en je kan het bedrag declareren
Dat is het betaalmiddel waar ik mee moest betalen in de tijd dat dit verhaal zich afspeelt en toen jouw reet nog werd afgeveegd door je moeder.quote:
Was dat een verhaal wat je typte dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:59 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Dat is het betaalmiddel waar ik mee moest betalen in de tijd dat dit verhaal zich afspeelt en toen jouw reet nog werd afgeveegd door je moeder.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was dat een verhaal wat je typte dan?
Nee, het was een oprechte vraag. Ik kon er namelijk niet uit opmaken dat er "vroegah" bij jou hetzelfde is gebeurd.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het was een oprechte vraag. Ik kon er namelijk niet uit opmaken dat er "vroegah" bij jou hetzelfde is gebeurd.
Hij wil haar duidelijk gewoon helemaal platneuken, de ouwe snoeperdquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:33 schreef Kekaa het volgende:
Net in de trein van Kampen naar Zwolle wel een aardige conducteur.
Er zat een meisje zonder kaartje, met OV. Hij stelde voor om in Zwolle samen uit te stappen en een kaartje te kopen. Scheelt haar weer 35 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |