Nee die kaart moet gewoon op het eind van de week verlopen. niet zomaar midden in de week! stel dat je die week nog school had!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus omdat jij niet oplet, is het de schuld van de conducteur dat je een boete krijgt?
uiteraard, het is altijd makkelijker de schuld op een ander te steken dan toe te geven dat je zelf had kunnen lezen...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus omdat jij niet oplet, is het de schuld van de conducteur dat je een boete krijgt?
Punt blijft dat JIJ niet opgelet hebt wanneer dat kreng verliep.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee die kaart moet gewoon op het eind van de week verlopen. niet zomaar midden in de week! stel dat je die week nog school had!
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:want ik kan bewijzen dat ik elke keer een kaartje koop dus dacht ik dat hij misschien een keer door de ogen kijkt.
Ze kijken meestal met/ door hun ogen hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Denk je na je schoonouders te hebben uitgezwaaid (3 week weg ) even naar huis wat spullen te kunnen ophalen.Rij je op je fiets naar het station toe, wacht je op de de trein naar huis. Stap je in de trein en het eerste wat je tegen komt is de conducteur dus ok, toon je je OV. Want die zou toch verlopen op vrijdag?. blijkt op de OV kaart achterop te staan 16 juli 4 uur ochtends terwijl ik dacht dat er nog een dag OV had. "Ja sorry je hebt geen geldig vervoersbewijs, ik schrijf wel een bon uit". Boos op de conducteur Ik vind dit gewoon klote en onterecht want ik kan bewijzen dat ik elke keer een kaartje koop dus dacht ik dat hij misschien een keer door de ogen kijkt. Keihard schrijft hij alsnog de bon uit.toch geef ik mijn gegevens door, valt de satellietverbinding bij zijn Pda weg, moet hij het opnieuw invullen. klote controle. zegt hij: " Met OV krijg je korting dus schrijf ik dat wel van je bon eraf" ik nam dus aan dat ik ook nog korting kreeg want het is je normale kaartje + 40% korting, eenmaal thuis blijkt dat ik geen korting heb gekregen en de volle pond moet betalen.
![]()
Samenvatting: Ts OV niet geldig, gisteren wel. Conducteur schrijft bon, ik koop braaf kaartjes behalve vandaag omdat ik dacht dat OV nog geldig was.
Klacht: Conducteur is niet tolerant / slechte bedmanieren.
Klacht2: OV kan niet netjes op het eind van de week verlopen:{ .
Klacht3: Arriva
Klacht4: Geen korting gekregen terwijl ik dit wel heb.![]()
ter duidelijkheid OV IS NIET MEER GELDIGkeiharde manier achter gekomen. 37,80 lichter voor een 10 a 15 minuten treinreis
![]()
Het is al jaaaaaaaaaaren vanaf 16 juli.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee die kaart moet gewoon op het eind van de week verlopen. niet zomaar midden in de week! stel dat je die week nog school had!
quote:Klacht: Conducteur is niet tolerant
ja als je hem vergeten bentquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Als je een OV kaart hebt mag je 1x per jaar de boete terugvragen, even bij een NS loket zo'n formulier halen dus.
Eens.quote:
Dat is als je hem vergeet, terwijl hij wel geldig zou zijn. TS is hem niet vergeten, maar zijn OV is gewoon niet geldigquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:39 schreef Sanderrrr het volgende:
Als je een OV kaart hebt mag je 1x per jaar de boete terugvragen, even bij een NS loket zo'n formulier halen dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |