ikookhier | dinsdag 14 juli 2009 @ 21:59 |
![]() | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 21:59 |
Bedroevende OP | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:00 |
Des te meer omdat ik daardoor mijn post niet meer kon plaatsen | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:00 |
We wachten | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:01 |
quote:HA! Ik heb je motor gezien. Dat doe ik lopend ![]() | |
ikookhier | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:01 |
IOH is de tel kwijt ![]() | |
Cocktailprikker | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:07 |
tvp ![]() | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:07 |
Vandaag was een heugelijke dag, ik heb haar weer bereden ![]() Vorige week eerst een nieuw tweedehands wiel ![]() ![]() gevolgd door een nieuwe ketting en tandwielen ![]() en nieuwe vorvorkkeerringen en voorvorkolie ![]() Van pure ellende ook maar een setje nieuwe tweedehands remblokken ![]() Voor en na fotootje: ![]() ![]() Daarna nog wat glibberige verwennerij ![]() ![]() Ik weet het, ik schrok er zelf van. De Lidl is een trouwe klant kwijt..... En tot slot is er zelfs een weinig poetswerk vericht ![]() | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:08 |
quote:Piglet ![]() Gay-alert | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:12 |
quote:Drank maakt duidelijk meer kapot dan ![]() quote:Inderdaad, gewoon voorrop. En rijden zul je gngngn | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:13 |
Zo, ik heb mijn zegje gedaan. Nu wacht ik verder even af tot er een op is ![]() | |
Geerd | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:14 |
Die hond ![]() ![]() Wie is dat? of zomaar plaatje van google? | |
Cocktailprikker | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:14 |
quote:Nee die Opel Agila is goed voor mijn ego wil je zeggen ![]() | |
Geerd | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:34 |
quote:Uhmz als ik dat filmpje zo bekijk heb ik genoeg aan de eerste. ![]() | |
BazzieK | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:40 |
quote: ![]() | |
Den_Haag | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:42 |
avond ![]() | |
Roderick2085 | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:48 |
quote:Ik zou bijna eens richting dat gat komen, uitnodigende foto ![]() ![]() quote:Dude ![]() | |
stinkie | dinsdag 14 juli 2009 @ 22:55 |
quote:Afschrijving per remblok is zo wel minimaal natuurlijk ![]() | |
Geerd | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:10 |
quote:Almere is fijn gemiddeld inkomen 12500, dan weet je weer waar je belasting centen heen gaan ![]() | |
Roderick2085 | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:24 |
quote:Ik post dan ook geen foto's van Almere ![]() ![]() | |
Geerd | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:31 |
quote:Nee oke maar IOH komt ook niet uit Lochem ![]() | |
Cageon | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:36 |
Mwahaha Go Geerd. ![]() 2 vingers in de neus ouwe ![]() | |
Cageon | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:37 |
quote:gangster hoor | |
Cageon | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:41 |
quote:goed dat je zelf al toegeeft dat je een penis hebt. | |
Geerd | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:42 |
quote:Als ik in Dieren kom kijk ik toch altijd nog stiekum of je staat te tanken met de 2 pitter ![]() ![]() | |
Cageon | dinsdag 14 juli 2009 @ 23:45 |
quote:haha, kan maar zo, sinds gister werk ik in doetinchem. Moet dus op de motor elke dag ![]() Alleen is een autotje handiger/verstandiger, Anders komen er nog wel een keer boetes van... | |
Geerd | woensdag 15 juli 2009 @ 00:08 |
quote:Klopt is niet grappig meer, weet nu een beetje waar ze allemaal flitsen met hun containers/flits auto's scheelt weer iets ![]() | |
Cageon | woensdag 15 juli 2009 @ 00:09 |
quote:mjeh ik heb heel kort trajectje, allemaal 80 en her en der een verdwaald gehuchtje waar t 50 is... gas ff los en je zit zo op rbw snelheid... Onderweg beetje wheelies oefenen af en toe ![]() meeste uitdaging zit m in de turbo rotonde's, zoveel mogelijk auto's voorbij zien te komen ![]() | |
Geerd | woensdag 15 juli 2009 @ 00:17 |
quote:Das altijd lachen ja van die sjappies in die bmw's en audie's , golf ![]() ![]() Was op de autobaan laatst ook wel lachen blijf je rustig er achter tot 240(op teller) en dan knipper aan dat je er langs wil die gezichten ![]() Alleen die porsches ![]() ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Geerd op 15-07-2009 00:23:37 ] | |
Cageon | woensdag 15 juli 2009 @ 00:26 |
quote:Geerd, je blijft mijn held ![]() ![]() tijd voor een daytona ofzo ![]() ![]() | |
o-o | woensdag 15 juli 2009 @ 08:56 |
quote:Oeoeoeoeoehhhhhhh shiny parts! ![]() | |
stinkie | woensdag 15 juli 2009 @ 08:58 |
Mogguh | |
Roderick2085 | woensdag 15 juli 2009 @ 09:32 |
quote:Oh ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 15 juli 2009 @ 09:34 |
Morgen ![]() Phat gangstah OP heur ![]() ![]() ![]() Cp de troetels van Geerd gestolen ![]() Uitgestorven hiero..vakanties zijn begonnen ![]() ![]() ![]() | |
Worldbeater | woensdag 15 juli 2009 @ 11:58 |
quote:Beetje veel remvoering nog. ![]() ![]() SPOILER | |
Geerd | woensdag 15 juli 2009 @ 12:32 |
![]() ![]() | |
stinkie | woensdag 15 juli 2009 @ 12:47 |
quote:ja, verbaas mezelf ook. Motoronderhoud ![]() Geen idee welk type, zal straks eens kijken. Gratis, das het enige dat ik weet ![]() hierna worden het weer circuitbandjes voor weinig ![]() | |
Geerd | woensdag 15 juli 2009 @ 12:51 |
Als je remblokjes vervangt hoef je toch niet te ontluchten enzo? | |
stinkie | woensdag 15 juli 2009 @ 13:43 |
quote:Ik hoop het niet ![]() | |
MMach | woensdag 15 juli 2009 @ 14:21 |
quote:Nee, normaal gezien niet, maar je moet wel goed die remzuigers schoonmaken. Als je remmen al zo gecorrodeerd zijn als op stinkies foto bv, loont het wel de moeite om de zuigers glanzend schoon te maken. Anders gaan je afdichtingsrubbers niet te lang leven. Intussen in 2.5week 4000km extra op de gts teller gezet, wat een zalige fiets is dat. Wat fotootjes van de remmerij en ophanging (let niet op de vuiligheid, ik heb hem nog niet gewassen en het is een gebruiksvoorwerp: 267mm geventileerde achterrem, veel beter dan die van m'n ninja (ook wel meer gewicht op de achterkant) ![]() Voorkant is mijn favoriete deel: ![]() ![]() ![]() ![]() Zwevend opgehangen 320mm ,geperforeerde en geventileerde single brakedisk. Geplaatst in het center van het wiel, dus geen reactiekrachten, met een gigantische 6 zuigerremklauw. Enorme stopkracht met goeie responsie en geen fadende remmen. Natuurlijk ook de single swingarm vooraan, het wiel wordt indirect gestuurd en draait om zijn centerpunt. Volledige scheiding van sturen en demping, in je handlebars voel je dus geen schokken. De idee is hetzelfde als het systeem van BMW, maar dit is wel een pak beter (zij het ook een pak zwaarder) Ongelofelijk mooie wegligging, en kasseien en betonbanen, daar zweef je over. Schokdempers voor en achter zijn ook volledig remote instelbaar. ![]() Ook het prachtige omega-vormige draagframe is zichtbaar ![]() Het motorblok is het teruggetunede 4cyl. injectie FZR1000 blok (origineel 142pk) en heeft bij de GTS 100.6pk en 105.8Nm. Is een DOHC 20klepper. Optrekken vlot wel, maar is niet explosief: 0-100: 4.6s, topspeed 240, maar de hernemingen zijn indrukwekkender. Hij trekt zelfs in hoogste versnelling gewoon vanaf stationair toerental, en zeker 120-160/180 in de hoogste versnelling is gewoon bijna electrisch snel. [ Bericht 30% gewijzigd door MMach op 15-07-2009 15:21:25 ] | |
Worldbeater | woensdag 15 juli 2009 @ 16:27 |
quote:Kleine moeite. ![]() ![]() | |
Worldbeater | woensdag 15 juli 2009 @ 16:27 |
quote:Cardan? ![]() | |
Worldbeater | woensdag 15 juli 2009 @ 16:28 |
quote:Nooit van gehoord. ![]() ![]() | |
MMach | woensdag 15 juli 2009 @ 17:08 |
quote:Helaas niet. Dat was dan ook de reden waarom ie (naast het feit dat ie extreem duur was: 15 000¤ in 93) een relatieve flop is geworden. In België rijden er (mijn motor incluis), nog 35 rond. Yamaha schijnt zoveel geld in de ontwikkeling van al die concepten te hebben gestoken, dat een cardan er niet meer bijkon. Anders was de nieuwprijs nog hoger. Door de teruggetunede motor met vlakke koppelcurve en brede ketting is de kettingslijtage wel minimaal, dus dat blijkt uiteindelijk geen probleem te vormen. Ketting smeren ben ik al lang gewoon en zoveel extra werk is dat nu ook weer niet. Om een echte tourmotor te zijn is de tank misschien ook wat aan de kleine kant met z'n 20L, maar daarmee valt toch een 300tal km te rijden. Omdat hij destijds zo slecht verkocht is het wel een klassieker in the making, zeker door het unieke single swingarm concept vooraan, zo bestaan er niet veel motoren (Bimota heeft er geloof ik eentje, in een conceptmodel). Ik snap niet waarom dat niet echt is doorgebroken. Ik heb al met een aantal moto's gereden, en zelfs m'n broers rt1150 komt niet eens in de buurt van slecht wegdek-gedrag. Met die swingarm kan je zelfs tot diep in de bocht de voorrem gebruiken zonder dat je motor van koers verandert. Diepe putten, richels in de bocht, allemaal zonder verandering van gedrag (zolang het geen openliggende putdeksels zijn ofzo natuurlijk). Dat is met m'n kawa echt wel niet te doen. In de praktijk (zeker in Belgie waar de wegen niet optimaal zijn) zou ik zonder problemen sneller door de bocht kunnen gaan dan heel wat normalere baanmotoren. Maar het ziet er radicaal uit (wat ook grotendeels de flop in de hand heeft gewerkt), je moet er de eerste 100km wel wennen aan het feit dat je anders mag rijden, maar voor mij komt dit echt in de buurt van de perfecte motorfiets. De windbescherming op hoge snelheid mag wel iets beter, daarvoor is de standaard ruit te laag. Ik ben echt wel blij dat ik deze heb gekozen als woon-werkverkeer motor. Eerst wou ik de standaard (en saaie) Pan European, maar een ex-GTS eigenaar die zware spijt had dat hij de zijne ooit heeft verkocht, wees me op het bestaan van de GTS. Ik had die nog nooit gezien, maar was direct verkocht. Hier nog een Vyrus, net als de bimota tesi heeft die geen single swingarm, maar wel hubcentersteering, zoals de yamaha. Hubcenter steering is al zo oud als de straat trouwens, veel van de eerste motorfietsen hadden dat, het is eigenlijk ook veel logischer dan vorken. ![]() Ah, er schiet me nog een 'con' te binnen. Toen hij net uitgebracht was, had Yamaha er een 130 band voorop opgelegd. Daardoor moesten de berijders hem echt in de bochten duwen, veel harder dan normaal is. De eerste reviews ervan zijn dus redelijk negatief over dat gedeelte. Later is uitgekomen dat dat handlingprobleem verdween door een 120 band erop te leggen. En dat is zo, want op de mijne zit er ook een 120 en ik moet maar een heel klein beetje countersteeren. De voorband moet wel perfect op druk zijn, anders wijzigt het gedrag best snel. Maar ook daar heb ik eigenlijk geen problemen mee, standard procedure om bandenspanning te checken als je met de motor rijdt. [ Bericht 1% gewijzigd door MMach op 15-07-2009 17:27:29 ] | |
MMach | woensdag 15 juli 2009 @ 17:49 |
The 1993 model year saw the introduction of a bike heralded by some as the Bike of the Century. Yamaha produced one of the finest motorcycles ever built : The GTS-1000. It was to be a technological "tour de force". Yamaha's GTS-1000 features the following technologies; RADD front suspension, Electronic Fuel Injection, ABS brakes (front and rear), a three-way catalytic converter, genesis-technology engine. Yamaha calls it Advanced Sport Touring, certainly the GTS 1000 is one of the most forward-thinking designs ever to be presented as a production motorcycle. Central to the design, is James Parker's RADD front suspension. RADD is short for Rationally ADvanced Design; the system lives up to its name. The front suspension of the GTS is similar to the double-wishbone suspension which has been found on race cars for many years. To accommodate the 90 degree twist on this older but effective idea, the lower swingarm is single-sided. A telescopic steering shaft provides direct input to the front wheel from the handlebars. The front wheel hub is mounted on a spindle attached to a steering knuckle. Two ball joints are used to connect the steering knuckle to the upper and lower A-arms. So why all the fuss over a design so steeped in tradition? Traditional front forks compress over bumps and during braking, the fork tubes bind in their slides while the wheelbase and caster angle changes, creating wobbles. The GTS1000 has anti-dive geometry and minimal bump steer designed into the front suspension. The use of ball joints minimizes frictional area and resultant binding, and all the suspension forces are channeled straight back to the rear swingarm. Compared to even the best conventional motorcycle, the GTS feels more stable under braking and bumpy corners. A dished front wheel allows the immense radially-vented front rotor to be located on the centerline of the vehicle. This leads to phenomenal braking (60-0 mph in 89 feet or 100-0 kmh in 27 meters) without the usual side-pull associated with other single-rotor front braking systems. Most GTS 1000's are equipped with Yamaha's excellent ABS. The Omega frame allows the use of the engine as a stressed member and is a rigid and light-weight means for providing the pivot-points for the aluminum front and rear swingarms. The appearance of the assembly closely resembles that of the Greek letter Omega, hence the name. Subframes of steel tubing support the seat and steering head. The powerplant of the GTS is based on the FZR's 1002cc, five-valves per cylinder, water-cooled inline four Genesis engine. The carburetors have been replaced with electronic fuel injection (no choke!). The EFI provides excellent power delivery with an absence of flat spots at any altitude and gas mileage of about 47 mpg or about 4.5 liters/100km. Milder camshafts and lower compression ratio have replaced the FZR's high-end horsepower with real world grunt. (98hp@7500rpm 68ft-lbs of torque at 6800rpm) The GTS accelerates from 0 to 60 mph (96.56 kmh) in about 3.3 seconds (40-60 mph & 60-80 mph, 3.7 and 3.8 seconds respectively) and can turn 11.7's in the quarter mile (400 meters) at about 115 mph (185 kmh). Engine Liquid cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 5 valves per cylinder, 1002cc Bore x Stroke 75.5 X 56 mm Compression Ratio 10.8: 1 Induction Electronic fuel infection. Max Power 102 hp 74.4 kW @ 9000 rpm Max Torque 106 Nm @ 6500 rpm Transmission 5 speed (chain) Front Suspension Single sided swingarm variable preload, compression and rebound damping, 116mm wheel travel Rear Suspension Monocross variable preload, compression and rebound damping, 130mm wheel travel Front Brakes Single 330mm disc 6 piston calipers ABS(optional) Rear Brakes Single 282mm disc 2 piston ABS (optional) Front Tyre 130/60 ZR17 Rear Tyre 170/60 ZR17 Dry-Weight 251 kg Fuel Capacity 20 Litres Consumption average 15.5 km/lit Standing ¼ Mile 11.8 sec / 185.6 km/h | |
stinkie | woensdag 15 juli 2009 @ 18:27 |
Leuk, een boekenschrijver ..... Ik mis de inhoudsopgave, een managementsamenvatting en een spannend plot. +1 voor de poging, dat dan wel | |
Worldbeater | woensdag 15 juli 2009 @ 20:34 |
Dat soort verhalen poste ik vroeger ook als ik enthousiast over een motor was. ![]() En geen cardan wist ik natuurlijk al. ![]() WB was bij de introductie. ![]() ![]() ![]() Lucky shot. ![]() ![]() | |
Den_Haag | woensdag 15 juli 2009 @ 22:25 |
Over 8 uur in het vliegtuig ![]() | |
rib-1 | woensdag 15 juli 2009 @ 22:27 |
Hola ![]() | |
MMach | woensdag 15 juli 2009 @ 22:30 |
Ik ben zo enthousiast door beroepsmisvorming. Techniek, daar kan ik van genieten. Vandaag trouwens voor het eerst op een SM gezeten, XR600 tje ![]() ![]() Daar zou ik toch zo lyrisch niet over kunnen worden: nerveus, wiebelig, geen power ![]() Maar dat geluid dan ![]() ![]() Maargoed, op een paar km kan je dat niet leren natuurlijk, dat moet je zo rijden: ![]() | |
Worldbeater | woensdag 15 juli 2009 @ 22:53 |
quote:Familie. ![]() ![]() quote:http://link.marktplaats.nl/265433586 ![]() | |
Worldbeater | woensdag 15 juli 2009 @ 22:55 |
quote:XR heeft ook niet de power van een echte SM. ![]() CR500 60-70 2 takt pk bij 110 kilo. ![]() ![]() En m'n andere bike.. 4 takt en wat rustiger.. ![]() ![]() Maar nog altijd een echte wedstrijdmachine. ![]() | |
rib-1 | donderdag 16 juli 2009 @ 00:56 |
quote:Kut, jij trapt er ook al niet in ![]() | |
Wifebeater | donderdag 16 juli 2009 @ 07:35 |
![]() Denken jullie ook steeds Rib-i op TV te zien? ![]() Kloteautomatischeyoutubeembedding ![]() | |
o-o | donderdag 16 juli 2009 @ 09:38 |
![]() | |
Worldbeater | donderdag 16 juli 2009 @ 10:07 |
quote:Dit is hem. ![]() http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vqmuh2vyxzz2 Maar niet voor 6.750. ![]() Kenteken was wel erg makkelijk te copieren door de adverteerder op MP. ![]() (en kenteken was mijn controlepuntje eerst ![]() | |
stinkie | donderdag 16 juli 2009 @ 10:08 |
WB band is een BT010 | |
Geerd | donderdag 16 juli 2009 @ 13:21 |
![]() ![]() | |
koffiekoekje | donderdag 16 juli 2009 @ 13:45 |
quote:Meld dat anders ff de volgende keer ![]() ![]() ![]() | |
Geerd | donderdag 16 juli 2009 @ 15:55 |
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=15527 | |
BazzieK | donderdag 16 juli 2009 @ 17:50 |
Poging 2 tot motorvakantie deze week is iets beter gelopen, voor mij dan ![]() ![]() TataK in een haaks toelopende bocht 5 meter gras en grind en 1 meter airtime meegepakt, 1 meter voor het 4 meter diepe gat tot stilstand gekomen.. Motor wel recht kunnen houden de mazzelaar. Hing nog een kruis van een motorrijder die er daar ook af was gegaan en niet meer terug was gekomen ![]() En net op de snelweg naar huis een lekke achterband voor TataK ![]() Zelf eindelijk beide kneesliders ontmaagd ![]() ![]() ![]() De ene foto die gemaakt is zal vast ooit gepost worden ![]() | |
Cageon | donderdag 16 juli 2009 @ 18:48 |
spannend uitje zeg, wel tof dat jullie samen zo kunnen rijden! ![]() ![]() | |
koffiekoekje | donderdag 16 juli 2009 @ 19:19 |
quote:Als Bazzie thuis wil komen, moet hij er wel achteraan hè ![]() | |
Worldbeater | donderdag 16 juli 2009 @ 19:22 |
quote:Zes jaar uit produktie. Op diverse forums zouden ze zich afvragen of je een doodswens hebt. ![]() Potentiele liefhebber gespot. Die betaald er nog een berg voor. ![]() | |
Cocktailprikker | donderdag 16 juli 2009 @ 19:24 |
Misschien zo ff naar De Steeg ![]() | |
Cageon | donderdag 16 juli 2009 @ 19:32 |
quote:beter ga je de ovotonde rijden ofzo ![]() | |
Cageon | donderdag 16 juli 2009 @ 19:37 |
Je hebt sms ![]() [ Bericht 46% gewijzigd door Cageon op 16-07-2009 19:57:35 ] | |
Cocktailprikker | donderdag 16 juli 2009 @ 22:27 |
Zo ook weer thuis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() oh en Cageon, k wil nog steeds een keer richting de steeg, ook al is het volgens mij niet lang veel vermaak ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 16 juli 2009 @ 22:32 |
quote:Moet je eens een 1000 proberen ![]() Dacht vandaag binnendoor de file te ontwijken, was de N228 afgesloten, elke vervloekt gehucht in het Groene Hart gezien. Leuk rijden op een zaterdagmiddag, maar niet als ik naar huis naar de warme prak wil. Eindelijk weer een dagje rust hier. Mooi dat die n00bs weer even wegzijn ![]() | |
stinkie | donderdag 16 juli 2009 @ 22:33 |
O_O stapte trouwens ook eens over van de ER op mijn FZR. Best geinige reactie wheheheh | |
stinkie | vrijdag 17 juli 2009 @ 09:54 |
Mogguh. Mooie tijd om eens richting kantoor te gaan | |
o-o | vrijdag 17 juli 2009 @ 10:04 |
quote:Whahaha, kom niet tussen stinkie en zijn warme prak! ![]() Er zijn mensen voor omgekomen . . . ![]() | |
o-o | vrijdag 17 juli 2009 @ 10:06 |
quote:Zag ik jou toen niet in het achteruitkijkspiegeltje [4x woordwaarde bij scrabble] zig-zaggend tussen de witte streepjes schieten onder het roepen van WHIIIIIIIIIEEEEEEEEeeeeeeeeee............ , terwijl je rap kleiner werd in het spiegeltje ![]() | |
TataK | vrijdag 17 juli 2009 @ 10:17 |
quote:Ik ontken alles ![]() ![]() | |
Roderick2085 | vrijdag 17 juli 2009 @ 10:51 |
![]() quote:Zolang je rechtop bent gebleven is het toch allemaal zo erg niet ![]() Zo maar eens kijken of ik UPC shit aan de praat ga krijgen ![]() ![]() | |
Worldbeater | vrijdag 17 juli 2009 @ 15:05 |
quote:Sweet. ![]() | |
koffiekoekje | vrijdag 17 juli 2009 @ 16:13 |
quote:Jij qoute editor! ![]() ![]() | |
stinkie | vrijdag 17 juli 2009 @ 16:20 |
quote:In plaats van in de spiegel te kijken had je moeten schakelen ![]() | |
Worldbeater | vrijdag 17 juli 2009 @ 16:59 |
quote:Full cumshot! ![]() ![]() Ander binnenlands foutnieuws. ![]() Ben mondeling accoord over de prijs. ![]() | |
Roderick2085 | vrijdag 17 juli 2009 @ 22:24 |
quote:Ik mag hopen dat je een grap maakt ![]() | |
Worldbeater | vrijdag 17 juli 2009 @ 23:17 |
quote:Dat dacht dinnetje ook. ![]() http://www.aircruiser.nl/ ![]() | |
o-o | zaterdag 18 juli 2009 @ 12:09 |
quote:Schakelen?! ![]() Waarom? 140 in zijn twee op een provinciaal weggetje was voor mij hard zat. ![]() De boeren in de wei hebben me nooit zien gaan, ze hoorden alleen: WHEEEEEeeeeeeeeeee.......... en veel later het pruttelende geluid van een ER5 die probeerde bij te houden . . . ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 18 juli 2009 @ 12:18 |
Als mijn ritje morgen in het water valt ga ik volgende week doordeweeks eens een ritje maken. ![]() ![]() En wel donderdag om half acht verzamelen bij de MAC Feyenoord stadion. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 12:33 |
bleu ![]() ![]() ![]() [ Bericht 41% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 18-07-2009 12:39:23 ] | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 12:36 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 18 juli 2009 @ 12:54 |
quote:Audiosysteem is ondertussen verder aangepast en verbeterd. ![]() Donderdag avondmeet? ![]() Met de motor that is. ![]() | |
Geerd | zaterdag 18 juli 2009 @ 13:24 |
![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 13:26 |
quote:hét belangrijkste ![]() quote:dan ben ik net terug van een dagje Zolder ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 18 juli 2009 @ 14:09 |
quote:Die afstandsbediening voor het luchtveringsysteem. ![]() quote:Goeie cooling down. ![]() MotoGP is ook nat. ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 14:23 |
quote:bounch ![]() quote:coolingdown gebeurd op de pasagiersstoel ![]() ![]() zij hebben regenbanden ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 18 juli 2009 @ 15:23 |
quote: Ergens in het midden.. ![]() quote:Een diehard gaat op de motor. ![]() SPOILER | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 15:46 |
quote:Gone on 60 ![]() quote:een diehard schijnt ook met slecht weer op de moto te gaan ![]() ![]() quote:nog beter met chauffeur ![]() | |
Worldbeater | zaterdag 18 juli 2009 @ 16:02 |
quote:Praat me niet van diehards. ![]() ![]() Hmmm vanaf de zijkant gezien heb ik nog wel wat profiel op de achterband van de TLR. Dus waarom niet als het regent morgen.. ![]() quote:Straks doet de pa van Kevin hetzelfde als de pa van Lorenzo. ![]() Remmen verwijderen, je remt hem helemaal dood in de bocht. Affijn, Lorenzo breekt schouderblad. Opvoeding is dat. ![]() | |
bvvt | zaterdag 18 juli 2009 @ 16:17 |
quote:Ah, Norton's, Die heb ik ook gezien ja. ![]() The Works Norton Kneeler ![]() SPOILER [ Bericht 1% gewijzigd door bvvt op 18-07-2009 23:10:39 ] | |
Geerd | zaterdag 18 juli 2009 @ 16:28 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Cageon | zaterdag 18 juli 2009 @ 17:13 |
quote:Dat zou wel direct tijdswinst zijn, rem nog wat te lang door idd ![]() ![]() quote:Ik heb ook nog regenbanden liggen, interesse? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 19:23 |
quote:Ik ga ze niet nodig hebben, maar thx ![]() | |
Geerd | zaterdag 18 juli 2009 @ 20:07 |
quote:Hey ouwe maak je de dijkjes nog een beetje onveilig of wat ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 20:28 |
zo af en toe jah ![]() ![]() ![]() | |
Geerd | zaterdag 18 juli 2009 @ 20:38 |
quote:Klopt | |
Cageon | zaterdag 18 juli 2009 @ 20:59 |
tijd dat we weer is met zijn 3en gaan rijden ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 21:08 |
zeker ![]() ![]() ![]() | |
Cageon | zaterdag 18 juli 2009 @ 21:12 |
ey dr mist iemand! ![]() | |
stinkie | zaterdag 18 juli 2009 @ 21:23 |
quote:The bitch fell off ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 18 juli 2009 @ 21:25 |
quote:en een zadel ![]() | |
Geerd | zaterdag 18 juli 2009 @ 21:34 |
quote:En een motor en een helm ![]() | |
Geerd | zaterdag 18 juli 2009 @ 21:35 |
quote:Alsof het gister was. Alleen dat bord ![]() ![]() ![]() ![]() | |
bvvt | zaterdag 18 juli 2009 @ 23:08 |
SPOILERWat doe je op een vakantie door het zuiden van engeland? Behalve motor rijden natuurlijk??? Ja, je gaat op bezoek bij van die "monumenten" Long Man of Wilmington ![]() Stonehenge ![]() Of een willekeurig kasteeltje ![]() O, en als je dan dat gedeelte hebt gehad en je wilt ff niet rond rijden.... Dan ga je naar het Sammy Miller motor museum. Ouwe meuk met historie. Een fiets met hulp motor uit 1898 bijvoorbeeld. ![]() ![]() Een iets recenter model ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iets nieuwer is een honda CB92 ![]() En natuurlijk nog een paar modernere fietsen uit de seventies zoals de suzuki RE5 en de DKW - W2000 ![]() ![]() Beiden met een wankel motor O ja, en mocht je denken wat staan die dingen allemaal met een lekbakje onder het blok...... Ja, klopt, zo goed als alle machines zijn rijklaar en een groot aantal wordt nog regelmatig bereden rijdens oldtimer races [ Bericht 3% gewijzigd door bvvt op 18-07-2009 23:15:47 ] | |
Worldbeater | zaterdag 18 juli 2009 @ 23:15 |
Ultimate pôrn! ![]() ![]() Een drukknop om zelf je olie in te spuiten. ![]() | |
bvvt | zaterdag 18 juli 2009 @ 23:17 |
quote:echt leuk hoe je zelf dingen kan regelen op die apparaten. echt onvoorstelbaar hoe modern die oude machines zijn. Of eigenlijk hoe ouderwets de huidige.... | |
stinkie | zaterdag 18 juli 2009 @ 23:51 |
![]() | |
Roderick2085 | zondag 19 juli 2009 @ 13:10 |
quote: ![]() | |
Cageon | zondag 19 juli 2009 @ 14:30 |
iemand ervaring met de HTC Hero | |
Worldbeater | zondag 19 juli 2009 @ 15:18 |
quote:Ik weet niet of je al die dingen aan de rijder moet overlaten. ![]() Maar inderdaad, zo in de jaren dertig zijn de motoren eigenlijk al een behoorlijk stuk geëvolueerd. Neem een Brough Superior van nog bijna tien jaar eerder, en je vraagt je af waarom er nog meer dan zeventig jaar overheen moet gaan om te komen waar we nu zijn. ![]() Verder kuddos voor de pics. ![]() ![]() | |
bvvt | zondag 19 juli 2009 @ 17:30 |
quote:Jep iets meer dan een week. Lekker weer - op 2 dagen regen na. 2K op e teller er bij gezet | |
Wifebeater | zondag 19 juli 2009 @ 18:57 |
![]() Mensen die met 't koekblik naar een motormeet komen en dan nog verwachten dat je met ze meegaat om een rondje klaverblad en stukje dijk te pakken... ![]() Voorspelbare reacties: "Niet zo gek als je zelf met een BMW aan komt zetten ![]() "Wat doet die spoiler bovenop de voorruit van het koekblik en waarom heeft die motor een trekhaak ![]() ![]() ![]() quote: ![]() Waarom neem je een meetlint mee op vakantie? ![]() quote: ![]() Foto spreekt boekdelen over het gemiddelde leeftijd van de bezoekers ![]() | |
Roderick2085 | zondag 19 juli 2009 @ 19:22 |
quote: ![]() ![]() | |
bvvt | zondag 19 juli 2009 @ 19:40 |
quote: ![]() ![]() | |
Bunnybeater | zondag 19 juli 2009 @ 19:59 |
![]() Topicnummer klopt niet, fags ![]() | |
One_Punch_Mickey | zondag 19 juli 2009 @ 21:38 |
wat een race, van begin tot eind smullen ![]() ![]() | |
Geerd | zondag 19 juli 2009 @ 21:48 |
Helm is wel stil zeg moet beetje oppassen met de snelheid gaat gewoon harder rijden. | |
One_Punch_Mickey | zondag 19 juli 2009 @ 22:27 |
quote:had best een aardig rondje kunnen zijn ![]() ![]() | |
Worldbeater | zondag 19 juli 2009 @ 23:43 |
Zo WB heeft de TLR weer eens uitgelaten. ![]() Avondritmeet met een dame op een R1100GS. ![]() Slechts honderd kilometer gereden, maar wel 3 uur 43 weggeweest. ![]() | |
Geerd | zondag 19 juli 2009 @ 23:49 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Worldbeater | zondag 19 juli 2009 @ 23:58 |
quote:Valt tegen, maar dertig kilometer van de route gereden. ![]() En nu snel maffen, dinnetje kwam net al lichtelijk irri beneden. ![]() ![]() ![]() | |
Geerd | maandag 20 juli 2009 @ 00:06 |
quote:bedoelde wat anders ![]() | |
bvvt | maandag 20 juli 2009 @ 02:59 |
quote:zal ie vast wel in de gaten hebben gehad..... | |
MMach | maandag 20 juli 2009 @ 07:36 |
quote:Nice ![]() | |
stinkie | maandag 20 juli 2009 @ 11:31 |
Achterspanning van 1.4 mag dat ![]() ![]() | |
Wifebeater | maandag 20 juli 2009 @ 12:53 |
quote:Tuurlijk, wordt zelfs aangeraden door Da Liks ivm rechtuitstabiliteit bij (beginners)wheelies ![]() | |
Wifebeater | maandag 20 juli 2009 @ 12:58 |
quote:Gaarne tijdschema posten van meeting en afhankelijk van het aantal pikante details ook gelijk maar de toekomstige planning van je geprefereerde omgangsregeling met de kleine + aangeven of je die graag combineert met de bestaande regeling van Nick ![]() | |
bvvt | maandag 20 juli 2009 @ 18:14 |
oepsie......![]() | |
Geerd | maandag 20 juli 2009 @ 18:22 |
Boem is how | |
Roderick2085 | maandag 20 juli 2009 @ 19:12 |
quote:Hij heeft niet eens iemand gehoekt? ![]() | |
Geerd | maandag 20 juli 2009 @ 19:22 |
quote:Neej joh hij wordt al kaal boven op. | |
Bunnybeater | maandag 20 juli 2009 @ 19:48 |
quote: Idd, dat is nog wel het meest trieste aan de hele foto ![]() | |
Geerd | maandag 20 juli 2009 @ 20:02 |
quote:Heb zelfs de t goed zie ik ![]() | |
bvvt | maandag 20 juli 2009 @ 20:08 |
dat is inderdaad echt kaal bovenop. Nogal in contrast met de rest van zijn kop haar Op de foto niet het meest duidelijk. | |
stinkie | maandag 20 juli 2009 @ 20:15 |
![]() Niks is veilig hierin huis | |
Geerd | maandag 20 juli 2009 @ 20:17 |
quote: Grijze haartjes? ![]() ![]() | |
stinkie | maandag 20 juli 2009 @ 20:18 |
quote:Die wennen. Heb ik al sinds mijn 21e | |
Wifebeater | maandag 20 juli 2009 @ 21:49 |
quote:Interpunctie & spatiegebruik ![]() | |
Worldbeater | maandag 20 juli 2009 @ 22:36 |
quote:Ik ![]() ![]() quote: ![]() U heeft nog geen last van Alzheimer. ![]() quote:Greppelslet? ![]() quote: ![]() | |
bvvt | dinsdag 21 juli 2009 @ 01:10 |
quote:ja, jij ja quote:nee, een onbekende dodo quote: ![]() ![]() ![]() | |
o-o | dinsdag 21 juli 2009 @ 09:20 |
quote:De doodsangst in die oogjes! Nee pappa haal dat stinkding van mijn hoofd! Doe het vizier open, ik stik! ![]() | |
rib-1 | dinsdag 21 juli 2009 @ 12:25 |
Hola ![]() ![]() quote: ![]() | |
rib-1 | dinsdag 21 juli 2009 @ 14:06 |
@ BWT Goed man, heb je ook foto's van tetten ![]() | |
o-o | dinsdag 21 juli 2009 @ 14:43 |
dag brommert . . .![]() | |
stinkie | dinsdag 21 juli 2009 @ 15:26 |
Mooi, weer zo'n 49cc geval minder | |
Worldbeater | dinsdag 21 juli 2009 @ 17:40 |
quote:Engelse drank sletjes. ![]() ![]() | |
Geerd | dinsdag 21 juli 2009 @ 19:28 |
![]() | |
stinkie | dinsdag 21 juli 2009 @ 19:45 |
quote:ach, Cambridge, was ik daar nog maar ![]() | |
Cageon | dinsdag 21 juli 2009 @ 20:23 |
WB, tips voor een nette prijs voor de TLR om er snel vanaf te komen? | |
stinkie | dinsdag 21 juli 2009 @ 21:26 |
quote:ik geef je 1000 ![]() (tis dat ik geen geld meer heb, anders....) Waarom weg? | |
Cageon | dinsdag 21 juli 2009 @ 22:13 |
CBR1000RR '08 -> ohlins afgeveerd, PC3 etc... ![]() | |
Geerd | dinsdag 21 juli 2009 @ 22:27 |
quote:Binnenkort verdien je toch genoeg. ![]() | |
Cageon | dinsdag 21 juli 2009 @ 22:44 |
quote:niet om ff zoveel flappen af te tellen ![]() ![]() | |
stinkie | dinsdag 21 juli 2009 @ 22:54 |
quote:ah, hobby's ja.Ik zit ook tegen nog wat kosten aan te hikken voor het duiken. Jammer dat de FZR dat net gaat opleveren ![]() Maarre, geen TLR, wat ga je dan op straat rijden? | |
Geerd | dinsdag 21 juli 2009 @ 23:06 |
quote:Woon je op je zelf ofzo dan sinds kort ![]() | |
Cageon | dinsdag 21 juli 2009 @ 23:23 |
quote:niks? of als ik geld heb de ktm fixen. ![]() | |
Cageon | dinsdag 21 juli 2009 @ 23:24 |
quote:weet je wat dat racen kost ![]() | |
Geerd | dinsdag 21 juli 2009 @ 23:29 |
quote: ![]() ![]() | |
koffiekoekje | woensdag 22 juli 2009 @ 06:19 |
quote:Beetje benzine ![]() ![]() ![]() | |
stinkie | woensdag 22 juli 2009 @ 09:49 |
Moguh | |
rib-1 | woensdag 22 juli 2009 @ 15:47 |
Geerd ![]() ![]() | |
Geerd | woensdag 22 juli 2009 @ 15:57 |
quote:Zeg het is ![]() ![]() | |
koffiekoekje | woensdag 22 juli 2009 @ 16:09 |
quote:Plaatje werkt niet ![]() Mensen die geen photobucket gebruiken ![]() | |
bvvt | woensdag 22 juli 2009 @ 16:23 |
creatief met linkjes spelen hmmm, lekker biertje. zo maar weer es de stad in | |
rib-1 | woensdag 22 juli 2009 @ 16:34 |
quote:Vreemd... Het ging over bier http://www.dumpert.nl/med(...)aal_van_jupiler.html En scheten http://www.kladblog.com/e(...)a/200907/pinguin.flv ![]() | |
rib-1 | woensdag 22 juli 2009 @ 16:35 |
quote:Hoelang heb je nog vakantie ![]() | |
bvvt | woensdag 22 juli 2009 @ 18:06 |
quote:deze 4daagse week nog. | |
Geerd | donderdag 23 juli 2009 @ 11:41 |
Zo dan wat een drukte. | |
stinkie | donderdag 23 juli 2009 @ 12:14 |
Ssssst, iedereen slaapt nog | |
bvvt | donderdag 23 juli 2009 @ 13:37 |
net wakker ![]() | |
o-o | donderdag 23 juli 2009 @ 14:43 |
en DAAROM ben ik dus een mooi-weer-rijder . . . . best_crashes_motogp Vooral die laatste klap! ![]() | |
Den_Haag | donderdag 23 juli 2009 @ 17:52 |
avond ![]() weer terug van Madeira. Als je van bochten houdt zeker een aanrader. alleen het asfalt is niet echt wat voor een motor. | |
Geerd | vrijdag 24 juli 2009 @ 01:13 |
quote:Wie gaat er dan ook zo onbenullig door de bocht met zulk weer ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 24 juli 2009 @ 10:06 |
quote:Waarom ga je rijden met dat weer? ![]() | |
koffiekoekje | vrijdag 24 juli 2009 @ 13:45 |
quote:Of het zijn echte liefhebbers ![]() ![]() | |
Cageon | vrijdag 24 juli 2009 @ 18:28 |
quote:t profiel was gewoon op... doen nooit geen onderhoud die wankers... ![]() ![]() | |
Wifebeater | vrijdag 24 juli 2009 @ 22:27 |
[/klokhuis ![]() | |
koffiekoekje | zaterdag 25 juli 2009 @ 09:28 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Geerd | zaterdag 25 juli 2009 @ 23:53 |
Oi! | |
Cageon | zaterdag 25 juli 2009 @ 23:57 |
!iO | |
bvvt | zondag 26 juli 2009 @ 00:00 |
Wow, gister 3 posts geweest zeg - super. ![]() En de laatste 2 in de laatste 3 minuten...... ![]() | |
stinkie | zondag 26 juli 2009 @ 00:26 |
Morgen denk ik maar eens rijden ![]() | |
Geerd | zondag 26 juli 2009 @ 00:38 |
quote:Wat ga je vandaag doen dan ![]() | |
stinkie | zondag 26 juli 2009 @ 00:48 |
quote:Uitslapen, kind bezig houden, iets in de tuin, je weet dat ik alleen declarabel rij he ![]() | |
bvvt | zondag 26 juli 2009 @ 00:52 |
ik weet nog niet wat ik ga doen wil eigenlijk dat verbruik van de vakantie aanpakken fucking 1 op 25 of zo iets schandalig moet weer terug naar 1 op 16 of zo | |
Geerd | zondag 26 juli 2009 @ 01:12 |
quote:1 op 25 ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | zondag 26 juli 2009 @ 08:52 |
Dagje Eiffel ![]() ![]() | |
bvvt | zondag 26 juli 2009 @ 11:37 |
quote:Was op vakantie met een goeie vriend van me. En die rijd op een kawa W650. Oftewel die gaat niet zo hard. Dus ja, vrijwel stationair. Op snelweg max 100 omdat ie er anders af geblazen wordt............. | |
ikookhier | zondag 26 juli 2009 @ 12:46 |
quote:Je was er bij ![]() ![]() SPOILER | |
ikookhier | zondag 26 juli 2009 @ 12:47 |
Goedemorgen all ![]() | |
Geerd | zondag 26 juli 2009 @ 13:31 |
quote: ![]() ![]() | |
Bunnybeater | zondag 26 juli 2009 @ 14:46 |
quote:-1 geen pics. | |
bvvt | zondag 26 juli 2009 @ 16:11 |
quote:Zo iets?? ![]() | |
Den_Haag | zondag 26 juli 2009 @ 16:24 |
Vandaag eens de olie en filter ververst ![]() Ook nieuw luchtfilter geplaatst. vrijdag wordt de dyno geinstalleerd | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 juli 2009 @ 08:56 |
Morgen ![]() | |
Den_Haag | maandag 27 juli 2009 @ 09:22 |
morguh! | |
Cocktailprikker | maandag 27 juli 2009 @ 10:13 |
Wat een dag gister ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 juli 2009 @ 10:18 |
quote:ben je de Ringh op geweest ![]() ![]() ![]() | |
Bunnybeater | maandag 27 juli 2009 @ 11:17 |
quote:Kinderhand ... etc. Zou je niet eerst wat andere motoren proberen ![]() | |
Den_Haag | maandag 27 juli 2009 @ 11:35 |
quote:laat die jongen nou maar rustig beginnen. | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 juli 2009 @ 11:47 |
die jongen is al 2 jaar aan het beginnen ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 juli 2009 @ 12:36 |
iemand tips om een vastgerotte inbus bout los te krijgen ![]() ![]() | |
Geerd | maandag 27 juli 2009 @ 12:45 |
quote:Torx in rammen ![]() | |
Den_Haag | maandag 27 juli 2009 @ 13:01 |
quote:waterpomptang? uitboren? | |
koffiekoekje | maandag 27 juli 2009 @ 14:39 |
quote: ![]() ![]() | |
koffiekoekje | maandag 27 juli 2009 @ 14:41 |
quote:Anderekant opdraaien ![]() | |
koffiekoekje | maandag 27 juli 2009 @ 14:42 |
quote:Ik zag je gisteren nog rijden ![]() ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | maandag 27 juli 2009 @ 16:36 |
Klein toerfilmpje van Monschau ![]() ![]() met zen 3en, de 4e stond stil bij de pomp ![]() ![]() ![]() ![]() lekkere omgeving, helaas niet veel gezien door een kapotte spanningsregelaar bij een FZR600... Totaal 430 km gereden. Over 3 weken wsl weer terug, maar dan met tentje ( ja tentje ![]() | |
ikookhier | maandag 27 juli 2009 @ 18:26 |
SV650=Traaghok | |
ikookhier | maandag 27 juli 2009 @ 18:27 |
Avond ![]() | |
Cageon | maandag 27 juli 2009 @ 18:31 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sorry ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 juli 2009 @ 19:17 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 juli 2009 @ 19:18 |
quote:zal uitboren worden vrees ik ![]() | |
ikookhier | maandag 27 juli 2009 @ 19:43 |
where did you go wrong ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | maandag 27 juli 2009 @ 19:50 |
quote:* vergeleken met de GS is bijna alles beter ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | maandag 27 juli 2009 @ 19:59 |
boeien ![]() ![]() | |
koffiekoekje | maandag 27 juli 2009 @ 20:00 |
quote:1000ds zijn makkelijker dan je denkt ![]() | |
Cageon | maandag 27 juli 2009 @ 20:09 |
quote:ach t lijkt zo'n lelijke duivel, maar t is een schaap in wolfskleren. TLR is zo mak als een lammetje, zolang je maar beheerst gas geeft en de blade is ook niet echt erg ofzo... Lijken allemaal bigbadmofo's. T zijn gewone schattige motoren ![]() | |
Cocktailprikker | maandag 27 juli 2009 @ 20:13 |
quote: ![]() Toch nog een jaar 25 kw ![]() | |
koffiekoekje | maandag 27 juli 2009 @ 20:13 |
Omdat TT ![]() Markt Lochem vol golfballen | |
bvvt | maandag 27 juli 2009 @ 20:15 |
Ehhh, Wie kwam er ok al weer uit lochem?? En had ie ook niet een bijbaantje op een golfbaan???? Shit KK was me net voor [ Bericht 7% gewijzigd door bvvt op 27-07-2009 20:21:44 ] | |
koffiekoekje | maandag 27 juli 2009 @ 20:17 |
quote:Eej mosterd ![]() | |
bvvt | maandag 27 juli 2009 @ 20:22 |
quote:maaltijd en zo ![]() | |
Den_Haag | maandag 27 juli 2009 @ 21:08 |
quote:gewoon een 750 ![]() was bijna op een 1100 begonnen ![]() quote:uitboren sucks. 1 keer 4 bouten moeten uitboren. ![]() | |
Geerd | dinsdag 28 juli 2009 @ 01:42 |
quote: ![]() ![]() en dan, ![]() [ Bericht 38% gewijzigd door Geerd op 28-07-2009 01:51:03 ] | |
bvvt | dinsdag 28 juli 2009 @ 07:48 |
![]() | |
Den_Haag | dinsdag 28 juli 2009 @ 07:58 |
![]() | |
stinkie | dinsdag 28 juli 2009 @ 08:52 |
![]() | |
Wifebeater | dinsdag 28 juli 2009 @ 10:42 |
quote:1 woord: Leon ![]() Oh nee, 2 woorden: Leon/Copper ![]() Vuile handen en fysieke inspanning moet je aan 't plebs overlaten ![]() | |
Bunnybeater | dinsdag 28 juli 2009 @ 12:22 |
quote:Cocktailprikkers toekomstige "streetfighter", want ... "ik bouw tenminste toch zelf ![]() ![]() | |
Bunnybeater | dinsdag 28 juli 2009 @ 12:23 |
Het filmpje werkt trouwens niet CP, maar dat niemand er nog wat van heeft gezegd ... ![]() ![]() | |
Den_Haag | dinsdag 28 juli 2009 @ 12:40 |
quote:duhhh ![]() | |
-XX- | dinsdag 28 juli 2009 @ 18:48 |
hoi | |
Geerd | dinsdag 28 juli 2009 @ 19:51 |
Als de brommerd kvs er zelf uit spuugt(beetje warm) hoef je het dan later niet weer bij te vullen of wat ?![]() | |
bvvt | dinsdag 28 juli 2009 @ 21:42 |
quote:zo hey, waar heb jij al die tijd gezeten? ![]() | |
Den_Haag | dinsdag 28 juli 2009 @ 21:46 |
zolang het vanzelf een keer ophoudt voordat het reservoir leeg is ![]() | |
stinkie | dinsdag 28 juli 2009 @ 21:53 |
quote:belangrijker, met wie..... | |
Cocktailprikker | dinsdag 28 juli 2009 @ 21:54 |
quote:onderhoud @ foto emmer ![]() | |
bvvt | dinsdag 28 juli 2009 @ 22:54 |
quote:Ah, dus die hebben het gelijk maar weggegooit omdat ze niet konden zien wat het was....... | |
motorbloempje | dinsdag 28 juli 2009 @ 23:28 |
Lochem, daar was ik dit weekend nog (in de buurt) ![]() | |
Geerd | dinsdag 28 juli 2009 @ 23:57 |
quote:Oke, maar wat bedoel je precies? [ Bericht 3% gewijzigd door Geerd op 29-07-2009 00:20:52 ] | |
bvvt | woensdag 29 juli 2009 @ 01:08 |
Andre met vrienden bij de Mac | |
One_Punch_Mickey | woensdag 29 juli 2009 @ 08:20 |
Morgen ![]() quote:Copper ![]() ![]() ![]() | |
-XX- | woensdag 29 juli 2009 @ 08:49 |
quote:Onder een steen. ![]() | |
Geerd | woensdag 29 juli 2009 @ 11:46 |
![]() ![]() ![]() | |
Bunnybeater | woensdag 29 juli 2009 @ 12:10 |
quote:Wat Geerd zegt, wat bedoel je precies en wat kan ons dat een zak schelen ![]() | |
Bunnybeater | woensdag 29 juli 2009 @ 12:14 |
quote:Daar heb je een mooi streepje voor op je kvs reservoir. ![]() quote: ![]() | |
Geerd | woensdag 29 juli 2009 @ 12:32 |
quote:Ging cker net een een nieuwe helm uitzoeken ![]() | |
motorbloempje | woensdag 29 juli 2009 @ 12:36 |
quote:wat gaaf ![]() volgend jaar staat dat hier (of Wales) op het programma ![]() | |
Den_Haag | woensdag 29 juli 2009 @ 12:45 |
middag ![]() | |
stinkie | woensdag 29 juli 2009 @ 13:59 |
Dag :w | |
bvvt | woensdag 29 juli 2009 @ 19:22 |
ey![]() | |
SeanFerdi | woensdag 29 juli 2009 @ 20:43 |
woei, gister de motor weggebracht en opgehaald voor een kleine beurt plus nieuwe achterband, en hij loopt opeens perfect. dingen die opeens super soepel gaan, waarvan ik niet eens gemerkt had dat ze langzaam stroef waren geworden (gashendel, zijstandaard) en ik hoef 'm niet meer door bochtjes te drukken (was een beetje een snelweg-achterband geworden: plat loopvlak, normale zijkanten waardoor je 'm er echt doorheen moest drukken) hij sloeg alleen wel af opeens toen ik 'm door het poortje manoeuvreerde, dat deed hij vroeger eigenlijk nooit... | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 20:56 |
oh... hoi? ![]() | |
Den_Haag | woensdag 29 juli 2009 @ 20:58 |
stinkie, wakker worden!! werk aan de winkel | |
SeanFerdi | woensdag 29 juli 2009 @ 20:58 |
quote:ow ja, nieuw account, poste hier vroeger af en toe wel eens als 'immortalsean' | |
Cocktailprikker | woensdag 29 juli 2009 @ 21:18 |
Oja, die ![]() | |
Cocktailprikker | woensdag 29 juli 2009 @ 21:22 |
Oja, die ![]() leuke brommer dit : http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/267438285-suzuki-tl-1000-s-special-naked-bike-1998.html?return=eJw1jt0OgjAMRt%2FFBC5hGz%2FqyGL0TSZgWBisoV0Uje%2FuJnrV87WnTbXk8mUka1CKspI77PXSDs1ABDLPRwf9nE16GQms1oTZbPNNyWCA08MqnnaoyCXFmSfFBXwAFqAzAWIDfg1LAZ4mxAveOvz79BtP0Zv91C%2BmjfYjCvu6PlQxrSGVojhWcee6Ttvt66o3GO%2Bhon%2F60SSiEozst3DG4mkH8ReeAnjFUlxIgU%2FBIbWu61VdM7Fr3h%2B3lk6G&df=1&fta=eNotUVtSxCAQvAtV7jcTSIChcgWvsEUY0JRZQy2JopZ3d1B%2F5kEP3UMT0OBXRYvivG%2FXt7BV4SuCBhRtm%2BFCdT52BF9OlJ5W9KVwsR34uRZfM9WOHXx0K%2Fh63tJ9jX5rCGaa7Oi3D9SDciP45eOGHAL6l3es5%2Bf5sj4M8tg4gJTS72VFuJRyzvJS78dczkvZ6xF3SvM0yaFvpVGU8JSE51FuFYqVftdlCRROupQotpQWp%2B3Scsok1ci9UQvlljOQiqZlN1qlEuMqGJhaBlhygpaDDS4sfxmIc9TBcI4DaGdacgYGpVqK0UQ7tEQ2msm2PFG2nXfSI19pmVxyXddRIul4njsVWzYuBq3%2B%2BDPryxBk588y2tj1cl76XgsAmcBZqwmYbxkTjYyTzi72d4UhjfD7TWzBsZdA9bql16fjuVsjGWA7bqFdu1tsEKHqJqEI78I%2F%2FpdvwgeU%2BPX9%2FQM%2FKKN5&fta_ind=24&fs=1 | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 21:25 |
quote:veul te snel voor jou. Gewoon op een SV650 verder gaan ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | woensdag 29 juli 2009 @ 21:28 |
![]() ![]() | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 21:30 |
quote:koop die TL man ![]() 1 bougie eruit en hij is 25kW... | |
Cocktailprikker | woensdag 29 juli 2009 @ 21:33 |
Mja heb daar nu nog niet genoeg voor... ik wacht wel rustig ![]() ![]() | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 21:40 |
quote:kosten ze nu al niet meer ![]() | |
Den_Haag | woensdag 29 juli 2009 @ 21:53 |
idd, net zo laag in prijs als de RSV Mille's | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 21:54 |
quote:niet zo schelden eh ![]() ![]() | |
Den_Haag | woensdag 29 juli 2009 @ 22:28 |
quote:ik zou graag een Mille hebben maar ik pas er niet goed op ![]() | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 22:32 |
quote:hoezo dat dan? | |
Worldbeater | woensdag 29 juli 2009 @ 22:35 |
quote:http://www.depistonnekes.be/ quote:Oude afgetrapte CBR600 met meermalen gecrashte racekuipen (zitje is met tape vastgezet ![]() ![]() ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 29-07-2009 22:40:17 ] | |
Worldbeater | woensdag 29 juli 2009 @ 22:35 |
quote:Stationair iets hoger zetten, standaard foutje van monteurs. ![]() Pfat! ![]() ![]() | |
Den_Haag | woensdag 29 juli 2009 @ 22:36 |
quote:knieen passen niet in de tankvorm | |
Worldbeater | woensdag 29 juli 2009 @ 22:36 |
quote:MF ligt plat, deze quote ik morgen nog een keer. ![]() ![]() | |
Worldbeater | woensdag 29 juli 2009 @ 22:47 |
Aparte foto in een advertentie voor velgen. ![]() ![]() SPOILER | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 22:57 |
quote:Doe is gek ![]() | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 22:58 |
WB doe mij is een prijs vertellen die ik voor mijn TLR kan vragen? 45k km... | |
Cageon | woensdag 29 juli 2009 @ 22:58 |
quote:automatiserings foutje ![]() | |
Den_Haag | woensdag 29 juli 2009 @ 23:01 |
quote: ![]() | |
Roderick2085 | woensdag 29 juli 2009 @ 23:07 |
quote:Daar heb ik ook ooit nog naar gekeken ter vervanging van m'n gs toen ![]() | |
Bunnybeater | donderdag 30 juli 2009 @ 00:53 |
quote:OMG, ik zie het nu pas. Het is kratjuh. ![]() | |
Geerd | donderdag 30 juli 2009 @ 01:17 |
![]() | |
-XX- | donderdag 30 juli 2009 @ 06:53 |
quote:Sinds wanneer rijdt hij een SV dan? Of had hij die? Aangezien hij nu toch een blauwe kwaak heeft. 't Lijkt ook helemaal niet op kratjuh! ![]() | |
Den_Haag | donderdag 30 juli 2009 @ 07:26 |
morguh | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 juli 2009 @ 08:01 |
Morgen ![]() quote:B12 kopuhhh ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 juli 2009 @ 08:02 |
quote:als 2 druppels ![]() ![]() | |
koffiekoekje | donderdag 30 juli 2009 @ 09:54 |
![]() | |
koffiekoekje | donderdag 30 juli 2009 @ 09:56 |
quote:Marketing ![]() ![]() ![]() | |
stinkie | donderdag 30 juli 2009 @ 11:07 |
quote:Mea culpa, zat in de bioscoop ![]() | |
Worldbeater | donderdag 30 juli 2009 @ 11:34 |
quote: quote:Wrede motor. ![]() ![]() ![]() ![]() SPOILER SPOILER | |
Worldbeater | donderdag 30 juli 2009 @ 11:34 |
quote:Zelfs ik vind het een plat kontje. ![]() | |
Den_Haag | donderdag 30 juli 2009 @ 11:35 |
quote: ![]() | |
Worldbeater | donderdag 30 juli 2009 @ 11:38 |
quote:WD40 is geen echte kruipolie. ![]() **Bij het betere handwerk ook de imbussleutel er voor het draaien met de hamer goed inslaan. ![]() Maar bij mij breekt eerder het gereedschap dan dat ik de kop doldraai. ![]() Dus of hij was al iets rond, of de imbussleutel zat er nog niet helemaal in** of past niet goed. (extra tape erbij) Bij vastzittende bouten de kop/ draad als je er bij kan goed heetstoken met speciaal gereedschap. Eventueel losdraaien met een luchtsleutel (is automatisch hoog frequent tikken+draaien) en het is zo los. ![]() | |
Geerd | donderdag 30 juli 2009 @ 12:24 |
![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 juli 2009 @ 13:48 |
quote: | |
Worldbeater | donderdag 30 juli 2009 @ 15:17 |
quote:Grappige shizzle. quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 juli 2009 @ 16:22 |
quote:ja dat heetstoken had ik al es eerder gezien, mr heb geen brander liggen ![]() gaat gewoon Leon/Copper worden ![]() ![]() | |
Worldbeater | donderdag 30 juli 2009 @ 16:48 |
quote:Ik verkoop ze. ![]() SPOILERLeon/Copper. ![]() Een Seat Leon in Mini Cooper uitvoering. ![]() ![]() | |
Cocktailprikker | donderdag 30 juli 2009 @ 18:12 |
quote:Downtime is zeldzaam. Geniet ervan, zolang het nog kan! - Pierre ![]() | |
motorbloempje | donderdag 30 juli 2009 @ 18:16 |
quote: ![]() nog even en ze zijn dit jaar al langer down geweest dan Fok! ![]() |