quote:Op maandag 13 juli 2009 20:35 schreef zjroentje het volgende:
I suggest we all meet at the quarterback runningback.
Wordt tijd voor preseason!
quote:Op maandag 13 juli 2009 21:56 schreef Maravilla het volgende:
Wanneer gaat dat ongeveer beginnen? En hoelang duurt dat dan?
Zeker wel!quote:Op maandag 13 juli 2009 23:29 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ik vraag 't alvast maar voor ik achter het net vis: Wordt er nog een Fantasy League gedraaid dit komende seizoen?
Dat gaat wel gebeuren vrees ik.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:35 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik hoop nog steeds dat we Favre niet in het paars gaan zien dit seizoen, maar ik zie het somber in
Ik hoop dat hij z'n been breekt in het preseasonquote:
maakt toch niet uit. Hij heeft zijn been toch niet nodig om interceptions te gooienquote:Op maandag 13 juli 2009 23:41 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij z'n been breekt in het preseason
Al Davisquote:The Oakland Raiders have found a new way to avoid holdouts by rookie draft picks.
The solution? Cut them.
A league source tells us that the Raiders have waived defensive end Stryker Sulak, a sixth-round pick in the 2009 draft.
The formal designation was "waived/unsigned."
So, basically, the Raiders have cut Sulak before his rookie training camp. Said the source, "I've never seen that happen before."
But the tactic is permitted. Teams are required only to tender one-year contracts for the rookie minimum to their draft picks. Even if the draft pick were to sign the one-year tender, the team would still have the ability to terminate the non-guaranteed deal.
Sulak was the 26th player picked in round six, and the 199th overall in the draft. The Raiders selected Sulak with a draft pick obtained from the Patriots.
The reason for the Raiders' decision to cut Sulak isn't known. Yet.
Ach, op de QB positie zou het nog een upgrade zijn ook voor de Vikings.quote:
Verrassing?quote:Op woensdag 15 juli 2009 05:16 schreef Boe-man het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt de verrassing van het seizoen![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef Guard het volgende:
Het is een verrassing als ze voor week 14 uitgeschakeld zijn voor een play-off spot...
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:45 schreef kidkash19 het volgende:
Ach en zo heel goed is Cutler niet eens
Er zijn weinig andere opties.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:11 schreef zjroentje het volgende:
Het was toch de bedoelin dat Cutler naar zichzelf ging gooien?
hehehquote:Op woensdag 15 juli 2009 09:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Verrassing?
2001: NFC championship game
2002: NFC Championship game
2003: NFC Championship game
2004: Super Bowl
2005: Loosing SB team dus geen play-offs![]()
2006: Divisional round
2007: x
2008: NFC Championship round
Het is een verrassing als ze voor week 14 uitgeschakeld zijn voor een play-off spot...
Net zoals de vorige jaren ga ik daar wel van uit. Vorig jaar waren we met wat teveel voor 1 league, dus ik ga er vanuit dat er wel 2 komen dit jaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 21:02 schreef Electic het volgende:
Mocht er een Fantacy league opgezet worden dan doe ik graag mee.... Misschien leuk om een Fok Keepers league op te zetten??
yup, 12 man in een league is toch wel de max... 16 man vorig jaar was wat veelquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:56 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Net zoals de vorige jaren ga ik daar wel van uit. Vorig jaar waren we met wat teveel voor 1 league, dus ik ga er vanuit dat er wel 2 komen dit jaar
quote:ALLEN PARK, Mich. -- The worst team in NFL history has designs on making the playoffs this season. Seriously.
The Detroit Lions are determined to put their infamous 0-16 season behind them, insisting they've got a new swagger and a legitimate shot to make the postseason with a revamped front office, coach and roster.
Hehehe oplichting alomquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:34 schreef Plastic_Power het volgende:
http://nmsn.foxsports.com(...)avre-not-coming-back
Ach, hij heeft nog tijd zat om zich te bedenkenquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog tijd zat om zich te bedenken
Met zo'n o-line en een top RB zou hij het denk ik niet slechter doen dan Jacskon.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:53 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ach, hij heeft nog tijd zat om zich te bedenken
quote:The Philadelphia Eagles are saddened to announce Jim Johnson has passed away Tuesday afternoon at the age of 68 after a courageous battle with cancer.
When does it stop....quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:19 schreef Plastic_Power het volgende:
http://profootballtalk.nb(...)ue-to-keep-throwing/
![]()
Ik heb me ook weer ingeschreven en ik neem aan dat we in het oude topic verder gaan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:05 schreef Boe-man het volgende:
Is er al een topic voor de fantasy league? Heb een mailtje gekregen en me ingeschreven
League ID en Password voor de Fantasy League??quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Ik heb me ook weer ingeschreven en ik neem aan dat we in het oude topic verder gaan.
[NFL] American Football Fantasy League #5
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:25 schreef Spougle het volgende:
Echt jammer dat ik tegenwoordig in de ochtend werk. Dat worden dus weinig football wedstrijden dit jaar voor mij![]()
Oh en
[ afbeelding ]
Dit jaar gewoon weer de beste
Was nog net op tijdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 09:13 schreef Guard het volgende:
De Fok Football Fantasy League:
http://football.fantasysports.yahoo.com/league/fok
League ID#: 356011
passwd: fokforum
nog drie plekken vrij... (en dit jaar is de max echt 12 teams)
quote:The Cardinals held their breath when first-round draft pick Chris “Beanie” Wells was injured during his first practice Saturday. Apparently, now they can exhale.
Cardinals coach Ken Whisenhunt says the rookie running back should be OK.
“His MRI revealed a right ankle sprain, but at this point, it doesn’t appear serious, which is obviously good news,” Whisenhunt said of Wells in a statement released by the team. “In terms of missing time, it’s tough to say now, but we should have a better idea in the coming days.”
quote:Cleveland Browns Pro Bowl nose tackle Shaun Rogers was limited during practice Sunday with an unspecified injury.
Rogers, who is coming off a dominant first season with Cleveland, was in full uniform but only rode a stationary bike and did other conditioning work while the Browns went through their second day of training camp. Rogers pedaled alongside wide receiver Braylon Edwards, who hasn't yet been medically cleared with an unknown injury.
quote:Disgruntled Denver Broncos wide receiver Brandon Marshall missed the last hour of practice Sunday after pulling up with an apparent hamstring injury while running a deep sideline route.
Brandon Marshall, WR
Denver Broncos
2008 Statistics
Receptions: 104
Yards: 1,265
Touchdowns: 6
Marshall hobbled to the sideline, tossed his helmet and dropped to the grass. He didn't return to action, staying on the sideline a few minutes before limping to the trainer's room.
Wordt wel weer eens een keertje tijd, zit er al te lang op te wachten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:18 schreef FP128 het volgende:
Gooi ff zomaar iets op en denk dat de ST Louis Rams dit seizoen wat potten gaan breken.
k denk dat de Rams het weer zwaar krijgen dit seizoen. Een gammele quarterback, één fatsoenlijke receiver, een aantal goeie rookies en een groot aantal middelmatige spelers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:15 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens een keertje tijd, zit er al te lang op te wachten.
De defense gaat staan als een huis, wat wil je ook met een MLB van wie zijn nek dikker is als zijn hoofd.
Edit: Las trouwens dat ze meteen de eerste training vol op elkaar hebben lopen in hakken. Mag dat wel een beetje van dat prima donna gedrag af en meteen elkaar voor de bek slaan. En nu maar hopen dat ze diezelfde attitude mee het seizoen in dragen, dan kunnen ze zeker gaan verassen.
Ik zet geen grote vraagtekens bij de Cardinals hoor, als zij enigsinds de "SuperBowl loser curse" kunnen ontwijken zijn ze voor mij favoriet om de divisie te winnen, op korte achterstand gevolgd door de Seahawks.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
k denk dat de Rams het weer zwaar krijgen dit seizoen. Een gammele quarterback, één fatsoenlijke receiver, een aantal goeie rookies en een groot aantal middelmatige spelers.
Enige voordeel is dat de 49'ers, Seahawks en Cards ook vraagtekens zijn.
quote:Tempers flare at practice for Jets as multiple skirmishes go down
Associated Press
CORTLAND, N.Y. -- Ding! Ding! Ding!
Punches were thrown while tempers flared at a rough and tumble practice at New York Jets training camp Monday. And coach Rex Ryan couldn't have been more pleased.
"Hey, we had a little rock 'em, sock 'em robots out there," Ryan said with a grin.
Thomas Jones took a swing at James Ihedigbo and a few Jets players quickly jumped in to break things up early in the practice session.
Round 2 came a few minutes later when Howard Green got into it with Brock Christopher, and several players stood around the skirmish and shouted at each other.
Then came Ahmad Carroll and Nevin McCaskill getting into a shoving match, and Darrelle Revis playfully jumping on the pile.
All that was missing was a ring and an announcer.
quote:SAN DIEGO -- Antonio Cromartie now can tweet this: He has been fined.
The San Diego Chargers ordered their star cornerback to pay $2,500 for using Twitter to wonder whether the "nasty food" at training camp has contributed to the team failing to reach the Super Bowl in recent years.
quote:Eli Manning has agreed to a new six-year, $97 million contract extension with the New York Giants that will make him the highest-paid player in the NFL with an average salary of roughly $15.3 million.
Die drill is zo heerlijk hequote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef Sloppy het volgende:
De jaarlijkse Oklahoma drills in Jacksonville om de start van TC met pads te vieren.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:34 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Die drill is zo heerlijk he
Fair-market value is top 5 money voor een 10th overall pick?quote:San Francisco 49ers receiver Michael Crabtree is prepared to sit out this season and re-enter the NFL draft in 2010, David Wells, Crabtree's cousin and adviser, said Thursday.
"We are prepared to do it," Wells said. "Michael just wants fair-market value. They took him with the 10th pick and you have Darrius Heyward-Bey [the seventh overall pick by the Oakland Raiders] getting $38 million? This week is crucial. Michael was one of the best players in the draft and he just wants to be paid like one of the best players. This week is very crucial."
nee joh, gewoon geruild voor een helmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:04 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
NIGGAH STOLE MY BIKE!!!
Ik kon het niet laten
Uit dat stukje:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:07 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Fair-market value is top 5 money voor een 10th overall pick?![]()
Zo maakt ie zich niet populair onder de 49ers fans.
Kan die niet gelijk bankruptcy filenquote:San Francisco 49ers receiver Michael Crabtree is prepared to sit out this season and re-enter the NFL draft in 2010, David Wells, Crabtree's cousin and adviser, said Thursday.
quote:FOXBOROUGH, Mass. (AP) -- The New England Patriots obtained defensive end Derrick Burgess on Thursday after the two-time Pro Bowl player held out of the Oakland Raiders training camp in hopes of being traded.
The Patriots gave up undisclosed draft considerations for Burgess, who is coming off an injury-plagued season in which he had 3½ sacks in 10 games. New England released offensive lineman Al Johnson.
Ja die zou echt een welkome aanvulling zijn voor de bearsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef popolon het volgende:
Vanochtend ESPN radio aan in de auto , gingen ze even door de lijst met FA's die er nog zijn. Toch nogal wat indrukwekkende namen.
WR Harrison bijv., zou toch nog een prefecte veteraan zijn voor veel teams. Ik zou geen bezwaar hebben hem bij de Lions te zien.
Hij waarschijnlijk wel.
Ik ben blij dat hij niet meer drinkt; hij is nuchter al gek genoegquote:
Een van mijn favoriete speler op de zondagen, wat een held!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Plastic_Power het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)0/Jared-Allen-s-crib
Jared Allen
Nah, het is maar preseason, daar blijf ik niet voor wakker.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:09 schreef Moonlighter het volgende:
Vanavond eindelijk weer Football![]()
Nog die hards die gaan kijken?
mocht ik toevallig om 2 uur nog wakker zijn dan ga ik wel even kijken. het begin dan.
Fantastisch uitgevoerd idd.quote:
Same herequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef Guard het volgende:
Godverdegodver... ikke lekker rerun kijken vandaag, klapt ESPNA er begin 2e kwart uit
Dan maar een torrentje, kijk ik morgen wel de game.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here![]()
. Tyfuszooi, zit ESPN America eindelijk op de kabel hier en de eerste de beste NFL-wedstrijd verneuken ze. Bij een stream zocht ik dan gewoon een andere, maar dat lukt nu niet
![]()
Je moet Bush niet overschatten, great playmaker, maar echt HET verschil in de offense. Bovendien was het record van de Saints 3-4 toen Bush geblesseerd raakte, dus toen zaten ze ook rond een .500 season.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:33 schreef artm het volgende:
Hoe zien jullie eigenlijk de kansen voor The Saints?
Brees was vorig seizoen gewoon een van de beste QBs en zou met Reggie Bush zeker weten de playoffs bereikt. De Saints hebben 5 wedstrijden verloren met 3(of minder) punten verschil..
Ook van de Falcons verwacht ik veel, Matt Ryan was Rookie of the year. Maar de vraag is natuurlijk of het gedoe met Roddy White niet het ritme uit het team heeft gehaald.
quote:SPARTANBURG, S.C. Carolina Panthers receiver Steve Smith was carted to the locker room with a right shoulder injury Monday night, the latest blow to another key player in an injury-filled start to training camp.
X-rays were negative, but general manager Marty Hurney was uncertain how long the four-time Pro Bowl receiver will be out. Smith was injured when he got tangled with cornerback Chris Gamble(notes) early in the evening workout, held without pads.
Seeing one of the NFL's top receivers wincing in pain produced some tense moments for the Panthers, a week after they lost starting defensive tackle Maake Kemoeatu(notes) for the season due to a torn Achilles' tendon.
This injury doesn't appear to be as serious, but could keep Smith out for a while.
Smith crumpled to the turf and grabbed his right arm after a slight collision with Gamble in a passing drill. He took off his helmet and kicked it before walking to a nearby tent, favoring his right shoulder.
Smith was briefly treated before being carted inside, where he underwent X-rays. It wasn't immediately clear if Smith would be taken to Charlotte to be further evaluated.
Leinart is geen Bust.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:09 schreef rgras het volgende:
Ouch.. http://msn.foxsports.com/(...)nd-Leinart-went-bust
Ja leuk training camp...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Leinart is geen Bust.
Allemaal positieve verhalen over hem vanuit training camp.
Leinart heeft alleen de pech dat hij een pro bowl Qb voor zich moet dulden
Young is in mijn ogen wel een bust, die gast is psychisch ook niet helemaal goed volgens mij.
En Bush zal gewoon een goede NFL speler worden, alleen niet de speler die men allemaal in hem zag.
Dat is niet een probowl QB voor je dulden, dat is compleet weggespeeld worden door een probowl QB.quote:In Weeks 3 and 4 of the '07 season, the platoon system left little doubt as to which QB should be leading the Cardinals. Facing the same defenses, Warner posted quarterback ratings of 150.0 and 99.7 while Leinart struggled with ratings of 52.1 and 71.4.
Niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja leuk training camp...
Under the lights with the cameras on is when it counts...
Heb je dit gelezen in dat artikel?
[..]
Dat is niet een probowl QB voor je dulden, dat is compleet weggespeeld worden door een probowl QB.
Ja maar Leinart is een stuk volwassener geworden het laatste jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:41 schreef Guard het volgende:
Bovendien, waarom is Leinart geen bust en Young wel?
Young heeft al meer laten zien dan Leinart, en is zijn plek kwijtgeraakt aan een pro-bolw QB (en bij Leinart is dat blijkbaar een criterium om hem niet als bust neer te zetten).
Young heeft neagtieve publiciteit gehad met zijn zogenaamde zelfmoordneigingen, maar ja Leinart deed zichzelf ook geen plezier om zich te laten fotograferen met minderjarige br3ezahrs .
Ik vind alle drie de spelers op dit moment wel een bust, als je ziet hoeveel geld die gasten krijgen en wat ze daarvoor hebben laten zien... it's just not enough
en er is toch wel een groot verschil tussen warner en collins.quote:"I don't know when I'll start again. But I will be the next black quarterback to win a Super Bowl. And I will be in the Hall of Fame."
Ik ga dit mischien ook wel overwegen, ik wil graag elke week zelf de wedstrijden kiezen die ik wil zien in plaats van espn america die dit voor mij uitkiest. Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben?quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:30 schreef Moonlighter het volgende:
Heb gisteren een creditcard aangevraagd en koop me fijn voor 240 dollar een NFL gamepass.
heb geen zin meer om de hele tijd naar streams te zoeken, en als ik dan een stream gevonden heb om dan weer naar betere te zoeken.
Ik ben het met Guard eens. Hoe kun je Vince Young een bust noemen en Leinart niet? Je kan wel zeggen dat hij een volwassener is geworden en een goede TC draait, maar hij heeft nog niets laten zien dat hij zijn hoge pick waardig is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Ja maar Leinart is een stuk volwassener geworden het laatste jaar.
vince young had een week geleden nog een uitspraak dat hij 100% zeker in de HOF zou belanden![]()
[..]
en er is toch wel een groot verschil tussen warner en collins.
ik denk dat de meeste mensen leinart nu ook als een bust zien, maar ik zie hem nog steeds als de qb of the future voor de cardinals en ik heb alle vertrouwen in hem.
Hier ook, in een groter formaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:35 schreef zjroentje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_een_fake_punt.html
De fake punt van de Titans.
"Ik wil wel komen trainen, maar ik kan niet en dat is allemaal de schuld van die andere rookies"quote:Progress on Maybin's contract with Bills tied to other unsigned rookie
PITTSFORD, N.Y. -- The slow pace of rookie defensive end Aaron Maybin's contract talks with the Buffalo Bills are partly the result of another unsigned first-round draft pick: San Francisco 49ers wide receiver Michael Crabtree.
Former NFL linebacker LaVar Arrington, Maybin's publicist and friend, told The Associated Press on Tuesday that Crabtree's stalled negotiations are the reason that Maybin has missed the first two weeks of training camp and the Bills' preseason opener against the Tennessee Titans last weekend.
"This Crabtree kid is putting people in this predicament," Arrington said. "I just think people's hands are tied until this guy gets around to doing what he's going to do."
Crabtree was drafted 10th overall, one pick ahead of Maybin, who like Arrington played college football at Penn State.
With Crabtree unsigned, it makes it difficult to determine Maybin's value. Rookie contracts are traditionally slotted in descending order of where the player was drafted.
Crabtree's contract isn't the only issue: Four of the five players -- including Crabtree -- selected ahead of Maybin remain unsigned. That includes No. 9 pick, Green Bay's B.J. Raji, who is a defensive tackle and likely to have a comparable contract to Maybin, because they're both defensive linemen.
Arrington expressed hope that a deal can be reached soon because Maybin is eager to start practicing.
"He was in tears not being able to be out there Sunday," said Arrington, who watched the Bills' preseason game on television with Maybin. "He's a good kid. Hopefully we get it done quickly."
Ik heb ook een fantasy football league opgestart,maar op dit moment zijn alleen ik en Raoul ingeschreven. Wij zijn dus met zijn 2en en ik heb in ieder geval interesse om bij jullie mee te doen, misschien hij ook wel. Kan je mij de gegevens van de leaugue sturen? wanneer wordt er gedraft, hoeveel spelers zitter er in een team en de puntentelling. Zijn het allemaal Nederlanders of ook buitenlanders?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:20 schreef Electic het volgende:
Ik heb nog ruimte voor twee actieve owners in 1 van mijn leagues... Wie heeft er interesse? Laat het even weten dan laat ik de commish de gegevens sturen.
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:53 schreef Notredame1970 het volgende:
[..]
Ik heb ook een fantasy football league opgestart,maar op dit moment zijn alleen ik en Raoul ingeschreven. Wij zijn dus met zijn 2en en ik heb in ieder geval interesse om bij jullie mee te doen, misschien hij ook wel. Kan je mij de gegevens van de leaugue sturen? wanneer wordt er gedraft, hoeveel spelers zitter er in een team en de puntentelling. Zijn het allemaal Nederlanders of ook buitenlanders?
Ik hoor het wel van je!
Leinart heeft echt nog helemaal niks laten zien in de NFL... Dat extra jaar college heeft hem alleen een boel opgeblazen ego opgeleverd. In college met zo'n sterrenteam op offense is wel even wat anders dan de NFL.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:32 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Leinart is geen Bust.
Allemaal positieve verhalen over hem vanuit training camp.
Leinart heeft alleen de pech dat hij een pro bowl Qb voor zich moet dulden
Young is in mijn ogen wel een bust, die gast is psychisch ook niet helemaal goed volgens mij.
En Bush zal gewoon een goede NFL speler worden, alleen niet de speler die men allemaal in hem zag.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:51 schreef Playmaker het volgende:
LOL..Gruden tegen Jaworski "If Vick gets his #7 back he will sell more jerseys in Philadelphia then you ever have"..Ouch...
Tja dat is in de MLB ook al jaren zo. Beetje jammer idd. Bij de NFL kan ik het me beter voorstellen aangezien het risico groter is dat je stuk gaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:22 schreef Guard het volgende:
[..]
wordt tijd dat de league wat regels gaat stellen voor rookiecontracts, met max termijnen (ik denk dan aan 3/4 jaar) en max bedragen. Maar ja dat zal de NFLPA wel nooit goedvinden.
Perfect fit in Philly imo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 02:39 schreef popolon het volgende:
Vick is back!
Bryant, Winslow en Stevens niet goed genoeg? Clayton kan ook een aardig balletje vangen gezien zn rookie jaar en dat verleer je niet zomaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:55 schreef jde_kok het volgende:
Mooi preseason is weer begonnen. Werd weer tijd voor Football.
Nog ruim 2 maanden en dan Brady tegen de Bucs live aanschouwen. Heb er zin in.
Weet niet wat ik van de Bucs moet denken dit jaar. Ik ben al blij als we uberhaupt een winning season draaien. Ik mis nog een goede WR en defensief had er wat bijgemogen.
Crabtree en het gaat nog wel even duren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef Sloppy het volgende:
Ik ben benieuwd wie als laatste zijn handtekening zet en hoe lang dat gaat duren.
Dat denk ik ook, maar onderschat Smith niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:50 schreef PirE het volgende:
[..]
Crabtree en het gaat nog wel even duren.
De Vikes zijn ook nog ongeslagenquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:19 schreef popolon het volgende:
Een win met de FG voor de Lions.Nou we zijn er klaar voor mensen, die SB gaat naar naar Michigan dit jaar.
Stafford, Stanton en Culpepper op de QB positie. Cul had wel 5/6, Stafford wat minder.
Oh wacht, pre season ........
De Seahawks ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:47 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
De Vikes zijn ook nog ongeslagen![]()
Ik heb interesse als je nog een plekje over hebt zal je ook een PM sturen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:20 schreef Electic het volgende:
Ik heb nog ruimte voor twee actieve owners in 1 van mijn leagues... Wie heeft er interesse? Laat het even weten dan laat ik de commish de gegevens sturen.
Bryant is natuurlijk een goede WR. Clayton heeft al 2 jaar niets laten zien, had best wel wat bijgemogen. Zeker gezien de caproom die aanwezig is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:09 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Bryant, Winslow en Stevens niet goed genoeg? Clayton kan ook een aardig balletje vangen gezien zn rookie jaar en dat verleer je niet zomaar.
Wie had je in gedachten? Even realistisch gezien dus niet aankomen met een over-the-hill Harrison ofzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef jde_kok het volgende:
[..]
Bryant is natuurlijk een goede WR. Clayton heeft al 2 jaar niets laten zien, had best wel wat bijgemogen. Zeker gezien de caproom die aanwezig is.
Clayton is gewoon door Gruden kapot gemaakt, dat vond hij zelf ook daarom re-signde hij direct nadat Gruden ontslag werd. Terwijl hij een week ervoor swoor naar een ander team te gaan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:59 schreef jde_kok het volgende:
Bryant is natuurlijk een goede WR. Clayton heeft al 2 jaar niets laten zien, had best wel wat bijgemogen. Zeker gezien de caproom die aanwezig is.
welke game?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:08 schreef Demon_Hunter het volgende:
Heeft iemand een sopcast stream ? ik zit nu boven
maakt me niet uit.. oh zie dat wat later begint.quote:
Verdediging baart me ook zorgen, maar het is afwachten. Bucs zijn gewoon aan het bouwen aan een nieuw fris jong team. Op zich is dat ook geen probleem.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:34 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Clayton is gewoon door Gruden kapot gemaakt, dat vond hij zelf ook daarom re-signde hij direct nadat Gruden ontslag werd. Terwijl hij een week ervoor swoor naar een ander team te gaan.
Het is echt nog zien wat het wordt maar hij gaat zn kansen krijgen en vorig keer dat hij veel ballen gegooid kreeg was hij 80 catches verder.
Tis vooral de DB situatie die me lastig lijkt. Barber is ook de snelste niet meer en hij moet nu opeens man2man gaan spelen... Dan na Talib is er vrij weinig een paar undrafted FA's en low round picks. E. Mack is prima als Nickleback maar zodra Barber of Talib een injury of even gespelld moeten worden gaat het mis...
Wardquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:22 schreef jde_kok het volgende:
Het Runningback korps is wel van te smullen. 3 goede RB's voor 1 positie, het is wel eens makkelijker gemaakt om te kiezen. Wie laat je nu starten, Ward, Graham of Williams.
Ik woon gelukkig niet in Detroit.quote:
The Favre-saga continues....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef zjroentje het volgende:
Favre zou vandaag nog tekenen bij de vikings volgens espn.
TYT?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:39 schreef zjroentje het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er op usenet net zo'n groot aanbod is qua NFL/NCAA als TYT.
En Favre in de NFC North, maar niet bij de Packers. Gave divisie wordt dit.
Staan er maar 2 op atm.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:14 schreef StrikerZeljko het volgende:
heeft er hier iemand een idee waar ik een NZB kan vinden voor NFL matches, liefst HD?
volgens mij is het meeste (als het er al is) op torrents te vinden..maar ik prefereer nieuwsgroepen
leech.tenyardtorrents.comquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef popolon het volgende:
He's back. A source says the 39-year-old Brett Favre will sign a $10-12 million deal with the Vikings.
P_P![]()
Ohja!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
leech.tenyardtorrents.com
ff registreren en dan kan je zowat elke NFL game downloaden en een groot gedeelte van het NCAA seizoen.
Yep, inmiddels confirmed by Vikingsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef popolon het volgende:
He's back. A source says the 39-year-old Brett Favre will sign a $10-12 million deal with the Vikings.
P_P![]()
Hij is toch nooit weggeweest of je moet preseason week 1 meetellenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef popolon het volgende:
P_P![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:08 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik juich voor de Lions tot Favre zijn been breekt
Nou dan moet Favre zijn been niet breken, want wie de backup ook wordt, het is lastig spelen met zo'n mes in je rug....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:35 schreef popolon het volgende:
[..]
![]()
Hoeft niet eens slecht uit te pakken voor de Vikes.
Dat bedoel ik dus o.a. met die manier waarop.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou dan moet Favre zijn been niet breken, want wie de backup ook wordt, het is lastig spelen met zo'n mes in je rug....
Ik snap niet dat de Vikings dit doen....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus o.a. met die manier waarop.
Ik ben nooit in Meadowlands geweest, maar heb vorig jaar wel op upper level gezeten in Wembley zo'n rijtje of 10 vanaf de top, mooi overzicht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:21 schreef StrikerZeljko het volgende:
Zojuist mn kaartje gekocht voor Giants vs Redskins
Op gevoel deze plaats gekocht;
Plaza Sideline 331
Row 16
[ afbeelding ]
Iemand die kan bevestigen dat ik wat leuks heb uitgezocht?
Ja ik twijfelde er wel over, omdat mijn ervaring met hoog zitten (stadion Barcelona, helemaal bovenin, en dat is ook echt hoog) niet zo waren..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Meadowlands geweest, maar heb vorig jaar wel op upper level gezeten in Wembley zo'n rijtje of 10 vanaf de top, mooi overzicht.
Maar je voelt je toch minder betrokken bij het spel, dus ik zit dit jaar weer korte kant lekker dicht op het veld. Totaal geen overzicht, maar toch leuker, imo.
Deze competitie niet maar de volgende,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:27 schreef zjroentje het volgende:
Spelen de Giants en Jets al in het nieuwe stadion komend seizoen?
INT's zeker maar ook TD's. Berrian zal niet ontevreden zijn met Favre. Ben waarschijnlijk de enige die denkt dat 'ie een beter seizoen zal hebben dan vorig jaar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:00 schreef jde_kok het volgende:
Pfff, kan die Favre niet gewoon nokken en dan gewoon echt stoppen. Wordt zo moe van die man. Vikings krijgen een aantal INT's erbij in ieder geval.
Was leuk inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:52 schreef olavski het volgende:
Voor diegene die Amerikaanse series downloaden/kijken. Gisteren was Shaq vs .... er op. Ditmaal tegen Ben Roethlisberger (en veel andere Steelers). Was eigenlijk best grappig.
Ook op youtube te vinden. Nog wel.
Kon je op ticketmaster niet zien hoe je zicht was? Bij NBA venues kan je je plaats selecteren en dan krijg je een virtual view vanaf je plek..quote:
niets van gezienquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:54 schreef jmac het volgende:
[..]
Kon je op ticketmaster niet zien hoe je zicht was? Bij NBA venues kan je je plaats selecteren en dan krijg je een virtual view vanaf je plek..
Ah dan valt het zeker mee, ik ben 2/3 jaar geleden naar een Jets wedstrijd geweest en hij oogt van binnen best klein. Hij is juist heel erg compact en op elkaar gedrukt waardoor het misschien wel een van de grootste qua aantallen in de NFL is maar zo oogt hij niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:00 schreef StrikerZeljko het volgende:
Deze competitie niet maar de volgende,
http://www.nyg2010.com/
quote:MIAMI -- Venus and Serena Williams have found a new sport: pro football.
The tennis-playing sisters will become the latest celebrities to own a stake in the Miami Dolphins, several sources told ESPN.com senior writer Greg Garber on Wednesday.
A person close to the negotiations told The Associated Press an agreement was near but not yet final. That person did not want to be identified because the announcement has not been made.
"There have been preliminary talks, and hopefully it'll work out," Serena Williams said Wednesday night after a 6-3, 6-2 win over Yaroslava Shvedova in Toronto. "That would be a great opportunity for both of us. You never know. We'll see what happens."
The Williamses live in Palm Beach Gardens, Fla., about an hour's drive from the Dolphins' stadium. Their new role will be significant in part because the NFL has no African-American majority team owner.
In the past, Serena Williams has professed a love of the Dolphins on her blog.
Musicians Gloria and Emilio Estefan and Marc Anthony recently bought small shares of the team. New Dolphins owner Stephen Ross also forged a partnership with singer Jimmy Buffett.
The Dolphins have said the involvement of the celebrities reflects the diversity of South Florida and shows that the franchise is connected with the community.
quote:The Oakland Raiders parted ways with four-time Pro Bowl fullback Lorenzo Neal on Wednesday, ending his brief stay with the team.
Okay, thanks!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:01 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Ah dan valt het zeker mee, ik ben 2/3 jaar geleden naar een Jets wedstrijd geweest en hij oogt van binnen best klein. Hij is juist heel erg compact en op elkaar gedrukt waardoor het misschien wel een van de grootste qua aantallen in de NFL is maar zo oogt hij niet.
Ik had niet, zoals bij Nau Camp oid, het gevoel dat je echt 3km van de wedstrijd af zit.
De nieuwe wordt denk ik wel een soort Wembley verhaal die te groot wordt waardoor het eigenlijk minder leuk wordt...
Van Superbowl-held naar gevangenis in anderhalf jaarquote:BREAKING NEWS
Burress agrees to 2-year prison term
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Van Superbowl-held naar gevangenis in anderhalf jaar
och, er zijn wel meer ex bajes klanten in de NFL.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:21 schreef jde_kok het volgende:
Zeg maar dag tegen je carriëre. Het is en blijft toch iets, grote sporters uit de VS en misdaad...
Leuke game hoorquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:19 schreef Terreros85 het volgende:
Chargers met twee interceptions in de endzone
Hangt nu tijdelijk zo toch? Tot U2 langs is geweest met hun 360-tour ergens midden in het seizoen, dacht ik ergens gelezen te hebben iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:07 schreef kidkash19 het volgende:
Lekker bijdehand opgehangen ook dat bord, gaat nog voor leuke situaties zorgen straks
quote:Trapasso and regular Titans punter Craig Hentrich peppered the scoreboard during warm-ups, but Jones is adamant there isn’t an issue and said he won’t alter the video board that cost $40 million to construct, more than the cost to build old Texas Stadium.
Dallas punter Mat McBriar did not have issues with the scoreboard, but Hentrich estimated he hit the board a dozen times during warmups. Jones maintains a punter has to be deliberately trying to kick the ball as high as he can to strike the board.
een van de twee had ook geraakt tijdens de wedstrijd, en eerst zagen de refs het niet...quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:20 schreef kidkash19 het volgende:
Volgens mij is het definitief, had ook gelezen dat de punter vd Cowboys het had "getest" door een aantal punts te schieten vanaf diverse spots en er toen geen problemen waren......niet echt een goede punter dus
Blijkbaar hadden de 2 Titans punters het tijdens de warm ups al geprobeerd en ook geraakt
[..]
quote:1st Quarter
New York Jets at 15:00
7-G.Gano kicks 66 yards from BAL 30 to NYJ 4. 29-L.Washington to NYJ 24 for 20 yards (53-J.McClain).
1-10-NYJ 24 (14:55) 20-T.Jones left end to NYJ 30 for 6 yards (99-P.Kruger, 52-R.Lewis).
2-4-NYJ 30 (14:55) 6-M.Sanchez pass short right intended for 49-T.Richardson INTERCEPTED by 92-H.Ngata [52-R.Lewis] at NYJ 25. 92-H.Ngata for 25 yards, TOUCHDOWN.
Ja is reviewable, is ook gebeurd die game en het was een rekick maar goed echt lekker voor het spel is het nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:41 schreef Guard het volgende:
[..]
een van de twee had ook geraakt tijdens de wedstrijd, en eerst zagen de refs het niet...
Verwarring alom, is dat reviewable?
quote:There will be a conference call for the league’s Competition Committee to discuss the issue of the massive video screens at the new Cowboys Stadium in Arlington, Texas, according to a league source, after they were struck repeatedly by punters in warmups Friday night, and also during the preseason game between Dallas and Tennessee.
There will be communication between those parties and with the Cowboys as well to try to resolve the issue. Cowboys owner Jerry Jones balked initially at having to change anything with the boards, as the league already signed off on the matter pre-construction. Given the problems this could pose, however, I’d expect the league to work hard to correct the issue and get the screens raised to where they no longer have as much chance of interfering with the game itself.
Ze duiken ook in full hd (1080i) op als torrentquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:46 schreef Boe-man het volgende:
Kijktip
Eerste twee afleveringen van HBO Hard Knocks zijn al uitgezonden
http://www.hbo.com/hardknocks/
Bij de Bengals dit jaar.
Thanks. Net de eerste aflevering gezien, en ik vind het echt heel gaaf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:46 schreef Boe-man het volgende:
Kijktip
Eerste twee afleveringen van HBO Hard Knocks zijn al uitgezonden
http://www.hbo.com/hardknocks/
Bij de Bengals dit jaar.
Child please!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:31 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Thanks. Net de eerste aflevering gezien, en ik vind het echt heel gaaf.Nooit gedacht dat ze met de camera zo ver konden komen, dat is in Europa (bij wat voor sport dan ook) onmogelijk.
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:18 schreef Moonlighter het volgende:
Packers @ Cardinals leukste preseason game ooit!
alles wat er in football kan gebeuren is voorgekomen in deze wedstrijd
![]()
Mwha vond het bijzonder tegenvallen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:18 schreef Moonlighter het volgende:
Packers @ Cardinals leukste preseason game ooit!
alles wat er in football kan gebeuren is voorgekomen in deze wedstrijd
![]()
Het gaat weer over Favrequote:Op zondag 30 augustus 2009 14:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Mwha vond het bijzonder tegenvallen...
Packers waren meer dan goed in de eerste helft, en slecht in de tweede helft, waardoor de Cards beter leken in de tweede helft.
Leuke recovery van Rackers, verder weinig spectaculaire dingen gezien, behalve dan de return van de onside kick van Martin.
Heb geen safeties gezien, geen QB's die eigen passes vangen, missed fg returns etc, dus alles wat er in football kan gebeuren is zwaar overdreven
quote:Andre Smith’s holdout is finally over, as the Bengals announced the rookie signed a contract with the team Sunday.
Smith, the sixth overall pick in April’s draft, is expected to practice with the team today. He was one of only two first-round selections not to have a deal.
“We’re excited to have Andre with us now,” said coach Marvin Lewis. “He has a lot of work to do, but he knows the challenge ahead of him to make an impact on our team as soon as possible. Our vision of him is simply as a physically dominating player on our offensive line, and we know that this guy wants to be very, very good.”
Smith has missed all of training camp and Cincinnati’s first three preseason games. Lewis said Smith’s availability for the Bengals’ preseason finale vs. Indianapolis on Thursday “will be evaluated as we go through the week.”
Lekker zo vlak voor het seizoen...quote:he Kansas City Chiefs, who have an uncertain quarterback situation because of a knee injury to Matt Cassel, said Monday that Chan Gailey has been relieved of his duties as offensive coordinator.
Head coach Todd Haley will take over as offensive coordinator. The Chiefs would not say if Gailey's role has been reassigned or whether he will remain on the coaching staff.
Haley said that making himself offensive coordinator while still finding his way as a head coach was the most difficult decision he's faced. He was offensive coordinator the past two years at Arizona.
"I think the world of Chan as a coach, have the greatest amount of respect for him as a coach, as a person," said Haley. "But ultimately, the fate of this team, the accountability, falls to me."
The Chiefs are 0-3 in the preseason and have scored only two offensive touchdowns. The injury to Cassel on Saturday raises even more questions about how ready the Chiefs -- who were 2-14 last year -- will be for their season opener.
"After going through three preseason games and a lot of OTAs and a lot of practices in training camp, it became more apparent to me that I had to be more involved," Haley said.
In a statement released by the team, Gailey said he respected Haley's decision.
"There's never great timing for situations like this. However, Todd has to do what's best for the team and for the future of the Chiefs. I respect that. It didn't work out for us, but I certainly think that he has a very fine offensive mind and I feel very fortunate to have worked for the Chiefs these past two years.
"I look forward to seeing how I might be able to help the franchise in the near future in other areas."
Gailey's firing comes less than two weeks before Kansas City's Sept. 13 regular-season opener at Baltimore.
Tjonge...was al mn wachtwoord kwijt voor zowel Fok! als voor mn oude e-mail adres dus moest ik maar een nieuw account maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Mwha vond het bijzonder tegenvallen...
Packers waren meer dan goed in de eerste helft, en slecht in de tweede helft, waardoor de Cards beter leken in de tweede helft.
Ja, idd.quote:
Afgelopen vrijdag al highschool football "voor het echie"quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Van mij mag het seizoen nou wel beginnen. Volgende week begint gelukkig het college seizoen alweer!![]()
Klinkt als de jaguars van vorig jaar. Dus dat belooft niet veel goedsquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:48 schreef Guard het volgende:
Te weinig pressure, en als er een keer een blitz komt wordt die zo eenvoudig opgepikt, dat er een onmogelijke opgave onstaat voor de DB's. Ze geven teveel punten op, en dan moet je zelf wel je running game verlaten.
Bovendien werkt dat "flying to the football" ook niet echt mee in het creeeren van turnovers....
Hoeft niet hoor Popo. Als ik maar kan posten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 03:31 schreef popolon het volgende:
Wil je je oude account terug? Kan wel even vragen. Of jij zelf natuurlijk.
Vikings spelen erg leuk, paar goede plays. De niet nader te noemen QB van de Vikes gaat een goed seizoen draaien, wel in dienst van AP natuurlijk.
Nee nog niet. Ik begin welquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Maken we voor predictions zoals vorig jaar of zijn die allang voorbij gekomen en heb ik ze gemist???
quote:In the cursed and comedic annals of the Detroit Lions – the 0-16 campaign, the one playoff victory in 51 seasons – it makes perfect sense that their quarterback competition might be decided by a pile of Saxony.
Actually, we’re not sure what kind of carpet Daunte Culpepper(notes) has at his house. We only know that Lions coach Jim Schwartz told the Detroit Free Press the veteran QB “sort of stubbed” his foot on some carpet and it required eight stitches. The bizarre injury may be enough to force Culpepper out of Thursday’s preseason finale that was supposed to decide the starting quarterback’s job.
Je hebt geen idee hoe lang IK al hoge verwachtingen heb van de Texans... damn, ik had al hoge verwachting toen Carr er nog speelde...quote:Op woensdag 2 september 2009 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
http://sportsillustrated.(...)dex.html?eref=sihpT1
Peter King heeft hoge verwachtingen van de Texans. Ik verwacht ook wel wat van het team, maar ze zijn iets te veel afhankelijk van een paar spelers (Slaton, Schaub, Ryans en Williams).
En dan is er ook nog een WR genaamd Andre Johnson.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:30 schreef Terreros85 het volgende:
http://sportsillustrated.(...)dex.html?eref=sihpT1
Peter King heeft hoge verwachtingen van de Texans. Ik verwacht ook wel wat van het team, maar ze zijn iets te veel afhankelijk van een paar spelers (Slaton, Schaub, Ryans en Williams).
Ook alweer een lekker timingquote:TAMPA, Fla. (AP)—Former Boston College coach Jeff Jagodzinski was fired Thursday as offensive coordinator of the Tampa Bay Buccaneers, who have been unhappy with the progress of their passing game.
First-year coach Raheem Morris offered a vague explanation for the abrupt move on the eve of the team’s preseason finale against the Houston Texans. Quarterbacks coach Greg Olson was promoted to Jagodzinski’s role and will take over playcalling.
En dat is drie....quote:ORCHARD PARK, N.Y. -- Buffalo Bills offensive coordinator Turk Schonert has been fired after the offense's dismal performance in the preseason.
The move was announced by coach Dick Jauron on Friday, less than a day after the Bills (1-4) closed their preseason with a 17-6 loss to Detroit.
Quarterbacks coach Alex Van Pelt will take over as the Bills prepare to open the season at New England on Sept. 14.
Deion Sandersquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:12 schreef Sloppy het volgende:
http://www.nfl.com/videos(...)600/Where-s-Crabtree
Deion Sanders
Wel een gave outfitquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:47 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Deion Sanders
Sowieso ze ik voor Crabtree geen toekomst in de NFL. Ik hoop ook dat hij geen cent krijgt.
Chicago at Green Bay geen spectulaire match-up?quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:27 schreef Terreros85 het volgende:
Preseason is afgelopen. Nu voor het echte werk. Aankomende donderdag: Titans @ Steelers. Verder geen spectaculaire matchups.
Daar hebben we torrents voorquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:43 schreef Terreros85 het volgende:
Chicago - Green Bay is 's nachts. Die kijk ik sowieso nooit
quote:The Raiders have released veteran QB Jeff Garcia, a source with knowledge of the situation told NFL Network’s Jason La Canfora.
quote:Zach Thomas was expected to add a veteran presence to a relatively young Chiefs defense, but the linebacker was released by the team today.
quote:Veteran CB Corey Ivy and WR David Patten were among the 23 players cut by the Browns, who still have one roster spot available.
quote:The Vikings have waived QB John David Booty, league sources told NFL Network’s Jason La Canfora.
quote:La Canfora also reports that the Packers will waive QB Brian Brohm, a second-round pick out of Louisville in 2008. He struggled throughout the preseason, throwing three interceptions and finishing with a 54.5 passer rating.
En ten slotte:quote:The Saints have cut former Lions first-round draft pick Joey Harrington, meaning Mark Brunell will be the backup QB.
quote:Super Bowl XLII hero David Tyree had hoped to make a triumphant return to the Giants, one year after suffering a season-ending knee injury. Yet nagging injuries and an abundance of younger competition in training camp led to Tyree being waived today.
quote:NFL.com Wire Reports
FOXBOROUGH, Mass. -- Five-time Pro Bowl defensive lineman Richard Seymour has been traded from the New England Patriots to the Oakland Raiders, giving the rebuilding franchise a veteran stalwart up front.
In another move Sunday, the Patriots signed veteran free-agent guard Kendall Simmons to a one-year deal, reports NFL Network’s Michael Lombardi.
Seymour is in the final year of a contract paying him $3.7 million this season. In return, the Patriots received a first-round draft choice in 2011.
"From nearly the day he arrived in 2001, Richard Seymour established himself as one of our premier players for nearly a decade," Patriots coach Bill Belichick said Sunday. "His presence has been felt as a force on the field, a respected man off it and a multiyear champion."
The 29-year-old Seymour was drafted by the Patriots sixth overall in 2011, and started 105 of 111 games over eight seasons. He made 460 tackles and 39 sacks, and in 2002 was selected to the first of five consecutive Pro Bowls.
His trade to the Raiders was first reported by ESPN.
"Any transaction we make is with the goal of what is best for our team and, as difficult as it is to part ways with a player of Richard's stature, many factors were taken into account when we considered this trade," Belichick said.
"As an organization, we feel the trade with Oakland brings sufficient value and is in the long-term interest of the club," he added. "We are extremely grateful for the huge impact Richard's elite level of performance had on our success and we wish him the very best during the rest of his career."
Simmons, 30, was a first-round pick by Pittsburgh in 2002 and he won two rings with the Steelers. He has been a starting guard his entire career when healthy (he missed all of 2004 due to injury) and is coming off Achilles surgery that ended his 2008 season just four games in (he was released by the Steelers in February). He’s played 80 regular-season games, all starts.
quote:Shawne Merriman Arrested Sunday Morning
SAN DIEGO -- San Diego Chargers star outside linebacker Shawne Merriman was arrested Sunday and accused of choking and restraining his girlfriend, reality TV star Tila Tequila, as she tried to leave his suburban home.
Tequila, 27, signed a citizen's arrest warrant, charging Merriman with battery and false imprisonment, San Diego County Sheriff's Lt. Gary Steadman said.
Full story
Maar of je daar blij mee moet zijn?quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:12 schreef popolon het volgende:
Ik ben blij dat ik in Michigan woon, hoef geen wedstrijd van de Lions te missen!
De Chargers hebben Merriman nodig om een contender te zijn.quote:SAN DIEGO (AP)—San Diego Chargers star outside linebacker Shawne Merriman(notes) says he didn’t harm a reality TV star who has accused him of choking and restraining her.
Merriman says in a statement late Sunday that he was worried for the safety of Tila Tequila because she appeared to be intoxicated and he didn’t want her to drive.
He also says paramedics who were called to his home in Poway, north of San Diego, reported no injuries to Tequila, best known for “A Shot at Love with Tila Tequila,” which ran for two seasons on MTV.
San Diego County Sheriff’s Lt. Gary Steadman says Merriman was arrested early Sunday when the 27-year-old Tequila signed a citizen’s arrest warrant charging him with battery and false imprisonment. Both are felonies.
Merriman says the allegations are false.
Mooi. Als je toch een waardeloos seizoen gaat draaien kan 'ie net zo goed wat ervaring opdoen.quote:Op maandag 7 september 2009 18:49 schreef The_Playmaker het volgende:
Matthew Stafford is dus de Opening Day starter voor de Lions vs de Saints.
Jawel hoor.quote:
Jammer, maar in elk geval goede value gekregen met een first round pick. Een nieuw contract zou met Seymour toch niet lukken bij de Pats... beter dat ze nu nog een 1st rounder voor hem krijgen.quote:Op zondag 6 september 2009 18:48 schreef Moonlighter het volgende:
Patriots trade veteran DL Seymour to Raiders for first-round pick
[..]
Geweldige value. Het is een 1st round pick van de Raiders, dus zeer waarschijnlijk een top 10 pick en dat voor een op leeftijd zijnde D-lineman met nog maar een 1-jarig contract. Al Davis strikes againquote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jammer, maar in elk geval goede value gekregen met een first round pick. Een nieuw contract zou met Seymour toch niet lukken bij de Pats... beter dat ze nu nog een 1st rounder voor hem krijgen.
Ik ben alleen wel benieuwd hoe zo'n dreun dit voor de defensive line zal zijn. Seymour was wel wat wedstrijden geblesseerd de laatste paar jaren...
first round pick in 2011, die zullen de Patriots ook wel weer wegtraden voor alle picks in de tweede ronde in 2012 o.i.d.quote:Op maandag 7 september 2009 22:10 schreef Sloppy het volgende:
[..]
Geweldige value. Het is een 1st round pick van de Raiders, dus zeer waarschijnlijk een top 10 pick en dat voor een op leeftijd zijnde D-lineman met nog maar een 1-jarig contract. Al Davis strikes again
Mangini takes his "being crafty secretivly like Belichick" routine over the top:quote:EAST RUTHERFORD, N.J. -- There's nothing like adding a little intrigue, secrecy, and skullduggery to a season-opening contest between two longtime NFC East rivals, the New York Giants and Washington Redskins.
The Redskins' signing of former Giants quarterback Andre' Woodson to their practice squad on Sunday has New York coach Tom Coughlin and players thinking the move is as sinister as a twist in a Tom Clancy novel. Or some plot hatched by the Skins' northern Virginia neighbor, the CIA.
Woodson spent all of last season on the Giants' practice squad and was among New York's final cuts this weekend. He knows all the plays and, even worse, all the audible calls.
Coughlin was blunt in saying it was obvious why Woodson was signed.
"I have been a part of it," Coughlin said Monday when asked whether he has ever signed a player released by a team he was about to play. "I have seen it done. A guy doesn't get in the door two seconds, and he is in a classroom being grilled."
The cloak and dagger decision will force the Giants to change some audible calls for Eli Manning, Coughlin said.
Redskins coach Jim Zorn insisted Woodson wasn't signed just for this week.
"Oh, yeah. Yeah," Zorn said. "And that's something that I would be frustrated with, too, and I do understand that, that it makes it look like we're jumping on that, but that wasn't the major issue with the find."
quote:
BEREA, Ohio -- Brady Quinn and Derek Anderson still don't know who won their competition. The Vikings are in the dark, too.
Cleveland's starting quarterback remains Eric Mangini's secret. And he'll keep it as long as he can.
Mangini has finally made his choice between Quinn and Anderson, but the Browns' first-year coach declined to identify who will start Sunday's season opener against Minnesota. On Monday, he said won't reveal who will open at QB anytime between now and kickoff.
"In terms of announcing it publicly, that's not something I plan to do," he said. "It will be internal. I understand everybody has a different opinion on it. I respect that. I understand the excitement in relationship to that and I respect that as well. But that will be something that will be internal."
Kijken of 'ie nu wel zonder blessures het seizoen doorkomt.....quote:RB Cadillac Williams is listed as the starter on the team's depth chart, ahead of Derrick Ward and Earnest Graham.
weinig kansquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:01 schreef popolon het volgende:
[..]
Kijken of 'ie nu wel zonder blessures het seizoen doorkomt.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |